Více

    ― Reklama ―

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Výrazná vôňa, ikonický drink, obľúbená farba. Spočiatku nenápadné doplnky bežného života sa vo svetle nového trendu „personal branding“ stávajú mocnou zbraňou. Cieľom je podvedome naučiť ľudí okolo, aby si vás zapamätali. Značky totiž nepatria len produktom, ale pomáhajú orientovať sa vo svete zahltenom kontaktmi, kedy si nikdy nemôžete byť istí, aký z nich sa vám zrovna hodí.

    Osobný podpis nikdy nezmizne. Vytrénujte podvedomie ostatných vo svoj prospech

    Jasne rozpoznateľný štýl už dávno nie je výsadou celebrít. Personal branding sa stáva spôsobom, ako byť autentický a zároveň pôsobivý. Jednotná farebná paleta, obľúbený motív alebo ľahko rozpoznateľný módny rukopis pomáhajú vytvoriť dojem, ktorý pretrvá. Keď niekto zahliadne kúsok s kvetinovým vzorom alebo pastelovo zelený detail, okamžite si vybaví aj konkrétnu osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Kľúčom k úspechu je dôslednosť a vedomé rozhodnutia. Ak nosíte výrazný rúž v určitej farbe alebo možno pánske sako s výraznou siluetou zvýraznenou zlatým opaskom, časom sa tieto prvky stanú vašou rozpoznateľnou osobnou značkou. Takou, ktorá si nevyžaduje ďalší opis, ale existuje sama o sebe. Funguje tak trochu ako vaša vizuálna vizitka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CLEAN CLASSIC (@cleanclassicperfume)

    Najľahšie je branding spojiť s určitou farbou. Keď sa opakuje na oblečení, doplnkoch či vo vašom digitálnom obsahu, vytvára jednotný vizuálny jazyk. Rovnaký princíp platí aj u parfumu. Vôňa, ktorá sa stane vašou druhou kožou, zanechá nezameniteľný dojem. Funguje to aj v offline svete. Postačí jedna reklama a starý známy alebo potenciálny pracovný kontakt vás majú okamžite na mysli.

    Stačia drobnosti. Personal branding začína u osobnej voľby

    Zaujímavým detailom môže byť rovnako signature drink. Niečo, čo sa neobjednáva na každom rohu a je veľká šanca, že to dotyčný nájde vo vašom kelímku či pohári. Espresso martini, matcha s kokosovým mliekom alebo konkrétna odroda červeného vína. V tej chvíli začínate tvoriť vlastnú osobnú značku aj bez slov a zložitých marketingových stratégií.

    @bella.daneOsobný branding finálneho šéfa (mňa)

    originálny zvuk – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená stratu spontánnosti. Ide o premýšľanie, čo podľa vás samotných stojí za to ukazovať svetu. Časom vás možno taká voľba dovedie aj k zisteniu, že vám niektoré veci alebo šablóny už neslúžia a netúžite po tom byť s nimi spájaní. Máte možnosť zapísať sa do pamäti ostatných tým, že budete robiť to, čo vás najviac napĺňa.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Výrazná vôňa, ikonický drink, obľúbená farba. Spočiatku nenápadné doplnky bežného života sa vo svetle nového trendu „personal branding“ stávajú mocnou zbraňou. Cieľom je podvedome naučiť ľudí okolo, aby si vás zapamätali. Značky totiž nepatria len produktom, ale pomáhajú orientovať sa vo svete zahltenom kontaktmi, kedy si nikdy nemôžete byť istí, aký z nich sa vám zrovna hodí.

    Osobný podpis nikdy nezmizne. Vytrénujte podvedomie ostatných vo svoj prospech

    Jasne rozpoznateľný štýl už dávno nie je výsadou celebrít. Personal branding sa stáva spôsobom, ako byť autentický a zároveň pôsobivý. Jednotná farebná paleta, obľúbený motív alebo ľahko rozpoznateľný módny rukopis pomáhajú vytvoriť dojem, ktorý pretrvá. Keď niekto zahliadne kúsok s kvetinovým vzorom alebo pastelovo zelený detail, okamžite si vybaví aj konkrétnu osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Kľúčom k úspechu je dôslednosť a vedomé rozhodnutia. Ak nosíte výrazný rúž v určitej farbe alebo možno pánske sako s výraznou siluetou zvýraznenou zlatým opaskom, časom sa tieto prvky stanú vašou rozpoznateľnou osobnou značkou. Takou, ktorá si nevyžaduje ďalší opis, ale existuje sama o sebe. Funguje tak trochu ako vaša vizuálna vizitka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CLEAN CLASSIC (@cleanclassicperfume)

    Najľahšie je branding spojiť s určitou farbou. Keď sa opakuje na oblečení, doplnkoch či vo vašom digitálnom obsahu, vytvára jednotný vizuálny jazyk. Rovnaký princíp platí aj u parfumu. Vôňa, ktorá sa stane vašou druhou kožou, zanechá nezameniteľný dojem. Funguje to aj v offline svete. Postačí jedna reklama a starý známy alebo potenciálny pracovný kontakt vás majú okamžite na mysli.

    Stačia drobnosti. Personal branding začína u osobnej voľby

    Zaujímavým detailom môže byť rovnako signature drink. Niečo, čo sa neobjednáva na každom rohu a je veľká šanca, že to dotyčný nájde vo vašom kelímku či pohári. Espresso martini, matcha s kokosovým mliekom alebo konkrétna odroda červeného vína. V tej chvíli začínate tvoriť vlastnú osobnú značku aj bez slov a zložitých marketingových stratégií.

    @bella.daneOsobný branding finálneho šéfa (mňa)

    originálny zvuk – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená stratu spontánnosti. Ide o premýšľanie, čo podľa vás samotných stojí za to ukazovať svetu. Časom vás možno taká voľba dovedie aj k zisteniu, že vám niektoré veci alebo šablóny už neslúžia a netúžite po tom byť s nimi spájaní. Máte možnosť zapísať sa do pamäti ostatných tým, že budete robiť to, čo vás najviac napĺňa.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Južná Kórea má nový ekonomický pilier. Beauty turizmus mieri do extrémnych výšin

    Zabudnite na časy, keď turizmus v Južnej Kórei znamenal výlet po stopách K-popu či tradičného hanboku. Dnes sem mieria davy z celého sveta kvôli niečomu úplne inému. Beauty turizmus predstavuje novú ekonomickú víziu budúcnosti. V čom je ale Kórea lepšia než iné vyspelé štáty? Ako jediná krajina masívne študuje estetickú presnosť, high-tech omladzovanie i neinvazívnu chirurgiu, ktorá dokáže vyzerať ako jemný filter.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―