Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Rare Beauty otvára novú kapitolu. Selena Gomez vydá vlastnú vôňu

    Úspešná značka z dielne Seleny Gomez, Rare Beauty, začína novú kapitolu. Vo štvrtok 7. augusta totiž uvedie vlastnú kolekciu vôní Rare Eau de Parfum. Parfum má v sebe ukrývať hneď niekoľko hlbokých tónov. Ponúka teplú vôňu karamelu, pistácie a ružového korenia, ale aj vanilku, zázvor, kakao, santalové drevo, tonka fazuľe a pižmo. Vôňa sa má na pokožke postupne rozvíjať, a to po dobu 12 hodín.

    Zdroj: Rare Beauty

    Anjeli opäť na scéne. Victoria’s Secret pokračuje so svojou šou

    Minulý rok znamenal pre značku Victoria’s Secret významný míľnik. Značka totiž po niekoľkých rokoch vrátila svoj koncept ikonických prehliadok, ktoré ju mali dištancovať od kontroverzných prehliadok. Keďže zákazníci nový formát prijali, spoločnosť sa rozhodla vrátiť prehliadku aj tento rok. Prezradila to prostredníctvom upútavky na svojom profile na Instagrame. Zatiaľ však nie je jasné, kedy prehliadku usporiada.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Victoria’s Secret (@victoriassecret)

    Kering bojuje s prepadom ziskov. Za prvý polrok spadli o 46 percent

    Luxusná skupina Kering oznámila výsledky za prvý polrok tohto roka. Zaznamenala v ňom ďalší pokles ziskov, tentokrát o 46 percent, a to na 474 miliónov eur. Dôvodom je predovšetkým pokles predajov jej kľúčovej značky, teda módneho domu Gucci. Ten s napätím a zvyšujúcou sa nádejou očakáva nástup nového kreatívneho riaditeľa a bývalého šéfa Balenciaga, Demny Gvasalia.

    Moncler Grenoble skúša nové miesto. Ďalšia kolekcia bude predstavená v Aspene

    Luxusná značka Moncler Grenoble je známa svojimi dychberúcimi, a často zasneženými, prehliadkami. Naposledy odhalila svoju kolekciu v rezorte Courchevel, nachádzajúcom sa vo francúzskych Alpách. Tentokrát ale zamieri mimo Európu. Spoločnosť totiž po prvýkrát so svojou šou vycestuje do Spojených štátov amerických, konkrétne do Aspenu, kde 31. januára predstaví novú kolekciu.

    Zdroj: Moncler

    Versace vynechá runway. Dario Vitale odhalí debut pomocou prezentácie

    Módny dom Versace prekvapil módny svet oznámením, že debut svojho nového kreatívneho riaditeľa Daria Vitale neodhalí prostredníctvom tradičnej prehliadky na móle. Namiesto toho návrhár zorganizuje prezentáciu s videom, ktorá má podľa značky „uctiť si minulosť a načrtnúť budúcnosť“. Návrhár ponúkne svoju premiéru v piatok 26. septembra na Milánskom týždni módy, ktorý potrvá do 29. septembra.

    Zdroj: Reuters

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    ― Reklama ―

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Rare Beauty otvára novú kapitolu. Selena Gomez vydá vlastnú vôňu

    Úspešná značka z dielne Seleny Gomez, Rare Beauty, začína novú kapitolu. Vo štvrtok 7. augusta totiž uvedie vlastnú kolekciu vôní Rare Eau de Parfum. Parfum má v sebe ukrývať hneď niekoľko hlbokých tónov. Ponúka teplú vôňu karamelu, pistácie a ružového korenia, ale aj vanilku, zázvor, kakao, santalové drevo, tonka fazuľe a pižmo. Vôňa sa má na pokožke postupne rozvíjať, a to po dobu 12 hodín.

