Více

    ― Reklama ―

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný „hype“.

    Sociálna sieť TikTok nie je len populárna stránka plná pominuteľných trendov a často nezmyselných tipov. Značkám môže ľahko slúžiť ako inteligentná reklama. Nielenže im dovoľuje s obľúbenými influencermi uzatvárať platené spolupráce, ponúka im tiež organický rast. Teda taký, ktorý nevychádza z vopred dohodnutého partnerstva alebo reklamy, ale čistého záujmu alebo odporúčania tvorcov videí.

    Zdroj: Frilliance

    Spoločnosť Spate sa preto rozhodla zhromaždiť dáta o najpopulárnejších beauty brandoch, ktoré za uplynulý rok zaznamenali najväčší organický rast. „Značky slávia úspech vďaka tomu, že využívajú autenticitu, uspokojenie zmyslov a kultúrnu relevanciu či tú, spojenú s celebritami,“ prehlásila podľa serveru WWD analytička zo Spate Mathilde Riba. Na prvom mieste sa potom umiestnila značka Frilliance.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    Ide o spoločnosť, ktorú založila teenagerská influencerka Fiona Frills. Používateľov TikToku láka predovšetkým na svoje krémové lícenky a lesky na pery. Hneď za ňou slávi organický rast značka EcoLchi Pro, ktorú spopularizovala „before and after“ videá propagujúce jej masku na vlasy. Na treťom mieste sa umiestnila kolekcia La Beauté Louis Vuitton, teda make-up kolekcia, ktorá ešte neuzrela svetlo sveta.

    Zdroj: d’Annam

    Medzi ďalšie úspešné spoločnosti patria napríklad značka lakov na nechty Manucurist, výrobca parochní a príčeskov Hair so Fab alebo spoločnosť Purely Radiant Beauty. Svoje miesto na zozname Spate si ukoristil aj výrobca parfumov d’Annam, ktorý ponúka vône inšpirované japonskou a vietnamskou kultúrou. Na desiatom mieste sa potom umiestnila značka Purnell, ktorá pre zmenu vyhráva na poli trendy K-Beauty.

    Na TikToku zažiarila aj Pamela Anderson. Jej značka Sonsie slávi úspech

    Ďalším zaujímavým členom zoznamu Spate je značka Sonsie, ktorú založila herečka a modelka Pamela Anderson. Je žiarivým príkladom úspechu spomínanej autenticity. Herečka je totiž známa tým, že vo veku 58 rokov nepoužíva ťažký make-up a bojuje za prirodzenejší vzhľad nielen na červenom koberci. Aj preto si získala srdcia mnohých používateľov populárnej sociálnej siete TikTok.

    @sonsieskin Oslavuje, @PamelaAnderson. Srdce Sonsie. Všetko najlepšie k narodeninám, od tvojej rodiny Sonsie! Ďakujeme, že nám pripomínaš, že krása spočíva v tom, že si sama sebou. #pamelaanderson #cleanbeauty #happybirthday #Sustainability #sonsieskin ♬ originálny zvuk – sonsie

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný „hype“.

    Sociálna sieť TikTok nie je len populárna stránka plná pominuteľných trendov a často nezmyselných tipov. Značkám môže ľahko slúžiť ako inteligentná reklama. Nielenže im dovoľuje s obľúbenými influencermi uzatvárať platené spolupráce, ponúka im tiež organický rast. Teda taký, ktorý nevychádza z vopred dohodnutého partnerstva alebo reklamy, ale čistého záujmu alebo odporúčania tvorcov videí.

    Zdroj: Frilliance

    Spoločnosť Spate sa preto rozhodla zhromaždiť dáta o najpopulárnejších beauty brandoch, ktoré za uplynulý rok zaznamenali najväčší organický rast. „Značky slávia úspech vďaka tomu, že využívajú autenticitu, uspokojenie zmyslov a kultúrnu relevanciu či tú, spojenú s celebritami,“ prehlásila podľa serveru WWD analytička zo Spate Mathilde Riba. Na prvom mieste sa potom umiestnila značka Frilliance.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    Ide o spoločnosť, ktorú založila teenagerská influencerka Fiona Frills. Používateľov TikToku láka predovšetkým na svoje krémové lícenky a lesky na pery. Hneď za ňou slávi organický rast značka EcoLchi Pro, ktorú spopularizovala „before and after“ videá propagujúce jej masku na vlasy. Na treťom mieste sa umiestnila kolekcia La Beauté Louis Vuitton, teda make-up kolekcia, ktorá ešte neuzrela svetlo sveta.

    Zdroj: d’Annam

    Medzi ďalšie úspešné spoločnosti patria napríklad značka lakov na nechty Manucurist, výrobca parochní a príčeskov Hair so Fab alebo spoločnosť Purely Radiant Beauty. Svoje miesto na zozname Spate si ukoristil aj výrobca parfumov d’Annam, ktorý ponúka vône inšpirované japonskou a vietnamskou kultúrou. Na desiatom mieste sa potom umiestnila značka Purnell, ktorá pre zmenu vyhráva na poli trendy K-Beauty.

    Na TikToku zažiarila aj Pamela Anderson. Jej značka Sonsie slávi úspech

    Ďalším zaujímavým členom zoznamu Spate je značka Sonsie, ktorú založila herečka a modelka Pamela Anderson. Je žiarivým príkladom úspechu spomínanej autenticity. Herečka je totiž známa tým, že vo veku 58 rokov nepoužíva ťažký make-up a bojuje za prirodzenejší vzhľad nielen na červenom koberci. Aj preto si získala srdcia mnohých používateľov populárnej sociálnej siete TikTok.

