Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    Jemný vánok francúzskeho vidieka, slnko zaháňajúce aj ten najmenší tieň a chladivý pocit práve otvorených bubliniek. Presne to zachytáva najnovšia spolupráca módneho domu Jacquemus a výrobcu luxusného šampanského Veuve Clicquot. Značky spojili sily, aby vzdali hold nielen svojmu dedičstvu, ale rovnako spoločným zdrojom inšpirácie, predovšetkým potom trvajúcej úcte k silným ženám.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Haute Living (@hauteliving)

    Výsledkom čerstvého partnerstva je limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage. Názov šampanského odkazuje na bývalú šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známu tiež ako Madame Clicquot. Tá totiž ako jedna z prvých moderných podnikateliek premenila firmu, založenú už v roku 1772, na počiatku 19. storočia v jeden z najúspešnejších luxusných podnikov v histórii.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na jej stopu nezabúda ani dnes a neustále ju považuje za dôležitý zdroj inšpirácie. Úctu k ženám potom zdieľa aj návrhár Simon Porte Jacquemus. Dizajnér totiž pri svojej tvorbe vychádza zo spomienok na svoju matku Valériu Jacquemus. Tým ale spoločné prvky značiek nekončia, obe zdieľajú aj posadnutosť žltou farbou, symbolizujúcou radosť aj slnkom zaliaty francúzsky vidiek.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrajú na rovnakú nôtu. Prioritizujú tradíciu a exkluzivitu

    Spomínané charakteristiky oboch luxusných spoločností reflektuje rovnako dizajn limitovanej edície šampanského. Fľaša je zabalená do bieleho ľanu odkazujúceho na textil dedený po generácie, ktorý je „starostlivo vypraný, usušený na slnku a prevoňaný mydlom z Marseille“. Zároveň sa jedná o referenciu na starú taliansku metódu chladenia alkoholu. Obal zdobia ručne písané elementy z pera Jacquemusa.

    Dizajn „je výsledok jednoduchých materiálov, významných gest a príbehov silných žien,“ vysvetlil návrhár. Okrem obalu fľaše navrhol chladiaci set, na ktorého dizajne sa podieľala rovnako francúzska kováčka Camille Gras. Jeho výroba však trvá 40 hodín, dostupných je preto len 50 exkluzívnych kusov. Výsledkom spolupráce sú teda produkty reflektujúce korene značiek, ale rovnako ich víziu lepších zajtrajškov.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    ― Reklama ―

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    Jemný vánok francúzskeho vidieka, slnko zaháňajúce aj ten najmenší tieň a chladivý pocit práve otvorených bubliniek. Presne to zachytáva najnovšia spolupráca módneho domu Jacquemus a výrobcu luxusného šampanského Veuve Clicquot. Značky spojili sily, aby vzdali hold nielen svojmu dedičstvu, ale rovnako spoločným zdrojom inšpirácie, predovšetkým potom trvajúcej úcte k silným ženám.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Haute Living (@hauteliving)

    Výsledkom čerstvého partnerstva je limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage. Názov šampanského odkazuje na bývalú šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známu tiež ako Madame Clicquot. Tá totiž ako jedna z prvých moderných podnikateliek premenila firmu, založenú už v roku 1772, na počiatku 19. storočia v jeden z najúspešnejších luxusných podnikov v histórii.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na jej stopu nezabúda ani dnes a neustále ju považuje za dôležitý zdroj inšpirácie. Úctu k ženám potom zdieľa aj návrhár Simon Porte Jacquemus. Dizajnér totiž pri svojej tvorbe vychádza zo spomienok na svoju matku Valériu Jacquemus. Tým ale spoločné prvky značiek nekončia, obe zdieľajú aj posadnutosť žltou farbou, symbolizujúcou radosť aj slnkom zaliaty francúzsky vidiek.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrajú na rovnakú nôtu. Prioritizujú tradíciu a exkluzivitu

    Spomínané charakteristiky oboch luxusných spoločností reflektuje rovnako dizajn limitovanej edície šampanského. Fľaša je zabalená do bieleho ľanu odkazujúceho na textil dedený po generácie, ktorý je „starostlivo vypraný, usušený na slnku a prevoňaný mydlom z Marseille“. Zároveň sa jedná o referenciu na starú taliansku metódu chladenia alkoholu. Obal zdobia ručne písané elementy z pera Jacquemusa.

