Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    V dobe, kedy vizitky nahrádza Instagram bio, sa aj koktailový pohár stáva súčasťou vášho osobného brandu. Skúšať rôzne kombinácie môže byť zábava, ľudia si vás navyše často pamätajú podľa toho, čo radi pijete. Nie je náhoda, že sa vaša barová objednávka prepisuje aj do vášho štýlu. Môže byť preto niekedy zábavné odhaľovať povahu skrytú za osviežujúcimi, alebo naopak horkými dúškami.

    Horké leto klame telom. Aperol Spritz patrí snívajúcim dobrodruhom

    Staroružové boho šaty, pásikové sandálky a zvoniace náušnice nikdy nechutili sladšie. Milovníčky Aperol Spritz už dávno nie sú „basic bitches“. Ich pleť žiari opálením, vlasy majú ledabolo upravené a v kabelke im nikdy nechýba parfum. Iskrivo oranžový drink nie je klišé, ale premyslený chaos. Ak je vaša stálica, máte najskôr diár plný prekrývajúcich sa udalostí, ale aj tak veríte na rovnováhu.

    Zdroj: Ulla Johnson, Chloé

    V otvorených záložkách vášho mobilu sa už dlho skvie vyhľadávač leteniek, do ktorého čas od času nazriete, a na svojom Spotify profile schraňujete playlist pre každú príležitosť. Nepotrpíte si na drahé značky, ale aj tak vám robia radosť luxusné maličkosti, vyjadrujúce vašu osobnosť. Čokoľvek, čo vystihne dušu túžiacu po dobrodružstve, ktorá je vždy tak trochu myšlienkami mimo prítomnosti.

    Niektoré drinky nie sú pre každého. Rovnako ako ľudia

    Negroni nie je pre každého. Ani ako drink, ani v podobe človeka. Košeľu s vyhrnutými rukávmi dopĺňajú čierne mokasíny a buď skoro neexistujúci make-up, alebo naopak výrazný rúž. Small talk nie je nič pre vás a pravdepodobne voniate veľmi špecifickým niche parfumom. Ľudí okolo seba zvláštnym spôsobom priťahujete, ale neraz ste o sebe počuli, že sa vás najprv báli.

    Zdroj: Bottega Veneta, Marella

    Poriadok v živote aj v bare. Skinny bitch rozhodne nie je nadávka

    Keby bola vodka so sódou človek, rozhodne by nosila biele upnuté tielko a štýlové tenisky podľa poslednej módy. Ak si viete vždy urobiť čas na ranné pilates, v bare najskôr už notoricky objednávate skinny bitch. Vyznávači tohto drinku presne vedia, koľko vody majú za deň vypiť a čas od času ich niekto nazve control freakom. Tenisová sukňa od Miu Miu a Jacquemus kabelka by na vás vyzerali božsky.

    Zdroj: Miu Miu, Sporty&Rich

    Univerzálne poučky samozrejme nikdy nie sú všespásne. Berte ale podobné zábavné cvičenia skôr ako iný druh inšpirácie. Ak niekedy budete s outfitmi v koncoch, skúste si predstaviť, ako by asi vyzeral váš obľúbený drink, mesto alebo ročné obdobie ako ucelený look. Takéto cvičenia nielen, že precvičujú kreativitu, ale aj často vytvoria kombinácie, za ktoré by sa nehanbili ani slávne módne domy.

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    ― Reklama ―

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    V dobe, kedy vizitky nahrádza Instagram bio, sa aj koktailový pohár stáva súčasťou vášho osobného brandu. Skúšať rôzne kombinácie môže byť zábava, ľudia si vás navyše často pamätajú podľa toho, čo radi pijete. Nie je náhoda, že sa vaša barová objednávka prepisuje aj do vášho štýlu. Môže byť preto niekedy zábavné odhaľovať povahu skrytú za osviežujúcimi, alebo naopak horkými dúškami.

    Horké leto klame telom. Aperol Spritz patrí snívajúcim dobrodruhom

    Staroružové boho šaty, pásikové sandálky a zvoniace náušnice nikdy nechutili sladšie. Milovníčky Aperol Spritz už dávno nie sú „basic bitches“. Ich pleť žiari opálením, vlasy majú ledabolo upravené a v kabelke im nikdy nechýba parfum. Iskrivo oranžový drink nie je klišé, ale premyslený chaos. Ak je vaša stálica, máte najskôr diár plný prekrývajúcich sa udalostí, ale aj tak veríte na rovnováhu.

    Zdroj: Ulla Johnson, Chloé

    V otvorených záložkách vášho mobilu sa už dlho skvie vyhľadávač leteniek, do ktorého čas od času nazriete, a na svojom Spotify profile schraňujete playlist pre každú príležitosť. Nepotrpíte si na drahé značky, ale aj tak vám robia radosť luxusné maličkosti, vyjadrujúce vašu osobnosť. Čokoľvek, čo vystihne dušu túžiacu po dobrodružstve, ktorá je vždy tak trochu myšlienkami mimo prítomnosti.

    Niektoré drinky nie sú pre každého. Rovnako ako ľudia

    Negroni nie je pre každého. Ani ako drink, ani v podobe človeka. Košeľu s vyhrnutými rukávmi dopĺňajú čierne mokasíny a buď skoro neexistujúci make-up, alebo naopak výrazný rúž. Small talk nie je nič pre vás a pravdepodobne voniate veľmi špecifickým niche parfumom. Ľudí okolo seba zvláštnym spôsobom priťahujete, ale neraz ste o sebe počuli, že sa vás najprv báli.

    Zdroj: Bottega Veneta, Marella

    Poriadok v živote aj v bare. Skinny bitch rozhodne nie je nadávka

    Keby bola vodka so sódou človek, rozhodne by nosila biele upnuté tielko a štýlové tenisky podľa poslednej módy. Ak si viete vždy urobiť čas na ranné pilates, v bare najskôr už notoricky objednávate skinny bitch. Vyznávači tohto drinku presne vedia, koľko vody majú za deň vypiť a čas od času ich niekto nazve control freakom. Tenisová sukňa od Miu Miu a Jacquemus kabelka by na vás vyzerali božsky.

    Zdroj: Miu Miu, Sporty&Rich

    Univerzálne poučky samozrejme nikdy nie sú všespásne. Berte ale podobné zábavné cvičenia skôr ako iný druh inšpirácie. Ak niekedy budete s outfitmi v koncoch, skúste si predstaviť, ako by asi vyzeral váš obľúbený drink, mesto alebo ročné obdobie ako ucelený look. Takéto cvičenia nielen, že precvičujú kreativitu, ale aj často vytvoria kombinácie, za ktoré by sa nehanbili ani slávne módne domy.

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―