Více

    ― Reklama ―

    Svetové týždne módy patria medzi najprestížnejšie módne podujatia. Ale aj medzi nimi existuje konkurencia. Londýnsky týždeň módy zaznamenal v poslednom čase výrazný pokles popularity. Nová riaditeľka Britskej módnej rady, ktorá toto podujatie organizuje, Laura Weirová, sa to teraz snaží zmeniť. V Londýne chystá revolúciu sľubujúcu podporu návrhárov aj vyšší záujem verejnosti.

    Londýnsky týždeň módy sa chystá na revolúciu. V stredu to oznámila nová riaditeľka Britskej rady pre módu, ktorá toto očakávané podujatie organizuje, Laura Weirová. Nedávno vo funkcii nahradila Caroline Rushovú, ale už teraz sľubuje novú éru. Jej zámerom je prinavrátiť britským módnym mólam ich niekdajšiu slávu. V posledných niekoľkých sezónach došlo k výraznému poklesu popularity a úspechu Londýnskeho týždňa módy.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by STYLE NOT COM (@stylenotcom)

    Nespokojnosť vyjadrili nielen samotní návrhári, ktorí sa na módnom podujatí zúčastnili, ale aj publikum. Módny svet začínal mať pocit, že Londýn už nemá čo ponúknuť. Preto obrátili svoj zrak smerom k Milánu, Parížu alebo Berlínu. Zdalo sa však, že Laura Weirová má jasný plán. Už teraz totiž oznámila niekoľko zásadných zmien, ktoré by mali začať platiť nasledujúci fashion week, teda tento rok v septembri.

    Zdroj: Reuters

    Britskí dizajnéri sa môžu tešiť napríklad na odstránenie poplatkov, ktoré až do dneška museli platiť za účasť na oficiálnom kalendári Londýnskeho fashion weeku. Britská módna rada rovnako zdvojnásobí investície do medzinárodných hostí, čím priláka nielen viac potenciálnych kupcov, ale aj žiadanú tlač a nových návrhárov. Väčšej podpory sa dočkajú aj začínajúci dizajnéri skupiny NEWGEN.

    Je čas napísať nový príbeh. Laura Weir má pre Londýn jasnú víziu

    „Nastal čas na reset,“ okomentovala chystané zmeny Weir. „Strácame talenty v prospech Paríža, Milána a Berlína, a to nie kvôli nedostatku kreativity, ale absencii podpornej infraštruktúry pre našich dizajnérov,“ prehlásila ďalej nová šéfka Britskej módnej rady. Ďalším z jej revolučných krokov bude aj navýšenie finančnej podpory pre všetkých držiteľov štipendií, ktoré Britská módna rada udeľuje.

    @thefashionnap Bol londýnsky týždeň módy zachránený? Pozrime sa na nové plány Laury Weirovej pre LFW #lfw #londonfashionweek #bfc #fashionnews #tiktokfashion #londonstyle ♬ pôvodný zvuk – Chani Ra – fashion commentary

    Ďalším krokom je rovnako zriadenie projektu Fashion Assembly. Jedná sa o kreatívnu edukačnú iniciatívu, ktorá bude mať za cieľ dostať slávnych návrhárov späť do ich starých škôl, kde poslúžia ako inšpirácia novej talentovanej generácii. „Móda nie je len o shows a oblečení. Dáva nám náhľad do ďalšej kapitoly našej spoločnosti. Je na čase napísať spoločne nový príbeh,“ popísala svoje plány pre Londýn Laura Weir.

    Zdroje: Hypebeast, Fashion United, Instagram, TikTok

    Londýnsky týždeň módy čaká revolúcia. Vedie ju nová šéfka Britskej módnej rady

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Svetové týždne módy patria medzi najprestížnejšie módne podujatia. Ale aj medzi nimi existuje konkurencia. Londýnsky týždeň módy zaznamenal v poslednom čase výrazný pokles popularity. Nová riaditeľka Britskej módnej rady, ktorá toto podujatie organizuje, Laura Weirová, sa to teraz snaží zmeniť. V Londýne chystá revolúciu sľubujúcu podporu návrhárov aj vyšší záujem verejnosti.