    Zdroj: Rare Beauty

    Anjeli opäť na scéne. Victoria’s Secret pokračuje so svojou šou

    Minulý rok znamenal pre značku Victoria’s Secret významný míľnik. Značka totiž po niekoľkých rokoch vrátila svoj koncept ikonických prehliadok, ktoré ju mali dištancovať od kontroverzných prehliadok. Keďže zákazníci nový formát prijali, spoločnosť sa rozhodla vrátiť prehliadku aj tento rok. Prezradila to prostredníctvom upútavky na svojom profile na Instagrame. Zatiaľ však nie je jasné, kedy prehliadku usporiada.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Victoria’s Secret (@victoriassecret)

    Kering bojuje s prepadom ziskov. Za prvý polrok spadli o 46 percent

    Luxusná skupina Kering oznámila výsledky za prvý polrok tohto roka. Zaznamenala v ňom ďalší pokles ziskov, tentokrát o 46 percent, a to na 474 miliónov eur. Dôvodom je predovšetkým pokles predajov jej kľúčovej značky, teda módneho domu Gucci. Ten s napätím a zvyšujúcou sa nádejou očakáva nástup nového kreatívneho riaditeľa a bývalého šéfa Balenciaga, Demny Gvasalia.

    Moncler Grenoble skúša nové miesto. Ďalšia kolekcia bude predstavená v Aspene

    Luxusná značka Moncler Grenoble je známa svojimi dychberúcimi, a často zasneženými, prehliadkami. Naposledy odhalila svoju kolekciu v rezorte Courchevel, nachádzajúcom sa vo francúzskych Alpách. Tentokrát ale zamieri mimo Európu. Spoločnosť totiž po prvýkrát so svojou šou vycestuje do Spojených štátov amerických, konkrétne do Aspenu, kde 31. januára predstaví novú kolekciu.

    Zdroj: Moncler

    Versace vynechá runway. Dario Vitale odhalí debut pomocou prezentácie

    Módny dom Versace prekvapil módny svet oznámením, že debut svojho nového kreatívneho riaditeľa Daria Vitale neodhalí prostredníctvom tradičnej prehliadky na móle. Namiesto toho návrhár zorganizuje prezentáciu s videom, ktorá má podľa značky „uctiť si minulosť a načrtnúť budúcnosť“. Návrhár ponúkne svoju premiéru v piatok 26. septembra na Milánskom týždni módy, ktorý potrvá do 29. septembra.

    Zdroj: Reuters

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Veľký návrat značky Alexander Wang. Ako vyzerá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang sa po siedmich rokoch vrátil na módny kalendár New York Fashion Week s kolekciou, ktorá vyžaruje sebavedomie aj vyzretú estetiku. Show navyše oslávil 20. výročie od založenia svojej značky. V jeho ponímaní oslavuje návrat primárne ikona "Wang Girl". Tentokrát s prímesou kockovanej potlače, ostrých kontúr a vízií ženy, ktorá vládne vlastnému času. Návrhár poskladal odkaz minulosti a transformoval ho do siluety modernej ženy.

    Fendi v obložení atraktívnych farieb. Módny dom naservíroval perfektnú paletu

    Paleta farieb z dielne Fendi pre túto jeseň a zimu funguje ako obraz rímskej oblohy pri západe slnka. Tmavá listnatá zelená, hlboká zemitá hnedá a sivá grafitová, s nádychom petrolejovo modrej, prechádzajú do svetlých, skoro až rozbahnených tónov terakoty a púdrovej ružovej. Šarlátová a "bubblegum pink" dodávajú nečakaný akcent. Výsledok pôsobí ako harmonická kompozícia, v ktorej má každý odtieň presne určenú úlohu.

    Prada skúma identitu. Jej premenlivosť stvárnila Scarlett Johansson

    Módny dom Prada zverejnil ďalšiu kampaň so svojou ikonickou kabelkou Galleria. Tvárou kampane je už po tretí raz herečka Scarlett Johansson, tentoraz pod režisérskou taktovkou Yorgosa Lanthimosa. Súvisiaci krátky film popisuje premenlivosť našich identít a odráža aj rôzne podoby, ktoré za uplynulé roky nadobudla aj samotná taška.

    Prečo sa z módneho sveta vytratili večierky? Bujarosť strieda sofistikovanosť

    Večierky patria k móde rovnako ako prehliadkové móla. V 90. rokoch aj pred pandémiou určovali rytmus celej éry a stali sa laboratóriom ikonických obrazov. Paparazzi vtedy prinášali zábery plné dymu, šampanského a hodvábnych rób, ktoré neskôr definovali pojem glamour. Kto chcel hovoriť o móde, musel poznať aj atmosféru elitných večierkov. Čo sa teda zmenilo?

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    ― Reklama ―