Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módny svet v stredu prekvapila novinka ikonického návrhára Christiana Louboutina. Oznámil totiž, že pánsku módu svojej červenou farbou pretkanej značky zverí do rúk herca a rappera Jadena Smitha. Je to prvýkrát, čo sa návrhár bude deliť o kreatívne vedenie spoločnosti, ktorú založil v roku 1991, s niekým iným. Smith predstaví debut začiatkom budúceho roka v Paríži.

    Módny dom Christian Louboutin čaká nová kapitola. Jeho rovnomenný zakladateľ a návrhár totiž v stredu urobil šokujúce a nečakané oznámenie. Odhalil novú tvár svojich pánskych kolekcií, a to amerického herca a rapera Jadena Smitha. Bude to prvýkrát, čo sa slávny návrhár podelí o kreatívne vedenie svojej značky od jej založenia v roku 1991. Dôvodov pre jeho rozhodnutie je hneď niekoľko.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Vymenovanie Jadena Smitha do funkcie kreatívneho riaditeľa pánskej módy by malo Christianovi Louboutinovi uvoľniť ruky. Umožní mu to sústrediť sa na dámsku časť svojej spoločnosti. Podľa jeho vyjadrenia navyše návrhára zaujalo, ako veľmi sú si so Smithom podobní. Preto syn slávneho herca Willa Smitha a herečky Jady Pinkett Smith nemusel prejsť oficiálnym konkurzom, návrhár si ho priamo vybral.

    Zdroj: Christian Louboutin

    „Zdál sa mi veľmi zaujímavý, veľmi milý, veľmi, veľmi pokorný, ale nadovšetko zaujímavý. Vďaka tomu, aký je, ako sa oblieka, ako premýšľa,“ prehlásil podľa servera WWD Louboutin. „Len málo ľudí mi príde tak prekvapivých, ako je on,“ dodal. Dvadsaťsedemročný herec zaujal návrhára už po prvom stretnutí. Šesťdesiatšesťročný dizajnér s ním totiž zdieľa napríklad vášeň pre architektúru, hudbu, ale aj tanec.

    Louboutin si ponechá dohľad. Smith dostane na starosť dizajn, kampane a sociálne siete

    „Je to jedna z najväčších poct v mojom živote, cítim veľký tlak, aby som sa vyrovnal všetkému, čo Christian urobil pre jeho módny dom,“ popísal Smith svoje pocity pre WWD. „Nemôžem sa dočkať, až svetu ukážem, na čom sme pracovali,“ dodal. Svoj debut plánuje svetu predstaviť v januári budúceho roka na parížskom týždni módy. Zatiaľ môže čerstvá kampaň poodhrnúť oponu nad jeho víziou.

    Jaden Smith v minulosti spolupracoval so značkou New Balance, iné skúsenosti s navrhovaním topánok však nemá. Svoj prvý pár topánok s červenou podrážkou však vyniesol už v siedmich rokoch. V roku 2012 ale so svojou sestrou a priateľmi spoluzaložil streetwear značku MSFTSrep. Christian Louboutin si potom ponechá nad pánskou módou dohľad, Smith bude mať na starosti dizajn, kampane a sociálne siete.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Highsnobiety, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Pánska móda Christian Louboutin má novú tvár. Povedie ju Jaden Smith

    ― Reklama ―

    Módny svet v stredu prekvapila novinka ikonického návrhára Christiana Louboutina. Oznámil totiž, že pánsku módu svojej červenou farbou pretkanej značky zverí do rúk herca a rappera Jadena Smitha. Je to prvýkrát, čo sa návrhár bude deliť o kreatívne vedenie spoločnosti, ktorú založil v roku 1991, s niekým iným. Smith predstaví debut začiatkom budúceho roka v Paríži.

    Módny dom Christian Louboutin čaká nová kapitola. Jeho rovnomenný zakladateľ a návrhár totiž v stredu urobil šokujúce a nečakané oznámenie. Odhalil novú tvár svojich pánskych kolekcií, a to amerického herca a rapera Jadena Smitha. Bude to prvýkrát, čo sa slávny návrhár podelí o kreatívne vedenie svojej značky od jej založenia v roku 1991. Dôvodov pre jeho rozhodnutie je hneď niekoľko.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Vymenovanie Jadena Smitha do funkcie kreatívneho riaditeľa pánskej módy by malo Christianovi Louboutinovi uvoľniť ruky. Umožní mu to sústrediť sa na dámsku časť svojej spoločnosti. Podľa jeho vyjadrenia navyše návrhára zaujalo, ako veľmi sú si so Smithom podobní. Preto syn slávneho herca Willa Smitha a herečky Jady Pinkett Smith nemusel prejsť oficiálnym konkurzom, návrhár si ho priamo vybral.

