Více

    ― Reklama ―

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Návrhár Michael Kors svojou najnovšou kolekciou reagoval na pretrvávajúcu neistú a napätú globálnu politickú situáciu. Svojimi návrhmi vytvoril pomyselný únik do sveta, ktorý ponúka aspoň dočasný oddych od každodenného náporu znepokojivých správ. Láska k cestovaniu, ktorá ovládla jeho minulé dovolenky, sa vlastne stala hlavnou inšpiráciou pre jeho kolekciu definujúcu nadchádzajúcu jar a leto.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Michael Kors (@michaelkors)

    Návrhár so svojou partnerkou navštívili Nórsko, Južnú Afriku a Sicíliu. Práve to stojí za farbami kolekcie, ktoré odrážajú prírodné tóny ako hnedá, tmavozelená či béžová. Cieľom najnovších návrhov, predstavených hneď v prvý oficiálny deň Newyorského týždňa módy, však nie je odkazovať na jedno jediné miesto. Michael Kors chcel skôr vytvoriť dojem celkovej pokojnej atmosféry.

    Zdroj: Reuters

    „Chcel som ľudí preniesť na miesto, kde pocítia aspoň trochu pokoja. Svet v súčasnosti nie je pokojným miestom. Potrebujeme však pokoj,“ povedal návrhár podľa portálu The Fashion Network. „Chcel som ukázať, že môžete byť sexy bez toho, aby ste boli príliš nápadní,“ dodal. Jeho návrhy preto zahŕňali dlhé splývavé šaty obopínajúce telo, splývavé blúzky alebo hlboké výstrihy a rozopnuté košele.

    Michael Kors vracia sofistikovanosť. Osloví takmer každého

    Michael Kors tak najnovšou prehliadkou, ktorú usporiadal na Manhattane v budove Terminal Warehouse, dokázal, že presne vie, čo ženy chcú. Vo svojej tvorbe sa totiž dlhodobo zameriava na zákazníčky všetkých vekových kategórií, veľkostí a tvarov. Presne to odrážal rovnako jeho rôznorodý kasting. Výsledkom je kolekcia, ktorá osloví snáď každého. „Toto slovo už nikto nepoužíva, ale je sofistikovaná,“ popísal Kors.

    Návrhy tak zahŕňali praktický vzhľad vhodný do kancelárie, ale aj výrazné kúsky, ako napríklad extravagantný zlatý trenčkot alebo jemné večerné šaty. Prehliadku značky Michael Kors ocenili aj mnohé celebrity. Medzi návštevníkmi sediacimi v prvom rade boli herečka Gwyneth Paltrow, herečka a modelka Olivia Wilde a speváčka a modelka Suki Waterhouse.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Návrhár Michael Kors svojou najnovšou kolekciou reagoval na pretrvávajúcu neistú a napätú globálnu politickú situáciu. Svojimi návrhmi vytvoril pomyselný únik do sveta, ktorý ponúka aspoň dočasný oddych od každodenného náporu znepokojivých správ. Láska k cestovaniu, ktorá ovládla jeho minulé dovolenky, sa vlastne stala hlavnou inšpiráciou pre jeho kolekciu definujúcu nadchádzajúcu jar a leto.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Michael Kors (@michaelkors)

    Návrhár so svojou partnerkou navštívili Nórsko, Južnú Afriku a Sicíliu. Práve to stojí za farbami kolekcie, ktoré odrážajú prírodné tóny ako hnedá, tmavozelená či béžová. Cieľom najnovších návrhov, predstavených hneď v prvý oficiálny deň Newyorského týždňa módy, však nie je odkazovať na jedno jediné miesto. Michael Kors chcel skôr vytvoriť dojem celkovej pokojnej atmosféry.

    Zdroj: Reuters

    „Chcel som ľudí preniesť na miesto, kde pocítia aspoň trochu pokoja. Svet v súčasnosti nie je pokojným miestom. Potrebujeme však pokoj,“ povedal návrhár podľa portálu The Fashion Network. „Chcel som ukázať, že môžete byť sexy bez toho, aby ste boli príliš nápadní,“ dodal. Jeho návrhy preto zahŕňali dlhé splývavé šaty obopínajúce telo, splývavé blúzky alebo hlboké výstrihy a rozopnuté košele.

    Michael Kors vracia sofistikovanosť. Osloví takmer každého

    Michael Kors tak najnovšou prehliadkou, ktorú usporiadal na Manhattane v budove Terminal Warehouse, dokázal, že presne vie, čo ženy chcú. Vo svojej tvorbe sa totiž dlhodobo zameriava na zákazníčky všetkých vekových kategórií, veľkostí a tvarov. Presne to odrážal rovnako jeho rôznorodý kasting. Výsledkom je kolekcia, ktorá osloví snáď každého. „Toto slovo už nikto nepoužíva, ale je sofistikovaná,“ popísal Kors.

