Více

    ― Reklama ―

    Módny svet za posledný rok nezažil deň, kedy by sa nešpekulovalo o ďalších krokoch úspešných návrhárov. Tentoraz sa pozornosť sústredí na kariéru Hedi Slimane. Od októbra, keď opustil vedenie značky Celine, totiž nebolo jasné, čo má návrhár v pláne. Jeho nový účet na Instagrame potom vyvolal diskusie o tom, či sa konečne chystá založiť vlastnú značku.

    Zdá sa, že módnym nadšencom stačí naozaj málo, aby odštartovali čerstvú debatu o ďalšom z radu úspešných osobností súčasnej dizajnérskej scény. Minulý týždeň ich totiž zaujal nový účet na sociálnej sieti Instagram návrhára Hedi Slimane. Odvtedy, keď tento rok v októbri odišiel z kreatívneho vedenia Celine, totiž módny svet diskutuje o tom, kam povedú jeho ďalšie kroky. A teraz má novú nápovedu.

    Debatu o tom, či sa návrhár konečne chystá založiť vlastnú značku, vyvolal profil s názvom @hedislimanehomme. Účet sa prvýkrát objavil 18. decembra, aby následne opäť zmizol. Teraz je však na Instagrame natrvalo, pričom na ňom nájdete fotografie so Slimaneho archívnymi kolekciami. Návrhár je však ikonický práve pre svoj záhadný prístup, takže podobná taktika by u neho preto dávala zmysel.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by hedislimanehomme (@hedislimanehomme)

    Módna scéna vsádzala na to, že návrhár prejde do módneho domu Chanel. Teraz je však jasné, že na čele značky bude stáť Matthieu Blazy. Dáva tak čím ďalej tým väčší zmysel, že by konečne nadišiel čas, aby si návrhár založil vlastnú značku. V oblasti pánskej módy má viac než cenné skúsenosti. Svoju kariéru začal v roku 1997 v módnom dome Yves Saint Laurent, kam sa neskôr vrátil.

    U ostatných domov sa Slimane darilo. Možno nadišiel čas na vlastnú skúšku

    Tvorba Hedi Slimane však definuje predovšetkým jeho práca pri Dior Homme, teda pri časti slávneho módneho domu, ktorej vládol od roku 2000 do roku 2007. Vtedy totiž začal vytvárať svoje ikonické úzke a prepracované siluety, ktoré sú pre neho v súčasnosti také typické. Úspech však zaznamenal aj u svojho posledného zamestnávateľa, teda značky Céline. Na jej čele stál pritom už od roku 2018.

    @fransolasantiago Je to koniec jednej éry v Céline. Thw značka dnes ráno oznámila, že Hedi Slimane po 7 rokoch na poste kreatívneho riaditeľa značku opúšťa. Čo si o tom myslíte? #celine #luxuryfashion #hedislimane #fashion #fashion #fashionnews #lvmh #fashiontiktok ♬ pôvodný zvuk – Frances | Fashion Editor

    Za ten čas sa mu podarilo viac ako zdvojnásobiť tržby spoločnosti, vďaka čomu sa stala najziskovejšou spoločnosťou v skupine LVMH po gigantoch ako Louis Vuitton a Dior. Talentovaný návrhár a vedenie spoločnosti Céline sa však údajne nedohodli na ďalšej spolupráci pre nezhody týkajúce sa budúcej zmluvy. Až nový rok ukáže, či sa Slimane rozhodol preraziť vo svete módy na vlastnú päsť.

    Zdroje: The Fashion Network, Lainey Gossip, Dazed, TikTok, Instagram

    Módna scéna lúšti návrhársku enigmu. Debatuje o ďalších krokoch Hedi Slimane

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módny svet za posledný rok nezažil deň, kedy by sa nešpekulovalo o ďalších krokoch úspešných návrhárov. Tentoraz sa pozornosť sústredí na kariéru Hedi Slimane. Od októbra, keď opustil vedenie značky Celine, totiž nebolo jasné, čo má návrhár v pláne. Jeho nový účet na Instagrame potom vyvolal diskusie o tom, či sa konečne chystá založiť vlastnú značku.