    Londýnsky týždeň módy sa chystá na revolúciu. V stredu to oznámila nová riaditeľka Britskej rady pre módu, ktorá toto očakávané podujatie organizuje, Laura Weirová. Nedávno vo funkcii nahradila Caroline Rushovú, ale už teraz sľubuje novú éru. Jej zámerom je prinavrátiť britským módnym mólam ich niekdajšiu slávu. V posledných niekoľkých sezónach došlo k výraznému poklesu popularity a úspechu Londýnskeho týždňa módy.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by STYLE NOT COM (@stylenotcom)

    Nespokojnosť vyjadrili nielen samotní návrhári, ktorí sa na módnom podujatí zúčastnili, ale aj publikum. Módny svet začínal mať pocit, že Londýn už nemá čo ponúknuť. Preto obrátili svoj zrak smerom k Milánu, Parížu alebo Berlínu. Zdalo sa však, že Laura Weirová má jasný plán. Už teraz totiž oznámila niekoľko zásadných zmien, ktoré by mali začať platiť nasledujúci fashion week, teda tento rok v septembri.

    Zdroj: Reuters

    Britskí dizajnéri sa môžu tešiť napríklad na odstránenie poplatkov, ktoré až do dneška museli platiť za účasť na oficiálnom kalendári Londýnskeho fashion weeku. Britská módna rada rovnako zdvojnásobí investície do medzinárodných hostí, čím priláka nielen viac potenciálnych kupcov, ale aj žiadanú tlač a nových návrhárov. Väčšej podpory sa dočkajú aj začínajúci dizajnéri skupiny NEWGEN.

    Je čas napísať nový príbeh. Laura Weir má pre Londýn jasnú víziu

    „Nastal čas na reset,“ okomentovala chystané zmeny Weir. „Strácame talenty v prospech Paríža, Milána a Berlína, a to nie kvôli nedostatku kreativity, ale absencii podpornej infraštruktúry pre našich dizajnérov,“ prehlásila ďalej nová šéfka Britskej módnej rady. Ďalším z jej revolučných krokov bude aj navýšenie finančnej podpory pre všetkých držiteľov štipendií, ktoré Britská módna rada udeľuje.

    @thefashionnap Bol londýnsky týždeň módy zachránený? Pozrime sa na nové plány Laury Weirovej pre LFW #lfw #londonfashionweek #bfc #fashionnews #tiktokfashion #londonstyle ♬ pôvodný zvuk – Chani Ra – fashion commentary

    Ďalším krokom je rovnako zriadenie projektu Fashion Assembly. Jedná sa o kreatívnu edukačnú iniciatívu, ktorá bude mať za cieľ dostať slávnych návrhárov späť do ich starých škôl, kde poslúžia ako inšpirácia novej talentovanej generácii. „Móda nie je len o shows a oblečení. Dáva nám náhľad do ďalšej kapitoly našej spoločnosti. Je na čase napísať spoločne nový príbeh,“ popísala svoje plány pre Londýn Laura Weir.

    Zdroje: Hypebeast, Fashion United, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Ako na pánsky krém? Sprievodca, ktorý ušetrí suchú pleť aj experimenty

    Krém je základný kameň akejkoľvek starostlivosti o pleť, či už ide o muža alebo ženu. Lenže zatiaľ čo niekomu vyhovuje ľahký gél, iní potrebujú hustejšiu variantu, ktorá zvládne aj drsnejšie podmienky. Ak pridáme k tomu rozdielne typy pleti, teda mastnú, suchú alebo citlivú, je jasné, že univerzálny recept jednoducho neexistuje. Ako teda na čo najjednoduchší výber?