    @sonsieskin Oslavuje, @PamelaAnderson. Srdce Sonsie. Všetko najlepšie k narodeninám, od tvojej rodiny Sonsie! Ďakujeme, že nám pripomínaš, že krása spočíva v tom, že si sama sebou. #pamelaanderson #cleanbeauty #happybirthday #Sustainability #sonsieskin ♬ originálny zvuk – sonsie

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Ako si vybrať správny kožuch? Prípravy na jeseň a zimu sú v plnom prúde

    Kožuch sa stal jedným z hlavných pilierov jesennej a zimnej sezóny a jeho podoba sa mení podľa toho, kam smeruje váš osobný štýl. Luxusné, streetwear aj subkultúrne verzie majú spoločného menovateľa. Hrejivosť, výraz a možnosť stať sa hviezdou outfitu. Nie je potrebné robiť kompromisy, keď existuje verzia, ktorá dokonale ladí s vaším šatníkom.

    Hnedá je nová čierna. Tento rok definuje jesenný pánsky šatník

    Väčšina módnych trendov býva pominuteľná.  Investícia do extravagantných doplnkov, špecifickej obuvi alebo konkrétneho trička tak býva ošemetná. Našťastie však pánsku jesennú módu tento rok definuje hnedá farba, ktorá oslovuje svojou nadčasovosťou. Nenásilne doplní ostatné kúsky v šatníku a dokáže, že viete, aké odtiene dominujú módnym mólám.

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Na větrné hůrce čaká nová adaptácia. Prvé ukážky rozdeľujú internet

    Prvé útržky očakávanej novej adaptácie románu Na větrné hůrce vyvolali v divákoch rozporuplné reakcie. Režisérka Emerald Fennell totiž poňala film vo svojom klasickom štýle. Oproti predlohe má teda o dosť viac sexuálny ráz. Fanúšikov knihy pobúrili nielen odvážne zábery, ale aj kontroverzné obsadenie. To všetko podčiarkol soundtrack z dielne Charli XCX.

    To najlepšie z Benátok. Na aké filmy sa môžete tešiť tentoraz?

    Medzinárodný filmový festival v Benátkach tento rok oslávil svoj 82. ročník. Hoci niektorí kritici označili tohtoročnú ponuku za pomerne slabú, našlo sa niekoľko filmov, ktoré vyvolali silné emócie a získali si divákov. Vybrali sme päť filmov, ktoré by ste si v najbližších mesiacoch nemali nechať ujsť. Od politicky naliehavého dokumentu cez čiernu satiru až po gotický veľkofilm.

    Móda v kocke: Naomi Campbell tancuje v Pucci a Tilda Swinton má vlastnú výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, ktorá roztancovala jeho jesennú kolekciu. Značka Boucheron si zase za svoju tvár zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdame chystá výstavu o Tilde Swinton a La Galerie Dior pre zmenu odhalí exhibíciu s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney potom spolupracuje s Jeffom Koonsom.

    Pánske must-haves na jeseň 2025. Vedie nadčasová klasika

    Páni, prichádza jeseň a s ňou aj čas posunúť svoje outfity na vyššiu úroveň. Tohtoročná sezóna prináša štýl, ktorý je uvoľnený, ale pritom premyslený až do posledného detailu. Do hry sa vracajú nadčasové ikonické kúsky v modernom poňatí, s ktorými zažiarite. Pripravili sme pre vás preto zoznam kľúčových jesenných must-haves, ktoré zaistia, že budete vyzerať sebavedome a trendy pri každej príležitosti.

    Maximalizmus prenikol aj do interiérov. Na scénu vracia Art Deco

    Nedávny report platformy Pinterest potvrdil, že maximalizmus ovláda tiež trendy na poli interiérového dizajnu. Odkryl totiž nárast vyhľadávania inšpirácie spojenej so štýlom Art Deco. Hlboké farby, bohaté textúry a symetrické tvary, to všetko bude definovať jesenné domácnosti. Pritom nie je potrebná veľká renovácia, stačí len pár jednoduchých úprav.

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Maison Margiela rozširuje portfólio. Dáva nový význam číslu 2

    Módny dom Maison Margiela prehlbuje svoje ikonické číselné radenie. Nedávno odhalil svoj nový sektor s názvom Line 2. Číslovka totiž doteraz žiadne projekty neukrývala. Značka pod ňou teraz ovšem hodlá schovávať umelecké inštalácie, kampane alebo rozhovory. Projekt odštartuje začiatkom septembra v Soule výstava s názvom Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    Keď sa taška zmení na bagetu. Baguette kabelky definujú aktuálne trendy

    Tašky, ktoré boli kedysi postavené na pevnej konštrukcii a objeme, sa zrazu rozťahujú do dlhších a nižších línií. Bagetové kabelky sa stávajú symbolom, ktorý nezaťažuje, ale pôsobí prirodzene a svižne. Minimalistický koncept otvára nové možnosti stylingu a zároveň dodáva ikonickým modelom novú energiu. Pripomína nám, že krása je v detaile a že aj jednoduchá kabelka môže mať proporcie hodné zložitej architektúry.

    Ako na pánsky krém? Sprievodca, ktorý ušetrí suchú pleť aj experimenty

    Krém je základný kameň akejkoľvek starostlivosti o pleť, či už ide o muža alebo ženu. Lenže zatiaľ čo niekomu vyhovuje ľahký gél, iní potrebujú hustejšiu variantu, ktorá zvládne aj drsnejšie podmienky. Ak pridáme k tomu rozdielne typy pleti, teda mastnú, suchú alebo citlivú, je jasné, že univerzálny recept jednoducho neexistuje. Ako teda na čo najjednoduchší výber?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―