Více

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Nike začína novú kapitolu. Spolu so spoločnosťou Skims, ktorú založila influencerka a modelka Kim Kardashian, vytvoria novú fitness značku pre ženy. Projekt s názvom NikeSkims spojí dlhoročné skúsenosti spoločnosti Nike a hype, ktorý sprevádza značku Skims od jej vzniku. Prvá kolekcia by potom mala byť uvedená na trh na jar tohto roka.

    Ide o vyvrcholenie spoločnej vízie. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na ktorom jej značka Skims spolupracuje so spoločnosťou Nike. Nová značka fitness oblečenia pre ženy s názvom NikeSkims má podľa nej „ponúknuť produkt, ktorý je starostlivo navrhnutý tak, aby tvaroval a slúžil každému telu“. Ide teda o spojenie dlhoročných skúseností spoločnosti Nike a trendy aury značky Skims.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Spoločnosť, ktorú vlastní Kim Kardashian, totiž slávi úspechy prakticky od svojho vzniku v roku 2019. Odvtedy dokázala, že vie robiť nielen lákavé kampane, ale aj úspešné spolupráce. Napríklad v decembri minulého roka sa značka Skims prepojila aj so svetom športu, keď v spolupráci s The North Face vydala viac než žiadanú líniu. Spojenie so športovou ikonou Nike preto nie je až také prekvapujúce.

    Zdroj: Skims

    NikeSkims má potom predstavovať „extenzívnu líniu“ oblečenia, obuvi a doplnkov. Majú to byť kúsky, ktoré sľubujú uspokojiť potreby všetkých športovkýň bez ohľadu na ich postavu, výšku alebo farbu pleti. „Nike a Skims spája hlboký záväzok k inováciám, inklúzii a posúvaniu hraníc, ktorý je poháňaný neochvejnou vierou v silu žien,“ uviedla ďalej Kardashian. Prvú kolekciu plánuje predstaviť na jar tohto roka.

    Značka Nike sa zamerala na ženy. Sama ich ale osloviť nedokáže

    Snaha spoločnosti Nike zamerať svoju pozornosť na ženy tiež nie je ničím novým. V skutočnosti sa o to snaží už niekoľko rokov. Zdá sa však, že na to sama nestačí. Za veľkými zmenami stojí aj nový generálny riaditeľ spoločnosti Nike Elliott Hill. Do vedenia sa vrátil po odchode bývalého šéfa Johna Donahuea, ktorému mnohí analytici pripisujú zodpovednosť za pokles dopytu po výrobkoch Nike.

    @nikePredstavujeme NikeSKIMS. Nová značka, ktorá príde na jar tohto roku pre posadnutých telom. Navrhnutá na tvarovanie a skonštruovaná na výkon.originálny zvuk – Nike

    Okrem toho značka v súčasnosti čelí novej konkurencii v podobe mien ako Hoka alebo On. V oblasti dámskeho športového oblečenia dlhodobo stráca na Lululemon. Nový projekt preto predstavuje pre Nike sľubnú šancu opäť preraziť. Vďaka módnym modelom Skims je na dobrej ceste oživiť svoj zabudnutý talent zapôsobiť na zákazníkov.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    Foto:Skims

    Spoločnosti Skims a Nike spojili svoje sily. Predstavia novú fitness značku pre ženy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Nike začína novú kapitolu. Spolu so spoločnosťou Skims, ktorú založila influencerka a modelka Kim Kardashian, vytvoria novú fitness značku pre ženy. Projekt s názvom NikeSkims spojí dlhoročné skúsenosti spoločnosti Nike a hype, ktorý sprevádza značku Skims od jej vzniku. Prvá kolekcia by potom mala byť uvedená na trh na jar tohto roka.

    Ide o vyvrcholenie spoločnej vízie. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na ktorom jej značka Skims spolupracuje so spoločnosťou Nike. Nová značka fitness oblečenia pre ženy s názvom NikeSkims má podľa nej „ponúknuť produkt, ktorý je starostlivo navrhnutý tak, aby tvaroval a slúžil každému telu“. Ide teda o spojenie dlhoročných skúseností spoločnosti Nike a trendy aury značky Skims.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Spoločnosť, ktorú vlastní Kim Kardashian, totiž slávi úspechy prakticky od svojho vzniku v roku 2019. Odvtedy dokázala, že vie robiť nielen lákavé kampane, ale aj úspešné spolupráce. Napríklad v decembri minulého roka sa značka Skims prepojila aj so svetom športu, keď v spolupráci s The North Face vydala viac než žiadanú líniu. Spojenie so športovou ikonou Nike preto nie je až také prekvapujúce.

    Zdroj: Skims

    NikeSkims má potom predstavovať „extenzívnu líniu“ oblečenia, obuvi a doplnkov. Majú to byť kúsky, ktoré sľubujú uspokojiť potreby všetkých športovkýň bez ohľadu na ich postavu, výšku alebo farbu pleti. „Nike a Skims spája hlboký záväzok k inováciám, inklúzii a posúvaniu hraníc, ktorý je poháňaný neochvejnou vierou v silu žien,“ uviedla ďalej Kardashian. Prvú kolekciu plánuje predstaviť na jar tohto roka.

