Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sedemnásobný šampión Formuly 1 Lewis Hamilton neoslňuje len na trati. Je okrem iného módnou ikonou, ktorá redefinuje pánsky štýl. Tento rok zažiaril ako producent filmu F1 aj ako spolupredseda Met Gala. Fanúšikovia ho milujú nielen pre jeho talent a vycibrený vkus, ale aj pre pozitívnu auru, s ktorou búra toxické stereotypy pánskej módy.

    Lewis Hamilton rád kombinuje streetwearové kúsky, ako sú mikiny, cargo nohavice, oversized bundy a tenisky, s haute couture, čiže high-end módou, často šitou na mieru. Do svojich outfitov zahŕňa kúsky od značiek ako Louis Vuitton, Martine Rose a Bottega Veneta. Navrhuje aj streetwear pod vlastnou značkou +44.

    Neprehliadnuteľným prvkom jeho štýlu sú aj šperky. Slávny jazdec F1 sa nebojí odvážnych doplnkov, ako sú masívne prstene, náušnice alebo piercing v nose. Aj jeho šperky odrážajú sebavedomú zmes elegancie a osobitého street štýlu.

    Zdroj: Reuters

    Lewis Hamilton s obľubou siaha po monochromných outfitoch, v ktorých dominuje jedna výrazná farba. Presvedčiť sme sa o tom mohli okrem iného na tohtoročnej júlovej Grand Prix Formuly 1 vo Veľkej Británii, kde pretekal za tím Ferrari.

    Páni, na toxickú maskulinitu zabudnite. Lewis Hamilton sa nebojí femínnych prvkov

    Hamilton sa navyše nebojí ani žiarivo farebných kúskov, dokonca ani tých, ktoré sú na prvý pohľad stereotypne „ženské“. V jeho outfitoch sme v minulosti mohli vidieť sukne, priesvitné materiály alebo crop topy. Zakomponovaním týchto prvkov ukazuje, že má svoj štýl pod kontrolou a nosí ho sebavedomo.

    Femínne prvky dnes predstavujú medzi mužmi výrazný módny aj kultúrny trend. Ide o prijatie a vyjadrenie aspektov, ktoré boli predtým považované za výlučne „ženské“, či už ide o vzhľad, prejav emócií, empatiu, alebo starostlivosť o seba. Trend nie je len o estetike, ale o odmietnutí toxickej maskulinity. Nejde o slabosť, ale naopak o prejav sebavedomia, otvorenosti a kontroly.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Lewis Hamilton (@lewishamilton)

    Lewis Hamilton využíva módu ako prostriedok na vyjadrenie hodnôt, ktoré zastáva. V minulosti si obliekol napríklad tričko s výzvou na zatknutie policajtov zodpovedných za smrť Breonny Taylor. Je tiež dlhoročným vegánom a propagátorom udržateľného životného štýlu. Vegánsky sa stravuje aj jeho legendárny bulldog Roscoe. Táto dvojica vyžaruje pozitívnu auru, pre ktorú ju fanúšikovia milujú.

    Lewis Hamilton nielen na trati. Tento rok bol ako na červenom koberci, tak filmových plátnach

    Lewis Hamilton tento rok zažiaril tiež ako filmový producent. Významne sa podieľal na vzniku filmu F1 s Bradom Pittom, ktorý od konca júna beží v kinách. Na filme pôsobil nielen ako producent prostredníctvom svojej vlastnej produkčnej firmy Dawn Apollo Films, ale aj ako konzultant. Radil pri technických detailoch pretekárskych scén a postaral sa o to, aby bola atmosféra na plátnach čo najautentickejšia.

    @karlaa.mxria Lewis slúži na MET GALA 2025 #lewishamilton#metgala#worldwide#fashion#blackswan#whiteoutfit#sir#aura#highestintheroom#fashiontiktok#goats#f1#fyp ♬ son original – hugomnpra

    Ani svet módy ale neupozadil. Na tohtoročnom Met Gala, ktorého bol jedným zo spolupredsedov, si na rozdiel od minuloročného čierneho outfitu zvolil svetlý komplet od Grace Wales Bonner. Opäť tak potvrdil, že móda pre neho nie je len o estetike, ale aj o príbehu. Detaily ako mušle, šperky z perál a granátov alebo baret od Stephena Jonesa odkazovali na africké duchovné tradície a Hamiltonovo kultúrne dedičstvo.

    Zdroje: Reuters, PlanetF1, Highnobeity, TikTok, Instagram

    Autor článku:

    Lewis Hamilton búra stereotypy pánskej módy. V čom tkvie jeho čaro?

    ― Reklama ―

    Sedemnásobný šampión Formuly 1 Lewis Hamilton neoslňuje len na trati. Je okrem iného módnou ikonou, ktorá redefinuje pánsky štýl. Tento rok zažiaril ako producent filmu F1 aj ako spolupredseda Met Gala. Fanúšikovia ho milujú nielen pre jeho talent a vycibrený vkus, ale aj pre pozitívnu auru, s ktorou búra toxické stereotypy pánskej módy.

