Více

    ― Reklama ―

    Každý lunárny rok sa nesie v určitom znamení. Na rok 2024 potom pripadol motív draka, ktorý sa pomaly začína objavovať aj v kolekciách luxusných módnych značiek. Nie je prekvapením, že znamená aj prosperitu. Spoločnosti tak vydávajú špeciálne rady, plné výrazných farieb a drakov, aby oslávili blížiaci sa nový začiatok.

    Gucci oslavuje s nenápadnými dráčikmi aj jemnými kontrastnými farbami

    Talianska spoločnosť Gucci potvrdila, že sa chce viac zamerať na ázijský trh. V skutočnosti vydala rozsiahlu špeciálnu kolekciu pri príležitosti nadchádzajúceho lunárneho roka. Charakterizuje ju najmä krémová farba, ktorá je popretkávaná ďalšími kontrastnými farbami.

    Lepšie tak na nej vyniknú predovšetkým červené a modré odtiene, napríklad v podobe kvetinového vzoru. Značka však nezabudla ani na motív draka. Objavil sa preto napríklad na teplákovej súprave ako roztomilá nášivka. Vybrať si tak môžete ako z elegantných, tak viac „šport“ lookov.

    Zdroj: Gucci

    Do osláv lunárneho nového roka sa zapojil aj Tommy Hilfiger. Dáva dôraz na pospolitosť a rodinu

    Ďalšou spoločnosťou, ktorá si oslavu roka draka nenechala ujsť, je Tommy Hilfiger. Na rozdiel od ostatných však nekladie taký dôraz na samotný symbol. Namiesto toho sa rozhodla vyzdvihnúť to, čo má symbolizovať. Okrem prosperity totiž prináša aj silu, šťastie alebo úspech. Takéto hodnoty teda Hilfiger nachádza v komunite as ňou spojenom optimizme a pospolitosti.

    Kúsky potom návrhár vytvoril v spolupráci so značkou Clot. Patrí medzi ne napríklad obojstranný bomber, tepláková súprava alebo rugby košele. Najčastejšie využívanou farbou je opäť výrazná červená. Ide teda o nenápadné spojenie Západu i Východu.

    Zdroj: Tommy Hilfiger

    Bottega Veneta sa nebojí oslavovať vo veľkom. Značka vydala špeciálny krátky film

    Hlavnú úlohu v kampani Bottega Veneta oslavujúcu lunárny nový rok hrá slávna herečka a ambasádorka spoločnosti Shu Qi. Objaví sa totiž v špeciálnom krátkom filme, ktorý firma prichystala. Nesie názov The First Sunrise With You a má oslavovať začiatok prvého dňa nového lunárneho roku.

    Režisérkou filmu je Jess Jing Zou. Jeho podstatou je opäť ukázať radosť z pospolitosti a toho, že podobné okamihy môžeme oslavovať so svojimi blízkymi. Vo filme sa zároveň objavia kúsky zo špeciálnej kolekcie, ako sú tenisky Andiamo, Sardine a Orbit alebo kabelka Jodie so špeciálnou rukoväťou v podobe chvosta draka.

    Spoločnosť Burberry sa vzdala draka. Kolekcia zaujme červeným odtieňom

    Jednou zo značiek, ktoré motív draka do svojich kolekcií nezahrnuli , sa stala britská spoločnosť Burberry. Dáva to zmysel, pretože sa v poslednej dobe snaží vydávať kolekcie zvýrazňujúce „britskosť“ jednotlivých kúskov. Namiesto toho preto radšej využila výrazný červený odtieň, košele alebo štýlové roláky a kabáty.

    Červenú farbu potom Burberry aplikoval na rôzne vzory, či už ten v podobe ruže alebo klasických kociek. Výsledné kúsky potom značka nafotila na uliciach čínskeho mesta Chengdu. Objavili sa tak napríklad na ambasádoroch, ako je herečka Tang Wei alebo herec Chen Kun.

    Zdroj: Burberry

    Do roztomilých návrhov sa pustila značka Mulberry. Dráčik vykukne z kabelky aj výstrihu

    Oslavy lunárneho nového roka si nenechala ujsť ani spoločnosť Mulberry. Odhalila preto špeciálnu kolekciu, ktorú nemožno vystihnúť inak ako roztomilú. Jej súčasťou je, podobne ako u Gucci, predovšetkým krémová farba. Doplnená nie je v tomto prípade o výrazné odtiene, ale jemné pastelové farby alebo nenápadné žlto-červeno-zelené prúžky.