    Značka Nike sa zamerala na ženy. Sama ich ale osloviť nedokáže

    Snaha spoločnosti Nike zamerať svoju pozornosť na ženy tiež nie je ničím novým. V skutočnosti sa o to snaží už niekoľko rokov. Zdá sa však, že na to sama nestačí. Za veľkými zmenami stojí aj nový generálny riaditeľ spoločnosti Nike Elliott Hill. Do vedenia sa vrátil po odchode bývalého šéfa Johna Donahuea, ktorému mnohí analytici pripisujú zodpovednosť za pokles dopytu po výrobkoch Nike.

    @nikePredstavujeme NikeSKIMS. Nová značka, ktorá príde na jar tohto roku pre posadnutých telom. Navrhnutá na tvarovanie a skonštruovaná na výkon.originálny zvuk – Nike

    Okrem toho značka v súčasnosti čelí novej konkurencii v podobe mien ako Hoka alebo On. V oblasti dámskeho športového oblečenia dlhodobo stráca na Lululemon. Nový projekt preto predstavuje pre Nike sľubnú šancu opäť preraziť. Vďaka módnym modelom Skims je na dobrej ceste oživiť svoj zabudnutý talent zapôsobiť na zákazníkov.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Jar 2026 patrí ikonickej farbe Klein Blue. Vracia sa do módy aj dizajnu

    Sýto modrá farba s názvom International Klein Blue je späť na scéne. Zatiaľ čo tento rok sme ju mohli vídať predovšetkým v interiérovom dizajne, budúci rok zažiari opäť aj v móde. Potvrdil to tohtoročný Kodanský fashion week. Aká je história farby a prečo je považovaná za takú výnimočnú?

    Niche baleríny polarizujú módny svet. Na jeseň víťazí hravá kontroverzia

    S jeseňou prichádza chladnejšie počasie, ktoré ale stále necháva priestor pre hravé a chic outfity. V prechodnom období medzi letom a jeseňou využijete v botníku netradičné baleríny, od ikonických "tabis" cez športovo ladené five finger shoes až po elegantné šnurovacie modely. Túto jeseň platí jedno pravidlo. Čím kontroverznejšie, tým lepšie.

    Proenza Schouler má nové vedenie. Do čela značky vstúpi Rachel Scott

    Svet módy zachvátila ďalšia očakávaná zmena vo vedení luxusnej značky. Talentovaná návrhárka a zakladateľka značky Diotima Rachel Scott prevezme vedenie značky Proenza Schouler. Svoju prvú kolekciu na jeseň a zimu 2026 predstaví na jar budúceho roka. Náznaky jej práce však bude možné vidieť už na rýchlo sa blížiacom newyorskom týždni módy.

    Niečo tomu chýba? Neúplný outfit zachránite vďaka jednoduchým trikom

    Niektoré dni outfit jednoducho sadne. Inokedy sa ale na seba pozeráte do zrkadla a márne sa snažíte prísť na to, čo vašej siluete chýba. Podľa učebnice je všetko správne. Ladia farby, mejkap vyzerá čisto a oblečenie obopína správne miesta, vám ale v odraze aj tak niečo nesedí. Možno vám pomôže jeden z troch základných tipov, vďaka ktorým tento problém okamžite zmizne.

    Poznáte módnu návrhárku Sarah Burtonovú? Dáva značkám extrémnu estetickú silu

    Sarah Burton je módny fenomén, ktorý pôsobí takmer magicky. Vie prenášať tradíciu do prítomnosti s takým citom, že zaujme odborníkov aj tých, ktorí by inak módny svet neriešili. Sila jej práce nespočíva v efektných dozvukoch, ale precíznosti, emóciách a tajnej alchýmii medzi minulosťou a budúcnosťou. Teraz módny dom Givenchy neveriacky sleduje, aké tajomstvá vyplávajú z jej rukopisu na povrch.

    Kofeín prenikol do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutná aróma práve uvarenej kávy, hlboké odtiene hnedej a drobná bodka ovseného mlieka. Presne taký dojem vyvolávajú outfity inšpirované populárnymi kofeínovými nápojmi. Ich trend oznámil vo svojej najnovšej správe Pinterest. Ponorte sa na jeseň do lookov pripomínajúcich odvážne espresso martini alebo o niečo jemnejšiu matchu.

    Maison Margiela má prvú hviezdnu tvár. Značku obliekla Miley Cyrus

    Slávny návrhár Martin Margiela postavil svoj módny dom na anonymite. Vyhýbal sa rozhovorom a po svojej smrti prenechal vedenie svojej spoločnosti neznámemu tímu návrhárov. Aj preto značka doteraz nikdy nenajala hviezdnu tvár. Zdá sa však, že časy sa menia. Miley Cyrus sa stala prvou ambasádorkou značky Maison Margiela.

