Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Výrazná vôňa, ikonický drink, obľúbená farba. Spočiatku nenápadné doplnky bežného života sa vo svetle nového trendu „personal branding“ stávajú mocnou zbraňou. Cieľom je podvedome naučiť ľudí okolo, aby si vás zapamätali. Značky totiž nepatria len produktom, ale pomáhajú orientovať sa vo svete zahltenom kontaktmi, kedy si nikdy nemôžete byť istí, aký z nich sa vám zrovna hodí.

    Osobný podpis nikdy nezmizne. Vytrénujte podvedomie ostatných vo svoj prospech

    Jasne rozpoznateľný štýl už dávno nie je výsadou celebrít. Personal branding sa stáva spôsobom, ako byť autentický a zároveň pôsobivý. Jednotná farebná paleta, obľúbený motív alebo ľahko rozpoznateľný módny rukopis pomáhajú vytvoriť dojem, ktorý pretrvá. Keď niekto zahliadne kúsok s kvetinovým vzorom alebo pastelovo zelený detail, okamžite si vybaví aj konkrétnu osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Kľúčom k úspechu je dôslednosť a vedomé rozhodnutia. Ak nosíte výrazný rúž v určitej farbe alebo možno pánske sako s výraznou siluetou zvýraznenou zlatým opaskom, časom sa tieto prvky stanú vašou rozpoznateľnou osobnou značkou. Takou, ktorá si nevyžaduje ďalší opis, ale existuje sama o sebe. Funguje tak trochu ako vaša vizuálna vizitka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CLEAN CLASSIC (@cleanclassicperfume)

    Najľahšie je branding spojiť s určitou farbou. Keď sa opakuje na oblečení, doplnkoch či vo vašom digitálnom obsahu, vytvára jednotný vizuálny jazyk. Rovnaký princíp platí aj u parfumu. Vôňa, ktorá sa stane vašou druhou kožou, zanechá nezameniteľný dojem. Funguje to aj v offline svete. Postačí jedna reklama a starý známy alebo potenciálny pracovný kontakt vás majú okamžite na mysli.

    Stačia drobnosti. Personal branding začína u osobnej voľby

    Zaujímavým detailom môže byť rovnako signature drink. Niečo, čo sa neobjednáva na každom rohu a je veľká šanca, že to dotyčný nájde vo vašom kelímku či pohári. Espresso martini, matcha s kokosovým mliekom alebo konkrétna odroda červeného vína. V tej chvíli začínate tvoriť vlastnú osobnú značku aj bez slov a zložitých marketingových stratégií.

    @bella.daneOsobný branding finálneho šéfa (mňa)

    originálny zvuk – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená stratu spontánnosti. Ide o premýšľanie, čo podľa vás samotných stojí za to ukazovať svetu. Časom vás možno taká voľba dovedie aj k zisteniu, že vám niektoré veci alebo šablóny už neslúžia a netúžite po tom byť s nimi spájaní. Máte možnosť zapísať sa do pamäti ostatných tým, že budete robiť to, čo vás najviac napĺňa.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    ― Reklama ―

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Výrazná vôňa, ikonický drink, obľúbená farba. Spočiatku nenápadné doplnky bežného života sa vo svetle nového trendu „personal branding“ stávajú mocnou zbraňou. Cieľom je podvedome naučiť ľudí okolo, aby si vás zapamätali. Značky totiž nepatria len produktom, ale pomáhajú orientovať sa vo svete zahltenom kontaktmi, kedy si nikdy nemôžete byť istí, aký z nich sa vám zrovna hodí.