    Jonathan Anderson má svoju prvú múzu. Dior bude zastupovať Mikey Madison

    Stále ešte čerstvý kreatívny riaditeľ Dior, Jonathan Anderson, odhalil svoju prvú múzu. Do pozície ambasadorky francúzskeho módneho domu vymenoval úspešnú herečku Mikey Madison. Návrhár pritom ešte ani nepredstavil svoju prvú dámsku kolekciu. Svetu ju ponúkne na Parížskom týždni módy dňa 1. októbra. Už teraz však môžeme odhadnúť jeho víziu.

    Julia Roberts vyniesla novú verziu Versace. Internet hovorí o druhej vražde Gianniho

    Julia Roberts mala na filmovom festivale v Benátkach ukázať eleganciu a tradíciu. Namiesto toho sa stala symbolom búrky, ktorá otriasa svetom módy. Jej outfit z dielne nového kreatívneho riaditeľa Versace, Daria Vitale, spustil lavínu kritiky. Sociálne siete zaplavili komentáre, ktoré hovoria o "druhej vražde Gianniho" a o tom, že sa slávna herečka nevedomky stala tvárou jedného z najkontroverznejších módnych debutov poslednej dekády.

    Po stopách módnych ikon: Ako Raf Simons definoval minimalizmus?

    Dizajnér Raf Simons sa do sveta módy nevrhol ihneď. Pôvodne študoval priemyselný dizajn a navrhoval nábytok. Až stretnutie s antverpskou módnou scénou a návštevy parížskych prehliadok ho priviedli k rozhodnutiu vydať sa módnou cestou. V roku 1995 založil značku nesúcu jeho meno a už čoskoro sa ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniálna tvorba ho doviedla na vrcholy módnych domov ako Prada, Dior alebo Jil Sander.

    Luxusný priemysel sa vracia k svojim koreňom. Zameriava sa len na najbohatších

    Posledné roky sa zdalo, že sa luxusný priemysel otvoril širšiemu publiku. Značky sa sústredili na zákazníkov z radov Gen Z a na tých, ktorí si chceli raz za čas dopriať kabelku alebo topánky s ikonickým logom. Pravidlá sa však menia. Spomaľujúci trh a ochladenie dopytu prinútili módne domy prehodnotiť stratégiu. Pozornosť patrí opäť tým, pre ktorých luxus nie je len občasným zážitkom, ale bežnou rutinou.

    Jesenné chmúry zaženie relax. Utečte do luxusných vinárskych hotelov

    Koniec leta nemusí nutne znamenať koniec odpočinku. Ak sa obávate jesenných chmúr, zažeňte ich dokonalou dovolenkou v jednom z najlepších európskych vinárskych hotelov. Nielen, že vás čaká relax ďaleko od rušných miest, privíta vás aj pohár lahodného vína, a často aj útulné priestory špecializovaných spa a michelinských reštaurácií.

    Film Marty Supreme spečatil trend 50. rokov. Z módy však nikdy nevyšiel

    Klasické 50. roky a pripravovaný film Marty Supreme dokazujú, že návraty do minulosti nikdy nevyjdú z trendu. Móda miluje nostalgiu a uplynulé roky ukázali, že retro vlnu možno vždy reinterpretovať. Trend "Eclectic Grandpa" priniesol pletené svetre, široké nohavice a dandy estetiku starosvetských dedkov. Štýl tak otvára dvere k hlbšej inšpirácii, a to aj vďaka filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo prekvapil zásnubným prsteňom. Posúva hranice luxusu

    O prsteni, ktorým požiadal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, hovorí celý svet. Oválny diamant s hmotnosťou až 45 karátov s odhadovanou hodnotou v miliónoch dolárov nielen symbolizuje ich takmer desaťročnú lásku, ale aj posúva hranice luxusu. Šperk vznikol v dielni španielskeho klenotníka Damasa Martíneza.

    Poznáte módnu návrhárku Sarah Burtonovú? Dáva značkám extrémnu estetickú silu

    Sarah Burton je módny fenomén, ktorý pôsobí takmer magicky. Vie prenášať tradíciu do prítomnosti s takým citom, že zaujme odborníkov aj tých, ktorí by inak módny svet neriešili. Sila jej práce nespočíva v efektných dozvukoch, ale precíznosti, emóciách a tajnej alchýmii medzi minulosťou a budúcnosťou. Teraz módny dom Givenchy neveriacky sleduje, aké tajomstvá vyplávajú z jej rukopisu na povrch.