    Návrhy tak zahŕňali praktický vzhľad vhodný do kancelárie, ale aj výrazné kúsky, ako napríklad extravagantný zlatý trenčkot alebo jemné večerné šaty. Prehliadku značky Michael Kors ocenili aj mnohé celebrity. Medzi návštevníkmi sediacimi v prvom rade boli herečka Gwyneth Paltrow, herečka a modelka Olivia Wilde a speváčka a modelka Suki Waterhouse.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Móda v kocke: Naomi Campbell tancuje v Pucci a Tilda Swinton má vlastnú výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, ktorá roztancovala jeho jesennú kolekciu. Značka Boucheron si zase za svoju tvár zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdame chystá výstavu o Tilde Swinton a La Galerie Dior pre zmenu odhalí exhibíciu s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney potom spolupracuje s Jeffom Koonsom.

    Pánske must-haves na jeseň 2025. Vedie nadčasová klasika

    Páni, prichádza jeseň a s ňou aj čas posunúť svoje outfity na vyššiu úroveň. Tohtoročná sezóna prináša štýl, ktorý je uvoľnený, ale pritom premyslený až do posledného detailu. Do hry sa vracajú nadčasové ikonické kúsky v modernom poňatí, s ktorými zažiarite. Pripravili sme pre vás preto zoznam kľúčových jesenných must-haves, ktoré zaistia, že budete vyzerať sebavedome a trendy pri každej príležitosti.

    Maximalizmus prenikol aj do interiérov. Na scénu vracia Art Deco

    Nedávny report platformy Pinterest potvrdil, že maximalizmus ovláda tiež trendy na poli interiérového dizajnu. Odkryl totiž nárast vyhľadávania inšpirácie spojenej so štýlom Art Deco. Hlboké farby, bohaté textúry a symetrické tvary, to všetko bude definovať jesenné domácnosti. Pritom nie je potrebná veľká renovácia, stačí len pár jednoduchých úprav.

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Maison Margiela rozširuje portfólio. Dáva nový význam číslu 2

    Módny dom Maison Margiela prehlbuje svoje ikonické číselné radenie. Nedávno odhalil svoj nový sektor s názvom Line 2. Číslovka totiž doteraz žiadne projekty neukrývala. Značka pod ňou teraz ovšem hodlá schovávať umelecké inštalácie, kampane alebo rozhovory. Projekt odštartuje začiatkom septembra v Soule výstava s názvom Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    Zomrel Giorgio Armani. Zanecháva za sebou legendárne módne dedičstvo

    Módny svet smúti. Vo štvrtok zomrel ikonický taliansky návrhár Giorgio Armani, a to vo veku 91 rokov. Zanechal tak za sebou legendárne dedičstvo, ktoré prepísalo módnu históriu. Svet prvýkrát uchvátil svojou dokonalou rovnováhou medzi elegantnými pánskymi návrhmi a bohatými haute couture kolekciami. Jeho rovnomenná značka tento rok oslávila 50. narodeniny.

    Keď sa taška zmení na bagetu. Baguette kabelky definujú aktuálne trendy

    Tašky, ktoré boli kedysi postavené na pevnej konštrukcii a objeme, sa zrazu rozťahujú do dlhších a nižších línií. Bagetové kabelky sa stávajú symbolom, ktorý nezaťažuje, ale pôsobí prirodzene a svižne. Minimalistický koncept otvára nové možnosti stylingu a zároveň dodáva ikonickým modelom novú energiu. Pripomína nám, že krása je v detaile a že aj jednoduchá kabelka môže mať proporcie hodné zložitej architektúry.

    Ako na pánsky krém? Sprievodca, ktorý ušetrí suchú pleť aj experimenty

    Krém je základný kameň akejkoľvek starostlivosti o pleť, či už ide o muža alebo ženu. Lenže zatiaľ čo niekomu vyhovuje ľahký gél, iní potrebujú hustejšiu variantu, ktorá zvládne aj drsnejšie podmienky. Ak pridáme k tomu rozdielne typy pleti, teda mastnú, suchú alebo citlivú, je jasné, že univerzálny recept jednoducho neexistuje. Ako teda na čo najjednoduchší výber?

    Julia Roberts vyniesla novú verziu Versace. Internet hovorí o druhej vražde Gianniho

    Julia Roberts mala na filmovom festivale v Benátkach ukázať eleganciu a tradíciu. Namiesto toho sa stala symbolom búrky, ktorá otriasa svetom módy. Jej outfit z dielne nového kreatívneho riaditeľa Versace, Daria Vitale, spustil lavínu kritiky. Sociálne siete zaplavili komentáre, ktoré hovoria o "druhej vražde Gianniho" a o tom, že sa slávna herečka nevedomky stala tvárou jedného z najkontroverznejších módnych debutov poslednej dekády.

    Po stopách módnych ikon: Ako Raf Simons definoval minimalizmus?

    Dizajnér Raf Simons sa do sveta módy nevrhol ihneď. Pôvodne študoval priemyselný dizajn a navrhoval nábytok. Až stretnutie s antverpskou módnou scénou a návštevy parížskych prehliadok ho priviedli k rozhodnutiu vydať sa módnou cestou. V roku 1995 založil značku nesúcu jeho meno a už čoskoro sa ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniálna tvorba ho doviedla na vrcholy módnych domov ako Prada, Dior alebo Jil Sander.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―