Více

    ― Reklama ―

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    Jemný vánok francúzskeho vidieka, slnko zaháňajúce aj ten najmenší tieň a chladivý pocit práve otvorených bubliniek. Presne to zachytáva najnovšia spolupráca módneho domu Jacquemus a výrobcu luxusného šampanského Veuve Clicquot. Značky spojili sily, aby vzdali hold nielen svojmu dedičstvu, ale rovnako spoločným zdrojom inšpirácie, predovšetkým potom trvajúcej úcte k silným ženám.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Haute Living (@hauteliving)

    Výsledkom čerstvého partnerstva je limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage. Názov šampanského odkazuje na bývalú šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známu tiež ako Madame Clicquot. Tá totiž ako jedna z prvých moderných podnikateliek premenila firmu, založenú už v roku 1772, na počiatku 19. storočia v jeden z najúspešnejších luxusných podnikov v histórii.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na jej stopu nezabúda ani dnes a neustále ju považuje za dôležitý zdroj inšpirácie. Úctu k ženám potom zdieľa aj návrhár Simon Porte Jacquemus. Dizajnér totiž pri svojej tvorbe vychádza zo spomienok na svoju matku Valériu Jacquemus. Tým ale spoločné prvky značiek nekončia, obe zdieľajú aj posadnutosť žltou farbou, symbolizujúcou radosť aj slnkom zaliaty francúzsky vidiek.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrajú na rovnakú nôtu. Prioritizujú tradíciu a exkluzivitu

    Spomínané charakteristiky oboch luxusných spoločností reflektuje rovnako dizajn limitovanej edície šampanského. Fľaša je zabalená do bieleho ľanu odkazujúceho na textil dedený po generácie, ktorý je „starostlivo vypraný, usušený na slnku a prevoňaný mydlom z Marseille“. Zároveň sa jedná o referenciu na starú taliansku metódu chladenia alkoholu. Obal zdobia ručne písané elementy z pera Jacquemusa.

    Dizajn „je výsledok jednoduchých materiálov, významných gest a príbehov silných žien,“ vysvetlil návrhár. Okrem obalu fľaše navrhol chladiaci set, na ktorého dizajne sa podieľala rovnako francúzska kováčka Camille Gras. Jeho výroba však trvá 40 hodín, dostupných je preto len 50 exkluzívnych kusov. Výsledkom spolupráce sú teda produkty reflektujúce korene značiek, ale rovnako ich víziu lepších zajtrajškov.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    Jemný vánok francúzskeho vidieka, slnko zaháňajúce aj ten najmenší tieň a chladivý pocit práve otvorených bubliniek. Presne to zachytáva najnovšia spolupráca módneho domu Jacquemus a výrobcu luxusného šampanského Veuve Clicquot. Značky spojili sily, aby vzdali hold nielen svojmu dedičstvu, ale rovnako spoločným zdrojom inšpirácie, predovšetkým potom trvajúcej úcte k silným ženám.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Haute Living (@hauteliving)

    Výsledkom čerstvého partnerstva je limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage. Názov šampanského odkazuje na bývalú šéfku značky Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin, známu tiež ako Madame Clicquot. Tá totiž ako jedna z prvých moderných podnikateliek premenila firmu, založenú už v roku 1772, na počiatku 19. storočia v jeden z najúspešnejších luxusných podnikov v histórii.

    Zdroj: Veuve Clicquot

    Veuve Clicquot na jej stopu nezabúda ani dnes a neustále ju považuje za dôležitý zdroj inšpirácie. Úctu k ženám potom zdieľa aj návrhár Simon Porte Jacquemus. Dizajnér totiž pri svojej tvorbe vychádza zo spomienok na svoju matku Valériu Jacquemus. Tým ale spoločné prvky značiek nekončia, obe zdieľajú aj posadnutosť žltou farbou, symbolizujúcou radosť aj slnkom zaliaty francúzsky vidiek.

