Více

    ― Reklama ―

    Vyberte sa na cestu do histórie luxusného konglomerátu LVMH, kde sa prelínajú príbehy dvoch ikonických značiek, teda Louis Vuitton a Moët Hennessy. Ich spojenie nie je len obchodnou alianciou, ale fascinujúcou kapitolou, ktorá definovala nový štandard vo svete luxusu a módy.

    V roku 1987 vznikla nečakaná symbióza medzi spoločnosťami Moët Hennessy a Louis Vuitton, a to za ohromujúcu cenu štyroch miliárd dolárov. Vytvorila tým jednu z najmocnejších a najprestižnejších firiem na svete, teraz známu ako LVMH. Parížska firma sa stala epicentrom luxusu a elegancie, zoskupujúca približne 60 dcérskych firiem, vrátane módnych domov ako Tiffany & Co., Christian Dior alebo Givenchy.

    Nahlédnite za oponu jednej z najluxusnejších firiem sveta

    Spoločnosť Moët & Chandon, nezávislá od roku 1743, sa začiatkom 70. rokov 20. storočia spojila s firmou Hennessy, čím dala vzniknúť Moët Hennessy. Módny dom Louis Vuitton sa k tejto fúzii pripojil v roku 1987, teda v dobe, keď zvýšil svoje investície do luxusných značiek. Takýto krok umožnil obom spoločnostiam podporiť svoj medzinárodný rast, ale zároveň si zachovať vlastnú identitu a nezávislosť.

    Návrhár Louis Vuitton založil svoj módny dom vo Francúzsku roku 1854. Postupne sa z neho stal úspešný symbol luxusu pre bohaté vrstvy. V nasledujúcich rokoch sa firma prispôsobila meniacim sa trendom. V roku 1885 preto expandovala do Londýna, roku 1969 zase na ázijský trh. Roku 1984 zase spoločnosť vstúpila na burzu, čím prekročila len jeden z mnohých míľnikov vedúcich k budúcemu spojeniu s Moët Hennessy.

    Zlaté deväťdesiate roky priniesli nevídané úspechy

    Nasledujúce 90. roky 20. storočia boli pre firmu LVMH obdobím intenzívneho rastu. Uskutočnila napríklad kľúčový nákup, keďže získala kozmetickú spoločnosť Sephora. Roku 1999 si zase zabezpečila najväčšie rozšírenie svojho portfólia. Stala sa totiž vlastníkom štyroch kozmetických značiek a vytvorila novú divíziu zameranú na hodinky a šperky.

    Vedenie LVMH neskôr prevzalo niekoľko ďalších významných spoločností, čím podčiarklo svoju stratégiu diverzifikácie. Išlo o módne domy ako Prada alebo Fendi. Takéto rozhodnutia sa stali kľúčovými pre budúci úspech. Na konci 90. rokov vzrástli tržby LVMH oproti predchádzajúcemu roku o ohromujúcich 23 percent.

    V súčasnosti je LVMH nielen koncernom, ale aj symbolom luxusu a vkusu. Jeho portfólio zahŕňa najprestižnejšie značky zo sveta módy, šperkov, kozmetiky, aj luxusného alkoholu. Dominancia spoločnosti na trhu je preto nepopierateľná. Nielen vďaka úspešným akvizíciám, ale aj stratégii a vízii jej riaditeľa Bernarda Arnaulta, ktorý sa stal jedným z najbohatších mužov sveta.

    Firma LVMH nielen, že vytvára a predáva luxusné tovar, stáva sa tiež inšpiráciou pre ostatné spoločnosti v odvetví. Bernard Arnault sa tak vďaka svojmu odhodlaniu stal vzorom pre ďalšie generácie podnikateľov. Snaží sa navyše nielen o podnikanie, ale aj o formu umeleckého a tvorčieho vyjadrenia.

    LVMH klade dôraz na digitalizáciu aj udržateľnosť

    Módny svet vstupuje do éry, v ktorej spotrebitelia nehľadajú len produkt, ale aj príbeh a zážitok. Vedenie LVMH si to uvedomuje a zameriava sa preto na udržateľnosť, inovácie aj digitalizáciu. Stojí však pred novou výzvou, teda ako si udržať vedúce postavenie v dobe, keď sa trendy rýchlo menia a spotrebitelia očakávajú viac než len kvalitný výrobok.

