Více

    ― Reklama ―

    Trvajúci nízky dopyt v Číne naďalej spomaľuje predaje luxusných spoločností. Prepad oznámila aj skupina Kering, združujúca Gucci alebo Bottega Veneta. Negatívne výsledky zaznamenal aj Hermès, známy svojou odolnosťou voči nepriaznivým ekonomickým podmienkam. Vďaka titulu najviac hot značiek sa však radujú Miu Miu či Loewe.

    Francúzska luxusná skupina Kering vydala nečakané oznámenie týkajúce sa jej ročného prevádzkového príjmu. Predpokladá totiž, že tento rok napriek očakávaniam klesne o takmer polovicu. Dôvodom sú predovšetkým negatívne výsledky uplynulého štvrťroka. Od júla do septembra totiž zásadne zoslabli jej predaje, a to hlavne u značky Gucci. Tá je pritom pre Kering najväčším zdrojom príjmu.

    Dôvod negatívneho vývoja luxusných značiek zostáva rovnaký. Hlavným dôvodom je spomaľovanie čínskej ekonomiky a s tým súvisiaci klesajúci dopyt zo strany čínskych spotrebiteľov. V dôsledku toho tržby spoločnosti Kering, ktorá vlastní aj značky Saint Laurent, Balenciaga a Bottega Veneta, za posledné tri mesiace klesli o 16 %. Analytici banky Barclays očakávali pokles len o 11 %.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Skupina Kering preto zvažuje zásadné kroky, aby sa čo najrýchlejšie dostala z nepríjemnej situácie. „Našou absolútnou prioritou je vytvoriť podmienky na návrat k pevnému a udržateľnému rastu,“ povedal podľa WWD jej generálny riaditeľ François-Henri Pinault. Medzi prípadné zmeny patrí napríklad uzavretie niektorých pobočiek, úprava existujúcich zmlúv alebo prepustenie zamestnancov.

    Zhoršujúca sa hospodárska situácia zasiahla aj spoločnosť Hermès. Miu Miu a Loewe sa však radujú

    Nepriaznivé hospodárske podmienky postihli aj Hermès. Tá je však v luxusnom priemysle známa svojou odolnosťou voči takýmto premenným. Analytici však očakávajú, že teraz vykáže najslabší štvrťročný rast tržieb od konca roka 2021, pričom značka v druhom tohtoročnom štvrťroku stále predstihla také značky ako LVMH a Burberry Group Plc.

    Niektoré značky sa však napriek nepriaznivej ekonomickej situácii radujú. Spoločnosť Lyst totiž zverejnila svoj tradičný index, v ktorom podrobne opisuje uplynulý štvrťrok. Na základe vyhľadávania spoločností identifikuje najhorúcejšie „hot“ značky. Tentoraz sa na prvom mieste umiestnila značka Miu Miu. Loewe bola odsunutá na druhé miesto. Tretiu pozíciu opäť obsadila Prada. Aspoň Prada Group sa má tak z čoho v súčasnosti radovať.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    Luxusné značky čelia ďalšiemu prepadu predaja. Zasiahol Kering aj inak odolný Hermès

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trvajúci nízky dopyt v Číne naďalej spomaľuje predaje luxusných spoločností. Prepad oznámila aj skupina Kering, združujúca Gucci alebo Bottega Veneta. Negatívne výsledky zaznamenal aj Hermès, známy svojou odolnosťou voči nepriaznivým ekonomickým podmienkam. Vďaka titulu najviac hot značiek sa však radujú Miu Miu či Loewe.

    Francúzska luxusná skupina Kering vydala nečakané oznámenie týkajúce sa jej ročného prevádzkového príjmu. Predpokladá totiž, že tento rok napriek očakávaniam klesne o takmer polovicu. Dôvodom sú predovšetkým negatívne výsledky uplynulého štvrťroka. Od júla do septembra totiž zásadne zoslabli jej predaje, a to hlavne u značky Gucci. Tá je pritom pre Kering najväčším zdrojom príjmu.

    Dôvod negatívneho vývoja luxusných značiek zostáva rovnaký. Hlavným dôvodom je spomaľovanie čínskej ekonomiky a s tým súvisiaci klesajúci dopyt zo strany čínskych spotrebiteľov. V dôsledku toho tržby spoločnosti Kering, ktorá vlastní aj značky Saint Laurent, Balenciaga a Bottega Veneta, za posledné tri mesiace klesli o 16 %. Analytici banky Barclays očakávali pokles len o 11 %.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Skupina Kering preto zvažuje zásadné kroky, aby sa čo najrýchlejšie dostala z nepríjemnej situácie. „Našou absolútnou prioritou je vytvoriť podmienky na návrat k pevnému a udržateľnému rastu,“ povedal podľa WWD jej generálny riaditeľ François-Henri Pinault. Medzi prípadné zmeny patrí napríklad uzavretie niektorých pobočiek, úprava existujúcich zmlúv alebo prepustenie zamestnancov.

