Více

    ― Reklama ―

    Hoci značka Chanel bola vždy postavená na ženskosti, jej DNA obsahuje aj odkaz na revolúciu. Gabrielle „Coco“ Chanel sama borila normy. Obliekala ženy do nohavíc, uvoľnila korzety a dala svetu predstavu pohodlného, ale luxusného štýlu. Teraz, keď svet módy zažíva nevídaný rozmach gender fluidity, pôsobí Chanel prekvapivo zdržanlivo.

    Jedným z hlavných dôvodov, prečo Chanel nevytvára pánske kolekcie, môže byť silne ukotvený príbeh značky. Už roky značka investuje do imidžu ženskej elegancie, ktorý sa ťažko pretavuje do pánskeho naratívu bez rizika rozriedenia. Po Lagerfeldovi vsadila bývalá kreatívna riaditeľka Virginie Viard na bezpečnejšiu cestu, ktorou je oslovenie vernej klientely a snaha o atraktívnejšiu estetiku, ktorá sa ľahšie predáva. Chanel tak zostáva ostrovom klasickej ženskosti v mori experimentálnej módy, čo je možno dôvod, prečo drží pánske kolekcie mimo svojho radaru.

    Z času na čas sa však objaví pánska kolekcia. Naposledy v kolekciách Karla Lagerfelda

    Keď Karl Lagerfeld v roku 1983 prevzal vedenie značky Chanel, vniesol do nej nielen nový život, ale aj odvahu experimentovať. Jeho vízia zahŕňala pánsky vzhľad, ktorý sa občas dostal aj do dámskych kolekcií, čím rozšíril hranice tradičného poňatia módy. Lagerfeldova schopnosť kombinovať klasiku s modernou urobila z Chanel značku, ktorá oslovovala široké spektrum zákazníkov, vrátane mužov. Bohužiaľ, tieto modely sa objavili len niekoľkokrát a v súčasnosti sú nedostupné.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Od odchodu Lagerfelda sa zdá, že Chanel opäť skĺzava k tradičnému zameraniu na dámsku módu. Pánske prvky, ktoré kedysi dodávali kolekciám módneho domu dynamiku a originalitu, sú teraz takmer neviditeľné. To je na škodu, pretože súčasná móda je stále viac o prelínaní rodových hraníc a muži tak hľadajú značky, ktoré im umožnia vyjadriť ich individualitu a pomyselný status.

    Zdroj: Profimedia

    Pánske celebrity milujú Chanel. Kombinujú ho s tradične mužským odevom

    Herci ako Timothée Chalamet a Jacob Elordi sú príkladom toho, ako sa dá Chanel zakomponovať do mužského šatníka. Chalamet, známy svojím odvážnejším prístupom k móde, často kombinuje dámske kúsky Chanel s pánskymi, čím vytvára jedinečný a dokonale vyvážený vzhľad. Elordi sa nebojí nosiť klasické kabelky Chanel, čím posúva hranice toho, čo sa považuje za mužské a ženské.

    @bassemslim Dámske kabelky na mužoch: áno alebo nie ? Čo si myslíte vy ? #fashiondebate #chanelbag #mensfashion #chanel ♬ long way 2 go remix – 777.

    Tento trend sa však neobmedzuje len na celebrity. Mnohí muži dnes hľadajú spôsoby, ako vyjadriť svoju osobnosť prostredníctvom módy, a značky ako Chanel by mali reflektovať ich dopyt. Prvky pánskej módy v kolekciách značky Chanel by nielen oslovili širšie publikum, ale ukázali by, že značka dokáže inovovať a prispôsobovať sa trendom. Je preto načase, aby Chanel opäť otvoril svoje dvere pánskym modelom a ukázal, že muži mu nie sú ľahostajní. Uvidíme, čo prinesie nový kreatívny riaditeľ Matthieu Blazy.

