Více

    ― Reklama ―

    Módny svet za posledný rok nezažil deň, kedy by sa nešpekulovalo o ďalších krokoch úspešných návrhárov. Tentoraz sa pozornosť sústredí na kariéru Hedi Slimane. Od októbra, keď opustil vedenie značky Celine, totiž nebolo jasné, čo má návrhár v pláne. Jeho nový účet na Instagrame potom vyvolal diskusie o tom, či sa konečne chystá založiť vlastnú značku.

    Zdá sa, že módnym nadšencom stačí naozaj málo, aby odštartovali čerstvú debatu o ďalšom z radu úspešných osobností súčasnej dizajnérskej scény. Minulý týždeň ich totiž zaujal nový účet na sociálnej sieti Instagram návrhára Hedi Slimane. Odvtedy, keď tento rok v októbri odišiel z kreatívneho vedenia Celine, totiž módny svet diskutuje o tom, kam povedú jeho ďalšie kroky. A teraz má novú nápovedu.

    Debatu o tom, či sa návrhár konečne chystá založiť vlastnú značku, vyvolal profil s názvom @hedislimanehomme. Účet sa prvýkrát objavil 18. decembra, aby následne opäť zmizol. Teraz je však na Instagrame natrvalo, pričom na ňom nájdete fotografie so Slimaneho archívnymi kolekciami. Návrhár je však ikonický práve pre svoj záhadný prístup, takže podobná taktika by u neho preto dávala zmysel.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by hedislimanehomme (@hedislimanehomme)

    Módna scéna vsádzala na to, že návrhár prejde do módneho domu Chanel. Teraz je však jasné, že na čele značky bude stáť Matthieu Blazy. Dáva tak čím ďalej tým väčší zmysel, že by konečne nadišiel čas, aby si návrhár založil vlastnú značku. V oblasti pánskej módy má viac než cenné skúsenosti. Svoju kariéru začal v roku 1997 v módnom dome Yves Saint Laurent, kam sa neskôr vrátil.

    U ostatných domov sa Slimane darilo. Možno nadišiel čas na vlastnú skúšku

    Tvorba Hedi Slimane však definuje predovšetkým jeho práca pri Dior Homme, teda pri časti slávneho módneho domu, ktorej vládol od roku 2000 do roku 2007. Vtedy totiž začal vytvárať svoje ikonické úzke a prepracované siluety, ktoré sú pre neho v súčasnosti také typické. Úspech však zaznamenal aj u svojho posledného zamestnávateľa, teda značky Céline. Na jej čele stál pritom už od roku 2018.

    @fransolasantiago Je to koniec jednej éry v Céline. Thw značka dnes ráno oznámila, že Hedi Slimane po 7 rokoch na poste kreatívneho riaditeľa značku opúšťa. Čo si o tom myslíte? #celine #luxuryfashion #hedislimane #fashion #fashion #fashionnews #lvmh #fashiontiktok ♬ pôvodný zvuk – Frances | Fashion Editor

    Za ten čas sa mu podarilo viac ako zdvojnásobiť tržby spoločnosti, vďaka čomu sa stala najziskovejšou spoločnosťou v skupine LVMH po gigantoch ako Louis Vuitton a Dior. Talentovaný návrhár a vedenie spoločnosti Céline sa však údajne nedohodli na ďalšej spolupráci pre nezhody týkajúce sa budúcej zmluvy. Až nový rok ukáže, či sa Slimane rozhodol preraziť vo svete módy na vlastnú päsť.

    Zdroje: The Fashion Network, Lainey Gossip, Dazed, TikTok, Instagram

    Módna scéna lúšti návrhársku enigmu. Debatuje o ďalších krokoch Hedi Slimane

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módny svet za posledný rok nezažil deň, kedy by sa nešpekulovalo o ďalších krokoch úspešných návrhárov. Tentoraz sa pozornosť sústredí na kariéru Hedi Slimane. Od októbra, keď opustil vedenie značky Celine, totiž nebolo jasné, čo má návrhár v pláne. Jeho nový účet na Instagrame potom vyvolal diskusie o tom, či sa konečne chystá založiť vlastnú značku.

