Více

    ― Reklama ―

    Od septembrových týždňov módy uplynulo dosť času. Firma Tagwalk preto zanalyzovala, ktoré z šou najviac zaujali a aké trendy definujú jar a leto budúceho roka. Medzi top značky zaradila Miu Miu, Chloé alebo Bottega Veneta. Prieskum z dielne Billion Dollar Boy zase odhalil rastúcu obľubu produktov známych influencerov.

    Štýl top módnych domov sa bude na nadchádzajúcu jar a leto riadiť podobným trendom. Firma Tagwalk na základe uplynulých týždňov módy vyhodnotila, že sa značky od viacerých delikátnych a jemných kolekcií posúvajú k síce stále romantickej tvorbe, avšak pretkanej maskulínnymi prvkami. Medzi top vyhľadávané mená posledných týždňov sa preto zaradili spoločnosti Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta.

    „Pozorujeme trochu viac sily a asertivity, ale bez toho, aby to bolo príliš agresívne,“ vysvetlila zakladateľka Tagwalk Alexandra Van Houtte. Hneď za spomínanými značkami sa umiestnil Saint Laurent a Valentino. Rebríčku 20 najžiadanejších módnych domov dominovali najmä tie, ktoré svoje prehliadky odhaľovali v Paríži. Výnimkou boli značky Prada a Gucci. V zozname však chýbali značky Jil Sander a Balmain.

    Zdroj: Miu Miu

    Módny dom Coperni oslávil výnimočný úspech aj vďaka taktike zapojenia influencerky Kylie Jenner a usporiadaniu prehliadky v Disneylande. Darilo sa tiež značkám Alaïa a Ralph Lauren, a to predovšetkým vďaka ich rozhodnutiu odhaliť prehliadky na pre ne nezvyklých miestach, teda v New Yorku a Hamptons. Vyhľadávanie oboch známych spoločností totiž vzrástlo o viac ako 400 percent.

    Okrem svetových módnych domov sa darí aj influencerom. Popularita ich produktov rastie

    Medzi najčastejšie vyhľadávaný pojem zákazníkov potom patrili pastelové farby. Okrem toho ich zaujali aj asymetrické strihy, HotPants a boudoir looky, ktoré boli okrem iného predstavené na prehliadke Chloé. Pokiaľ ide o odtiene, rastúcu popularitu majú jemné farby, od sivej cez ružovú až po trendy butter yellow. Vlastný výskum súčasných trendov však predstavila aj firma Billion Dollar Boy.

    Tá naopak zistila, že trhu začínajú dominovať produkty z dielne influencerov . Podľa jej prieskumu, zahŕňajúceho viac ako štyri tisíc zákazníkov a 500 tvorcov obsahu z USA a Spojeného kráľovstva, totiž 65 percent zákazníkov zakúpilo produkt či službu nejakého influencera. Úspech oslavuje predovšetkým medzi mladými generáciami. Zdá sa teda, že začínajú mať navrch oproti klasickým značkám.

    Zdroje: WWD, Billion Dollar Boy, Tagwalk, X

    Foto:Chloé

    Jarným trendom dominovali značky Miu Miu, Chloé a Bottega Veneta. Úspech slávia aj influenceri

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Od septembrových týždňov módy uplynulo dosť času. Firma Tagwalk preto zanalyzovala, ktoré z šou najviac zaujali a aké trendy definujú jar a leto budúceho roka. Medzi top značky zaradila Miu Miu, Chloé alebo Bottega Veneta. Prieskum z dielne Billion Dollar Boy zase odhalil rastúcu obľubu produktov známych influencerov.

    Štýl top módnych domov sa bude na nadchádzajúcu jar a leto riadiť podobným trendom. Firma Tagwalk na základe uplynulých týždňov módy vyhodnotila, že sa značky od viacerých delikátnych a jemných kolekcií posúvajú k síce stále romantickej tvorbe, avšak pretkanej maskulínnymi prvkami. Medzi top vyhľadávané mená posledných týždňov sa preto zaradili spoločnosti Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta.

    „Pozorujeme trochu viac sily a asertivity, ale bez toho, aby to bolo príliš agresívne,“ vysvetlila zakladateľka Tagwalk Alexandra Van Houtte. Hneď za spomínanými značkami sa umiestnil Saint Laurent a Valentino. Rebríčku 20 najžiadanejších módnych domov dominovali najmä tie, ktoré svoje prehliadky odhaľovali v Paríži. Výnimkou boli značky Prada a Gucci. V zozname však chýbali značky Jil Sander a Balmain.

    Zdroj: Miu Miu

    Módny dom Coperni oslávil výnimočný úspech aj vďaka taktike zapojenia influencerky Kylie Jenner a usporiadaniu prehliadky v Disneylande. Darilo sa tiež značkám Alaïa a Ralph Lauren, a to predovšetkým vďaka ich rozhodnutiu odhaliť prehliadky na pre ne nezvyklých miestach, teda v New Yorku a Hamptons. Vyhľadávanie oboch známych spoločností totiž vzrástlo o viac ako 400 percent.

    Okrem svetových módnych domov sa darí aj influencerom. Popularita ich produktov rastie

    Medzi najčastejšie vyhľadávaný pojem zákazníkov potom patrili pastelové farby. Okrem toho ich zaujali aj asymetrické strihy, HotPants a boudoir looky, ktoré boli okrem iného predstavené na prehliadke Chloé. Pokiaľ ide o odtiene, rastúcu popularitu majú jemné farby, od sivej cez ružovú až po trendy butter yellow. Vlastný výskum súčasných trendov však predstavila aj firma Billion Dollar Boy.