    Zhoršujúca sa hospodárska situácia zasiahla aj spoločnosť Hermès. Miu Miu a Loewe sa však radujú

    Nepriaznivé hospodárske podmienky postihli aj Hermès. Tá je však v luxusnom priemysle známa svojou odolnosťou voči takýmto premenným. Analytici však očakávajú, že teraz vykáže najslabší štvrťročný rast tržieb od konca roka 2021, pričom značka v druhom tohtoročnom štvrťroku stále predstihla také značky ako LVMH a Burberry Group Plc.

    Niektoré značky sa však napriek nepriaznivej ekonomickej situácii radujú. Spoločnosť Lyst totiž zverejnila svoj tradičný index, v ktorom podrobne opisuje uplynulý štvrťrok. Na základe vyhľadávania spoločností identifikuje najhorúcejšie „hot“ značky. Tentoraz sa na prvom mieste umiestnila značka Miu Miu. Loewe bola odsunutá na druhé miesto. Tretiu pozíciu opäť obsadila Prada. Aspoň Prada Group sa má tak z čoho v súčasnosti radovať.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    ― Reklama ―

    Aj šedivé vlasy môžu vyzerať luxusne a moderne. Vyžaduje si to odhodlanie, sebadôveru a investíciu

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Módna scéna prepadla nečakanej ikone. Získala si ju babička zo Zambie

    Milovníci módy čerpajú inšpiráciu z neobvyklého zdroja. Ich srdcia si získala osemdesiatpäťročná babička zo Zambie. Stala sa virálnou ikonou Instagramu vo chvíli, keď jej vnučka zverejnila svoje luxusné oblečenie, odfotografované na pozadí africkej prírody. Pôvodne hravý experiment tak obom z nich zmenil život.

    Vysmejte sa decembrovému mrazu. Zachráni vás luxusná dovolenka

    Blížiace sa sviatky predstavujú ideálnu príležitosť pre vytúžený odpočinok. Aj keď za decembrovú dovolenku zaplatíte tým, že vynecháte "klasické" Vianoce, nebudete to ľutovať. Čakajú na vás zdanlivo nekonečné piesočnaté pláže, priezračné oceány a bohatá kultúra doplnená o nie menej robustnú kuchyňu.

    Provokácia a dráma presahujúca únosnú mieru. Alexander McQueen ako majster dávnej temnoty

    Alexander McQueen sa zapísal do histórie ako dizajnérsky majster. Jeho druhé meno by však mohlo byť provokatér. V 90. rokoch minulého storočia totiž vytvoril kolekcie, ktoré sa často pohybovali na hrane a dráždili tak publikum aj kritikov. Nezabudnuteľne však formovali estetiku prelomu tisícročia.

    Zima nemá šancu. Jesenná dovolenka láka na spa aj útulnú atmosféru

    Vytúžený relax nemusíte nechávať len na slnečné a teplé dni. Každé ročné obdobie ponúka typ oddychu, ktorý vás bude lákať na svoje špecifiká. Jesenná dovolenka vás bude lákať na útulnú atmosféru definovanú praskajúcim krbom, starým nábytkom alebo luxusnými kúpeľmi. S takýmto vybavením nemá nepríjemný vonkajší chlad šancu.

    Módne novinky v kocke: Chanel zažiaril v Hongkongu a Trump už ovplyvňuje módu

    Hoci víťaz prezidentských volieb v USA Donald Trump nastúpi do úradu až o niekoľko mesiacov, jeho vplyv na módny priemysel je citeľný už teraz. Okrem neho sa doňho pustil aj konglomerát LVMH, ktorý ohlásil novú destináciu pre svoj Týždeň hodiniek. Chanel uspel s comebackovou kolekciou v Hongkongu a Elie Saab láka na mega prehliadku v Rijáde.

    TikTok tentoraz šliapol vedľa. Trendy teória kontrastného make-upu vyvoláva kritiku

    Nová beauty teória, stvorená v zákutí TikToku, sľubuje krásu pre každého. Tvrdí totiž, že pokiaľ mal niekto doteraz pocit, že mu to nepristane, môže za to iba zlá voľba make-upu. Na základe správne určeného kontrastu vlasov, očí a pleti však môže byť všetko inak. Tento sľubný koncept sa však stretol s kritikou, ktorá ho označila za diskriminačný.

