Více

    ― Reklama ―

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    Post Malone dorazil do Paríža. Spevák v metropole predstavil svoju prvú kolekciu Austin Post, a to len niekoľko dní po tom, ako oznámil vznik značky. Show s názvom Season One: At First Light potom usporiadal v Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo, teda bývalom sídle návrhára Karla Lagerfelda. Prvé návrhy z dielne Post Malone sa však nemohli od tvorby ikonického dizajnéra viac odlišovať.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Austin Post (@austinpostapparel)

    Post Malone postavil debutovú kolekciu na svojom vlastnom štýle, ktorý definujú výrazné westernové a kovbojské prvky. „Moja tvorba je to, čo nosím. Mám 30 rokov a beriem to v kľude, každý deň. Avšak so štipkou ozdoby a takmer akýmsi vzrušením,“ okomentoval svoju prácu podľa The Fashion Network spevák. Klasické „American Dream“ outfity tak vždy ukrývali nečakaný doplnok, detail či šperk.

    Zdroj: Ugg

    Denim on denim outfity zvýrazňovali hrubé opasky posiate farebnými kamienkami alebo vyšívané hviezdy zdobiace voľné nohavice. Jednoduché looky dopĺňali červené bandana šatky či obrie chlpaté kabáty. Kľúčovým kúskom debutovej kolekcie Post Malone sa stali kockované košele a strapce. Spevákovi sa tak umne podarilo pretvoriť westernovú klasiku do modernej a trendy podoby.

    Na runway dorazil aj kôň. Post Malone robí z westernu životný štýl

    Prehliadka z dielne Post Malone zožala úspech už vďaka samotným lookom, nadšenie avšak vyvolala vo chvíli, keď na módne mólo vstúpil živý kôň. Mnohí sa zhodli na tom, že hoci samotné modely urobili výrazný krok od sveta Karla Lagerfelda, rozhodnutie priviesť na mólo živého koňa by návrhár viac než ocenil. Slávny spevák a teraz návrhár plánuje neskôr v septembri odhaliť pop-up v New Yorku.

    @esquiregermany Aufs richtige Pferd gesetzt: @Post Malone mit Austin Post #postmalone #austinpost #austinpostapparel #runway #fashionshow ♬ Originalton – Esquire Nemecko

    Na otázku novinárov, kde sa budú dať jednotlivé návrhy kúpiť, však odpovedal ironickou odpoveďou. „To je dobrá otázka,“ povedal. Profil Austina Posta na Instagrame však odkazuje na webovú stránku značky, kde sa možno prihlásiť na odber noviniek, ktoré pravdepodobne čoskoro ponúknu možnosť kúpy týchto kúskov. Známy spevák potom využil svoju šou na to, aby dokázal, že westernový štýl nemusí byť len prechodný trend, ale životný štýl.

    Zdroje: The Fashion Network, Hypebeast, People, Instagram, TikTok

    Post Malone debutoval v Paríži. Odhalil prvú show značky Austin Post

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    Post Malone dorazil do Paríža. Spevák v metropole predstavil svoju prvú kolekciu Austin Post, a to len niekoľko dní po tom, ako oznámil vznik značky. Show s názvom Season One: At First Light potom usporiadal v Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo, teda bývalom sídle návrhára Karla Lagerfelda. Prvé návrhy z dielne Post Malone sa však nemohli od tvorby ikonického dizajnéra viac odlišovať.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Austin Post (@austinpostapparel)

    Post Malone postavil debutovú kolekciu na svojom vlastnom štýle, ktorý definujú výrazné westernové a kovbojské prvky. „Moja tvorba je to, čo nosím. Mám 30 rokov a beriem to v kľude, každý deň. Avšak so štipkou ozdoby a takmer akýmsi vzrušením,“ okomentoval svoju prácu podľa The Fashion Network spevák. Klasické „American Dream“ outfity tak vždy ukrývali nečakaný doplnok, detail či šperk.

    Zdroj: Ugg

    Denim on denim outfity zvýrazňovali hrubé opasky posiate farebnými kamienkami alebo vyšívané hviezdy zdobiace voľné nohavice. Jednoduché looky dopĺňali červené bandana šatky či obrie chlpaté kabáty. Kľúčovým kúskom debutovej kolekcie Post Malone sa stali kockované košele a strapce. Spevákovi sa tak umne podarilo pretvoriť westernovú klasiku do modernej a trendy podoby.

    Na runway dorazil aj kôň. Post Malone robí z westernu životný štýl

    Prehliadka z dielne Post Malone zožala úspech už vďaka samotným lookom, nadšenie avšak vyvolala vo chvíli, keď na módne mólo vstúpil živý kôň. Mnohí sa zhodli na tom, že hoci samotné modely urobili výrazný krok od sveta Karla Lagerfelda, rozhodnutie priviesť na mólo živého koňa by návrhár viac než ocenil. Slávny spevák a teraz návrhár plánuje neskôr v septembri odhaliť pop-up v New Yorku.

