Více

    ― Reklama ―

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    Ikonický herec Brad Pitt zanechal na pánskej móde nejednu stopu. V podstate od chvíle, keď sa z neho na počiatku jeho kariéry v 90. rokoch stal svetový sex symbol, inšpiroval svojimi filmovými, ale aj off-duty outfitmi. Zdá sa však, že šesťdesiatjedenročná hviezda vstúpila do novej éry. Pitt totiž v posledných týždňoch vyniesol hravé a kontrastné looky, ktoré prekvapili nejedného módneho nadšenca.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Brad Pitt (@bradpittofflcial)

    Jeho štýl naplnili rôznorodé textúry, ako je hodváb, zamat či džínsovina, ale aj výrazné farby a nečakané kombinácie. Premenu má aspoň čiastočne na svedomí stylista Taylor McNeill. Ten nie je verejnosti neznámy, outfity totiž vymýšľal aj hercovi Timothéemu Chalametovi alebo rapperovi Kendricku Lamarovi. Nedávno ale obliekol aj speváčku Lorde. Jeho kreativita rozhodne zapôsobila.

    Zdroj: Profimedia

    Brad Pitt prekvapil najmä outfitom, ktorý vyniesol na večeru s partnerkou Ines de Ramon. Výrazný zamatový oblek totiž doplnil o extra voľné džínsy a pruhovanú košeľu. Inokedy zase obliekol ľahkú hodvábnu košeľu v levanduľovom odtieni, zapnutú len na niekoľko gombíkov. Upútala rovnako kombinácia svietivo oranžových nohavíc s červeným polo tričkom a ladiacou duffel taškou z dielne Gucci.

    Brad Pitt opäť experimentuje. Hľadá zábavu, alebo relevanciu?

    Čo však majú všetky tieto módne rozhodnutia spoločné? Brad Pitt má jasný cieľ, chce sa baviť. Aspoň to povedal v odpovedi na otázku, prečo teraz vytiahol hravé outfity. Mohla to však byť aj snaha zostať relevantný v kontexte mladších generácií alebo túžba upozorniť na seba, keď propaguje svoj najnovší film F1. V každom prípade to módny svet zaujalo.

    @gq #BradPittsa jednoducho snaží baviť svojím štýlom. Dnes večer sme ho zastihli na #f1movie ♬ originálny zvuk – GQ

    Aj keď sa názory na jeho kreácie rôznia, jedno je jasné. Dokonca aj Brad Pitt potvrdzuje, že tichý luxus strieda maximalizmus a s ním spojená personalizácia, uprednostňujúca individuálny štýl nad ľahko kopírovateľnými outfitmi. Či už sa vám najnovší štýl herca páči, alebo nie, nemožno poprieť, aké osviežujúce je, vidieť aj niekoho tak etablovaného, ako je on, experimentovať a nebáť sa módnych výziev.

    Zdroje: Esquire, GQ, Collater, Instagram, TikTok

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    Ikonický herec Brad Pitt zanechal na pánskej móde nejednu stopu. V podstate od chvíle, keď sa z neho na počiatku jeho kariéry v 90. rokoch stal svetový sex symbol, inšpiroval svojimi filmovými, ale aj off-duty outfitmi. Zdá sa však, že šesťdesiatjedenročná hviezda vstúpila do novej éry. Pitt totiž v posledných týždňoch vyniesol hravé a kontrastné looky, ktoré prekvapili nejedného módneho nadšenca.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Brad Pitt (@bradpittofflcial)

    Jeho štýl naplnili rôznorodé textúry, ako je hodváb, zamat či džínsovina, ale aj výrazné farby a nečakané kombinácie. Premenu má aspoň čiastočne na svedomí stylista Taylor McNeill. Ten nie je verejnosti neznámy, outfity totiž vymýšľal aj hercovi Timothéemu Chalametovi alebo rapperovi Kendricku Lamarovi. Nedávno ale obliekol aj speváčku Lorde. Jeho kreativita rozhodne zapôsobila.

    Zdroj: Profimedia

    Brad Pitt prekvapil najmä outfitom, ktorý vyniesol na večeru s partnerkou Ines de Ramon. Výrazný zamatový oblek totiž doplnil o extra voľné džínsy a pruhovanú košeľu. Inokedy zase obliekol ľahkú hodvábnu košeľu v levanduľovom odtieni, zapnutú len na niekoľko gombíkov. Upútala rovnako kombinácia svietivo oranžových nohavíc s červeným polo tričkom a ladiacou duffel taškou z dielne Gucci.

    Brad Pitt opäť experimentuje. Hľadá zábavu, alebo relevanciu?

    Čo však majú všetky tieto módne rozhodnutia spoločné? Brad Pitt má jasný cieľ, chce sa baviť. Aspoň to povedal v odpovedi na otázku, prečo teraz vytiahol hravé outfity. Mohla to však byť aj snaha zostať relevantný v kontexte mladších generácií alebo túžba upozorniť na seba, keď propaguje svoj najnovší film F1. V každom prípade to módny svet zaujalo.

    @gq #BradPittsa jednoducho snaží baviť svojím štýlom. Dnes večer sme ho zastihli na #f1movie ♬ originálny zvuk – GQ

    Aj keď sa názory na jeho kreácie rôznia, jedno je jasné. Dokonca aj Brad Pitt potvrdzuje, že tichý luxus strieda maximalizmus a s ním spojená personalizácia, uprednostňujúca individuálny štýl nad ľahko kopírovateľnými outfitmi. Či už sa vám najnovší štýl herca páči, alebo nie, nemožno poprieť, aké osviežujúce je, vidieť aj niekoho tak etablovaného, ako je on, experimentovať a nebáť sa módnych výziev.

    Zdroje: Esquire, GQ, Collater, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Južná Kórea má nový ekonomický pilier. Beauty turizmus mieri do extrémnych výšin

    Zabudnite na časy, keď turizmus v Južnej Kórei znamenal výlet po stopách K-popu či tradičného hanboku. Dnes sem mieria davy z celého sveta kvôli niečomu úplne inému. Beauty turizmus predstavuje novú ekonomickú víziu budúcnosti. V čom je ale Kórea lepšia než iné vyspelé štáty? Ako jediná krajina masívne študuje estetickú presnosť, high-tech omladzovanie i neinvazívnu chirurgiu, ktorá dokáže vyzerať ako jemný filter.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―