Více

    ― Reklama ―

    Vyhľadávanie používateľov populárnej sociálnej siete Pinterest slúži ako inteligentný ukazovateľ. Na základe najčastejšie zadávaných kľúčových slov platforma odhaduje trendy, ktoré budú určovať nadchádzajúce obdobie. Vydala preto predpoveď na toto leto, ktorému podľa nej bude dominovať túžba po digitálnom detoxe, luxusnom cottagecore a hravom líčení.

    Generácia Z má už dosť vyčerpávajúceho online sveta. Namiesto toho túži po digitálnom detoxe, ktorý jej umožní znovu sa spojiť s „realitou“. Dokazuje to najnovšia správa sociálnej siete Pinterest. Medzi najočakávanejšie trendy nadchádzajúceho leta totiž zaradila túžbu po odpojení spojenú s obnoveným záujmom o offline život. Svoje odhady založila na najvyhľadávanejších kľúčových slovách.

    Zdroj: Pinterest

    Platforma totiž zhromažďovala svoje interné globálne údaje od januára do konca marca tohto roka. Na ich základe vytvorila komplexnú predpoveď, v ktorej stanovila trendy na rýchlo sa blížiace letné mesiace. Jej používatelia dávajú najavo svoj odklon od online sveta viacerými spôsobmi. Vyhľadávajú napríklad výrazy ako „Irish forest“, „Switzerland countryside“ alebo „nature bathing“. Zvýšil sa však aj ich záujem o knihy.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Pinterest (@pinterest)

    Vyhľadávali totiž výrazy súvisiace s čítaním alebo čoraz populárnejšími knižnými klubmi. Používatelia Pinterestu tiež plánujú tráviť svoj čas mimo obrazovky hravým make-up lookom. Na popularite tak získavajú špeciálne looky inšpirované jednotlivými znameniami zverokruhu. Azda najvirálnejším výtvorom je „Virgo makeup“, ktorého vyhľadávanie sa na platforme zvýšilo o viac ako dvetisíc percent.

    Tohtoročnému letu vládne Martha Stewart. Určuje trendy recepty i dekorácie

    Nadchádzajúce leto bude definovať aj stále populárna estetika boho chic, ale aj zelená farba, tzv. kôprová zelená. Platforma Pinterest ju už označila za odtieň tohto leta. Dokonale dopĺňa spomínanú túžbu po offline relaxácii, a teda po návrate k prírode. Používatelia to vyjadrili aj vyhľadávaním čerstvých letných receptov alebo kvetinových a zeleninových záhrad.

    Zdroj: Unsplash

    Ich túžbu po ideálnej letnej chalupe potom najlepšie vystihuje životný štýl populárnej americkej novinárky Marthy Stewart. Používatelia hľadali oblečenie, recepty a letné dekorácie do domácnosti inšpirované práve ňou. Rovnako ako ona túžia po harmonickom živote definovanom dobrým jedlom, prírodou a koníčkami, ako je háčkovanie, čítanie a maľovanie. Toto leto si teda nájdite čas na správny detox.

    @atmohome Ak je Martha Stewart tvoja estetika, chcem sa spriateliť #marthastewart #marthastewartenergy #esthetic #coastalgrandmother #nancymeyers ♬ krajina s vílou od aspidistrafly – Noelle

    Zdroje: WWD, Fashion United, Pinterest, TikTok, Instagram

    Pinterest má jasno. Predpovedá najväčšie trendy tohto leta

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vyhľadávanie používateľov populárnej sociálnej siete Pinterest slúži ako inteligentný ukazovateľ. Na základe najčastejšie zadávaných kľúčových slov platforma odhaduje trendy, ktoré budú určovať nadchádzajúce obdobie. Vydala preto predpoveď na toto leto, ktorému podľa nej bude dominovať túžba po digitálnom detoxe, luxusnom cottagecore a hravom líčení.