    Jacquemus a Veuve Clicquot hrajú na rovnakú nôtu. Prioritizujú tradíciu a exkluzivitu

    Spomínané charakteristiky oboch luxusných spoločností reflektuje rovnako dizajn limitovanej edície šampanského. Fľaša je zabalená do bieleho ľanu odkazujúceho na textil dedený po generácie, ktorý je „starostlivo vypraný, usušený na slnku a prevoňaný mydlom z Marseille“. Zároveň sa jedná o referenciu na starú taliansku metódu chladenia alkoholu. Obal zdobia ručne písané elementy z pera Jacquemusa.

    Dizajn „je výsledok jednoduchých materiálov, významných gest a príbehov silných žien,“ vysvetlil návrhár. Okrem obalu fľaše navrhol chladiaci set, na ktorého dizajne sa podieľala rovnako francúzska kováčka Camille Gras. Jeho výroba však trvá 40 hodín, dostupných je preto len 50 exkluzívnych kusov. Výsledkom spolupráce sú teda produkty reflektujúce korene značiek, ale rovnako ich víziu lepších zajtrajškov.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Wonderland Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tokyo Fashion Week highlights. Týždeň módy sa niesol v novom duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pre sezónu jar/leto 2026 ukázal, že aj po viac ako 20 rokoch dokáže prekvapiť. Organizátori tento rok výrazne zredukovali počet prehliadok a znovu vsadili na fyzickú prítomnosť. Tým sa celá akcia sprehľadnila, zintenzívnila a získala väčší medzinárodný presah. V centre diania nestála iba estetika, ale aj na to, ako reagovať na skutočné japonské podnebie a ako vniesť do módy ľahkosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Po stopách módnych ikon: Ako Marc Jacobs stelesnil módnu iróniu

    Marc Jacobs patrí medzi najvplyvnejších tvorcov súčasnej módy. Od 80. rokov až po súčasné prehliadky dokáže každej kolekcii vtlačiť vlastný osobitý charakter, značnú iróniu a pestrú odvahu. Jeho rukopis stojí na nečakaných kontrastoch. Či už medzi ulicou a haute couture, alebo popovou kultúrou a tradíciou. Práve vďaka tomu sa stal ikonickým návrhárom, ktorý sa nebojí experimentovať s farebnou paletou aj materiálovou extravaganciou.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Jonathan Anderson má svoju prvú múzu. Dior bude zastupovať Mikey Madison

    Stále ešte čerstvý kreatívny riaditeľ Dior, Jonathan Anderson, odhalil svoju prvú múzu. Do pozície ambasadorky francúzskeho módneho domu vymenoval úspešnú herečku Mikey Madison. Návrhár pritom ešte ani nepredstavil svoju prvú dámsku kolekciu. Svetu ju ponúkne na Parížskom týždni módy dňa 1. októbra. Už teraz však môžeme odhadnúť jeho víziu.

    Julia Roberts vyniesla novú verziu Versace. Internet hovorí o druhej vražde Gianniho

    Julia Roberts mala na filmovom festivale v Benátkach ukázať eleganciu a tradíciu. Namiesto toho sa stala symbolom búrky, ktorá otriasa svetom módy. Jej outfit z dielne nového kreatívneho riaditeľa Versace, Daria Vitale, spustil lavínu kritiky. Sociálne siete zaplavili komentáre, ktoré hovoria o "druhej vražde Gianniho" a o tom, že sa slávna herečka nevedomky stala tvárou jedného z najkontroverznejších módnych debutov poslednej dekády.

    Po stopách módnych ikon: Ako Raf Simons definoval minimalizmus?

    Dizajnér Raf Simons sa do sveta módy nevrhol ihneď. Pôvodne študoval priemyselný dizajn a navrhoval nábytok. Až stretnutie s antverpskou módnou scénou a návštevy parížskych prehliadok ho priviedli k rozhodnutiu vydať sa módnou cestou. V roku 1995 založil značku nesúcu jeho meno a už čoskoro sa ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniálna tvorba ho doviedla na vrcholy módnych domov ako Prada, Dior alebo Jil Sander.

    Jar 2026 patrí ikonickej farbe Klein Blue. Vracia sa do módy aj dizajnu

    Sýto modrá farba s názvom International Klein Blue je späť na scéne. Zatiaľ čo tento rok sme ju mohli vídať predovšetkým v interiérovom dizajne, budúci rok zažiari opäť aj v móde. Potvrdil to tohtoročný Kodanský fashion week. Aká je história farby a prečo je považovaná za takú výnimočnú?

