Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Teplý croissant, čerstvo upečený chlieb s maslom alebo kúsok narodeninovej torty. Vôňa pečiva je jedným z najvýraznejších parfumových trendov tohto roka. Symbolizuje totiž pokoj, pohodu a návrat do detstva. V dobe, keď je jedlo často spájané s prehnanou sebakontrolou, prichádzajú hrejivé vône ako nežná útecha. Aké parfémy stoja za skúšku?

    Tomuto roku dominujú „food-scented“ parfémy, čiže gurmánske parfémy voňajúce po jedle. Trendom sú najmä vône, ktoré pripomínajú čerstvo upečené pečivo, a to od sladkého cez torty až po slané. Parfumový priemysel ide tomuto trendu nadšene naproti.

    Svet parfumov tak zažíva posun od všeobecných preferencií, ako je vanilka alebo citrusy, ku konkrétnym vôňam spojeným s jednoduchými pôžitkami. Namiesto abstraktných ingrediencií, ktoré si mnohí ťažko predstavujú, dominujú známe každodenné vône, ako je croissant, chlieb alebo lieskovoorieškový koláč.

    Zdroj: Snif

    Vône inšpirované pečivom v nás prebúdzajú nostalgiu. Evokujú detské zážitky, bezpečné prostredie domova aj upokojujúce rituály pečenia. Ich hrejivosť symbolizuje pokoj a útechu. Parfumér Serge Lutens napríklad vôňu Jeux de Peau opisuje ako nežné gesto proti tlaku na dokonalosť v dobe, keď je jedlo často spájané s úzkosťou a prehnanou sebakontrolou.

    Tóny pšenice, orieškov aj vanilky. Vône zahrejú rovnako ako čerstvo upečené pečivo

    Ak chcete vyskúšať parfémy voňajúce po pečive, máme hneď niekoľko návrhov, kde začať. Už spomínaná vôňa Jeux de Peau od Serge Lutens je inšpirovaná detstvom a pravidelnou cestou pre čerstvý chlieb. Má evokovať okamih, keď sa z pekárne šíri aróma práve dopečeného chleba. Pri prvom strieknutí ucítite tóny zlatého jačmeňa, pšenice a sušeného ovocia, doplnené jemným nádychom mlieka, sladko korenenou sladovkou, kadidlom a santalovým drevom.

    Zdroj: Snif, Serge Lutens

    Crumb Couture od značky Snif vzdáva zase hold vôni zlatistého drobivého pečiva. Parfém zachytáva podmanivú vôňu maslového croissantu doplneného o tóny lesného ovocného džemu, čiernych ríbezlí, vanilky, fazule tonka a jemného santalového dreva. Podľa recenzií ide o hrejivú, prívetivú vôňu, ktorá pôsobí doslova na zahryznutie a zanecháva dojem v akomkoľvek ročnom období.

    @les.nobles.essenc Deux parfums, deux visions du rêve. Plongez dans l’univers envoûtant Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Une évasion sucrée faisant référence à un financier aux amandes, délicieusement enrobée de notes vanillées et de bois chauds. Une tentation olfactive irrésistible. ️✨Mirage Exotique Un souffle venu d’ailleurs, mêlant fruits tropicaux et fleurs solaires sur un fond boisé mystérieux. L’appel du lointain. Deux créations pour vos soirs d’été, conçues pour ceux qui osent porter l’exception. Lequel vous fera chavirer? #MirageGourmand ou #MirageExotique? Dites-le-nous en commentaire ⬇️ – Dve vône, dve vízie sna. Ponorte sa do očarujúceho sveta Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Sladký únik pripomínajúci mandľový financier, lahodne obalený vanilkovými tónmi a teplými drevinami. Neodolateľné čuchové pokušenie. ️✨Mirage Exotique Závan čerstvého vzduchu odinakiaľ, kombinujúci tropické ovocie a slnečné kvety na tajomnom drevitom základe. Volanie z diaľky. Dve kreácie pre vaše letné večery, určené pre tých, ktorí sa odvážia nosiť výnimočnosť. Ktorá z nich vám vyrazí dych? #MirageGourmand alebo #MirageExotique? Povedzte nám to v komentároch ⬇️ #LesNoblesEssences #ParfumDeNiche #MirageGourmand #MirageExotique #LuxuryPerfume #ArtDuParfum #SenteurUnique #FragranceLovers #OlfactoryJourney #HauteParfumerie #Soirsd‚été #Summer ♬ son original – Les Nobles Essences

    Mirage Gourmand od Les Nobles Essences je inšpirovaná francúzskym dezertom financier. Ucítite vôňu mandlí, pistácií a ďalších orieškov zabalených do tónov vanilky. Ak chcete prístupnejšiu vôňu, vyskúšajte Sticky Dates od značky Lush. Parfém sa pýši sladkou karamelovou a teplou vôňou pripomínajúcou čerstvo upečený dezert. Sticky Dates nájdete nielen ako parfém a telový sprej, ale aj v sprchovom géle.