    Generácia Z má už dosť vyčerpávajúceho online sveta. Namiesto toho túži po digitálnom detoxe, ktorý jej umožní znovu sa spojiť s „realitou“. Dokazuje to najnovšia správa sociálnej siete Pinterest. Medzi najočakávanejšie trendy nadchádzajúceho leta totiž zaradila túžbu po odpojení spojenú s obnoveným záujmom o offline život. Svoje odhady založila na najvyhľadávanejších kľúčových slovách.

    Zdroj: Pinterest

    Platforma totiž zhromažďovala svoje interné globálne údaje od januára do konca marca tohto roka. Na ich základe vytvorila komplexnú predpoveď, v ktorej stanovila trendy na rýchlo sa blížiace letné mesiace. Jej používatelia dávajú najavo svoj odklon od online sveta viacerými spôsobmi. Vyhľadávajú napríklad výrazy ako „Irish forest“, „Switzerland countryside“ alebo „nature bathing“. Zvýšil sa však aj ich záujem o knihy.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Pinterest (@pinterest)

    Vyhľadávali totiž výrazy súvisiace s čítaním alebo čoraz populárnejšími knižnými klubmi. Používatelia Pinterestu tiež plánujú tráviť svoj čas mimo obrazovky hravým make-up lookom. Na popularite tak získavajú špeciálne looky inšpirované jednotlivými znameniami zverokruhu. Azda najvirálnejším výtvorom je „Virgo makeup“, ktorého vyhľadávanie sa na platforme zvýšilo o viac ako dvetisíc percent.

    Tohtoročnému letu vládne Martha Stewart. Určuje trendy recepty i dekorácie

    Nadchádzajúce leto bude definovať aj stále populárna estetika boho chic, ale aj zelená farba, tzv. kôprová zelená. Platforma Pinterest ju už označila za odtieň tohto leta. Dokonale dopĺňa spomínanú túžbu po offline relaxácii, a teda po návrate k prírode. Používatelia to vyjadrili aj vyhľadávaním čerstvých letných receptov alebo kvetinových a zeleninových záhrad.

    Zdroj: Unsplash

    Ich túžbu po ideálnej letnej chalupe potom najlepšie vystihuje životný štýl populárnej americkej novinárky Marthy Stewart. Používatelia hľadali oblečenie, recepty a letné dekorácie do domácnosti inšpirované práve ňou. Rovnako ako ona túžia po harmonickom živote definovanom dobrým jedlom, prírodou a koníčkami, ako je háčkovanie, čítanie a maľovanie. Toto leto si teda nájdite čas na správny detox.

    @atmohome Ak je Martha Stewart tvoja estetika, chcem sa spriateliť #marthastewart #marthastewartenergy #esthetic #coastalgrandmother #nancymeyers ♬ krajina s vílou od aspidistrafly – Noelle

    Zdroje: WWD, Fashion United, Pinterest, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Česko má talentov dosť. Kreatívne kolekcie ale brzdí konzervatívny trh, mieni Žofie Soldánová z Naiad

    Žofie Soldánová, návrhárka českej značky Naiad, verí, že každá žena v každom veku má svoju vlastnú krásu. Z toho vychádza aj jej tvorba, prostredníctvom ktorej chce ženám ponúknuť možnosť cítiť sa étericky a zároveň silne. Je presvedčená, že česká módna scéna má obrovský potenciál. Miestny trh je však konzervatívny a návrhárom trochu zväzuje ruky, pretože musia nájsť správnu rovnováhu medzi kreativitou a predajnosťou.

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Paríž má predbežný rozvrh. Jeho jesenný fashion week prekypuje debutmi

    S postupujúcim letom rastú aj očakávania módnej scény. Septembrové týždne módy prinesú niekoľko dôležitých debutov. A zdá sa, že väčšina z nich bude odhalená v Paríži. Organizátor tamojšieho fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, vo štvrtok zverejnil predbežný kalendár, podľa ktorého podujatie odhalí deväť premiér nových kreatívnych riaditeľov.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―