    Lewis Hamilton rád kombinuje streetwearové kúsky, ako sú mikiny, cargo nohavice, oversized bundy a tenisky, s haute couture, čiže high-end módou, často šitou na mieru. Do svojich outfitov zahŕňa kúsky od značiek ako Louis Vuitton, Martine Rose a Bottega Veneta. Navrhuje aj streetwear pod vlastnou značkou +44.

    Neprehliadnuteľným prvkom jeho štýlu sú aj šperky. Slávny jazdec F1 sa nebojí odvážnych doplnkov, ako sú masívne prstene, náušnice alebo piercing v nose. Aj jeho šperky odrážajú sebavedomú zmes elegancie a osobitého street štýlu.

    Zdroj: Reuters

    Lewis Hamilton s obľubou siaha po monochromných outfitoch, v ktorých dominuje jedna výrazná farba. Presvedčiť sme sa o tom mohli okrem iného na tohtoročnej júlovej Grand Prix Formuly 1 vo Veľkej Británii, kde pretekal za tím Ferrari.

    Páni, na toxickú maskulinitu zabudnite. Lewis Hamilton sa nebojí femínnych prvkov

    Hamilton sa navyše nebojí ani žiarivo farebných kúskov, dokonca ani tých, ktoré sú na prvý pohľad stereotypne „ženské“. V jeho outfitoch sme v minulosti mohli vidieť sukne, priesvitné materiály alebo crop topy. Zakomponovaním týchto prvkov ukazuje, že má svoj štýl pod kontrolou a nosí ho sebavedomo.

    Femínne prvky dnes predstavujú medzi mužmi výrazný módny aj kultúrny trend. Ide o prijatie a vyjadrenie aspektov, ktoré boli predtým považované za výlučne „ženské“, či už ide o vzhľad, prejav emócií, empatiu, alebo starostlivosť o seba. Trend nie je len o estetike, ale o odmietnutí toxickej maskulinity. Nejde o slabosť, ale naopak o prejav sebavedomia, otvorenosti a kontroly.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Lewis Hamilton (@lewishamilton)

    Lewis Hamilton využíva módu ako prostriedok na vyjadrenie hodnôt, ktoré zastáva. V minulosti si obliekol napríklad tričko s výzvou na zatknutie policajtov zodpovedných za smrť Breonny Taylor. Je tiež dlhoročným vegánom a propagátorom udržateľného životného štýlu. Vegánsky sa stravuje aj jeho legendárny bulldog Roscoe. Táto dvojica vyžaruje pozitívnu auru, pre ktorú ju fanúšikovia milujú.

    Lewis Hamilton nielen na trati. Tento rok bol ako na červenom koberci, tak filmových plátnach

    Lewis Hamilton tento rok zažiaril tiež ako filmový producent. Významne sa podieľal na vzniku filmu F1 s Bradom Pittom, ktorý od konca júna beží v kinách. Na filme pôsobil nielen ako producent prostredníctvom svojej vlastnej produkčnej firmy Dawn Apollo Films, ale aj ako konzultant. Radil pri technických detailoch pretekárskych scén a postaral sa o to, aby bola atmosféra na plátnach čo najautentickejšia.

    @karlaa.mxria Lewis slúži na MET GALA 2025 #lewishamilton#metgala#worldwide#fashion#blackswan#whiteoutfit#sir#aura#highestintheroom#fashiontiktok#goats#f1#fyp ♬ son original – hugomnpra

    Ani svet módy ale neupozadil. Na tohtoročnom Met Gala, ktorého bol jedným zo spolupredsedov, si na rozdiel od minuloročného čierneho outfitu zvolil svetlý komplet od Grace Wales Bonner. Opäť tak potvrdil, že móda pre neho nie je len o estetike, ale aj o príbehu. Detaily ako mušle, šperky z perál a granátov alebo baret od Stephena Jonesa odkazovali na africké duchovné tradície a Hamiltonovo kultúrne dedičstvo.

    Zdroje: Reuters, PlanetF1, Highnobeity, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Európska únia šliape Sheinu na päty. V roku 2026 uvalí clá na malé balíky

    Od júla budúceho roka začnú v Európskej únii pre malé balíky v hodnote pod 150 eur platiť nové clá. V piatok sa na tom dohodli ministri financií zastupujúci členské štáty. Poplatok vo výške troch eur má za cieľ potlačiť lavínu lacného tovaru, smerujúceho do bloku predovšetkým z Číny. Dopad pocítia hlavne lacné e-commerce platformy, ako je Shein, Temu alebo AliExpress.

    Vianoce sú ideálny čas na malý hriech. Beauty je ten najsladší zo všetkých

    Hľadáte darček, ktorý poteší každú ženu vo vašom živote? Či už chcete urobiť radosť sestre, kamarátke, či priateľke, beauty svet vás nesklame. Ponúka presne to, čo pod vianočným stromčekom vykúzli úsmev na tvári. Stavte na beauty tipy roka, ktoré sú voňavé, rozmaznávajúce a tak trochu návykové. Vedia dokonale zahriať pri srdci: potešia, prekvapia a dodajú dotyk elegancie.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    ― Reklama ―