    Krajčírska precíznosť v hlavnej úlohe. Phoebe Philo opäť servíruje majstrovskú kolekciu

    Na jesenné kolekcie sa vždy čaká s väčším napätím než na letné. Collection C od Phoebe Philo tento pocit premenila na čistú estetickú istotu. Každý prvok najnovšej kolekcie pôsobí ako starostlivo zvolený dôkaz toho, že textilná krása nevychádza z maximalizmu, ale z majstrovského zvládnutia detailu. Línie nového oblečenia sa pohybujú v priestore, kde sa umne stretáva ženskosť s architektonickou presnosťou.

    Trend, ktorý konečne vydrží? Fibremaxxing vyniesol do výšin vlákninu

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší zo svojich nikdy nekončiacich trendov. Fenomén v podobe #fibremaxxing nabáda k vyššej konzumácii vlákniny. Upozorňuje tak na to, čo mnohí výživoví poradcovia vedeli už dávno. Väčšina populácie nekonzumuje dostatok ovocia, zeleniny, strukovín či semienok. Je možné, že virálny hashtag len tak nezmizne?

    Tired Girl dáva únave zelenú. Ponúka autenticitu alebo ďalší prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očami, čierna linka a jemne ružové pery. Presne tak vyzerá nový populárny make-up look s názvom Tired Girl. Inšpiráciou je mu hlavne postava Wednesday Addams, jeho rastúcu obľubu má ale na svedomí aj silnejúca túžba po autenticite. Ponúka "unavený" vzhľad úľavu od požiadaviek spoločnosti, alebo sa jedná o ďalší mikro trend?

    Módny svet otvoril dvere jesene. Víta ho pomocou kreatívnych kampaní

    Hoci leto ponúka posledných pár slnečných dní, jeseň už prichádza. Potvrdzujú to aj najnovšie kampane známych značiek. Módny dom Alaïa napríklad predstavil kolekciu na filmových fotografiách, zatiaľ čo Chloé sa vracia k bohémskym 70. rokom. Tommy Hilfiger objavuje svet F1 a Antonio Marras cestuje domov.

    Uniforma v službách luxusu. Regimental jackets ovládnu jeseň a zimu

    Tohtoročná jeseň a zima prináša návrat vojenskej estetiky, tentokrát v spracovaní, ktoré osciluje medzi eleganciou a teatrálnosťou. Regimental jackets, saká inšpirované vojenskými uniformami, sa objavujú naprieč kolekciami Dior, Giorgio Armani, Chloé aj Valentino a stávajú sa symbolom sezóny. Výrazné ramená, zdobené gombíky a prísna silueta pôsobia ako uniforma do moderného módneho boja.

    Módne výstavy v zlatej ére. Vyberať si môžete naprieč metropolami

    Módne výstavy sa stali kultúrnymi udalosťami, ktoré priťahujú davy návštevníkov rovnako silno ako koncerty či premiéry. Galérie a múzeá sa premieňajú na pomyselné pódiá, na ktorých odev získava novú dimenziu a stáva sa symbolom estetiky, inovácie i kultúrnej identity. Tohtoročný rok potvrdzuje, že móda si vydobyla pevné miesto medzi veľkými umeleckými disciplínami a neustále prináša nové fascinujúce projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoode opäť vedú anti-woke témy

    Byť "woke" už v Hollywoode a americkej popkultúre nie je in. Po pomerne krátkej ére diverzity a inklúzie sa teraz priemysel vracia k viac tradičným naratívam. Namiesto menšinových hlasov či queer autorov dostávajú priestor projekty, ktoré spoliehajú na tradičnú istotu, teda atraktívne, sexuálne nespútané a väčšinovo biele postavy. Dôvodom posunu späť je okrem iného aj súčasná politika.

    Gap vyhral denim lotériu. Značka slávi úspech s virálnou kampaňou

    Občas sa vyplatí staviť na starú osvedčenú klasiku. Dôkazom je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Spoločnosť totiž uspela s videom predstavujúcim rozmanitú dievčenskú skupinu Katseye, ktorá zatancovala na populárny hit Milkshake. Choreografia sa okamžite stala virálnou a priniesla značke nečakanú pozornosť a chválu.

    Keď túžba po odlišnosti vytvorí uniformu. Popularita Crocs, bohužiaľ, neumiera

    Pohodlie je ceneným módnym prvkom, ale niekedy prekračuje hranice vkusu. Plastová obuv, pôvodne vyrobená pre rybárov, sa v priebehu rokov stala viditeľným trendom. Crocsy sú roztomilé na deťoch a praktické na záhrade, ale už nejaký čas sa objavujú aj na prehliadkových mólach, v kolekciách celebrít a v limitovaných a rýchlo vypredaných edíciách.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―