    Zdroje: HighSnobiety, Culted, Instagram, TikTok

    Prečo Chanel neprodukuje pánske kolekcie? Aj muži túžia po vlastnej sérii

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hoci značka Chanel bola vždy postavená na ženskosti, jej DNA obsahuje aj odkaz na revolúciu. Gabrielle „Coco“ Chanel sama borila normy. Obliekala ženy do nohavíc, uvoľnila korzety a dala svetu predstavu pohodlného, ale luxusného štýlu. Teraz, keď svet módy zažíva nevídaný rozmach gender fluidity, pôsobí Chanel prekvapivo zdržanlivo.

    Jedným z hlavných dôvodov, prečo Chanel nevytvára pánske kolekcie, môže byť silne ukotvený príbeh značky. Už roky značka investuje do imidžu ženskej elegancie, ktorý sa ťažko pretavuje do pánskeho naratívu bez rizika rozriedenia. Po Lagerfeldovi vsadila bývalá kreatívna riaditeľka Virginie Viard na bezpečnejšiu cestu, ktorou je oslovenie vernej klientely a snaha o atraktívnejšiu estetiku, ktorá sa ľahšie predáva. Chanel tak zostáva ostrovom klasickej ženskosti v mori experimentálnej módy, čo je možno dôvod, prečo drží pánske kolekcie mimo svojho radaru.

    Z času na čas sa však objaví pánska kolekcia. Naposledy v kolekciách Karla Lagerfelda

    Keď Karl Lagerfeld v roku 1983 prevzal vedenie značky Chanel, vniesol do nej nielen nový život, ale aj odvahu experimentovať. Jeho vízia zahŕňala pánsky vzhľad, ktorý sa občas dostal aj do dámskych kolekcií, čím rozšíril hranice tradičného poňatia módy. Lagerfeldova schopnosť kombinovať klasiku s modernou urobila z Chanel značku, ktorá oslovovala široké spektrum zákazníkov, vrátane mužov. Bohužiaľ, tieto modely sa objavili len niekoľkokrát a v súčasnosti sú nedostupné.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Od odchodu Lagerfelda sa zdá, že Chanel opäť skĺzava k tradičnému zameraniu na dámsku módu. Pánske prvky, ktoré kedysi dodávali kolekciám módneho domu dynamiku a originalitu, sú teraz takmer neviditeľné. To je na škodu, pretože súčasná móda je stále viac o prelínaní rodových hraníc a muži tak hľadajú značky, ktoré im umožnia vyjadriť ich individualitu a pomyselný status.

    Zdroj: Profimedia

    Pánske celebrity milujú Chanel. Kombinujú ho s tradične mužským odevom

    Herci ako Timothée Chalamet a Jacob Elordi sú príkladom toho, ako sa dá Chanel zakomponovať do mužského šatníka. Chalamet, známy svojím odvážnejším prístupom k móde, často kombinuje dámske kúsky Chanel s pánskymi, čím vytvára jedinečný a dokonale vyvážený vzhľad. Elordi sa nebojí nosiť klasické kabelky Chanel, čím posúva hranice toho, čo sa považuje za mužské a ženské.

    @bassemslim Dámske kabelky na mužoch: áno alebo nie ? Čo si myslíte vy ? #fashiondebate #chanelbag #mensfashion #chanel ♬ long way 2 go remix – 777.

    Tento trend sa však neobmedzuje len na celebrity. Mnohí muži dnes hľadajú spôsoby, ako vyjadriť svoju osobnosť prostredníctvom módy, a značky ako Chanel by mali reflektovať ich dopyt. Prvky pánskej módy v kolekciách značky Chanel by nielen oslovili širšie publikum, ale ukázali by, že značka dokáže inovovať a prispôsobovať sa trendom. Je preto načase, aby Chanel opäť otvoril svoje dvere pánskym modelom a ukázal, že muži mu nie sú ľahostajní. Uvidíme, čo prinesie nový kreatívny riaditeľ Matthieu Blazy.

    Zdroje: HighSnobiety, Culted, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Krásy Európy na striebornom podnose. Objavte ich z pohodlia vlakového kupé

    Ľudí na cestovanie mnohokrát neláka len vytúžená destinácia, ale aj samotná cesta. Preto sa najkrajšie časti Európy často skrývajú za železničnými traťami vinúcimi sa okolo národných parkov, priezračných jazier alebo malebných kopcov. Vyberte si z ponuky slávnych vlakov, ktoré ponúkajú také úchvatné výhľady, že sa vám nebude chcieť vystúpiť.