    @esquiregermany Aufs richtige Pferd gesetzt: @Post Malone mit Austin Post #postmalone #austinpost #austinpostapparel #runway #fashionshow ♬ Originalton – Esquire Nemecko

    Na otázku novinárov, kde sa budú dať jednotlivé návrhy kúpiť, však odpovedal ironickou odpoveďou. „To je dobrá otázka,“ povedal. Profil Austina Posta na Instagrame však odkazuje na webovú stránku značky, kde sa možno prihlásiť na odber noviniek, ktoré pravdepodobne čoskoro ponúknu možnosť kúpy týchto kúskov. Známy spevák potom využil svoju šou na to, aby dokázal, že westernový štýl nemusí byť len prechodný trend, ale životný štýl.

    Zdroje: The Fashion Network, Hypebeast, People, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Ako na pánsky krém? Sprievodca, ktorý ušetrí suchú pleť aj experimenty

    Krém je základný kameň akejkoľvek starostlivosti o pleť, či už ide o muža alebo ženu. Lenže zatiaľ čo niekomu vyhovuje ľahký gél, iní potrebujú hustejšiu variantu, ktorá zvládne aj drsnejšie podmienky. Ak pridáme k tomu rozdielne typy pleti, teda mastnú, suchú alebo citlivú, je jasné, že univerzálny recept jednoducho neexistuje. Ako teda na čo najjednoduchší výber?

    Jonathan Anderson má svoju prvú múzu. Dior bude zastupovať Mikey Madison

    Stále ešte čerstvý kreatívny riaditeľ Dior, Jonathan Anderson, odhalil svoju prvú múzu. Do pozície ambasadorky francúzskeho módneho domu vymenoval úspešnú herečku Mikey Madison. Návrhár pritom ešte ani nepredstavil svoju prvú dámsku kolekciu. Svetu ju ponúkne na Parížskom týždni módy dňa 1. októbra. Už teraz však môžeme odhadnúť jeho víziu.

    Julia Roberts vyniesla novú verziu Versace. Internet hovorí o druhej vražde Gianniho

    Julia Roberts mala na filmovom festivale v Benátkach ukázať eleganciu a tradíciu. Namiesto toho sa stala symbolom búrky, ktorá otriasa svetom módy. Jej outfit z dielne nového kreatívneho riaditeľa Versace, Daria Vitale, spustil lavínu kritiky. Sociálne siete zaplavili komentáre, ktoré hovoria o "druhej vražde Gianniho" a o tom, že sa slávna herečka nevedomky stala tvárou jedného z najkontroverznejších módnych debutov poslednej dekády.

    Po stopách módnych ikon: Ako Raf Simons definoval minimalizmus?

    Dizajnér Raf Simons sa do sveta módy nevrhol ihneď. Pôvodne študoval priemyselný dizajn a navrhoval nábytok. Až stretnutie s antverpskou módnou scénou a návštevy parížskych prehliadok ho priviedli k rozhodnutiu vydať sa módnou cestou. V roku 1995 založil značku nesúcu jeho meno a už čoskoro sa ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniálna tvorba ho doviedla na vrcholy módnych domov ako Prada, Dior alebo Jil Sander.

    Jesenné chmúry zaženie relax. Utečte do luxusných vinárskych hotelov

    Koniec leta nemusí nutne znamenať koniec odpočinku. Ak sa obávate jesenných chmúr, zažeňte ich dokonalou dovolenkou v jednom z najlepších európskych vinárskych hotelov. Nielen, že vás čaká relax ďaleko od rušných miest, privíta vás aj pohár lahodného vína, a často aj útulné priestory špecializovaných spa a michelinských reštaurácií.

    Film Marty Supreme spečatil trend 50. rokov. Z módy však nikdy nevyšiel

    Klasické 50. roky a pripravovaný film Marty Supreme dokazujú, že návraty do minulosti nikdy nevyjdú z trendu. Móda miluje nostalgiu a uplynulé roky ukázali, že retro vlnu možno vždy reinterpretovať. Trend "Eclectic Grandpa" priniesol pletené svetre, široké nohavice a dandy estetiku starosvetských dedkov. Štýl tak otvára dvere k hlbšej inšpirácii, a to aj vďaka filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo prekvapil zásnubným prsteňom. Posúva hranice luxusu

    O prsteni, ktorým požiadal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, hovorí celý svet. Oválny diamant s hmotnosťou až 45 karátov s odhadovanou hodnotou v miliónoch dolárov nielen symbolizuje ich takmer desaťročnú lásku, ale aj posúva hranice luxusu. Šperk vznikol v dielni španielskeho klenotníka Damasa Martíneza.