    Tá naopak zistila, že trhu začínajú dominovať produkty z dielne influencerov . Podľa jej prieskumu, zahŕňajúceho viac ako štyri tisíc zákazníkov a 500 tvorcov obsahu z USA a Spojeného kráľovstva, totiž 65 percent zákazníkov zakúpilo produkt či službu nejakého influencera. Úspech oslavuje predovšetkým medzi mladými generáciami. Zdá sa teda, že začínajú mať navrch oproti klasickým značkám.

    Zdroje: WWD, Billion Dollar Boy, Tagwalk, X

    ― Reklama ―

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Moodboardy striedajú influencerov. Pinterest je najväčší trendsetter všetkých čias

    Mení sa spôsob, akým sledujeme a predvídame módu. Zatiaľ čo predtým dominovali influenceri, dnes stále viac z nás, vrátane návrhárov a módnych značiek, siaha po inom nástroji. V roku 2025 je Pinterest považovaný za nevyhnutnú sociálnu sieť pre každého, kto chce byť v obraze. Nejde len o platformu na ukladanie pekných obrázkov, ale o silný predikčný nástroj, ktorý udáva smer nielen v móde, ale aj beauty a vizuálnej kultúre.

    Od smetných košov k Pradě. Harris Dickinson žiari pred aj za kamerou

    Keď Prada v januári oznámila, že jednou z jej nových tvárí bude britský herec Harris Dickinson, značka stavila na jeho civilnosť. V kampani nezosobňuje žiadnu úlohu, je hlavnou postavou svojho vlastného príbehu. A skutočne sa ujala. Dickinson na festivale v Cannes uviedol vydarený režisérsky debut Pobuda. Chystá sa tiež na rolu Johna Lennona a špekuluje sa, že by mohol byť novým agentom 007.

    Zastavte nákupy s expiráciou. Poďakuje vám peňaženka aj váš štýl

    Vo svete módy čelíme neustálemu tlaku. Nielen, že sa striedajú sezóny, ale aj mikro trendy. Čo sa v pondelok objaví na TikToku, môže byť v stredu vypredané a v piatok zastaralé. Kolobeh vytvára negatívny fenomén, takzvané nákupy s expiráciou. Produkty, ktoré nie sú stvorené pre dlhodobé nosenie, ale momentálne uspokojenie. Akoby sme si namiesto oblečenia kupovali krátkodobý dopamínový boost.

    Tom Holland ako kráľ dvoch svetov. Zvláda uvoľnenosť aj vycibrenú eleganciu

    Najnovší Spiderman a obľúbený britský herec Tom Holland nepatrí medzi klasické pánske módne ikony. Nevyniká nečakanými kreáciami a hranice posúvajúcimi lookmi. Nezaujme ani najčerstvejšími trendmi alebo do očí bijúcimi logami. Namiesto toho láka na minimalistickú uvoľnenosť, sem-tam doplnenú o tichú eleganciu, ktoré definujú jeho módny štýl.

    Vlasový parfum dobýva beauty svet. Doprajte svojmu účesu vlastnú vôňu

    Vlasový parfum nesmie chýbať. Svet vôní zažíva v poslednej dobe drobnú, no predsa výraznú premenu. Klasické parfumy dopĺňa nová generácia voňavých produktov, ktorá prináša nielen krásnu vôňu, ale aj starostlivosť. Vlasové parfumy sa z okrajovej kategórie ticho presunuli medzi must-have položky a vyzerá to, že tento rok bude ich definitívnym prelomom.

    Zendaya posilňuje partnerstvo s On. Spolu s Law Roachom navrhla tenisky

    Herečka Zendaya začala ďalšiu kapitolu spolupráce so značkou On. Vo štvrtok totiž odhalila tenisky s názvom Cloudzone Moon, ktoré navrhla spoločne so svojím stylistom Law Roachom. Doprovodná kampaň Be Every You sa točí okolo motívov pohybu a duality. Zendaya v nej navyše nabáda k tomu, aby sme sa nebáli prijať všetky stránky našej osobnosti.

    Leto ovláda nový trend. Hodvábna šatka v páse ozvláštni každý outfit

    Lámete si hlavu s tým, ako dodať svojmu outfitu ešte o trochu väčší šmrnc? Využívanie kúskov, ktoré už máme doma, je opäť v móde! Znovuobjavenou hviezdou tohto leta je hodvábna šatka, ktorá tentoraz žiari uviazaná okolo pása. Spozorovať ju môžeme nielen na mnohých celebritách, nedávno sa objavila aj na Parížskom fashion weeku.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohorela. Prečo sú módne kampane čím ďalej nudnejšie?

    Podnikateľka Kylie Jenner je v módnom priemysle ako doma. Nielen, že má vlastnú značku oblečenia, ale často sa objavuje aj na obálkach časopisov a v kampaniach. Nedávno sa stala tvárou značky Miu Miu. Tá však namiesto masovej chvály zožala vlnu kritiky. Nevydarené vizuály, ktoré nakoniec potopili brand aj Jenner, otvorili širšiu diskusiu o tom, ako súčasné kampane upozaďujú oblečenie a tvorivosť na úkor virálnych momentov.

    Skupina Capri má šancu na žiarivé zajtrajšky. Oslavuje výsledky z prvého štvrťroka

    Skupina Capri Holdings je na ceste za potenciálnymi lepšími zajtrajškami. Spoločnosť v stredu zverejnila výsledky z prvého štvrťroka, ktoré predčili očakávania analytikov. Dôvodom je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Firma nemá zďaleka vyhraté, jedná sa však o prvé známky, že by jej nová stratégia mohla fungovať.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―