    Niche baleríny polarizujú módny svet. Na jeseň víťazí hravá kontroverzia

    S jeseňou prichádza chladnejšie počasie, ktoré ale stále necháva priestor pre hravé a chic outfity. V prechodnom období medzi letom a jeseňou využijete v botníku netradičné baleríny, od ikonických "tabis" cez športovo ladené five finger shoes až po elegantné šnurovacie modely. Túto jeseň platí jedno pravidlo. Čím kontroverznejšie, tým lepšie.

    Proenza Schouler má nové vedenie. Do čela značky vstúpi Rachel Scott

    Svet módy zachvátila ďalšia očakávaná zmena vo vedení luxusnej značky. Talentovaná návrhárka a zakladateľka značky Diotima Rachel Scott prevezme vedenie značky Proenza Schouler. Svoju prvú kolekciu na jeseň a zimu 2026 predstaví na jar budúceho roka. Náznaky jej práce však bude možné vidieť už na rýchlo sa blížiacom newyorskom týždni módy.

    Niečo tomu chýba? Neúplný outfit zachránite vďaka jednoduchým trikom

    Niektoré dni outfit jednoducho sadne. Inokedy sa ale na seba pozeráte do zrkadla a márne sa snažíte prísť na to, čo vašej siluete chýba. Podľa učebnice je všetko správne. Ladia farby, mejkap vyzerá čisto a oblečenie obopína správne miesta, vám ale v odraze aj tak niečo nesedí. Možno vám pomôže jeden z troch základných tipov, vďaka ktorým tento problém okamžite zmizne.

    Film Materialists divákov príliš nenadchol. Kritizujú povrchnosť a neautentickosť

    Film Materialists od Celine Song konečne dorazil do českých kín. V hlavných úlohách sa predstavia Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Film Materialists , ktorý je pokračovaním úspešného debutu Celine Songovej Past Lives, zanechal v divákoch skôr rozpaky. Namiesto avizovanej romantickej komédie prišla romantická dráma. Kritici vytýkajú povrchnosť postáv, neautentickosť milostného trojuholníka a nevhodne vložený vedľajší dej.

    Dráma u Versace. Prečo sa návrhár Dario Vitale nedočká debutovej show?

    Začiatky v novej práci bývajú ťažké. Výnimkou nie je ani lukratívna pozícia kreatívneho riaditeľa jedného z najväčších talianskych módnych domov. Svoje o tom vie značka Versace a jej nový šéf Dario Vitale, ktorý sa ocitol pod drobnohľadom po tom, čo spoločnosť oznámila šokujúcu správu. Jeho debutová prehliadka sa na Milánskom fashion weeku neuskutoční. Čo stojí za týmto radikálnym rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paríži. Odhalil prvú show značky Austin Post

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    Tom Ford vstúpil do novej cenovej éry. Basic šaty kúpite za tisíce dolárov

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, čo malo svoju logiku. Dokonale ušitý smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. Zdá sa však, že s príchodom Haidera Ackermanna značka otvára novú kapitolu, ktorá nie je len o estetike, ale aj o cene. Na internet sa dostali kúsky z kolekcie na jeseň 2025 a šaty s cenovkou 10 000 dolárov vyvolali diskusiu o tom, či sme svedkami novej éry módy, alebo skôr novej éry cien.

    Jeseň podľa Ann Demeulemeester. Ponúka neorganizovaný chaos

    Kreatívny riaditeľ značky Ann Demeulemeester Stefano Gallici v kolekcii FW25 ukazuje, že nová éra môže byť temná, rozhádzaná a spočiatku neorganizovaná. Napriek tomu v sebe nesie zvláštnu krásu. Či už sú to vrstvy roztrhanej látky, kože alebo kabáty s asymetrickými líniami. Čierna pohlcuje emócie a dáva im konkrétny tvar, zatiaľ čo svetlo preniká cez biele akcenty a javí sa ako záblesk nádeje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―