    Spoločnosť preto bude musieť neustále inovovať a posilňovať emocionálne väzby so svojimi zákazníkmi, aby si tak udržala relevanciu a popularitu na trhu s luxusným tovarom. Vzhľadom na jej históriu úspechov ale nemožno inak než očakávať, že aj naďalej zostane v čele luxusného a módneho priemyslu.

    @lvmh Retour sur l’événement LVMH avec une annonce inédite : le Groupe s’associe avec Paris 2024 en devant Partenaire Premium des Jeux Olympiques et Paralympiques.🏅 #LVMH #Paris2024 #TilTokAcademie #SportsTikTok #Sport #Olympics #Paralympics ♬ son original – LVMH

    Zdroje: First Classe, Wikidot, The Fashion Law, TikTok, YouTube

    Nakuknite do zákulisia LVMH, jednej z najprestižnejších spoločností sveta

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vyberte sa na cestu do histórie luxusného konglomerátu LVMH, kde sa prelínajú príbehy dvoch ikonických značiek, teda Louis Vuitton a Moët Hennessy. Ich spojenie nie je len obchodnou alianciou, ale fascinujúcou kapitolou, ktorá definovala nový štandard vo svete luxusu a módy.

    V roku 1987 vznikla nečakaná symbióza medzi spoločnosťami Moët Hennessy a Louis Vuitton, a to za ohromujúcu cenu štyroch miliárd dolárov. Vytvorila tým jednu z najmocnejších a najprestižnejších firiem na svete, teraz známu ako LVMH. Parížska firma sa stala epicentrom luxusu a elegancie, zoskupujúca približne 60 dcérskych firiem, vrátane módnych domov ako Tiffany & Co., Christian Dior alebo Givenchy.

    Nahlédnite za oponu jednej z najluxusnejších firiem sveta

    Spoločnosť Moët & Chandon, nezávislá od roku 1743, sa začiatkom 70. rokov 20. storočia spojila s firmou Hennessy, čím dala vzniknúť Moët Hennessy. Módny dom Louis Vuitton sa k tejto fúzii pripojil v roku 1987, teda v dobe, keď zvýšil svoje investície do luxusných značiek. Takýto krok umožnil obom spoločnostiam podporiť svoj medzinárodný rast, ale zároveň si zachovať vlastnú identitu a nezávislosť.

    Návrhár Louis Vuitton založil svoj módny dom vo Francúzsku roku 1854. Postupne sa z neho stal úspešný symbol luxusu pre bohaté vrstvy. V nasledujúcich rokoch sa firma prispôsobila meniacim sa trendom. V roku 1885 preto expandovala do Londýna, roku 1969 zase na ázijský trh. Roku 1984 zase spoločnosť vstúpila na burzu, čím prekročila len jeden z mnohých míľnikov vedúcich k budúcemu spojeniu s Moët Hennessy.

    Zlaté deväťdesiate roky priniesli nevídané úspechy

    Nasledujúce 90. roky 20. storočia boli pre firmu LVMH obdobím intenzívneho rastu. Uskutočnila napríklad kľúčový nákup, keďže získala kozmetickú spoločnosť Sephora. Roku 1999 si zase zabezpečila najväčšie rozšírenie svojho portfólia. Stala sa totiž vlastníkom štyroch kozmetických značiek a vytvorila novú divíziu zameranú na hodinky a šperky.

    Vedenie LVMH neskôr prevzalo niekoľko ďalších významných spoločností, čím podčiarklo svoju stratégiu diverzifikácie. Išlo o módne domy ako Prada alebo Fendi. Takéto rozhodnutia sa stali kľúčovými pre budúci úspech. Na konci 90. rokov vzrástli tržby LVMH oproti predchádzajúcemu roku o ohromujúcich 23 percent.

