Více

    Sledujte nás na Instagrame

    Taliansky módny dom Fendi zverejnil ďalšiu zo série kampaní propagujúcich jeho slávnu kabelku Peekaboo. Tentokrát sa jej ujala rodina supermodeliek, konkrétne Kate Moss a jej dcéra Lila Grace Moss. Fotografie majú zachytiť ich úzke puto, vďaka čomu sa Peekaboo stáva symbolom rodinného dedičstva.

    Supermodelka Kate Moss a jej dcéra Lila Grace sa netaja tým, že majú k sebe naozaj blízko. Aj preto sú schopné spolupracovať aj v pracovnom svete. Už v roku 2021 sme ich tak mohli uvidieť na prvej haute couture prehliadke návrhára Kim Jones pre módny dom Fendi. Nie je potom divu, že si dizajnér dvojicu modeliek obľúbil.

    Postupne si s nimi vytvoril blízky vzťah. Aj z toho dôvodu ich teraz obsadil do najnovšej reklamy talianskej módnej spoločnosti. Majú propagovať ikonickú kabelku Peekaboo. Značka ju prvýkrát uviedla na trh v roku 2008. Pri príležitosti jej 10. výročia však vytvorila špeciálnu kampaň s názvom #MeandMyPeekaboo.

    Kreatívne vedenie Fendi tým chcelo poukázať predovšetkým na kvalitu známej tašky, ktorú možno dediť z generácie na generáciu. Vtedy tak s kabelkou zapózovala samotná Silvia Venturini Fendi, a to so svojimi dcérami Delfinou Delettrez a Leonettou Luciano. TTeraz je však na rade Kate Moss a jej dcéra Lila Grace. Na fotografiách, ktoré nafotil Craig McDean, je ich puto nespochybniteľné.

    Kabelka Peekaboo spája vintage s inováciou. Klasický zámok inovuje jedinečné otváranie

    „Kampaň je ďalšou ukážkou ich srdečného vzťahu, ktorý nadväzuje na ich predchádzajúce spoločné vystúpenia na runwayi Fendi,“ vysvetlili zástupcovia spoločnosti The Fashion Network. Na jednoduchých, ale elegantných fotografiách sú potom matka a dcéra oblečené v rovnakých alebo veľmi podobných outfitoch. Zvolené looky tak ešte viac zvýrazňujú ich podobné črty

    Kabelka Peekaboo je obzvlášť výrazná vďaka kovovému zámku a špeciálnemu otváraniu. Keď kabelku rozopnete, vytvorí sa elegantný záhyb. „Chcela som zachytiť krásu vintage kabelky so zámkom, ale zároveň sa zamerať na jej pohyb,“ popísala vtedy podľa WWD návrhárka Silvia Venturini Fendi. V minulých kampaniach Peekaboo sa objavili aj modelky Naomi Campbell a Kim Kardashian.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, People, Instagram, YouTube

    Kampaň značky Fendi oslavuje puto medzi matkou a dcérou. Kate a Lila Grace Moss propagujú kabelku Peekaboo

    Skryté poklady európskych pláží. Navštívte menej „slávne“ prímorské miesta

    Európa je domovom mnohých známych pláží, ktoré navštevujú turisti z celého sveta. Ale čo ak hľadáte niečo menej tradičné, pokojnejšie, a napriek tomu neuveriteľne krásne? Pripravili sme pre vás zoznam nie príliš známych, ale napriek tomu nádherných pláží v Európe, ktoré sa oplatí objaviť.

    Leto sa ponesie v znamení sedemdesiatok. Záujem o boho chic módu narastá

    V tejto letnej sezóne prichádza nový módny trend. Vracia sa nostalgický boho chic. Zabudnite však na maximalistické Y2K outfity a kvetinové čelenky z hudobných festivalov. Nový boho chic, ktorý oživila najmä návrhárka Chemena Kamali vo svojej kolekcii Chloé na jeseň a zimu 2024, je sofistikovanejší a pôvabnejší ako kedykoľvek predtým.

    Trend Tradwife vyvoláva kritiku na viacerých frontoch. Propaguje nerealistické štandardy sociálnych sietí

    Predstava jednoduchého života tradičnej manželky zaujala sociálne siete. TikTok sa zaplnil videami žien v domácnosti, ktoré sa bez námahy starajú o deti a pre svojich pracujúcich manželov varia vynaliezavé recepty. Trend Tradwife však nie je len o estetických videách s domácimi koláčmi alebo ručne vyrábaným maslom. Oživuje problematický koncept, že žena patrí iba do domácnosti.

    Marc Jacobs predstavil svoju kolekciu na jeseň 2024 s nádychom retra a animovaných rozprávok

    Vo svojej najnovšej kolekcii na jeseň 2024 sa americký návrhár Marc Jacobs zameral na jediný cieľ. Podľa jeho pozvánky sa totiž rozhodol návštevníkom show odovzdať čistú radosť. Jeho návrhy inšpirované retro érou a animovanými rozprávkami splnili jeho požiadavku na jedničku.