    Osobný podpis nikdy nezmizne. Vytrénujte podvedomie ostatných vo svoj prospech

    Jasne rozpoznateľný štýl už dávno nie je výsadou celebrít. Personal branding sa stáva spôsobom, ako byť autentický a zároveň pôsobivý. Jednotná farebná paleta, obľúbený motív alebo ľahko rozpoznateľný módny rukopis pomáhajú vytvoriť dojem, ktorý pretrvá. Keď niekto zahliadne kúsok s kvetinovým vzorom alebo pastelovo zelený detail, okamžite si vybaví aj konkrétnu osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Kľúčom k úspechu je dôslednosť a vedomé rozhodnutia. Ak nosíte výrazný rúž v určitej farbe alebo možno pánske sako s výraznou siluetou zvýraznenou zlatým opaskom, časom sa tieto prvky stanú vašou rozpoznateľnou osobnou značkou. Takou, ktorá si nevyžaduje ďalší opis, ale existuje sama o sebe. Funguje tak trochu ako vaša vizuálna vizitka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CLEAN CLASSIC (@cleanclassicperfume)

    Najľahšie je branding spojiť s určitou farbou. Keď sa opakuje na oblečení, doplnkoch či vo vašom digitálnom obsahu, vytvára jednotný vizuálny jazyk. Rovnaký princíp platí aj u parfumu. Vôňa, ktorá sa stane vašou druhou kožou, zanechá nezameniteľný dojem. Funguje to aj v offline svete. Postačí jedna reklama a starý známy alebo potenciálny pracovný kontakt vás majú okamžite na mysli.

    Stačia drobnosti. Personal branding začína u osobnej voľby

    Zaujímavým detailom môže byť rovnako signature drink. Niečo, čo sa neobjednáva na každom rohu a je veľká šanca, že to dotyčný nájde vo vašom kelímku či pohári. Espresso martini, matcha s kokosovým mliekom alebo konkrétna odroda červeného vína. V tej chvíli začínate tvoriť vlastnú osobnú značku aj bez slov a zložitých marketingových stratégií.

    @bella.daneOsobný branding finálneho šéfa (mňa)

    originálny zvuk – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená stratu spontánnosti. Ide o premýšľanie, čo podľa vás samotných stojí za to ukazovať svetu. Časom vás možno taká voľba dovedie aj k zisteniu, že vám niektoré veci alebo šablóny už neslúžia a netúžite po tom byť s nimi spájaní. Máte možnosť zapísať sa do pamäti ostatných tým, že budete robiť to, čo vás najviac napĺňa.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Necítite parfum viac ako pár hodín? Zachráni vás vrstvenie vôní

    Niektoré obľúbené doplnky sa nemusia trblietať na míle ďaleko. Napríklad parfém je jednou zo súčastí outfitu, bez ktorej mnohí z nás nevychádzajú z domu. Niekedy však stačí prísť do kancelárie alebo na stretnutie a príjemné tóny sa z vašej pokožky pomaly vytratia. Kľúčom k úspechu je vrstvenie, na ktoré mnoho ľudí zabúda. Jednoduché nanesenie parfumu sa zrazu stane rituálom krásy, ktorý zaručí viacero komplimentov.

    Balenciaga otvára novú kapitolu vôní. Parfémy ukrývajú DNA značky

    Balenciaga sa opäť hlási o slovo vo svete parfumov. Tentoraz nie raz, ale s desiatimi vôňami, ktoré sa chcú stať súčasnými ikonami. Súčasťou kolekcie je aj znovuzrodenie legendárneho parfumu Le Dix, ktorému Cristóbal Balenciaga venoval rovnakú starostlivosť ako svojim couture modelom v roku 1947. Návrat do segmentu krásy dopĺňa aj otvorenie prvej parfumérie na historickej adrese módneho domu.

    Vogue čaká nová éra. Je Chloe Malle skutočnou Andy Sachs?

    Americkú edíciu Vogue vedie od začiatku Newyorského týždňa módy nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále však podlieha Anne Wintour, ktorá zostáva globálnou šéfredaktorkou. Čo môžeme očakávať od novej šéfredaktorky a akú má predstavu o budúcnosti módneho časopisu? Je možné, že Vogue prevzala skutočná verzia fiktívnej Andy Sachs?