    Zdá sa, že módnym nadšencom stačí naozaj málo, aby odštartovali čerstvú debatu o ďalšom z radu úspešných osobností súčasnej dizajnérskej scény. Minulý týždeň ich totiž zaujal nový účet na sociálnej sieti Instagram návrhára Hedi Slimane. Odvtedy, keď tento rok v októbri odišiel z kreatívneho vedenia Celine, totiž módny svet diskutuje o tom, kam povedú jeho ďalšie kroky. A teraz má novú nápovedu.

    Debatu o tom, či sa návrhár konečne chystá založiť vlastnú značku, vyvolal profil s názvom @hedislimanehomme. Účet sa prvýkrát objavil 18. decembra, aby následne opäť zmizol. Teraz je však na Instagrame natrvalo, pričom na ňom nájdete fotografie so Slimaneho archívnymi kolekciami. Návrhár je však ikonický práve pre svoj záhadný prístup, takže podobná taktika by u neho preto dávala zmysel.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by hedislimanehomme (@hedislimanehomme)

    Módna scéna vsádzala na to, že návrhár prejde do módneho domu Chanel. Teraz je však jasné, že na čele značky bude stáť Matthieu Blazy. Dáva tak čím ďalej tým väčší zmysel, že by konečne nadišiel čas, aby si návrhár založil vlastnú značku. V oblasti pánskej módy má viac než cenné skúsenosti. Svoju kariéru začal v roku 1997 v módnom dome Yves Saint Laurent, kam sa neskôr vrátil.

    U ostatných domov sa Slimane darilo. Možno nadišiel čas na vlastnú skúšku

    Tvorba Hedi Slimane však definuje predovšetkým jeho práca pri Dior Homme, teda pri časti slávneho módneho domu, ktorej vládol od roku 2000 do roku 2007. Vtedy totiž začal vytvárať svoje ikonické úzke a prepracované siluety, ktoré sú pre neho v súčasnosti také typické. Úspech však zaznamenal aj u svojho posledného zamestnávateľa, teda značky Céline. Na jej čele stál pritom už od roku 2018.

    @fransolasantiago Je to koniec jednej éry v Céline. Thw značka dnes ráno oznámila, že Hedi Slimane po 7 rokoch na poste kreatívneho riaditeľa značku opúšťa. Čo si o tom myslíte? #celine #luxuryfashion #hedislimane #fashion #fashion #fashionnews #lvmh #fashiontiktok ♬ pôvodný zvuk – Frances | Fashion Editor

    Za ten čas sa mu podarilo viac ako zdvojnásobiť tržby spoločnosti, vďaka čomu sa stala najziskovejšou spoločnosťou v skupine LVMH po gigantoch ako Louis Vuitton a Dior. Talentovaný návrhár a vedenie spoločnosti Céline sa však údajne nedohodli na ďalšej spolupráci pre nezhody týkajúce sa budúcej zmluvy. Až nový rok ukáže, či sa Slimane rozhodol preraziť vo svete módy na vlastnú päsť.

    Zdroje: The Fashion Network, Lainey Gossip, Dazed, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Koniec rozhodovacej paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šesť kúskov

    Či už máte problém s miestom v kufri, alebo sa nechcete na dovolenke trápiť s oblečením, kľúčom k úspechu je inteligentné plánovanie. Nie nadarmo sa hovorí, že kto je pripravený, toho nič neprekvapí. Možno vás však prekvapí, akými rôznymi spôsobmi môžete využiť svoje obľúbené oblečenie. V skutočnosti len so šiestimi jednoduchými kúskami dokážete vykúzliť šatník na celú dovolenku.

    Letné znevýhodnenie. Prečo pánska móda stále prešľapuje v kruhu?

