Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Rick Owens posúva hranice svojho temného vesmíru smerom, ktorý vzbudzuje pozornosť medzi milovníkmi high-end starostlivosti. Nová súprava uvádza svet ústnej starostlivosti do priestoru, kde prevláda brutalistický minimalizmus, vône na úrovni niche parfumov a rituály, ktoré získavajú neočakávanú váhu. Kolekcia kombinuje estetiku sochárskej drsnosti s intímnou každodennosťou. Výsledkom je zážitok, ktorý premieňa bežnú rannú sekvenciu na uvedomelý akt.

    Súprava ústnej starostlivosti prichádza ako objekt, ktorý si žiada priestor a pozornosť, podobne ako topánky, kabáty či ikonické siluety Ricka Owensa. Vône sa inšpirujú Owensovou posadnutosťou zemou, svetlom, kovom a temnou energiou. Kefka z prírodných materiálov funguje ako dizajnový predmet, pasta a sprej zase fungujú ako brutalisticky éterické doplnky. Ide o kúpeľňový arzenál pre perfekcionistov, ktorí premýšľajú o tele aj štýle ako o celistvom systéme. Kolekcia v spolupráci so značkou Selahatin prináša neočakávanú formu luxusu, ktorá sa dotýka rutinných detailov života.

    Luxusná starostlivosť dostáva nový rozmer. Rick Owens servíruje súpravu pre ústnu hygienu

    Rick Owens vždy tvoril svet, v ktorom sa životný štýl mení na scénu. Jeho návrhy majú schopnosť urobiť aj z obyčajného pohybu tela teatrálnu inscenáciu. Nová súprava pre ústnu hygienu filozofiu rozširuje do sféry osobnej starostlivosti, ktorá získava architektúru, vôňu a estetiku rovnako premyslenú ako návrhárove ikonické modely. Štyri prvky, teda pasta, ústna voda, sprej a ručne vyrobená kefka vytvárajú súbor, ktorý funguje ako dizajnový fetiš aj praktická výbava.

    Zdroj: Selahatin

    Každá vôňa pracuje s intenzívnymi ingredienciami, ktoré by sme u podobného produktu očakávali. Korenie, borievka, citrus s tmavou linkou, byliny s ostrým profilom. Owensov svet spoločne so značkou Selahatin preniká až na hranicu jazyka a zmyslov. Človek, ktorý ráno siahne po týchto produktoch, získava okamžite špecifickú energiu. Rituál „temnej čistoty“, ale zároveň dravú pripravenosť. Ide navyše o perfektnú dekoráciu podčiarkujúcu dizajnovo surové kúpeľne.

    Zdroj: Selahatin

    Z Owensovej kúpeľne do vašej. Kefka je vyrobená ručne z prírodného rohu

    Zvláštnu pozornosť strháva kefka. Ide o objekt, ktorý by bez problémov zapadol medzi Owensove módne doplnky. Prírodný roh, ručná výroba, štetiny s presným odporom. Dotyk kefky pôsobí ako spojenie starého remesla a súčasnej estetiky. Presne týmto spôsobom Rick Owens prenáša svoju tvorbu aj do oblasti odevných prvkov. Oral súprava pracuje s rovnakou vážnosťou ako jeho monumentálne bundy alebo topánky Geobasket.

    Zdroj: Rick Owens

    Nová kolekcia nadväzuje na trend, v ktorom sa lifestylové doplnky stávajú neoddeliteľnou súčasťou estetiky módnych domov. Súčasný high-end zákazník sleduje textúru, vôňu, materiál aj bežné rituály. Rick Owens kráča do moderného priestoru so svojou typickou sochárskou energiou a ponúka produkt, ktorý prináša až asketickú eleganciu. Pod jeho taktovkou sa luxusná starostlivosť posúva bližšie k avantgarde než ku kozmetike.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by TheTruffle (@thetruffle_cz)

    Všetky produkty z kolekcie existujú ako samostatné položky aj ako kompletná súprava. Pasta, ústna voda, sprej a kefka tvoria logickú zostavu, napriek tomu každý prvok funguje autonómne a umožňuje vlastnú skladbu starostlivosti. Ponuka je dostupná online na oficiálnom webe Ricka Owensa, ako aj na českom Footshope, ktorý celý sortiment a jednotlivé výrobky zaradil do svojej prémiovej ponuky.

    Zdroje: 10 Magazine, Highsnobiety, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    Rick Owens uvádza súpravu ústnej starostlivosti. Chcete brutalistickú zubnú kefku?