    Kľúčovým prvkom je však opäť motív dráčika, tentoraz v naozaj nečakane roztomilej verzii. Nášivku malého usmievajúceho sa dráčika umiestnila značka predovšetkým na tričká. Vykukovať vám tak môže z výstrihu ladiaceho klasického kardiganu. Objaviť sa ale môže aj na kabelke, z ktorej akoby utekal v ústrety novému lunárnemu roku.

    Zdroj: Mulberry

    Zdroj: WWD, Fashion Network, South China Morning Post, YouTube

    Módne značky oslavujú lunárny nový rok. Kolekciám dominuje elegantný aj roztomilý motív draka

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Každý lunárny rok sa nesie v určitom znamení. Na rok 2024 potom pripadol motív draka, ktorý sa pomaly začína objavovať aj v kolekciách luxusných módnych značiek. Nie je prekvapením, že znamená aj prosperitu. Spoločnosti tak vydávajú špeciálne rady, plné výrazných farieb a drakov, aby oslávili blížiaci sa nový začiatok.

    Gucci oslavuje s nenápadnými dráčikmi aj jemnými kontrastnými farbami

    Talianska spoločnosť Gucci potvrdila, že sa chce viac zamerať na ázijský trh. V skutočnosti vydala rozsiahlu špeciálnu kolekciu pri príležitosti nadchádzajúceho lunárneho roka. Charakterizuje ju najmä krémová farba, ktorá je popretkávaná ďalšími kontrastnými farbami.

    Lepšie tak na nej vyniknú predovšetkým červené a modré odtiene, napríklad v podobe kvetinového vzoru. Značka však nezabudla ani na motív draka. Objavil sa preto napríklad na teplákovej súprave ako roztomilá nášivka. Vybrať si tak môžete ako z elegantných, tak viac „šport“ lookov.

    Zdroj: Gucci

    Do osláv lunárneho nového roka sa zapojil aj Tommy Hilfiger. Dáva dôraz na pospolitosť a rodinu

    Ďalšou spoločnosťou, ktorá si oslavu roka draka nenechala ujsť, je Tommy Hilfiger. Na rozdiel od ostatných však nekladie taký dôraz na samotný symbol. Namiesto toho sa rozhodla vyzdvihnúť to, čo má symbolizovať. Okrem prosperity totiž prináša aj silu, šťastie alebo úspech. Takéto hodnoty teda Hilfiger nachádza v komunite as ňou spojenom optimizme a pospolitosti.

    Kúsky potom návrhár vytvoril v spolupráci so značkou Clot. Patrí medzi ne napríklad obojstranný bomber, tepláková súprava alebo rugby košele. Najčastejšie využívanou farbou je opäť výrazná červená. Ide teda o nenápadné spojenie Západu i Východu.

    Zdroj: Tommy Hilfiger

    Bottega Veneta sa nebojí oslavovať vo veľkom. Značka vydala špeciálny krátky film

    Hlavnú úlohu v kampani Bottega Veneta oslavujúcu lunárny nový rok hrá slávna herečka a ambasádorka spoločnosti Shu Qi. Objaví sa totiž v špeciálnom krátkom filme, ktorý firma prichystala. Nesie názov The First Sunrise With You a má oslavovať začiatok prvého dňa nového lunárneho roku.

    Režisérkou filmu je Jess Jing Zou. Jeho podstatou je opäť ukázať radosť z pospolitosti a toho, že podobné okamihy môžeme oslavovať so svojimi blízkymi. Vo filme sa zároveň objavia kúsky zo špeciálnej kolekcie, ako sú tenisky Andiamo, Sardine a Orbit alebo kabelka Jodie so špeciálnou rukoväťou v podobe chvosta draka.

    Spoločnosť Burberry sa vzdala draka. Kolekcia zaujme červeným odtieňom

    Jednou zo značiek, ktoré motív draka do svojich kolekcií nezahrnuli , sa stala britská spoločnosť Burberry. Dáva to zmysel, pretože sa v poslednej dobe snaží vydávať kolekcie zvýrazňujúce „britskosť“ jednotlivých kúskov. Namiesto toho preto radšej využila výrazný červený odtieň, košele alebo štýlové roláky a kabáty.