    Zatiaľ čo dámske letné kolekcie hýria farbami, tvarmi a možnosťami, muži sú stále v nevýhode. Móda sa síce každú sezónu mení, ale v prípade pánskeho šatníka to tak nevyzerá. Rok čo rok s príchodom teplejších dní oprašujeme ten istý archetyp, a to šortky, košele a mokasíny. Stále dokola. A keď sa objaví záblesk nádeje, zvyčajne má cenovku ako ojazdené auto a visí pod logom luxusného módneho domu.

    Pinterest má jasno. Predpovedá najväčšie trendy tohto leta

    Vyhľadávanie používateľov populárnej sociálnej siete Pinterest slúži ako inteligentný ukazovateľ. Na základe najčastejšie zadávaných kľúčových slov platforma odhaduje trendy, ktoré budú určovať nadchádzajúce obdobie. Vydala preto predpoveď na toto leto, ktorému podľa nej bude dominovať túžba po digitálnom detoxe, luxusnom cottagecore a hravom líčení.

    Tu by ste SPF nečakali. Vyberte si slnečnú ochranu v netradičnom prevedení

    O potrebe SPF sa viedli dlhé dohady, lekári po celom svete však majú jasno. Bez ochranného faktora by človek v lete nemal na slniečku tráviť viac času, než je treba. Dnes sa navyše produkty so slnečnou ochranou vyrábajú v toľkých prevedeniach, že si svojich obľúbencov musí nájsť naozaj každý. Jednoduchá aplikácia alebo chladivý efekt, trh uspokojí každého.

    Paríž očakáva zmeny. Týždeň haute couture módy mení svoje obrysy

    Parížsky týždeň haute couture módy zažíva tento rok veľké zmeny. Dôvodom je zdanlivo nekončiaci kolotoč presúvajúcich sa kreatívnych riaditeľov najslávnejších módnych domov. Na očakávanej udalosti tak bude chýbať Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Na druhej strane Glenn Martens bude debutovať pre Maison Margiela a Demna Gvasalia sa rozlúči s Balenciagou.

    Maria Grazia Chiuri neponúkla len eleganciu. Dior priniesla aktívny feminizmus

    Maria Grazia Chiuri síce obliekala ženy do tylu, saténu a ikonických prvkov, jej skutočný prínos značke Dior však leží inde. V spôsobe, akým do prehliadok vtkala sociálne uvedomenie. V článku sa preto nepíše o čipke, ktorú použila na svojej poslednej prehliadke. Je o tom, ako módu ako jedna z mála premenila na feministický nástroj. A ako jej návrhy opakovane zdôrazňovali, že silueta nestačí. Treba aj silný postoj.

    Rozžhavia aj vydesia. Populárne knihy vám spríjemnia nejednu letnú dovolenku

    Obdobie letných dovoleniek sa rýchlo blíži a s ním aj očakávania nových dobrodružstiev. Či už ste fanúšikmi divokého poznávania, alebo naopak relaxu v bezpečnosti rezortu, ideálnym zdrojom oddychu sú knihy. Ak na vás v poličke práve žiadne nečakajú, inšpirujte sa aktuálne obľúbenými knižnými titulmi. Svoje si nájdu milovníci detektívok, románikov aj ľudských príbehov.

    Na trón nastúpil Jonathan Anderson. Bude vládnuť celému kráľovstvu Dior

    Módny dom Dior v pondelok ráno potvrdil dlhoročné špekulácie o nástupcovi kreatívnej riaditeľky Marie Grazie Chiuriovej. Ako mnohí očakávali, stal sa ním návrhár Jonathan Anderson, ktorý bol nedávno vymenovaný za šéfa pánskeho oddelenia slávnej značky. Prvýkrát od čias samotného Christiana Diora bude všetkým sekciám spoločnosti vládnuť jeden dizajnér.

    Kristen Stewart skúša režisérske kreslo. V Cannes uspela s The Chronology of Water

    Slávna herečka Kristen Stewart skúma nové odvetvia filmovej brandže. Na uplynulom festivale v Cannes ponúkla svoj prvý veľký režisérsky debut, teda film The Chronology of Water. Film skúma príbeh americkej spisovateľky bojujúcej s traumami z detstva i drogovou závislosťou Lidie Yuknavitch. Za svoj počin si Stewart vyslúžila standing ovation.