    Zdá sa, že módnym nadšencom stačí naozaj málo, aby odštartovali čerstvú debatu o ďalšom z radu úspešných osobností súčasnej dizajnérskej scény. Minulý týždeň ich totiž zaujal nový účet na sociálnej sieti Instagram návrhára Hedi Slimane. Odvtedy, keď tento rok v októbri odišiel z kreatívneho vedenia Celine, totiž módny svet diskutuje o tom, kam povedú jeho ďalšie kroky. A teraz má novú nápovedu.

    Debatu o tom, či sa návrhár konečne chystá založiť vlastnú značku, vyvolal profil s názvom @hedislimanehomme. Účet sa prvýkrát objavil 18. decembra, aby následne opäť zmizol. Teraz je však na Instagrame natrvalo, pričom na ňom nájdete fotografie so Slimaneho archívnymi kolekciami. Návrhár je však ikonický práve pre svoj záhadný prístup, takže podobná taktika by u neho preto dávala zmysel.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by hedislimanehomme (@hedislimanehomme)

    Módna scéna vsádzala na to, že návrhár prejde do módneho domu Chanel. Teraz je však jasné, že na čele značky bude stáť Matthieu Blazy. Dáva tak čím ďalej tým väčší zmysel, že by konečne nadišiel čas, aby si návrhár založil vlastnú značku. V oblasti pánskej módy má viac než cenné skúsenosti. Svoju kariéru začal v roku 1997 v módnom dome Yves Saint Laurent, kam sa neskôr vrátil.

    U ostatných domov sa Slimane darilo. Možno nadišiel čas na vlastnú skúšku

    Tvorba Hedi Slimane však definuje predovšetkým jeho práca pri Dior Homme, teda pri časti slávneho módneho domu, ktorej vládol od roku 2000 do roku 2007. Vtedy totiž začal vytvárať svoje ikonické úzke a prepracované siluety, ktoré sú pre neho v súčasnosti také typické. Úspech však zaznamenal aj u svojho posledného zamestnávateľa, teda značky Céline. Na jej čele stál pritom už od roku 2018.

    @fransolasantiago Je to koniec jednej éry v Céline. Thw značka dnes ráno oznámila, že Hedi Slimane po 7 rokoch na poste kreatívneho riaditeľa značku opúšťa. Čo si o tom myslíte? #celine #luxuryfashion #hedislimane #fashion #fashion #fashionnews #lvmh #fashiontiktok ♬ pôvodný zvuk – Frances | Fashion Editor

    Za ten čas sa mu podarilo viac ako zdvojnásobiť tržby spoločnosti, vďaka čomu sa stala najziskovejšou spoločnosťou v skupine LVMH po gigantoch ako Louis Vuitton a Dior. Talentovaný návrhár a vedenie spoločnosti Céline sa však údajne nedohodli na ďalšej spolupráci pre nezhody týkajúce sa budúcej zmluvy. Až nový rok ukáže, či sa Slimane rozhodol preraziť vo svete módy na vlastnú päsť.

    Zdroje: The Fashion Network, Lainey Gossip, Dazed, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Skutočný hit minulého roka práve dorazil. Medzi najlepšími filmami vyhráva Anora

    Pretty Woman pre generáciu Z. Tak kritici nazývajú minuloročnú Anoru. Napriek tomu, že film zažiaril v Cannes a dokonca získal prestížnu Zlatú palmu, do mainstreamu začína prenikať až tento rok. Divákov zaujal nielen hlboký príbeh mladej brooklynskej prostitútky, ale aj vychádzajúca hviezda, herečka Mikey Madison.