    Najdrahšia koža a kožušiny na svete. K niektorým budete potrebovať pas

    Na svete existuje luxus, ktorý prekračuje hranice bežného vkusu, a to doslova. Koža a kožušiny z najexkluzívnejších materiálov nemožno voľne prevážať bez špeciálnej dokumentácie. Či už ide o kožu aligátora z Mississippi, pštrosa z južnej Afriky, či vzácnu himalájsku koziu srsť, v módnom priemysle existujú materiály, pri ktorých zlatá karta nestačí.

    Chýbajúci kúsok k dokonalému vzhľadu. Luxusné pánske parfémy dokážu divy

    Pánske parfémy môžu byť ošemetnou kategóriou. Pokiaľ ich výber podceníte, môžete riskovať, že za sebou budete zanechávať ohromujúci závan lacných a prehnane sýtych tónov. Nič ale nie je horšie ako investícia do vône, ktorú ucítite len pár minút po použití. Inšpirujte sa preto u najslávnejších luxusných značiek, ktoré vedia, ako na kvalitné parfémy.

    Fashion scénu čaká udalosť roka. Met Gala vzdá tento rok hold pánskej móde

    Spolu s prebiehajúcou jarou sa blíži aj módna udalosť roka. Slávny galavečer Met Gala sa tradične koná v prvý májový pondelok a je jednou z najdôležitejších udalostí vo svete módy. Slúži na otvorenie špeciálnych výstav v Metropolitnom múzeu umenia, ale je aj stretnutím najznámejších celebrít. Tohtoročnou témou galavečera je pánska móda.

    Štyri tipy pre hybridné účesy. Podržia vás na joge, pri bazéne aj na prechádzke po meste

    S príchodom jari ide často ruka v ruke túžba experimentovať. Klasické drdoly alebo konské chvosty jednoducho nefungujú dostatočne dobre, ale vymyslieť úplne novú kreáciu môže byť príliš ťažké. Inšpirujte sa jarnými účesmi, ktoré si vyžadujú len trochu cviku alebo jednoduchú a šikovnú pomôcku.

    Elegantné vestičky búrajú stereotypy. Naučte sa ich naštylizovať podľa typu postavy

    Pôvodne pánsky odev zo stredoveku zažil v poslednom čase nevídaný rozmach. Ba čo viac, dokonca zmenil pohlavie a s veľkou slávou sa objavil v ženských kolekciách. Niet divu, charizmatické vesty dokonale balansujú medzi autoritou a zvodnosťou. Ak ste tomuto trendu doteraz odolávali, oplatí sa doň vrhnúť po hlave.

    Ani žltá, ani zelená. Odtieň Chartreuse zafarbil jarné trendy

    Zdá sa, že minuloročný odtieň "brat summer" ešte úplne nezmizol. Len sa uložil k zimnému spánku a premenil sa na trochu zdržanlivejšiu verziu, farbu s názvom Chartreuse. Ide o tóny prenikavej žltej a zelenej, ktoré sa vkradli aj do kolekcií na túto jar a nadchádzajúce leto. Ich hlavnou výhodou je ľahká kombinovateľnosť a okamžitý efekt "it girl".

    Pastelové odtiene vkročili do sveta make-upu. Stelesňujú jarný optimizmus

    Môže sa zdať, že sú pastelové odtiene v jarnom období asi tak originálne ako kvetinové vzory. Napriek tomu oboje zažíva tento rok comeback. Návrat jemných farieb súvisí okrem iného aj s obľubou obdobia zo začiatku milénia, teda y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hľadajú akýsi optimizmus a takmer detské experimenty rozjasňujúce súčasné dianie.

