Více

    ― Reklama ―

    Módný svet naďalej pociťuje dopad post-pandemickej ekonomickej spomaľovania. Najviac sú jeho negatívne následky cítiť v Číne. Luxusné značky preto na tamnom trhu menia svoju doterajšiu stratégiu. Namiesto strednej triedy sa zameriavajú na najbohatších zákazníkov. O niečo väčšej výzve potom bude v nadchádzajúcom období čeliť aj módna spoločnosť Burberry.

    Luxusné módne spoločnosti menia svoje marketingové stratégie v tvári súčasnej ekonomickej krízy. Naďalej musia bojovať s negatívnymi dopadmi spôsobenými svetovou pandémiou. Počiatočný boom predaja po uvoľnení karantén totiž opadol. Teraz sa zákazníci snažia naopak šetriť, a to aj kvôli trvajúcej inflácii. Snáď najsilnejšie takéto následky cíti Čína. Zároveň sa totiž vyrovnáva s vysokou nezamestnanosťou a krízou na trhu s nehnuteľnosťami.

    Vedenie módnych značiek sa preto na tamnom trhu rozhodlo z kedysi pomerne bohatej strednej triedy preorientovať na najbohatších zákazníkov. Takzvaní veľmi dôležití klienti sú totiž ľudia, ktorí si môžu aj naďalej dovoliť míňať. Príkladom je podnikateľka Diana Wang, ktorá pravidelne nakupuje v obchodoch ako Cartier, Tiffany či Chopard. Podobných zákazníkov, ako je ona, potom spoločnosti lákajú na špeciálne zážitky.

    Príkladom je napríklad exkluzívna gala večera, ktorej súčasťou je aj predstavenie najnovších produktov. „Cítite sa privilegovaní. Je to veľká časť toho, prečo u týchto značiek nakupujem,“ popísala sama Wang. Medzi ďalšie podobné akcie patria súkromné stretnutia so slávnymi návrhármi. Podľa analytikov z firmy HSBC je asi päť percent spotrebiteľov luxusného tovaru zodpovedných za 35 percent ich predaja v Číne.

    Spoločnosť Burberry je v mimoriadne zložitej pozícii. V ekonomickej kríze sa musí znova uchytiť

    Koniec post-pandemickej boomu potom o niečo viac dopadá na spoločnosť Burberry. Oproti ostatným luxusným značkám preto bude nadchádzajúcu sezónu čeliť ťažšej výzve. Vedenie spoločnosti totiž minulý týždeň varovalo, že sa mu pravdepodobne nepodarí dosiahnuť ročnú prognózu príjmov. Napríklad analytici firmy JPMorgan rovnako prehlásili, že Burberry je v porovnaní so svojimi konkurentmi v „mimoriadne zložitej pozícii“.

    Dôvodom je náročný úloha pozdvihnúť marketing značky na vyššiu úroveň v chvíli, keď sa mnohí zákazníci snažia luxusným nákupom skôr vyvarovať. Značka totiž začiatkom roku zažila značnú premenu, a to s nástupom nového kreatívneho riaditeľa Daniela Lee. Hoci je jeho vedenie zatiaľ hodnotené pozitívne, obdiv na sociálnych sieťach nestačí. Spoločnosť potrebuje navýšiť predovšetkým počet klientov, ktorí si so sebou skutočne z luxusnej pobočky niečo odnesú.

    Zdroje: Fashion Network, Reuters, Instagram, YouTube

    Módne business novinky: Koniec post-pandemického boomu trápi luxusné značky v Číne aj vedenie Burberry

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módný svet naďalej pociťuje dopad post-pandemickej ekonomickej spomaľovania. Najviac sú jeho negatívne následky cítiť v Číne. Luxusné značky preto na tamnom trhu menia svoju doterajšiu stratégiu. Namiesto strednej triedy sa zameriavajú na najbohatších zákazníkov. O niečo väčšej výzve potom bude v nadchádzajúcom období čeliť aj módna spoločnosť Burberry.

    Luxusné módne spoločnosti menia svoje marketingové stratégie v tvári súčasnej ekonomickej krízy. Naďalej musia bojovať s negatívnymi dopadmi spôsobenými svetovou pandémiou. Počiatočný boom predaja po uvoľnení karantén totiž opadol. Teraz sa zákazníci snažia naopak šetriť, a to aj kvôli trvajúcej inflácii. Snáď najsilnejšie takéto následky cíti Čína. Zároveň sa totiž vyrovnáva s vysokou nezamestnanosťou a krízou na trhu s nehnuteľnosťami.

    Vedenie módnych značiek sa preto na tamnom trhu rozhodlo z kedysi pomerne bohatej strednej triedy preorientovať na najbohatších zákazníkov. Takzvaní veľmi dôležití klienti sú totiž ľudia, ktorí si môžu aj naďalej dovoliť míňať. Príkladom je podnikateľka Diana Wang, ktorá pravidelne nakupuje v obchodoch ako Cartier, Tiffany či Chopard. Podobných zákazníkov, ako je ona, potom spoločnosti lákajú na špeciálne zážitky.