    Zomrel kontroverzný fotograf Oliviero Toscani. Prepísal pravidlá módnej reklamy

    Rodina slávneho fotografa Oliviera Toscaniho v pondelok oznámila jeho úmrtie. Vo svete módy prerazil vďaka svojej pútavej, ale kontroverznej tvorbe. Jeho meno sa spája najmä s 80. a 90. rokmi minulého storočia a talianskou značkou Benetton, ktorú v tom čase pomohol presláviť. Kvôli svojim odvážnym fotkám s ňou mal však dlhodobo rozporuplný vzťah.

    Emma Chamberlain čelí kritike fanúšikov. Stala sa z nej zhasínajúca hviezda internetu?

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain pozná každý z generácie Z. Niet divu, že na vrchole svojej kariéry oslovila prácou, s ktorou sa mohol stotožniť takmer každý. V posledných rokoch sa aj vďaka tomu z trochu nešikovnej tínedžerky stala hviezda módnych kampaní a Met Gala. Napriek tomu teraz čelí rastúcej kritike zo strany svojich dlhoročných fanúšikov.

    Autenticita ako základ úspechu. Čo robí módnu kampaň nezabudnuteľnou?

    Vitajte vo svete, kde sa módna kampaň ovláda pomocou paddleboardu a žehličky na šaty a kde priemyselné kamery dokážu predať viac ako najdrahší fotoaparát. Rok 2024 opäť ukázal, že kráľovnou marketingu je autenticita a že úspešná kampaň nie je len o luxusných kulisách. Závisí aj od príbehov, ktoré dokážu rezonovať s našou realitou.

    Rodent men sú minulosťou. Medzi sexy mužmi vyhrávajú trendy noodle boys

    Internet pokračuje vo svojej obsesi s netypicky maskulínnymi mužmi. Užívatelia sociálnych sietí sa však tentoraz namiesto takzvaného rodent man zamilovali do "noodle boys". Ide väčšinou o hercov, charakteristických svojou vytiahnutou postavou, dlhšími vlasmi a ostrou čeľusťou. Najviac je na nich však príťažlivá istá otvorenosť a predovšetkým citlivosť.

    Cítiť sa krásne si zaslúžite aj doma. Luxusný loungewear si oblečte na cestu ku gauču

    Koniec sviatočného obdobia často znamená koniec leňošenia. Ale nemusí to tak byť vždy; pokojný začiatok nového roka má svoje výhody. K takémuto leňošeniu patrí aj pohodlné oblečenie. Ak vás po Vianociach nebaví leňošenie doma, oblečte si radšej elegantné oblečenie na ležanie. Bude vám teplo, budete vyzerať dobre a získate trochu pohodlia navyše.

    V zajatí širokých nohavíc. Nenechajte si novou generáciou sprotiviť skinny jeans

    Súboj medzi generáciami má mnoho podôb. V módnom odvetví sa ale rozhodne zužuje na hlavné rozpory. Sú skinny jeans prijateľnou súčasťou outfitu? Ak tento kúsok v šatníku vlastníte a stále sa ho tak úplne nechcete zbaviť, nezúfajte. Upnuté džínsy majú hneď niekoľko vlastností, vďaka ktorým široké nohavice strčia hravo do vrecka.

    Rok 2024 priniesol nečakanú ikonu. Módnu scénu ovládla Kelly Rutherford

    S obľúbeným štýlom 2000s sa vrátili nielen populárne y2k kúsky, ale aj vtedajšia módna hviezda. V roku 2024 na scénu opäť nastúpila herečka Kelly Rutherford, známa skôr pod menom svojej postavy zo seriálu Gossip Girl, Lily van der Woodsen. Sledovateľov na Instagrame nadchla originálnym štýlom, zrkadlovými selfies aj inšpiratívnymi citátmi.