    Poznáte módnu návrhárku Sarah Burtonovú? Dáva značkám extrémnu estetickú silu

    Sarah Burton je módny fenomén, ktorý pôsobí takmer magicky. Vie prenášať tradíciu do prítomnosti s takým citom, že zaujme odborníkov aj tých, ktorí by inak módny svet neriešili. Sila jej práce nespočíva v efektných dozvukoch, ale precíznosti, emóciách a tajnej alchýmii medzi minulosťou a budúcnosťou. Teraz módny dom Givenchy neveriacky sleduje, aké tajomstvá vyplávajú z jej rukopisu na povrch.

    Kofeín prenikol do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutná aróma práve uvarenej kávy, hlboké odtiene hnedej a drobná bodka ovseného mlieka. Presne taký dojem vyvolávajú outfity inšpirované populárnymi kofeínovými nápojmi. Ich trend oznámil vo svojej najnovšej správe Pinterest. Ponorte sa na jeseň do lookov pripomínajúcich odvážne espresso martini alebo o niečo jemnejšiu matchu.

    Maison Margiela má prvú hviezdnu tvár. Značku obliekla Miley Cyrus

    Slávny návrhár Martin Margiela postavil svoj módny dom na anonymite. Vyhýbal sa rozhovorom a po svojej smrti prenechal vedenie svojej spoločnosti neznámemu tímu návrhárov. Aj preto značka doteraz nikdy nenajala hviezdnu tvár. Zdá sa však, že časy sa menia. Miley Cyrus sa stala prvou ambasádorkou značky Maison Margiela.

    Krajčírska precíznosť v hlavnej úlohe. Phoebe Philo opäť servíruje majstrovskú kolekciu

    Na jesenné kolekcie sa vždy čaká s väčším napätím než na letné. Collection C od Phoebe Philo tento pocit premenila na čistú estetickú istotu. Každý prvok najnovšej kolekcie pôsobí ako starostlivo zvolený dôkaz toho, že textilná krása nevychádza z maximalizmu, ale z majstrovského zvládnutia detailu. Línie nového oblečenia sa pohybujú v priestore, kde sa umne stretáva ženskosť s architektonickou presnosťou.

    Trend, ktorý konečne vydrží? Fibremaxxing vyniesol do výšin vlákninu

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší zo svojich nikdy nekončiacich trendov. Fenomén v podobe #fibremaxxing nabáda k vyššej konzumácii vlákniny. Upozorňuje tak na to, čo mnohí výživoví poradcovia vedeli už dávno. Väčšina populácie nekonzumuje dostatok ovocia, zeleniny, strukovín či semienok. Je možné, že virálny hashtag len tak nezmizne?

    Tired Girl dáva únave zelenú. Ponúka autenticitu alebo ďalší prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očami, čierna linka a jemne ružové pery. Presne tak vyzerá nový populárny make-up look s názvom Tired Girl. Inšpiráciou je mu hlavne postava Wednesday Addams, jeho rastúcu obľubu má ale na svedomí aj silnejúca túžba po autenticite. Ponúka "unavený" vzhľad úľavu od požiadaviek spoločnosti, alebo sa jedná o ďalší mikro trend?

    Módny svet otvoril dvere jesene. Víta ho pomocou kreatívnych kampaní

    Hoci leto ponúka posledných pár slnečných dní, jeseň už prichádza. Potvrdzujú to aj najnovšie kampane známych značiek. Módny dom Alaïa napríklad predstavil kolekciu na filmových fotografiách, zatiaľ čo Chloé sa vracia k bohémskym 70. rokom. Tommy Hilfiger objavuje svet F1 a Antonio Marras cestuje domov.

    Módne výstavy v zlatej ére. Vyberať si môžete naprieč metropolami

    Módne výstavy sa stali kultúrnymi udalosťami, ktoré priťahujú davy návštevníkov rovnako silno ako koncerty či premiéry. Galérie a múzeá sa premieňajú na pomyselné pódiá, na ktorých odev získava novú dimenziu a stáva sa symbolom estetiky, inovácie i kultúrnej identity. Tohtoročný rok potvrdzuje, že móda si vydobyla pevné miesto medzi veľkými umeleckými disciplínami a neustále prináša nové fascinujúce projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoode opäť vedú anti-woke témy

    Byť "woke" už v Hollywoode a americkej popkultúre nie je in. Po pomerne krátkej ére diverzity a inklúzie sa teraz priemysel vracia k viac tradičným naratívam. Namiesto menšinových hlasov či queer autorov dostávajú priestor projekty, ktoré spoliehajú na tradičnú istotu, teda atraktívne, sexuálne nespútané a väčšinovo biele postavy. Dôvodom posunu späť je okrem iného aj súčasná politika.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―