Více

    ― Reklama ―

    Burberry má za sebou turbulentné obdobie, ale všetko nasvedčuje tomu, že britský grál módy znovu našiel svoj smer, a hlavne štýl. Po zmenách vo vedení a oznámení vzniku vlastnej galérie, ktorá má byť otvorená v roku 2027, je vidieť, že módny dom neplánuje len „kozmetické“ úpravy. Pustil sa do komplexného a premysleného procesu modernizácie, ktorý má hlavu a pätu a prináša výsledky, ktoré je vidieť a cítiť.

    Ikonická britská značka Burberry dlhodobo čelila poklesu tržieb, a to najmä v kľúčovom ázijskom regióne, kde záujem o jej produkty dramaticky ochladol. Práve Ázia, predovšetkým potom čínsky trh, predstavuje pre väčšinu luxusných módnych domov zásadný zdroj príjmov i prestíže. Burberry navyše dlho hľadal identitu medzi tradičnou britskou eleganciou a snahou zaujať mladšie a globálne publikum. Výsledkom bol rozporuplný vizuál. Tieto dni sú však už dávno preč.

    Burberry predstavuje british summer. Podobne ako ďalšie značky stavia na autenticitu

    Jedným z najsilnejších krokov značky Burberry je jej súčasná vizuálna identita. Instagram značky pôsobí sviežo a mimoriadne autenticky. Kombinácia britskej elegancie, vidieckej estetiky a rozumnej práce s kockami robí z každého príspevku malý moodboard. Vizuálny jazyk Daniela Leeho, kreatívneho riaditeľa značky, sa zameriava nielen na produkt, ale aj na emócie, atmosféru a kultúru. Burberry sa opäť prihovára mladej generácii. Podobne ako napríklad módny dom Jacquemus.

    Zdroj: Burberry

    Letná kampaň značky, ktorá sa odohráva na pozadí tradičného britského hudobného festivalu Glastonbury, je ďalším dôkazom, že Burberry rozumie dnešnému publiku. Nejde o pozlátko, ale o prirodzený zážitok. Video spoty zachycujú britské leto s mladistvým nadhľadom, kde sa klasika stretáva s momentom. Všetko je tak, ako sme od Burberry zvyknutí, ale s úplne novou energiou.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu prichádza Wu Lei. Ázia je pre Burberry kľúčová

    Hoci sa značka posúva dopredu, nestráca svoju DNA. Typické prvky, ako je ikonická béžová farba, tartánový vzor alebo elegantné siluety, zostávajú prítomné, len sú podané v súčasnom kontexte. Burberry nerobí radikálny rez, ale organickú transformáciu. Vedome buduje kultúrny kapitál značky, bez toho, aby sa zapredával trendom. Marketing, ktorý značka v súčasnosti prezentuje, je ľudský, príjemný a prirodzený. S ľahkosťou tak definuje novú formu luxusu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Burberry (@burberry)

    Čerstvým dôkazom je nová tvár značky, talentovaný herec Wu Lei. Vo svojich dvadsiatich piatich rokoch má za sebou viac než dve dekády hereckej kariéry. „Je potešením privítať Wu v rodine Burberry. Hrá od útleho veku a neustále sa vyvíja s každou ďalšou rolou,” uviedla značka na Instagrame. Burberry tak zapojením jedného z najpopulárnejších čínskych hercov jasne deklaruje svoj záväzok k čínskemu trhu, ale zároveň tým potvrdzuje aj svoju širšiu medzinárodnú víziu.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram

     

    Burberry naďalej modernizuje. Oslavuje nových ambasádorov a perfektný marketing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Burberry má za sebou turbulentné obdobie, ale všetko nasvedčuje tomu, že britský grál módy znovu našiel svoj smer, a hlavne štýl. Po zmenách vo vedení a oznámení vzniku vlastnej galérie, ktorá má byť otvorená v roku 2027, je vidieť, že módny dom neplánuje len „kozmetické“ úpravy. Pustil sa do komplexného a premysleného procesu modernizácie, ktorý má hlavu a pätu a prináša výsledky, ktoré je vidieť a cítiť.

    Ikonická britská značka Burberry dlhodobo čelila poklesu tržieb, a to najmä v kľúčovom ázijskom regióne, kde záujem o jej produkty dramaticky ochladol. Práve Ázia, predovšetkým potom čínsky trh, predstavuje pre väčšinu luxusných módnych domov zásadný zdroj príjmov i prestíže. Burberry navyše dlho hľadal identitu medzi tradičnou britskou eleganciou a snahou zaujať mladšie a globálne publikum. Výsledkom bol rozporuplný vizuál. Tieto dni sú však už dávno preč.

    Burberry predstavuje british summer. Podobne ako ďalšie značky stavia na autenticitu

    Jedným z najsilnejších krokov značky Burberry je jej súčasná vizuálna identita. Instagram značky pôsobí sviežo a mimoriadne autenticky. Kombinácia britskej elegancie, vidieckej estetiky a rozumnej práce s kockami robí z každého príspevku malý moodboard. Vizuálny jazyk Daniela Leeho, kreatívneho riaditeľa značky, sa zameriava nielen na produkt, ale aj na emócie, atmosféru a kultúru. Burberry sa opäť prihovára mladej generácii. Podobne ako napríklad módny dom Jacquemus.

    Zdroj: Burberry

    Letná kampaň značky, ktorá sa odohráva na pozadí tradičného britského hudobného festivalu Glastonbury, je ďalším dôkazom, že Burberry rozumie dnešnému publiku. Nejde o pozlátko, ale o prirodzený zážitok. Video spoty zachycujú britské leto s mladistvým nadhľadom, kde sa klasika stretáva s momentom. Všetko je tak, ako sme od Burberry zvyknutí, ale s úplne novou energiou.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu prichádza Wu Lei. Ázia je pre Burberry kľúčová

    Hoci sa značka posúva dopredu, nestráca svoju DNA. Typické prvky, ako je ikonická béžová farba, tartánový vzor alebo elegantné siluety, zostávajú prítomné, len sú podané v súčasnom kontexte. Burberry nerobí radikálny rez, ale organickú transformáciu. Vedome buduje kultúrny kapitál značky, bez toho, aby sa zapredával trendom. Marketing, ktorý značka v súčasnosti prezentuje, je ľudský, príjemný a prirodzený. S ľahkosťou tak definuje novú formu luxusu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Burberry (@burberry)

    Čerstvým dôkazom je nová tvár značky, talentovaný herec Wu Lei. Vo svojich dvadsiatich piatich rokoch má za sebou viac než dve dekády hereckej kariéry. „Je potešením privítať Wu v rodine Burberry. Hrá od útleho veku a neustále sa vyvíja s každou ďalšou rolou,” uviedla značka na Instagrame. Burberry tak zapojením jedného z najpopulárnejších čínskych hercov jasne deklaruje svoj záväzok k čínskemu trhu, ale zároveň tým potvrdzuje aj svoju širšiu medzinárodnú víziu.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram

     

    ― Reklama ―

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Južná Kórea má nový ekonomický pilier. Beauty turizmus mieri do extrémnych výšin

    Zabudnite na časy, keď turizmus v Južnej Kórei znamenal výlet po stopách K-popu či tradičného hanboku. Dnes sem mieria davy z celého sveta kvôli niečomu úplne inému. Beauty turizmus predstavuje novú ekonomickú víziu budúcnosti. V čom je ale Kórea lepšia než iné vyspelé štáty? Ako jediná krajina masívne študuje estetickú presnosť, high-tech omladzovanie i neinvazívnu chirurgiu, ktorá dokáže vyzerať ako jemný filter.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―