    Najhorúcejší pánsky doplnok tohtoročného i nadchádzajúceho roka? Jednoznačne fúzy

    Fúzy. Symbol filmov pre dospelých z "osemdesiatok", postavičiek z komiksov a retro reklám na pivo. Kto by to povedal, že sa stanu najhorúcejším módnym trendom súčasnosti? A pritom stačilo tak málo. Pár filmových hviezd, trochu TikToku a Gen Z, ktorá dokáže premeniť na hit aj ponožky v sandáloch.

    Louis Vuitton X Murakami. Privítajte najočakávanejšiu kultovú záležitosť roku 2025

    Je to ako návrat ku koreňom, ako stretnutie s dávno strateným priateľom. Kolekcia Louis Vuitton x Takashi Murakami, ktorá prvýkrát zaujala módny svet v roku 2003, sa vracia po viac ako dvoch desaťročiach. Špeciálny rad na rok 2025 prináša nostalgickú vlnu a súčasne osviežuje ikonické dizajny pre novú generáciu módnych nadšencov.

    Bez týchto príveskov nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi aj pod stromčekom

    Rok 2024 sa vo svete módy niesol v znamení príveskov. Tento doplnok, ktorý začal ako nenápadný mikrotrend, sa postupne vyšplhal na vrchol popularity. V súčasnosti ho možno vidieť všade. Módne prehliadky, ulice módnych metropol a sociálne siete doslova žiaria príveskami, ktoré z kabeliek robia malé umelecké galérie.

    Le Bal des Débutantes priniesol korunky aj haute couture. Na ples debutantiek sa zišla smotánka z celého sveta

    Plesy s debutantkami spôsobilými na sobáš v bielych šatách a rukavičkách sú mizogýnnym prežitkom minulosti. Nahradil ich charitatívny večierok oslavujúci individualitu mladých žien zo šľachtických a známych rodín, známy ako Le Bal des Débutantes. Debutantky môžu svoju jedinečnosť vyjadriť aj cez couture kreácie od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Móda v skratke: Pharrell Williams je ambasádorom UNESCO a Swarovski vyvinul inovatívne kryštály

    Oči módneho sveta sa upierajú na návrhára a hudobníka Pharrella Williamsa. Stal sa totiž ambasádorom UNESCO. V centre pozornosti je aj umelec Jeff Satur, ktorý bol vymenovaný za ambasádora značky Valentino. Spoločnosť Swarovski zaujala svojimi udržateľnými kryštálmi a novinárka Caroline Leaperová svojou knihou o hviezdnych začiatkoch slávnych supermodeliek.

    Slávnostný outfit dopĺňa bezchybný účes. Inšpirujte sa módnymi vianočnými účesmi

    Slávnostný vzhľad by nebol úplný bez rovnako výnimočného účesu. Nemusia to byť zložité kreácie, desiatky zapletených vrkočov alebo úplne nový účes. Vianočné účesy vás naladia na správnu vlnu a vy zažiarite nielen na Štedrý deň. Väčšina z nich si vyžaduje len trochu trpezlivosti.

    Počiny, ktoré písali históriu. Najzásadnejšie módne momenty roku 2024

    Zasnežený december so sebou prináša nielen očakávanie nových začiatkov, ale aj nevyhnutnú nostalgiu. Rok 2024 sa zapíše do histórie z mnohých rozporuplných dôvodov, ale jeho jedinečné momenty si svet módy určite zapamätá. Pripomeňme si preto niektoré z najvýznamnejších módnych počinov uplynulých mesiacov.

    Najdrahší novoročný prípitok na svete. Dúšok z týchto fliaš by vás stál milióny

    Slávnostný prípitok k Silvestru patrí. Zúčastnení si vďaka nemu priťuknú a poprajú šťastný vstup do nového roka. Keby sa však šťastie násobilo cenou otvorenej fľaše, pri vypití najluxusnejších svetových unikátov by sa z vás stal najspokojnejší človek na planéte. Šampanské, vodka či whisky? Ak máte dostatok peňazí, výber je takmer neobmedzený.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―