    Červenú farbu potom Burberry aplikoval na rôzne vzory, či už ten v podobe ruže alebo klasických kociek. Výsledné kúsky potom značka nafotila na uliciach čínskeho mesta Chengdu. Objavili sa tak napríklad na ambasádoroch, ako je herečka Tang Wei alebo herec Chen Kun.

    Zdroj: Burberry

    Do roztomilých návrhov sa pustila značka Mulberry. Dráčik vykukne z kabelky aj výstrihu

    Oslavy lunárneho nového roka si nenechala ujsť ani spoločnosť Mulberry. Odhalila preto špeciálnu kolekciu, ktorú nemožno vystihnúť inak ako roztomilú. Jej súčasťou je, podobne ako u Gucci, predovšetkým krémová farba. Doplnená nie je v tomto prípade o výrazné odtiene, ale jemné pastelové farby alebo nenápadné žlto-červeno-zelené prúžky.

    Kľúčovým prvkom je však opäť motív dráčika, tentoraz v naozaj nečakane roztomilej verzii. Nášivku malého usmievajúceho sa dráčika umiestnila značka predovšetkým na tričká. Vykukovať vám tak môže z výstrihu ladiaceho klasického kardiganu. Objaviť sa ale môže aj na kabelke, z ktorej akoby utekal v ústrety novému lunárnemu roku.

    Zdroj: Mulberry

    Zdroj: WWD, Fashion Network, South China Morning Post, YouTube

    ― Reklama ―

    Raňajky ako najdôležitejšie jedlo dňa. Longevity odborníci nesúhlasia

    Na raňajky má každý svoj názor. Niekto ich miluje, iný považuje za stratu času. Niekto raňajkuje hneď po prebudení, iný ranný rituál nechá až na jedenástu, alebo ho nepodstúpi vôbec. Zatiaľ čo večera je spoločenská udalosť a obed čas na pauzu, raňajky bývajú často prehliadané. Ale práve v tom tkvie ich čaro. Nie sú o pravidlách, ale o zvyku. A pritom je to práve prvé jedlo dňa, ktoré ukrýva silu určiť, ako sa budete cítiť celý deň.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto a Rick Owens. Parížsky týždeň módy nekončí

    Paríž zaplavila móda a nikam sa nechystá. Tamojší týždeň pánskej módy ešte nekončí. Kolekciu pre jar a leto roku 2026 predstavil napríklad Rick Owens, ktorý modely v dekonštruovaných návrhoch nechal prejsť vodou. Dries Van Noten odhalil prvú pánsku kolekciu nového kreatívneho riaditeľa Juliana Klausnera a Yohji Yamamoto zreflektoval súčasné dianie.

    Páni, sandále sú povolené. Dokonca aj s ponožkami

    Letná sezóna 2025 prináša pre pánske chodidlá jednu jasnú správu. Ukazovať prsty je úplne v poriadku. Z červených kobercov miznú lakované poltopánky, namiesto nich nastupujú remienkové sandále, Birkenstocks, a dokonca aj žabky od luxusných značiek. Jonathan Bailey sa v Londýne ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatiaľ čo Simon Baker si v Sardínii vystačil s Birkenstock Kyoto.

    Sardinky dobývajú pevninu. Stali sa najnovšou obsesiou tohtoročného leta

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší trend inšpirovaný jedlom. Tentoraz to však nie je roztomilé ovocie alebo zelenina, ale sardinky. Postupne sa začali objavovať na plagátoch, krytoch telefónov, plážových taškách a oversized tričkách. Poukazujú nielen na pretrvávajúcu popularitu "coastal" a "fisherman" estetiky, ale aj na túžbu po osobitosti a letnej hravosti.

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Má nový Harry Potter šancu? Pripravovaný seriál budí kontroverzie

    Čarodejnícky svet Harryho Pottera sa opäť prebúdza k životu. Na sociálnych sieťach sa rozprúdili vášnivé diskusie o pripravovanom seriáli na motívy siedmich pôvodných kníh, ktorý by mal prísť na televízne obrazovky koncom roka 2026. Nedávne správy o obsadení vyvolali pochybnosti, či má najnovší projekt HBO u verných fanúšikov vôbec šancu.