    Móda v rukách celebrít. Outfity hviezd manifestujú ich vysnívané role

    Zdá sa, že voľby rób slávnych osobností skrývajú oveľa viac než len dych vyrážajúce outfity. Jednať by sa mohlo o nápovedu ohľadom ich vysnívaných rolí. Šatník herečiek ako Millie Bobby Brown alebo Ariany Grande vyžaruje v poslednej dobe energiu Britney Spears a Audrey Hepburn, teda osobností, ktoré by si túžili stvárniť na filmovom plátne.

    Kam nechodí slnko, tam chodí lekár. Niektoré účinné látky ale pred žiarením schovajte

    Staré príslovie o potrebe slnka, ktoré lieči všetky neduhy, je pravdou len z časti. Slnečné lúče síce pomáhajú telu vytvárať vitamín D a blahodarný účinok majú aj na psychiku. To všetko ale platí iba s dostatočnou ochranou pred škodlivým UV žiarením. A pokiaľ vo svojej skin care rutine používate účinné látky, platí to pre vás dvojnásobne.

    Móda v skratke: Chanel spojil sily s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Svet módy nikdy neprestane hýriť novinkami. Značka Chanel predstaví nový parfém spolu so speváčkou Angèle. Balenciaga pre zmenu spojila sily s výrobcom obuvi Scholl a novou tvárou L'Orèal Paris je herečka zo seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamojší dizajn week a Prada sa blíži k odkúpeniu Versace.

    Naloďte sa na nový trend. Tohtoročnú jar ovládne námornícka fisherman estetika

    Tohtoročná jar pohltí vlna námorníckeho štýlu. Takzvaná fisherman estetika spája to najlepšie z minuloročnej "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu aj morom inšpirovaných prvkov. Jej nástup nadiktovala už predpoveď platformy Pinterest na rok 2025, potvrdili ju ale aj prehliadky z dielne Jean Paul Gaultier, Miu Miu alebo Louis Vuitton.

    Milánsky dizajn week preťal dva svety. Akcia spája luxusný interiér a módu

    Miláno je nielen jedným z hlavných miest módy, ale aj metropolou, ktorá spája to najlepšie zo sveta kultúry, architektúry a luxusných interiérov. Milánsky týždeň dizajnu, na ktorom sa tradične zúčastňujú popredné svetové módne domy, je symbolom prepojenia rôznych scén. Tentoraz svoje vlastné výstavy alebo prezentácie predstavili značky ako Gucci, Loro Piana, Loewe a Louis Vuitton.

    Udeľovanie cien Anděl ako prehliadka prírodných javov. Akcia opäť nemala s módou nič spoločné

    Zaujíma vás, kde je možné pozorovať takzvanú elitu národa v jej "prirodzených" módnych kreáciách? Ak áno, stačí si počkať na odovzdávanie cien Anděl. Toto podujatie jednoducho nemá s módou nič spoločné. Na červenom koberci sa opäť striedali mračná nevkusu, tornáda gýča a záplavy otáznikov. Eleganciu vystriedala kalamita, ktorá si zaslúži skôr varovanie Českého hydrometeorologického ústavu než módnych redaktorov.

    Doprajte svojim chlpatým priateľom zaslúžený luxus. Na psov myslia aj najslávnejšie značky

    Nie je výnimkou, že sa majitelia psov o svojich miláčikov starajú viac ako o seba. Kto by nedal svojim roztomilým chlpatým priateľom len tú najlepšiu starostlivosť? Medzi milovníkov psích spoločníkov určite patria aj známe módne domy. Preto na nich nezabúdajú ani vo svojej luxusnej ponuke. Dopriať preto môžete svojmu parťákovi všetko od obojkov cez svetrík až po pelech.

    Ktoré vám padnú do oka? Dioptrické okuliare majú svojich tohtoročných favoritov

    Dávno preč sú časy, keď dioptrické okuliare predstavovali nevzhľadnú záťaž. Dokonca aj ľudia s dokonalým zrakom dnes často nosia prázdne rámy, len aby doplnili oblečenie. Ak patríte k ľuďom, ktorí bez okuliarov nedokážu vyjsť z domu, možno vám závidíme. Koniec koncov, trendy sa tento rok presadili aj v tejto oblasti a v záplave štýlov si určite vyberiete z množstva obľúbených tvarov.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―