    Zdroje: TikTok, Russh, Wallpaper, Indy100, Radio Wave, Snif, Les Nobles Essences, Serge Lutens, Lush

    Autor článku:

    Želáte si čerstvé pečivo? Gurmánske parfémy dobývajú svet aj naše zmysly

    ― Reklama ―

    Teplý croissant, čerstvo upečený chlieb s maslom alebo kúsok narodeninovej torty. Vôňa pečiva je jedným z najvýraznejších parfumových trendov tohto roka. Symbolizuje totiž pokoj, pohodu a návrat do detstva. V dobe, keď je jedlo často spájané s prehnanou sebakontrolou, prichádzajú hrejivé vône ako nežná útecha. Aké parfémy stoja za skúšku?

    Tomuto roku dominujú „food-scented“ parfémy, čiže gurmánske parfémy voňajúce po jedle. Trendom sú najmä vône, ktoré pripomínajú čerstvo upečené pečivo, a to od sladkého cez torty až po slané. Parfumový priemysel ide tomuto trendu nadšene naproti.

    Svet parfumov tak zažíva posun od všeobecných preferencií, ako je vanilka alebo citrusy, ku konkrétnym vôňam spojeným s jednoduchými pôžitkami. Namiesto abstraktných ingrediencií, ktoré si mnohí ťažko predstavujú, dominujú známe každodenné vône, ako je croissant, chlieb alebo lieskovoorieškový koláč.

    Zdroj: Snif

    Vône inšpirované pečivom v nás prebúdzajú nostalgiu. Evokujú detské zážitky, bezpečné prostredie domova aj upokojujúce rituály pečenia. Ich hrejivosť symbolizuje pokoj a útechu. Parfumér Serge Lutens napríklad vôňu Jeux de Peau opisuje ako nežné gesto proti tlaku na dokonalosť v dobe, keď je jedlo často spájané s úzkosťou a prehnanou sebakontrolou.

    Tóny pšenice, orieškov aj vanilky. Vône zahrejú rovnako ako čerstvo upečené pečivo

    Ak chcete vyskúšať parfémy voňajúce po pečive, máme hneď niekoľko návrhov, kde začať. Už spomínaná vôňa Jeux de Peau od Serge Lutens je inšpirovaná detstvom a pravidelnou cestou pre čerstvý chlieb. Má evokovať okamih, keď sa z pekárne šíri aróma práve dopečeného chleba. Pri prvom strieknutí ucítite tóny zlatého jačmeňa, pšenice a sušeného ovocia, doplnené jemným nádychom mlieka, sladko korenenou sladovkou, kadidlom a santalovým drevom.

    Zdroj: Snif, Serge Lutens

    Crumb Couture od značky Snif vzdáva zase hold vôni zlatistého drobivého pečiva. Parfém zachytáva podmanivú vôňu maslového croissantu doplneného o tóny lesného ovocného džemu, čiernych ríbezlí, vanilky, fazule tonka a jemného santalového dreva. Podľa recenzií ide o hrejivú, prívetivú vôňu, ktorá pôsobí doslova na zahryznutie a zanecháva dojem v akomkoľvek ročnom období.

    @les.nobles.essenc Deux parfums, deux visions du rêve. Plongez dans l’univers envoûtant Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Une évasion sucrée faisant référence à un financier aux amandes, délicieusement enrobée de notes vanillées et de bois chauds. Une tentation olfactive irrésistible. ️✨Mirage Exotique Un souffle venu d’ailleurs, mêlant fruits tropicaux et fleurs solaires sur un fond boisé mystérieux. L’appel du lointain. Deux créations pour vos soirs d’été, conçues pour ceux qui osent porter l’exception. Lequel vous fera chavirer? #MirageGourmand ou #MirageExotique? Dites-le-nous en commentaire ⬇️ – Dve vône, dve vízie sna. Ponorte sa do očarujúceho sveta Les Nobles Essences… ✨Mirage Gourmand Sladký únik pripomínajúci mandľový financier, lahodne obalený vanilkovými tónmi a teplými drevinami. Neodolateľné čuchové pokušenie. ️✨Mirage Exotique Závan čerstvého vzduchu odinakiaľ, kombinujúci tropické ovocie a slnečné kvety na tajomnom drevitom základe. Volanie z diaľky. Dve kreácie pre vaše letné večery, určené pre tých, ktorí sa odvážia nosiť výnimočnosť. Ktorá z nich vám vyrazí dych? #MirageGourmand alebo #MirageExotique? Povedzte nám to v komentároch ⬇️ #LesNoblesEssences #ParfumDeNiche #MirageGourmand #MirageExotique #LuxuryPerfume #ArtDuParfum #SenteurUnique #FragranceLovers #OlfactoryJourney #HauteParfumerie #Soirsd‚été #Summer ♬ son original – Les Nobles Essences

    Mirage Gourmand od Les Nobles Essences je inšpirovaná francúzskym dezertom financier. Ucítite vôňu mandlí, pistácií a ďalších orieškov zabalených do tónov vanilky. Ak chcete prístupnejšiu vôňu, vyskúšajte Sticky Dates od značky Lush. Parfém sa pýši sladkou karamelovou a teplou vôňou pripomínajúcou čerstvo upečený dezert. Sticky Dates nájdete nielen ako parfém a telový sprej, ale aj v sprchovom géle.

    Zdroje: TikTok, Russh, Wallpaper, Indy100, Radio Wave, Snif, Les Nobles Essences, Serge Lutens, Lush

    ― Reklama ―

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Uverili sme marketingovým klamstvám? The Ordinary búra mýty skincare sveta

    Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    ― Reklama ―