    Olsen Season je späť. Inšpirujte sa najštýlovejšími dvojčatami módnej scény

    Keď jeseň zaklope na dvere, svet módy sa zahalí do tmavších tónov, kvalitných tkanín a tajomného šarmu. Práve tu prichádza na scénu The Olsen Season. Dvojičky Mary-Kate a Ashley Olsenové, ktorých vplyv na módu nikdy neutícha, definujú chladné mesiace svojím minimalistickým štýlom, ktorý balansuje medzi nenápadným luxusom a tajomným pôvabom.

    Nedbalá elegancia víťazí nad prehnanou snahou. Za štýlom Parížaniek stojí krása aj kultúrny rozhľad

    Parížanky sú synonymom krásy, elegancie a módneho vkusu. Prečo však práve vo francúzskej metropole vznikajú ženy, ktoré vyzerajú ako vystrihnuté z módneho časopisu? Ich kúzlo paradoxne spočíva v nulovej snahe. Rovnako si však vedľa nich pripadáme, ako keby nám niečo chýbalo. Ich štýl má totiž nepriestrelné pravidlá.

    Módne novinky v skratke: Marc Jacobs prepadol The Wizard of Oz a Boss víta Vianoce

    Hugo Boss láka na sviatočné nákupy kampaňou s Davidom Beckhamom a Gisele Bündchen. Marc Jacobs potom svoj nový projekt nezameral na Vianoce, ale 85. výročie filmu The Wizard of Oz. Módny dom Dior zase predstavil rad, vytvorený spoločne s umelcom Kaws. Spoločnosť Prada pre zmenu privítala nového ambasádora.

    Škandinávska móda ukrýva kľúč k štýlovej zime. Dánky vedia zostať v teple s gráciou

    Sofistikované kombinácie oblečenia v zime často trpia na úkor tepla a pohodlia. Dlhé rozjímanie pred šatníkom vo finále nahradí najteplejší sveter a nevhodná bunda, len aby hlavne neprepustila studený vietor či nedaj bože sneh. Dánky však toto prekliatie úplne popierajú, a to nenútenou kombináciou elegancie a praktickosti.

    Hollywood privítal ďalší ročník LACMA. Okrem hviezd zažiaril aj módny dom Gucci

    Žiadna filmová párty sa nezaobíde bez vysokej módy. Tohtoročný galavečer LACMA Art+Film Gala, ktorý sa konal v Los Angeles, nebol iný. Sobotná benefičná akcia okrem slávnych hercov a spevákov privítala aj hviezdnu osobnosť zo sveta módy, návrhára Sabata de Sarno. Na akcii totiž odhalil tohtoročnú kolekciu Notte.

    Z hôr a bežeckých tratí do ulíc. Naša obuv pre otcov oslovuje generáciu Z a Alfa

    Obuv, ktorá sa kedysi používala najmä na outdoorové aktivity a náročné športy, teraz dobýva ulice metropol. Značky ako Salomon a Asics, ktoré sme kedysi vnímali najmä ako praktickú voľbu našich rodičov, sú teraz populárne medzi generáciami Z a Alfa.

    Chcem otvoriť nožnice, ktoré definujú normálnosť. Bielizeň je nástroj pre sebaobjavovanie, myslí si Karolína Čierna z Sheio

    Erotická bielizeň Sheio odhaľuje nielen rozkrok, ale aj spoločenské tabu. Návrhárka Karolína Černá začala svoje crotchlessky predávať preto, že na českom trhu nemohla nájsť produkt, v ktorom by sa cítila sama sebou. Rozhodla sa preto vytvoriť ponuku dokazujúcu, že sexi bielizeň nemusí byť prejavom vulgárnosti, ale nástrojom pre intimitu a sebapoznanie.

    Značky Prada aj Adidas zvíťazili nad neprajnou ekonomikou. Moncler však stráca predaje

    Súčasná ekonomická situácia sa kvôli stagnujúcemu dopytu v Číne príliš nelepší. Niektorým značkám sa však podarilo nad neprajnými podmienkami vyhrať. Rast tak v uplynulom štvrťroku zaznamenala módna skupina Prada aj nemecká spoločnosť Adidas. O časť predajov však v posledných troch mesiacoch prišiel Moncler.

    Udržte sa v teple s aktuálnymi trendmi. Jeseň 2024 definujú eklektické šály

    Spolu s tekvicovým latte a huňatými svetrami je šál jedným z najdôležitejších jesenných pomocníkov. Tento praktický doplnok však každoročne výrazne ovplyvňuje aktuálne módne trendy. Tento rok im dominuje eklektický štýl, v ktorom sa objavujú rôzne modely. Zažiarite preto s dlhou Acne Studios klasikou, ale aj viacerými nezvyklými variantmi.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―