Více

    SPRÁVY

    Kampaň značky Fendi oslavuje puto medzi matkou a dcérou. Kate a Lila Grace Moss propagujú kabelku Peekaboo

    Taliansky módny dom Fendi zverejnil ďalšiu zo série kampaní propagujúcich jeho slávnu kabelku Peekaboo. Tentokrát sa jej ujala rodina supermodeliek, konkrétne Kate Moss a jej dcéra Lila Grace Moss. Fotografie majú zachytiť ich úzke puto, vďaka čomu sa Peekaboo stáva symbolom rodinného dedičstva.

    Generácia alfa poháňa beauty predaja. S nadšením nakupuje skin care produkty

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Gucci propaguje svojho kreatívneho riaditeľa. Spoznajte Sabato De Sarno v novom filme

    Módny dom Gucci sa rozhodol svetu priblížiť svojho stále pomerne nového kreatívneho riaditeľa Sabato De Sarno. Zverejní preto krátky film, ktorý odhalí detaily z tvorby jeho debutovej módnej prehliadky. Film s názvom Who Is Sabato De Sarno? A Gucci Story si bude možné pozrieť začiatkom apríla.

    PFW: Dior vzdal hold módnej revolúcii 60. rokov a Saint Laurent zachytil transparentnú krehkosť

    Parížsky týždeň módy hneď na druhý deň odhalil prehliadky dvoch legendárnych módnych domov. Kreatívna riaditeľka Dior Maria Grazia Chiuri v najnovšej kolekcii oslávila prácu návrhára Marca Bohan. Vzdala preto hold móde 60. rokov minulého storočia. Anthony Vaccarello zase v návrhoch pre Saint Laurent perfektne vyzdvihol koncept krehkosti aj transparentnosti.

    LFW: Daniel Lee ponúkol outdoor eleganciu. Definoval prieskumníkov Burberry

    Návrhár Daniel Lee v pondelok predstavil jednu z najočakávanejších prehliadok Londýnskeho týždňa módy. Vo svojej tretej kolekcii pre Burberry sa zameral predovšetkým na outdoor eleganciu. Chcel vytvoriť kúsky, ktoré by boli nielen štýlové, ale aj funkčné. Tým zároveň definoval zákazníkov slávnej značky, ktorých považuje za prieskumníkov.

    Kampaň značky Fendi oslavuje puto medzi matkou a dcérou. Kate a Lila Grace Moss propagujú kabelku Peekaboo

    Taliansky módny dom Fendi zverejnil ďalšiu zo série kampaní propagujúcich jeho slávnu kabelku Peekaboo. Tentokrát sa jej ujala rodina supermodeliek, konkrétne Kate Moss a jej dcéra Lila Grace Moss. Fotografie majú zachytiť ich úzke puto, vďaka čomu sa Peekaboo stáva symbolom rodinného dedičstva.

    Generácia alfa poháňa beauty predaja. S nadšením nakupuje skin care produkty

    Skin care kozmetika láka v poslednej dobe čím ďalej mladších zákazníkov. Firma NIQ nedávno vydala report dokazujúci, že členovia generácie alfa stoja za takmer polovicou jej rastu. Jedná sa o dospievajúce dievčatá, ktoré sa narodili až po roku 2010. Medzi ich najobľúbenejšie produkty patria čistiace gély, masky aj séra.

    Gucci propaguje svojho kreatívneho riaditeľa. Spoznajte Sabato De Sarno v novom filme

    Módny dom Gucci sa rozhodol svetu priblížiť svojho stále pomerne nového kreatívneho riaditeľa Sabato De Sarno. Zverejní preto krátky film, ktorý odhalí detaily z tvorby jeho debutovej módnej prehliadky. Film s názvom Who Is Sabato De Sarno? A Gucci Story si bude možné pozrieť začiatkom apríla.

    PFW: Dior vzdal hold módnej revolúcii 60. rokov a Saint Laurent zachytil transparentnú krehkosť

    Parížsky týždeň módy hneď na druhý deň odhalil prehliadky dvoch legendárnych módnych domov. Kreatívna riaditeľka Dior Maria Grazia Chiuri v najnovšej kolekcii oslávila prácu návrhára Marca Bohan. Vzdala preto hold móde 60. rokov minulého storočia. Anthony Vaccarello zase v návrhoch pre Saint Laurent perfektne vyzdvihol koncept krehkosti aj transparentnosti.

    LFW: Daniel Lee ponúkol outdoor eleganciu. Definoval prieskumníkov Burberry

    Návrhár Daniel Lee v pondelok predstavil jednu z najočakávanejších prehliadok Londýnskeho týždňa módy. Vo svojej tretej kolekcii pre Burberry sa zameral predovšetkým na outdoor eleganciu. Chcel vytvoriť kúsky, ktoré by boli nielen štýlové, ale aj funkčné. Tým zároveň definoval zákazníkov slávnej značky, ktorých považuje za prieskumníkov.