    Jane Austen diktuje aktuálne beauty trendy. Vracia do hry historickú ofinu

    Beauty scéne kraľuje nový trendy účes. Na trón ho dosadila hŕstka celebrít, ktorá ho nedávno vyniesla na červenom koberci. Do hry sa tak podľa Ariany Grande alebo Leighton Meester vracia historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" dominuje rovnako sociálnej sieti TikTok. Ide o strih inšpirovaný romantickými románmi spisovateľky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusná offline dovolenka zariadi mentálnu očistu

    Sviatky sú svetlým okamihom v živote každého z nás. V posledných rokoch však často ustupujú pracovným záležitostiam. Preto je teraz populárna takzvaná offline dovolenka, ktorú venujete práve digitálnemu detoxu. Na luxusných dovolenkových miestach často nie je k dispozícii telefón ani Wi-Fi, ale ponúkajú ticho, pokoj a úľavu od neustáleho duševného zhonu.

    Cannes priniesol nečakanú módnu ikonu. Tento rok prekvapil Alexander Skarsgård

    Tohtoročný filmový festival v Cannes ponúkol nespočetné množstvo úchvatných outfitov napriek novému a prísnejšiemu dress code. Medzi módnymi ikonami na červenom koberci sa nečakane objavil aj švédsky herec Alexander Skarsgård. Na tomto podujatí sa zúčastnil po prvýkrát, ale určite zanechal veľký dojem. Sociálne siete explodovali jeho hravými outfitmi.

    It-girl Formuly 1. Alexandra Saint Mleux prináša do paddocku ladnú eleganciu

    Možno ju poznáte z televíznych záberov, na ktorých fandí svojmu priateľovi Charlesovi Leclercovi, jazdcovi formuly 1 z tímu Ferrari. Jedno je však isté, Alexandra Saint Mleux sa zbavuje nálepky "priateľka" a buduje si vlastnú osobnú značku aj mimo sveta F1. Jej nezameniteľný štýl si získal priaznivcov najmä v módnych kruhoch a na sociálnych sieťach.

    Dior potvrdil nevyhnutné. Maria Grazia Chiuri po deviatich rokoch odchádza

    Módna scéna sa vo štvrtok konečne dočkala správy, ktorú už niekoľko mesiacov očakávala. Zástupcovia Dior oznámili oficiálny odchod kreatívnej riaditeľky dámskych kolekcií Marie Grazie Chiuri. Návrhárka opustí slávny módny dom po deviatich rokoch. Do histórie sa zapísala predovšetkým vďaka svojim feministickým kolekciám. Zatiaľ nie je jasné, kto ju vo funkcii nahradí.

    Jacquemus odštartoval leto. V Monte Carle láka na špeciálny Beach Club

    S letom je vo svete módy neoddeliteľne spojená séria pop-upov a špeciálnych podujatí organizovaných najluxusnejšími značkami. Medzi pomyselných kráľov takýchto podujatí patrí módny dom Jacquemus. Už niekoľko rokov každú letnú sezónu odhaľuje špeciálny butik aj plážový set-up. Inak tomu nie je ani tento rok, spoločnosť tentokrát odštartovala leto v Monte Carle.

    Second hand už nie je plán B. Jeho trh rastie rýchlejšie ako inflácia

    Donedávna boli second handy doménou tých, ktorí chceli ušetriť alebo sa obliekať "trochu inak". Dnes sa stáva plnohodnotným módnym trendom. Podľa aktuálnej správy ThredUp Resale Report má trh s oblečením z druhej ruky veľkú budúcnosť. Za päť rokov by mal dosiahnuť hodnotu 367 miliárd dolárov. Pre porovnanie, je to vyššie číslo ako hodnota módneho priemyslu v Taliansku. A kto za týmto rastom stojí? Jednoznačne generácia Z.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―