    Príkladom je napríklad exkluzívna gala večera, ktorej súčasťou je aj predstavenie najnovších produktov. „Cítite sa privilegovaní. Je to veľká časť toho, prečo u týchto značiek nakupujem,“ popísala sama Wang. Medzi ďalšie podobné akcie patria súkromné stretnutia so slávnymi návrhármi. Podľa analytikov z firmy HSBC je asi päť percent spotrebiteľov luxusného tovaru zodpovedných za 35 percent ich predaja v Číne.

    Spoločnosť Burberry je v mimoriadne zložitej pozícii. V ekonomickej kríze sa musí znova uchytiť

    Koniec post-pandemickej boomu potom o niečo viac dopadá na spoločnosť Burberry. Oproti ostatným luxusným značkám preto bude nadchádzajúcu sezónu čeliť ťažšej výzve. Vedenie spoločnosti totiž minulý týždeň varovalo, že sa mu pravdepodobne nepodarí dosiahnuť ročnú prognózu príjmov. Napríklad analytici firmy JPMorgan rovnako prehlásili, že Burberry je v porovnaní so svojimi konkurentmi v „mimoriadne zložitej pozícii“.

    Dôvodom je náročný úloha pozdvihnúť marketing značky na vyššiu úroveň v chvíli, keď sa mnohí zákazníci snažia luxusným nákupom skôr vyvarovať. Značka totiž začiatkom roku zažila značnú premenu, a to s nástupom nového kreatívneho riaditeľa Daniela Lee. Hoci je jeho vedenie zatiaľ hodnotené pozitívne, obdiv na sociálnych sieťach nestačí. Spoločnosť potrebuje navýšiť predovšetkým počet klientov, ktorí si so sebou skutočne z luxusnej pobočky niečo odnesú.

    Zdroje: Fashion Network, Reuters, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Príbeh za Revenge Dress princeznej Diany. Zaobstarajte si modernú verziu ikonických šiat

    Jedny z najznámejších šiat módnej histórie vyniesla princezná Diana. Takzvané Revenge Dress sa preto následne vžili ako pojem pre šaty, ktorými žena ukazuje vnútornú silu. Originálny model už neoblečiete, pred 27 rokmi sa vydražil za milión korún. Aj dnes ale nájdete podobné kúsky, ktoré slúžia rovnakému účelu.

    Eklekticizmus vstúpil do náhrdelníkov. Ich vrstvenie však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých mesiacov majú jasno. Eklekticizmus ovláda nielen módnu, ale aj šperkársku scénu. Čím ďalej viac outfitov preto zdobí takmer neprehľadná zmes navrstvených náhrdelníkov. Ide však o look, ktorý si vyžaduje značný výcvik. Inak hrozí preplácaný a nevydarený výsledok, kričiaci nevkusom.

    Svet módy zaplavili špičkové výstavy. Oslavujú návrhy, fotografie aj nákupné domy

    Na módnej scéne nie je núdza o kultúrne zážitky. Paríž aj New York vítajú výstavy venované rôznym aspektom luxusného priemyslu. Môžete sa tu dozvedieť viac o zlatých návrhoch z dielní medzinárodných návrhárov alebo o historických výtvoroch značky Dolce & Gabbana. Zaujme vás však aj práca fotografa Petra Lindbergha alebo vznik dnešných nákupných centier.

    Vianočné dobroty vylepší tematický riad. Investujte do luxusných stolových setov

    Vianočný stôl sa nezaobíde bez dokonale zladeného riadu. Či už organizujete večeru pre priateľov, servírujete chutné sladkosti alebo stolujete s rodinou, sviatočné obdobie si zaslúži špeciálne vybavenie. Kúzelnú atmosféru tak okrem výzdoby dotvoria vianočne ladené taniere a poháre, do ktorých sa oplatí investovať.

    Odtieň burgundy sfarbil make-up trendy. Sľubuje decentný look pre každého

    Farbu tohtoročnej jesene netreba predstavovať. Burgundy vybojovala prvé miesto na rebríčku trendy odtieňov ako v módnom, tak aj beauty svete. Na sociálnej sieti TikTok sa totiž začína šíriť trend, využívajúci práve tento odtieň. Tentokrát sa však neusadil iba na perách, ale aj tvárach, viečkach, a dokonca aj mihalniciach.

    Štýlové na móle aj v uliciach. Naučte sa kopírovať Model-Off-Duty look

    Modelky pôsobia ako samostatný živočíšny druh. Očarujúce a dych berúce sú nielen na prehliadkovom móle, prirodzene nádherné zostávajú aj pri obiehaní pochôdzok. Nemôžeme obísť gény, napriek tomu si na ich štýle môžeme všimnúť určité šablóny. Trend Model-Off-Duty tak prišiel s jednotlivými krokmi, s ktorými rovnaký vzhľad dosiahne každý.