    Ako si vybrať správny kožuch? Prípravy na jeseň a zimu sú v plnom prúde

    Kožuch sa stal jedným z hlavných pilierov jesennej a zimnej sezóny a jeho podoba sa mení podľa toho, kam smeruje váš osobný štýl. Luxusné, streetwear aj subkultúrne verzie majú spoločného menovateľa. Hrejivosť, výraz a možnosť stať sa hviezdou outfitu. Nie je potrebné robiť kompromisy, keď existuje verzia, ktorá dokonale ladí s vaším šatníkom.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Po stopách módnych ikon: Ako Marc Jacobs stelesnil módnu iróniu

    Marc Jacobs patrí medzi najvplyvnejších tvorcov súčasnej módy. Od 80. rokov až po súčasné prehliadky dokáže každej kolekcii vtlačiť vlastný osobitý charakter, značnú iróniu a pestrú odvahu. Jeho rukopis stojí na nečakaných kontrastoch. Či už medzi ulicou a haute couture, alebo popovou kultúrou a tradíciou. Práve vďaka tomu sa stal ikonickým návrhárom, ktorý sa nebojí experimentovať s farebnou paletou aj materiálovou extravaganciou.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Na větrné hůrce čaká nová adaptácia. Prvé ukážky rozdeľujú internet

    Prvé útržky očakávanej novej adaptácie románu Na větrné hůrce vyvolali v divákoch rozporuplné reakcie. Režisérka Emerald Fennell totiž poňala film vo svojom klasickom štýle. Oproti predlohe má teda o dosť viac sexuálny ráz. Fanúšikov knihy pobúrili nielen odvážne zábery, ale aj kontroverzné obsadenie. To všetko podčiarkol soundtrack z dielne Charli XCX.

    To najlepšie z Benátok. Na aké filmy sa môžete tešiť tentoraz?

    Medzinárodný filmový festival v Benátkach tento rok oslávil svoj 82. ročník. Hoci niektorí kritici označili tohtoročnú ponuku za pomerne slabú, našlo sa niekoľko filmov, ktoré vyvolali silné emócie a získali si divákov. Vybrali sme päť filmov, ktoré by ste si v najbližších mesiacoch nemali nechať ujsť. Od politicky naliehavého dokumentu cez čiernu satiru až po gotický veľkofilm.

    Móda v kocke: Naomi Campbell tancuje v Pucci a Tilda Swinton má vlastnú výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, ktorá roztancovala jeho jesennú kolekciu. Značka Boucheron si zase za svoju tvár zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdame chystá výstavu o Tilde Swinton a La Galerie Dior pre zmenu odhalí exhibíciu s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney potom spolupracuje s Jeffom Koonsom.

    Pánske must-haves na jeseň 2025. Vedie nadčasová klasika

    Páni, prichádza jeseň a s ňou aj čas posunúť svoje outfity na vyššiu úroveň. Tohtoročná sezóna prináša štýl, ktorý je uvoľnený, ale pritom premyslený až do posledného detailu. Do hry sa vracajú nadčasové ikonické kúsky v modernom poňatí, s ktorými zažiarite. Pripravili sme pre vás preto zoznam kľúčových jesenných must-haves, ktoré zaistia, že budete vyzerať sebavedome a trendy pri každej príležitosti.

    Maximalizmus prenikol aj do interiérov. Na scénu vracia Art Deco

    Nedávny report platformy Pinterest potvrdil, že maximalizmus ovláda tiež trendy na poli interiérového dizajnu. Odkryl totiž nárast vyhľadávania inšpirácie spojenej so štýlom Art Deco. Hlboké farby, bohaté textúry a symetrické tvary, to všetko bude definovať jesenné domácnosti. Pritom nie je potrebná veľká renovácia, stačí len pár jednoduchých úprav.

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    ― Reklama ―