    Dizajn „je výsledok jednoduchých materiálov, významných gest a príbehov silných žien,“ vysvetlil návrhár. Okrem obalu fľaše navrhol chladiaci set, na ktorého dizajne sa podieľala rovnako francúzska kováčka Camille Gras. Jeho výroba však trvá 40 hodín, dostupných je preto len 50 exkluzívnych kusov. Výsledkom spolupráce sú teda produkty reflektujúce korene značiek, ale rovnako ich víziu lepších zajtrajškov.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nevesty jesene 2026 majú jasno. Svadobné šaty sa chvejú v rytme ikon

    Nedávny týždeň svadobnej módy v New Yorku prehovoril. Vyhlásil trendy na jeseň 2026 a potvrdil to, čo mnohí očakávali. Svadobné šaty budúcej sezóny čerpajú z minulých a ešte len budúcich svadieb slávnych ikon. Značky reflektujú šaty Seleny Gomez, Charli XCX a hádajú, čo bude mať na sebe Taylor Swift. To všetko dopĺňa záplava čipiek a volánov v štýle Márie Antoinetty.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Z dievčaťa od vedľa je showgirl. Taylor Swift sa novými outfitmi stavia medzi legendy

    Už dávno vieme, že značka menom Taylor Swift obsahuje oveľa viac než len pesničky s chytľavými refrénmi a inteligentnými textami. Nový album The Life of a Showgirl ukazuje umelkyňu šťastne zamilovanú a pevne usadenú vo svete šoubiznisu. Populárna speváčka si skrze neho nielen hudobným, ale predovšetkým módnym jazykom a za pomoci premyslenej štylizácie hovorí o pozícii medzi ozajstnými legendami.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Rozhovor: Ak nevybočíš, nikto si ťa nezapamätá, myslí si návrhár Jeremiáš Fürst

    Začínajúci návrhár Jeremiáš Fürst stojí za kolekciou Dressed To Dream, ktorú tento rok predstavil na Budapeštianskom fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomedzí klasického pánskeho krajčírstva a jemného snívania. Skúma, ako môže muž vyzerať, keď odloží zbroj a dovolí si byť jemný, pokojný a prirodzený. V rozhovore hovorí dizajnér o novej mužskej identite, rivalite na českej scéne i o tom, prečo je návratnosť v móde často len ilúziou.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    Viete, kto stojí za vznikom Dior opätkov? Roger Vivier vdýchol značke inováciu

    Roger Vivier patrí medzi najvýraznejšie mená francúzskej módy 20. storočia. Obuvník, ktorý sa stal kľúčovým partnerom Christiana Diora, dokázal preniesť haute couture až k samotnej špičke topánky. Jeho práca pre Dior premenila obuv na neoddeliteľnú súčasť módneho príbehu. Po rokoch spolupráce si Roger Vivier vybudoval aj vlastnú značku, ktorá dodnes stelesňuje parížsky luxus s archívnou estetikou a rukopisom svojho zakladateľa.

    Marina Abramović odkrýva nový projekt. Balkan Erotic Epic rozpráva dávne rituály

    Srbská umelkyňa Marina Abramović, ktorá sa objavila na scéne v 70. rokoch 20. storočia, svojím umením borí hranice všednosti. Hoci kedysi začínala ako obyčajná maliarka, počas svojej kariéry si vyslúžila prezývku "matka performance". Vo svete umenia je známa najmä svojimi radikálnymi a nečakanými počinmi, naposledy štvorhodinovým rituálom Balkan Erotic Epic, ktorý divákov prevedie folklórom starého Balkánu.

    Najluxusnejší vlak Európy má upgrade. Putuje z Paríža až k pobrežiu Amalfi

    So šampanským v ruke opustíte ruch veľkomesta a rušné ulice Paríža a vydáte sa na vytúženú dovolenku. Vychutnáte si nielen malebnú trasu najluxusnejšieho vlaku v Európe, ale aj úchvatnú krásu slnečného talianskeho pobrežia Amalfi. Presne tak vyzerá najnovšia ponuka benátskeho Simplon-Orient-Expressu, ktorá odštartuje začiatkom budúceho mája.

    Front row zážitok z pohodlia gauča. Je Apple Vision Pro budúcnosťou módy?

    Predstavte si, že sedíte v prvom rade na módnej prehliadke, bez toho, aby ste opustili svoju obývačku. Táto fantázia sa teraz stáva skutočnosťou, a to vďaka zariadeniu Apple Vision Pro, ktoré stiera hranice medzi realitou a digitálnym svetom. Nie je teda prekvapením, že módny priemysel si rýchlo všimol jeho potenciál. Značky ako Gucci, Balenciaga či Rimowa už experimentujú s vlastnými aplikáciami a my sme sa rozhodli niektoré z nich vyskúšať.

    JW Anderson má novú múzu. V novej kampani žiari John Malkovich

    Módna kampaň získala neobvyklú tvár. Legendárny herec John Malkovich sa stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje jej rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026, ale predovšetkým kabelku Loafer Bag. Spoločnosť tým rozširuje svoju novú image, ktorú odhalila potom, čo jej zakladateľ Jonathan Anderson prijal ponuku šéfovať dámskej i pánskej divízii Dior.

    TikTok Highlights: Úspešný deň pomôže odštartovať trendy rutina 3×3 by 12

    Sociálne siete milujú zjednodušovanie. Príkladom je trendy lifestyle rutina s názvom 3×3 by 12. V jej srdci ležia tri jednoduché ciele, ktoré je nutné dokončiť ešte predpoludním. Radí totiž prejsť aspoň tri tisíce krokov, vypiť tretinu vody z denného cieľa a zjesť 30 gramov proteínu. Autorka metódy sľubuje, že podobným štartom dňa dosiahnete zdravšie a šťastnejšie ja.

    ― Reklama ―