    Kofeín prenikol do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutná aróma práve uvarenej kávy, hlboké odtiene hnedej a drobná bodka ovseného mlieka. Presne taký dojem vyvolávajú outfity inšpirované populárnymi kofeínovými nápojmi. Ich trend oznámil vo svojej najnovšej správe Pinterest. Ponorte sa na jeseň do lookov pripomínajúcich odvážne espresso martini alebo o niečo jemnejšiu matchu.

    Maison Margiela má prvú hviezdnu tvár. Značku obliekla Miley Cyrus

    Slávny návrhár Martin Margiela postavil svoj módny dom na anonymite. Vyhýbal sa rozhovorom a po svojej smrti prenechal vedenie svojej spoločnosti neznámemu tímu návrhárov. Aj preto značka doteraz nikdy nenajala hviezdnu tvár. Zdá sa však, že časy sa menia. Miley Cyrus sa stala prvou ambasádorkou značky Maison Margiela.

    Krajčírska precíznosť v hlavnej úlohe. Phoebe Philo opäť servíruje majstrovskú kolekciu

    Na jesenné kolekcie sa vždy čaká s väčším napätím než na letné. Collection C od Phoebe Philo tento pocit premenila na čistú estetickú istotu. Každý prvok najnovšej kolekcie pôsobí ako starostlivo zvolený dôkaz toho, že textilná krása nevychádza z maximalizmu, ale z majstrovského zvládnutia detailu. Línie nového oblečenia sa pohybujú v priestore, kde sa umne stretáva ženskosť s architektonickou presnosťou.

    Trend, ktorý konečne vydrží? Fibremaxxing vyniesol do výšin vlákninu

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší zo svojich nikdy nekončiacich trendov. Fenomén v podobe #fibremaxxing nabáda k vyššej konzumácii vlákniny. Upozorňuje tak na to, čo mnohí výživoví poradcovia vedeli už dávno. Väčšina populácie nekonzumuje dostatok ovocia, zeleniny, strukovín či semienok. Je možné, že virálny hashtag len tak nezmizne?

    Tired Girl dáva únave zelenú. Ponúka autenticitu alebo ďalší prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očami, čierna linka a jemne ružové pery. Presne tak vyzerá nový populárny make-up look s názvom Tired Girl. Inšpiráciou je mu hlavne postava Wednesday Addams, jeho rastúcu obľubu má ale na svedomí aj silnejúca túžba po autenticite. Ponúka "unavený" vzhľad úľavu od požiadaviek spoločnosti, alebo sa jedná o ďalší mikro trend?

    Uniforma v službách luxusu. Regimental jackets ovládnu jeseň a zimu

    Tohtoročná jeseň a zima prináša návrat vojenskej estetiky, tentokrát v spracovaní, ktoré osciluje medzi eleganciou a teatrálnosťou. Regimental jackets, saká inšpirované vojenskými uniformami, sa objavujú naprieč kolekciami Dior, Giorgio Armani, Chloé aj Valentino a stávajú sa symbolom sezóny. Výrazné ramená, zdobené gombíky a prísna silueta pôsobia ako uniforma do moderného módneho boja.

    Módne výstavy v zlatej ére. Vyberať si môžete naprieč metropolami

    Módne výstavy sa stali kultúrnymi udalosťami, ktoré priťahujú davy návštevníkov rovnako silno ako koncerty či premiéry. Galérie a múzeá sa premieňajú na pomyselné pódiá, na ktorých odev získava novú dimenziu a stáva sa symbolom estetiky, inovácie i kultúrnej identity. Tohtoročný rok potvrdzuje, že móda si vydobyla pevné miesto medzi veľkými umeleckými disciplínami a neustále prináša nové fascinujúce projekty.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―