Více

    Sledujte nás na Instagrame

    Svet módy nespí ani počas sviatkov, preto prinášame súhrn najväčších módnych noviniek. Michael Kors oznámil nového veľvyslanca, čínskeho herca a speváka JC-T. Spoločnosť Louis Vuitton pripravuje kampaň, ktorá sa vráti k ére Y2K. Vedenie Uniqlo odhalilo spoluprácu s fínskou značkou Marimekko. Výsledky z Mastercard SpendingPulse potvrdili, že tohtoročné sviatočné predaje splnili očakávania.

    Louis Vuitton oslavuje začiatok 21. storočia. Pripravuje špeciálnu LV Remix kolekciu

    Hneď prvý deň nového roka predstaví spoločnosť Louis Vuitton novú kampaň. Ide o rad kúskov, ktoré majú pripomínať éru 2000s, teda Y2K. Kľúčovými prvkami sú predovšetkým džínové kabelky alebo šiltovky s ikonickým logom značky. Kampaň láka aj hviezdami, ktoré sa v nej objavia. Louis Vuitton napríklad využil ako modelky herečku Phoebe Dynevor zo seriálu Bridgerton alebo Shay Mitchell známu zo seriálu Pretty Little Liars.

    Spoločnosť Uniqlo začala spolupracovať s Marimekko. Spája fínsky a japonský dizajn

    Fínska značka Marimekko dostala príležitosť, ako sa dostať do povedomia viacerých milovníkov módy. Oznámila totiž spoluprácu s japonskou spoločnosťou Uniqlo. Známy módny reťazec tak od 1. januára predstaví svoje ikonické kúsky s motívmi inšpirovanými ikonickým dizajnom Marimekko. Spoločnosť Marimekko je totiž známa svojimi jednoduchými grafickými motívmi. Zakúpiť si tak budete môcť napríklad špeciálnu slávnu Uniqlo ľadvinku.

    Počas sviatkov sa vo Veľkej Británii darilo predovšetkým šperkom a odevu

    Výsledky tzv. Mastercard SpendingPulse (MSP) ukázali, že predaje vo Veľkej Británii tento rok počas sviatkov vzrástli o 2,6 percenta oproti minulému roku. V čase trvajúcej ekonomickej krízy ide o pomerne dobrý výsledok. Predávať sa darilo predovšetkým šperky, pretože ich odbyt vzrástol o 8,3 percenta. Podobný rast zaznamenali aj obchody s oblečením. Zákazníci však uprednostňovali nákupy v kamenných pobočkách pred online nákupmi.

    Predaje tento rok počas sviatkov splnili očakávania aj v Spojených štátoch

    Na základe výsledkov z vyššie uvedeného prieskumu Mastercard SpendingPulse (MSP) oslavujú aj predajcovia v Spojených štátoch amerických. Tamojšie predaje sa totiž od 1. novembra do 24. decembra zvýšili o 3,1 percenta. Najviac sa darilo predovšetkým veľkým obchodným reťazcom, outletom, obchodom so športovým vybavením alebo potrebami pre domácnosť. Ďalší zisk predajcovia očakávajú aj v období po Vianociach, kedy majú viac času na nákupy aj študenti.

    Michael Kors má nového ambasádora. V Číne ho bude zastupovať spevák JC-T

    V nadchádzajúcich kampaniach značky Michael Kors uvidíme oveľa častejšie čínskeho herca a speváka JC-T. Stal sa totiž novým ambasádorom známej spoločnosti. Zastupovať ju má predovšetkým v Číne. Tridsaťtriročný umelc sa preslávil predovšetkým rolami v seriáloch, ako je The Advisors Alliance, Secret of the Three Kingdoms alebo Winner is King. V tomto roku v apríli vydal svoj prvý sólový album s názvom Dreams.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Hypebeast, Instagram, YouTube

    Módne novinky v skratke: Michael Kors privítal JC-T, sviatočné predaje dosiahli očakávania a Louis Vuitton sa vracia k Y2K

    Skryté poklady európskych pláží. Navštívte menej „slávne“ prímorské miesta

    Európa je domovom mnohých známych pláží, ktoré navštevujú turisti z celého sveta. Ale čo ak hľadáte niečo menej tradičné, pokojnejšie, a napriek tomu neuveriteľne krásne? Pripravili sme pre vás zoznam nie príliš známych, ale napriek tomu nádherných pláží v Európe, ktoré sa oplatí objaviť.

    Leto sa ponesie v znamení sedemdesiatok. Záujem o boho chic módu narastá

    V tejto letnej sezóne prichádza nový módny trend. Vracia sa nostalgický boho chic. Zabudnite však na maximalistické Y2K outfity a kvetinové čelenky z hudobných festivalov. Nový boho chic, ktorý oživila najmä návrhárka Chemena Kamali vo svojej kolekcii Chloé na jeseň a zimu 2024, je sofistikovanejší a pôvabnejší ako kedykoľvek predtým.

    Trend Tradwife vyvoláva kritiku na viacerých frontoch. Propaguje nerealistické štandardy sociálnych sietí

    Predstava jednoduchého života tradičnej manželky zaujala sociálne siete. TikTok sa zaplnil videami žien v domácnosti, ktoré sa bez námahy starajú o deti a pre svojich pracujúcich manželov varia vynaliezavé recepty. Trend Tradwife však nie je len o estetických videách s domácimi koláčmi alebo ručne vyrábaným maslom. Oživuje problematický koncept, že žena patrí iba do domácnosti.

    Marc Jacobs predstavil svoju kolekciu na jeseň 2024 s nádychom retra a animovaných rozprávok

    Vo svojej najnovšej kolekcii na jeseň 2024 sa americký návrhár Marc Jacobs zameral na jediný cieľ. Podľa jeho pozvánky sa totiž rozhodol návštevníkom show odovzdať čistú radosť. Jeho návrhy inšpirované retro érou a animovanými rozprávkami splnili jeho požiadavku na jedničku.