    ― Reklama ―

    Rick Owens posúva hranice svojho temného vesmíru smerom, ktorý vzbudzuje pozornosť medzi milovníkmi high-end starostlivosti. Nová súprava uvádza svet ústnej starostlivosti do priestoru, kde prevláda brutalistický minimalizmus, vône na úrovni niche parfumov a rituály, ktoré získavajú neočakávanú váhu. Kolekcia kombinuje estetiku sochárskej drsnosti s intímnou každodennosťou. Výsledkom je zážitok, ktorý premieňa bežnú rannú sekvenciu na uvedomelý akt.

    Súprava ústnej starostlivosti prichádza ako objekt, ktorý si žiada priestor a pozornosť, podobne ako topánky, kabáty či ikonické siluety Ricka Owensa. Vône sa inšpirujú Owensovou posadnutosťou zemou, svetlom, kovom a temnou energiou. Kefka z prírodných materiálov funguje ako dizajnový predmet, pasta a sprej zase fungujú ako brutalisticky éterické doplnky. Ide o kúpeľňový arzenál pre perfekcionistov, ktorí premýšľajú o tele aj štýle ako o celistvom systéme. Kolekcia v spolupráci so značkou Selahatin prináša neočakávanú formu luxusu, ktorá sa dotýka rutinných detailov života.

    Luxusná starostlivosť dostáva nový rozmer. Rick Owens servíruje súpravu pre ústnu hygienu

    Rick Owens vždy tvoril svet, v ktorom sa životný štýl mení na scénu. Jeho návrhy majú schopnosť urobiť aj z obyčajného pohybu tela teatrálnu inscenáciu. Nová súprava pre ústnu hygienu filozofiu rozširuje do sféry osobnej starostlivosti, ktorá získava architektúru, vôňu a estetiku rovnako premyslenú ako návrhárove ikonické modely. Štyri prvky, teda pasta, ústna voda, sprej a ručne vyrobená kefka vytvárajú súbor, ktorý funguje ako dizajnový fetiš aj praktická výbava.

    Zdroj: Selahatin

    Každá vôňa pracuje s intenzívnymi ingredienciami, ktoré by sme u podobného produktu očakávali. Korenie, borievka, citrus s tmavou linkou, byliny s ostrým profilom. Owensov svet spoločne so značkou Selahatin preniká až na hranicu jazyka a zmyslov. Človek, ktorý ráno siahne po týchto produktoch, získava okamžite špecifickú energiu. Rituál „temnej čistoty“, ale zároveň dravú pripravenosť. Ide navyše o perfektnú dekoráciu podčiarkujúcu dizajnovo surové kúpeľne.

    Zdroj: Selahatin

    Z Owensovej kúpeľne do vašej. Kefka je vyrobená ručne z prírodného rohu

    Zvláštnu pozornosť strháva kefka. Ide o objekt, ktorý by bez problémov zapadol medzi Owensove módne doplnky. Prírodný roh, ručná výroba, štetiny s presným odporom. Dotyk kefky pôsobí ako spojenie starého remesla a súčasnej estetiky. Presne týmto spôsobom Rick Owens prenáša svoju tvorbu aj do oblasti odevných prvkov. Oral súprava pracuje s rovnakou vážnosťou ako jeho monumentálne bundy alebo topánky Geobasket.

    Zdroj: Rick Owens

    Nová kolekcia nadväzuje na trend, v ktorom sa lifestylové doplnky stávajú neoddeliteľnou súčasťou estetiky módnych domov. Súčasný high-end zákazník sleduje textúru, vôňu, materiál aj bežné rituály. Rick Owens kráča do moderného priestoru so svojou typickou sochárskou energiou a ponúka produkt, ktorý prináša až asketickú eleganciu. Pod jeho taktovkou sa luxusná starostlivosť posúva bližšie k avantgarde než ku kozmetike.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by TheTruffle (@thetruffle_cz)

    Všetky produkty z kolekcie existujú ako samostatné položky aj ako kompletná súprava. Pasta, ústna voda, sprej a kefka tvoria logickú zostavu, napriek tomu každý prvok funguje autonómne a umožňuje vlastnú skladbu starostlivosti. Ponuka je dostupná online na oficiálnom webe Ricka Owensa, ako aj na českom Footshope, ktorý celý sortiment a jednotlivé výrobky zaradil do svojej prémiovej ponuky.

    Zdroje: 10 Magazine, Highsnobiety, Instagram

    ― Reklama ―

    Keď tradícia notuje dizajnu. Robyn Lynch predstavuje uniformy pre Guinness

    Írska dizajnérka Robyn Lynch pretvára klasické uniformy Guinness Storehouse. Jej kolekcia spája funkčnosť s estetickými detailmi. Inšpiráciu pre nezvyčajný projekt čerpala z írskej histórie a kultúry a dala tak vzniknúť niečomu neotrelému, napriek tomu elegantnému. Dielo reflektuje nielen bohaté dedičstvo svetovo uznávaného pivovaru, ale aj osobitý štýl talentovanej návrhárky.

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    ― Reklama ―