    Kabelky, na ktorých postavíte celý outfit. Odhaľte it bags tohtoročnej jesene

    Módny jesenný outfit môžete dosiahnuť nespočetnými spôsobmi. Jednou zo spoľahlivých taktík je investícia do jednej z mnohých obľúbených kabeliek, takzvanej it bag. Okamžite pozdvihne váš vzhľad na vyššiu úroveň a zaručí vám viac než len štýlovú jeseň. Objavte top tašky tejto jesene, ktorým dominujú modely Brooklyn a Arcadia.

    Štýlové seriály pre fashion lovers. Inšpirujte sa historickou módou a cool trendmi

    Sadnúť si k pekne "vystajlovanému" seriálu môže byť podobný zážitok ako módna prehliadka. Súčasní tvorcovia si dávajú záležať, aby príbeh postáv rozprávali aj pomocou starostlivo zostavených outfitov. Ako milovníci módy tak máte veľkú výhodu, pretože na vás obľúbení hrdinovia hovoria špeciálnym fashion jazykom. U ktorých seriálov si môžete reč módy najlepšie precvičiť?

    Zima nemá šancu. Jesenná dovolenka láka na spa aj útulnú atmosféru

    Vytúžený relax nemusíte nechávať len na slnečné a teplé dni. Každé ročné obdobie ponúka typ oddychu, ktorý vás bude lákať na svoje špecifiká. Jesenná dovolenka vás bude lákať na útulnú atmosféru definovanú praskajúcim krbom, starým nábytkom alebo luxusnými kúpeľmi. S takýmto vybavením nemá nepríjemný vonkajší chlad šancu.

    Módne novinky v kocke: Chanel zažiaril v Hongkongu a Trump už ovplyvňuje módu

    Hoci víťaz prezidentských volieb v USA Donald Trump nastúpi do úradu až o niekoľko mesiacov, jeho vplyv na módny priemysel je citeľný už teraz. Okrem neho sa doňho pustil aj konglomerát LVMH, ktorý ohlásil novú destináciu pre svoj Týždeň hodiniek. Chanel uspel s comebackovou kolekciou v Hongkongu a Elie Saab láka na mega prehliadku v Rijáde.

    TikTok tentoraz šliapol vedľa. Trendy teória kontrastného make-upu vyvoláva kritiku

    Nová beauty teória, stvorená v zákutí TikToku, sľubuje krásu pre každého. Tvrdí totiž, že pokiaľ mal niekto doteraz pocit, že mu to nepristane, môže za to iba zlá voľba make-upu. Na základe správne určeného kontrastu vlasov, očí a pleti však môže byť všetko inak. Tento sľubný koncept sa však stretol s kritikou, ktorá ho označila za diskriminačný.

    Olsen Season je späť. Inšpirujte sa najštýlovejšími dvojčatami módnej scény

    Keď jeseň zaklope na dvere, svet módy sa zahalí do tmavších tónov, kvalitných tkanín a tajomného šarmu. Práve tu prichádza na scénu The Olsen Season. Dvojičky Mary-Kate a Ashley Olsenové, ktorých vplyv na módu nikdy neutícha, definujú chladné mesiace svojím minimalistickým štýlom, ktorý balansuje medzi nenápadným luxusom a tajomným pôvabom.

    Nedbalá elegancia víťazí nad prehnanou snahou. Za štýlom Parížaniek stojí krása aj kultúrny rozhľad

    Parížanky sú synonymom krásy, elegancie a módneho vkusu. Prečo však práve vo francúzskej metropole vznikajú ženy, ktoré vyzerajú ako vystrihnuté z módneho časopisu? Ich kúzlo paradoxne spočíva v nulovej snahe. Rovnako si však vedľa nich pripadáme, ako keby nám niečo chýbalo. Ich štýl má totiž nepriestrelné pravidlá.

    Módne novinky v skratke: Marc Jacobs prepadol The Wizard of Oz a Boss víta Vianoce

    Hugo Boss láka na sviatočné nákupy kampaňou s Davidom Beckhamom a Gisele Bündchen. Marc Jacobs potom svoj nový projekt nezameral na Vianoce, ale 85. výročie filmu The Wizard of Oz. Módny dom Dior zase predstavil rad, vytvorený spoločne s umelcom Kaws. Spoločnosť Prada pre zmenu privítala nového ambasádora.

    Hollywood privítal ďalší ročník LACMA. Okrem hviezd zažiaril aj módny dom Gucci

    Žiadna filmová párty sa nezaobíde bez vysokej módy. Tohtoročný galavečer LACMA Art+Film Gala, ktorý sa konal v Los Angeles, nebol iný. Sobotná benefičná akcia okrem slávnych hercov a spevákov privítala aj hviezdnu osobnosť zo sveta módy, návrhára Sabata de Sarno. Na akcii totiž odhalil tohtoročnú kolekciu Notte.

    Z hôr a bežeckých tratí do ulíc. Naša obuv pre otcov oslovuje generáciu Z a Alfa

    Obuv, ktorá sa kedysi používala najmä na outdoorové aktivity a náročné športy, teraz dobýva ulice metropol. Značky ako Salomon a Asics, ktoré sme kedysi vnímali najmä ako praktickú voľbu našich rodičov, sú teraz populárne medzi generáciami Z a Alfa.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―