    Módny svet ohromil Moncler aj Marc Jacobs. Zimné kráľovstvo kontrastovalo s vesmírom dych vyrážajúcich bábik

    Koncom minulého týždňa odhalili svoje prehliadky dve známe značky. Marc Jacobs oslávil v piatok svoje 40. výročie. Pri tej príležitosti predstavil návrhy pripomínajúce bábiky v životnej veľkosti. Úplne opačnú atmosféru potom cez víkend zachytila spoločnosť Moncler. V kúzelnom zasneženom lese St. Moritz vytvorila úplne rozprávkovú show.

    Módne novinky v skratke: Madelyn Cline zastupuje Revlon, Burberry znížil odhad ziskov a Francúzsko pozná svoje olympijské uniformy

    Módny svet privítal začiatkom týždňa hneď niekoľko noviniek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline privítala ako novú globálnu ambasádorku. Dior zase zverejnil novú kampaň pánskej módy, inšpirovanú kvetmi. Francúzsky návrhár Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry znížil svoje odhadované zisky. Šanghaj potom privítala svetovú výstavu o Gabrielle Chanel.

    Módne značky oslavujú lunárny nový rok. Kolekciám dominuje elegantný aj roztomilý motív draka

    Každý lunárny rok sa nesie v určitom znamení. Na rok 2024 potom pripadol motív draka, ktorý sa pomaly začína objavovať aj v kolekciách luxusných módnych značiek. Nie je prekvapením, že znamená aj prosperitu. Spoločnosti tak vydávajú špeciálne rady, plné výrazných farieb a drakov, aby oslávili blížiaci sa nový začiatok.

    Jeremy Allen White zažiaril v jarnej kampani Calvin Klein. Oslavuje v nej svoje rodné mesto

    Spoločnosť Calvin Klein začala nový rok s nečakane hviezdnou kampaňou. Rozhodla sa na nej totiž spolupracovať s hercom Jeremy Allen White, známym napríklad zo seriálu The Bear alebo Shameless. Oslavuje tak nielen najnovšie kúsky z kolekcie luxusnej spodnej bielizne, ale aj domov samotnej celebrity, teda New York.

    Kam mieria kroky Alessandra Michele? Módny svet si kladie otázku roka

    Jednou z najočakávanejších noviniek tohto roku je oznámenie o novej úlohe návrhára Alessandra Michele. Svoju pozíciu kreatívneho riaditeľa Gucci síce opustil už v novembri roku 2022, no odvtedy však zostávajú jeho ďalšie kroky v utajení. Módny svet preto neprestáva špekulovať o jeho blízkej budúcnosti.

    Zoznámte sa s najmodernejšími značkami a doplnkami roku 2023. Stojí za to sledovať Miu Miu, Loewe alebo Prada

    Koncom roka zverejnila platforma Lyst zoznam značiek, ktoré stáli v roku 2023 na čele módneho sveta. Svoje výsledky zakladá na analýze vyhľadávania, ale aj nákupoch alebo aktivitách na sociálnych sieťach. Minulý rok sa na kráľovský trón dostala značka Miu Miu. Hneď za ňou sa umiestnilo Loewe, ktoré zaujalo hlavne svojim logom. Oslavuje ale aj Prada, Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent alebo Moncler.

    Módne novinky v skratke: Bernard Arnault získal štátne vyznamenanie, Bulgari oslavuje novú kampaň a Gucci zápasí s ekoaktivistami

    S novým rokom prichádzajú aj novinky zo sveta módy. Pri tejto príležitosti získal zakladateľ LVMH Bernard Arnault francúzske štátne vyznamenanie. Ekoaktivisti zase v sobotu zničili strom Gucci v Miláne. Spoločnosť Bulgari vydala novú kampaň pre Save the Children a True Botanicals má novú hviezdnu ambasádorku. Najnovšie štatistiky ukázali, že sa wellness sektoru v roku 2022 viac ako darilo.

    Manželský pár Beckhamovcov oslavuje. V fiškálnom roku 2022 dosiahol dvojciferný rast tržieb.

    Firmy manželského páru Beckhamovcov zverejnili pri príležitosti končiaceho roku ucelené výsledky za fiškálny rok 2022. Musia byť totiž oficiálne zapísané v britskom vládnom podnikateľskom registri. Tieto spoločnosti ukázali, že sa im darilo viac ako dobre, pretože dosiahli dvojciferný rast tržieb. Úspech z predchádzajúceho roka mal navyše pokračovať aj v tomto období.

    Módne novinky v skratke: Michael Kors privítal JC-T, sviatočné predaje dosiahli očakávania a Louis Vuitton sa vracia k Y2K

    Svet módy nespí ani počas sviatkov, preto prinášame súhrn najväčších módnych noviniek. Michael Kors oznámil nového veľvyslanca, čínskeho herca a speváka JC-T. Spoločnosť Louis Vuitton pripravuje kampaň, ktorá sa vráti k ére Y2K. Vedenie Uniqlo odhalilo spoluprácu s fínskou značkou Marimekko. Výsledky z Mastercard SpendingPulse potvrdili, že tohtoročné sviatočné predaje splnili očakávania.