    V súčasnosti je LVMH nielen koncernom, ale aj symbolom luxusu a vkusu. Jeho portfólio zahŕňa najprestižnejšie značky zo sveta módy, šperkov, kozmetiky, aj luxusného alkoholu. Dominancia spoločnosti na trhu je preto nepopierateľná. Nielen vďaka úspešným akvizíciám, ale aj stratégii a vízii jej riaditeľa Bernarda Arnaulta, ktorý sa stal jedným z najbohatších mužov sveta.

    Firma LVMH nielen, že vytvára a predáva luxusné tovar, stáva sa tiež inšpiráciou pre ostatné spoločnosti v odvetví. Bernard Arnault sa tak vďaka svojmu odhodlaniu stal vzorom pre ďalšie generácie podnikateľov. Snaží sa navyše nielen o podnikanie, ale aj o formu umeleckého a tvorčieho vyjadrenia.

    LVMH klade dôraz na digitalizáciu aj udržateľnosť

    Módny svet vstupuje do éry, v ktorej spotrebitelia nehľadajú len produkt, ale aj príbeh a zážitok. Vedenie LVMH si to uvedomuje a zameriava sa preto na udržateľnosť, inovácie aj digitalizáciu. Stojí však pred novou výzvou, teda ako si udržať vedúce postavenie v dobe, keď sa trendy rýchlo menia a spotrebitelia očakávajú viac než len kvalitný výrobok.

    Spoločnosť preto bude musieť neustále inovovať a posilňovať emocionálne väzby so svojimi zákazníkmi, aby si tak udržala relevanciu a popularitu na trhu s luxusným tovarom. Vzhľadom na jej históriu úspechov ale nemožno inak než očakávať, že aj naďalej zostane v čele luxusného a módneho priemyslu.

    @lvmh Retour sur l’événement LVMH avec une annonce inédite : le Groupe s’associe avec Paris 2024 en devant Partenaire Premium des Jeux Olympiques et Paralympiques.🏅 #LVMH #Paris2024 #TilTokAcademie #SportsTikTok #Sport #Olympics #Paralympics ♬ son original – LVMH

    Zdroje: First Classe, Wikidot, The Fashion Law, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Sofia Coppola natočila svoj prvý dokument. Kameru namierila na Marca Jacobsa

    Slávna režisérka Sofia Coppola preniká hlbšie do sveta módy. Minulý týždeň prezradila, že na blížiacom sa filmovom festivale v Benátkach odhalí svoj prvý dokument s názvom Marc by Sofia. Sledovať má nielen život a kariéru slávneho návrhára Marca Jacobsa, ale aj ich dlhodobé priateľstvo a trvajúcu spoluprácu ako na poli módy, tak filmu.

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociálne siete majú nový všeliek. Tentokrát vkladajú nádeje do vývaru z kostí

    Takmer každý týždeň používatelia sociálnych sietí objavia novú "zázračnú" ingredienciu, od ktorej si sľubujú hneď niekoľko wellness a beauty benefitov. Tentokrát svoju pozornosť obrátili smerom k vývaru z kostí. Podľa nich posilňuje kĺby, znižuje zápal čriev či dodáva pokožke pružnosť a lesk. Aj keď vývar má určité výhody, nie je to novoobjavený všeliek.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Kiná premietajú Fénické sprisahanie od Wesa Andersona. Kritici sa delia na dva tábory

    "Ja osobne sa cítim veľmi bezpečne," vyhlasuje Zsa-zsa Korda v lietadle po tom, čo prežil svoju šiestu leteckú nehodu. Absurdný pokoj aj nonšalantný humor pretínajú Fénické sprisahanie, najnovší film Wesa Andersona, ktorý je teraz k videniu v kinách. Zatiaľ čo niektorí ho považujú za Andersonov najlepší film za posledné roky, iní ho kritizujú.

    Na scéne je ďalší TikTok „zázrak“. Morský mach sľubuje čistú pleť

    Sociálna sieť TikTok v pravidelných intervaloch produkuje čerstvé beauty trendy. Jej používatelia vždy s nadšením vyzdvihujú istý produkt, ingredienciu alebo rituál a tešia sa z ich rádoby zázračných účinkov. Tentokrát sa zamilovali do morského machu, ktorý si vďaka jeho bohatým efektom vychvaľujú aj celebrity ako Bella Hadid alebo Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―