    Marni má voľný trón. Módny dom oznámil odchod návrhára Francesca Risso

    Zdá sa, že kolotoč zmien kreatívnych riaditeľov ešte nekončí. Ticho, ktoré na módnej scéne nastalo po dosadení Jonathana Andersona do vedenia všetkých sekcií Dior, skončilo. Prerušilo ho nečakané oznámenie módneho domu Marni. Po takmer 10 rokoch sa lúči so svojím kreatívnym riaditeľom, Francescom Rissom. Kto ho nahradí, zatiaľ nie je známe.

    Krása strieda nádheru. Praktické SPF balzamy maskujú ochranu za elegantné líčenie

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Leto si vyžaduje zvýšenú starostlivosť. Aj pánska kozmetika si žiada zmeny

    Letné lúče neznamenajú iba sľubne trblietajúcu sa hladinu jazier, rozpúšťajúcu sa lahodnú zmrzlinu a teplom presýtené dni. Spolu s ich silou prichádza aj potreba obnoviť vašu kozmetickú taštičku. Výnimkou nie je ani pánska skin care, ktorá si v nasledujúcich horúcich mesiacoch žiada revíziu. Bez hydratačných či upokojujúcich pomocníkov sa nezaobídete.

    Prečo by ste mali poznať umelkyňu Lisu Jahovic? Pretvára predmety na kinetické sochy

    Veci, ktoré väčšina ľudí prehliadne, ona pozoruje so znepokojujúcou intenzitou. Lisa Jahovic, britská umelkyňa pôsobiaca v Londýne, sa nešpecializuje na monumentálne plátna, ani kričiace inštalácie. Jej disciplína sa ťažko zaraďuje. Osciluje medzi fotografiou, filmom a sochárstvom, a pritom zostáva osobitá. Zatiaľ čo iní umelci hľadajú inšpiráciu v mimoriadnych udalostiach, Jahovic sa obracia k obyčajným veciam.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Leto v znamení detoxu. Interiérové trendy čerpajú z vidieka

    Preťaženie sociálnymi sieťami, túžba po hlbokom odpočinku a návrat k dávnym koreňom. To všetko definuje toto leto nielen v oblasti módy. Interiérové trendy diktujú únik k prírodným materiálom, tlmeným tónom a vintage úlovkom. Ako inšpirácia slúži idylický vidiecky život plný domáceho chleba a šťavnatých úlovkov zo starostlivo ošetrovanej záhrady.

    Zdanie často klame. Pri týchto kúskoch si online nákupy radšej odpusťte

    Online nákupy majú množstvo nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výber, vo väčšine prípadov jednoducho vyhrávajú na plnej čiare. Existujú však módne kúsky, pri ktorých sa pohodlnosť pri nákupe nevypláca. Nie vždy je možné veľkosť, strih a farbu odhadnúť virtuálne. Oveľa lepšiu službu vám urobia "staré dobré" kamenné predajne.

    Módny priemysel sa musí zmeniť. Prechádza krízou devastujúcej nadprodukcie

    Škodlivé dopady módneho priemyslu na životné prostredie nie sú žiadnym tajomstvom. Napriek tomu je jeden z najväčších problémov módnej scény často v tichosti odsunutý do pozadia. Práve naň upozornil report udržateľnej show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmujúcu krízu nadprodukcie, ktorá za sebou zanecháva hromady oblečenia, zaplavujúce preplnené skládky.

    Saint Laurent objavuje neprebádané. Módny dom odštartoval filmovú produkciu

    Anthony Vaccarello, kreatívny riaditeľ módneho domu Saint Laurent, spojil dve francúzske kultúrne posadnutosti, módu a film. V roku 2023 založil produkčnú spoločnosť Saint Laurent Productions, ktorá má na konte už niekoľko filmov uvedených na filmovom festivale v Cannes vrátane kontroverzného filmu Emilia Pérez. Odvážny krok vstúpiť do sveta filmu potvrdzuje usilovnú snahu značky rozšíriť svoj vplyv aj za hranice módy.

    Módny dom Hermès odhalil svoje vrstvy. V Šanghaji oslovil modernú ženu

    Luxusná značka Hermès prvýkrát prekročila hranice Číny. Koncom minulého týždňa predstavila v Šanghaji druhú kapitolu svojej kolekcie na tohtoročnú jeseň a zimu. Na rozdiel od jej prvej časti, ktorá sa držala skôr klasickej jazdeckej estetiky a francúzskej elegancie, ponúkla doslova mnohovrstvovú variáciu modernej ženy, ktorá je každý deň pripravená na všetko.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―