    Zdroj: Christian Louboutin

    „Zdál sa mi veľmi zaujímavý, veľmi milý, veľmi, veľmi pokorný, ale nadovšetko zaujímavý. Vďaka tomu, aký je, ako sa oblieka, ako premýšľa,“ prehlásil podľa servera WWD Louboutin. „Len málo ľudí mi príde tak prekvapivých, ako je on,“ dodal. Dvadsaťsedemročný herec zaujal návrhára už po prvom stretnutí. Šesťdesiatšesťročný dizajnér s ním totiž zdieľa napríklad vášeň pre architektúru, hudbu, ale aj tanec.

    Louboutin si ponechá dohľad. Smith dostane na starosť dizajn, kampane a sociálne siete

    „Je to jedna z najväčších poct v mojom živote, cítim veľký tlak, aby som sa vyrovnal všetkému, čo Christian urobil pre jeho módny dom,“ popísal Smith svoje pocity pre WWD. „Nemôžem sa dočkať, až svetu ukážem, na čom sme pracovali,“ dodal. Svoj debut plánuje svetu predstaviť v januári budúceho roka na parížskom týždni módy. Zatiaľ môže čerstvá kampaň poodhrnúť oponu nad jeho víziou.

    Jaden Smith v minulosti spolupracoval so značkou New Balance, iné skúsenosti s navrhovaním topánok však nemá. Svoj prvý pár topánok s červenou podrážkou však vyniesol už v siedmich rokoch. V roku 2012 ale so svojou sestrou a priateľmi spoluzaložil streetwear značku MSFTSrep. Christian Louboutin si potom ponechá nad pánskou módou dohľad, Smith bude mať na starosti dizajn, kampane a sociálne siete.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Highsnobiety, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Doprajte si trochu nadhľadu. Objavte luxusné strešné bary Európy

    Jedným z najlepších spôsobov, ako spoznať nové mesto, je pozrieť si ho z diaľky. Strešné bary ponúkajú dokonalú polohu, vďaka ktorej máte toto miesto ako na dlani. Posuňte svoj ďalší luxusný výlet na vyššiu úroveň a objavte európske mestá z nového uhla pohľadu. Stačí si objednať obľúbené bublinky, pohodlne sa usadiť a jednoducho si užívať.

    Veľký návrat značky Alexander Wang. Ako vyzerá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang sa po siedmich rokoch vrátil na módny kalendár New York Fashion Week s kolekciou, ktorá vyžaruje sebavedomie aj vyzretú estetiku. Show navyše oslávil 20. výročie od založenia svojej značky. V jeho ponímaní oslavuje návrat primárne ikona "Wang Girl". Tentokrát s prímesou kockovanej potlače, ostrých kontúr a vízií ženy, ktorá vládne vlastnému času. Návrhár poskladal odkaz minulosti a transformoval ho do siluety modernej ženy.

    Fendi v obložení atraktívnych farieb. Módny dom naservíroval perfektnú paletu

    Paleta farieb z dielne Fendi pre túto jeseň a zimu funguje ako obraz rímskej oblohy pri západe slnka. Tmavá listnatá zelená, hlboká zemitá hnedá a sivá grafitová, s nádychom petrolejovo modrej, prechádzajú do svetlých, skoro až rozbahnených tónov terakoty a púdrovej ružovej. Šarlátová a "bubblegum pink" dodávajú nečakaný akcent. Výsledok pôsobí ako harmonická kompozícia, v ktorej má každý odtieň presne určenú úlohu.

    Prada skúma identitu. Jej premenlivosť stvárnila Scarlett Johansson

    Módny dom Prada zverejnil ďalšiu kampaň so svojou ikonickou kabelkou Galleria. Tvárou kampane je už po tretí raz herečka Scarlett Johansson, tentoraz pod režisérskou taktovkou Yorgosa Lanthimosa. Súvisiaci krátky film popisuje premenlivosť našich identít a odráža aj rôzne podoby, ktoré za uplynulé roky nadobudla aj samotná taška.

    Hnedá je nová čierna. Tento rok definuje jesenný pánsky šatník

    Väčšina módnych trendov býva pominuteľná.  Investícia do extravagantných doplnkov, špecifickej obuvi alebo konkrétneho trička tak býva ošemetná. Našťastie však pánsku jesennú módu tento rok definuje hnedá farba, ktorá oslovuje svojou nadčasovosťou. Nenásilne doplní ostatné kúsky v šatníku a dokáže, že viete, aké odtiene dominujú módnym mólám.

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týždeň módy sa niesol v novom duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pre sezónu jar/leto 2026 ukázal, že aj po viac ako 20 rokoch dokáže prekvapiť. Organizátori tento rok výrazne zredukovali počet prehliadok a znovu vsadili na fyzickú prítomnosť. Tým sa celá akcia sprehľadnila, zintenzívnila a získala väčší medzinárodný presah. V centre diania nestála iba estetika, ale aj na to, ako reagovať na skutočné japonské podnebie a ako vniesť do módy ľahkosť.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    ― Reklama ―