Více

    ― Reklama ―

    Čím ďalej častejšie môžeme v luxusných kampaňach známych módnych značiek zazrieť aj hviezdy zo sveta športu. Do svojho marketingu ich totiž zapájajú spoločnosti ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi. Z čoho takáto posadnutosť športom plynie? Športovci a športovkyne majú o najnovšie módne trendy často sami záujem. Zároveň za nimi ale stojí silná skupina fanúšikov, a teda potenciálnych zákazníkov.

    Nedá sa tvrdiť, že by módne spoločnosti nemali o športovcov nikdy v histórii módy záujem. Prepojenie módneho a športového sveta je však v súčasnosti oveľa viditeľnejšie než kedykoľvek predtým. Posadnutosť luxusných značiek športom pramení nielen z blížiacich sa letných Olympijských hier 2024, ale aj úspešného marketingu. Športové hviezdy totiž skvele zvládajú aj úlohu influencerov. Stojí za nimi navyše veľká skupina fanúšikov.

    Športoví nadšenci tak slúžia ako nová skupina zákazníkov, ktorá bola predtým značkám ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi nedostupná. Napríklad podľa výskumu organizácie PwC má tento rok športový sponzorský trh dosiahnuť hodnotu 109 miliárd dolárov. Prieskum firmy Deloitte zase ukázal, že až 80 percent fanúšikov z generácie Z sleduje profily profesionálnych atlétov. Na športovcov a športovkyne je tak zároveň vyvíjaný tlak, aby vyzerali štýlovo.

    Často sú tak vidieť v luxusných outfitoch na ceste na tréning alebo kľúčový zápas. Takýto návyk zase vytvára skvelú príležitosť pre módne spoločnosti. Ide teda o skvelú symbiózu. Značky si vylepšia svoj marketing a športové hviezdy si zase zaručia príjem mimo ich športovú kariéru, vyznačujúcu sa tým, že netrvá večne. Príkladom športovcov prepojených so svetom módy je závodník Lewis Hamilton alebo lyžiarka Eileen Gu.

    Módu a šport perfektne prepája najmä Serena Williams. Získala ocenenie CFDA Fashion Icon

    Skvelým príkladom je ale aj tenista Jannik Sinner, ktorý na Wimbledone zažiaril svojou taškou Gucci. Išlo totiž o prvý prípad, keď sa na ihrisku objavila podobne luxusná značka. Módu a šport potom dokonale prepája aj tenistka Serena Williams. Nedávno preto tiež získala cenu CFDA, označujúcu ju za tohtoročnú Fashion Icon. Ide o prvú športovkyňu v histórii, ktorá taký titul od komisie ocenení dostala.

    Obrovský vplyv na čím ďalej častejšie spolupráce medzi športovcami a módne značkami majú aj chystané letné Olympijské hry 2024. Ich sponzorom sa totiž stal najväčší módny konglomerát LVMH. Značky ako Dior alebo Louis Vuitton preto okamžite do svojich radov ambasádorov prijali slávnych športovcov a športovkyne. Všetko zatiaľ však naznačuje tomu, že symbióza oboch svetov prežije aj vysoce očakávanú športovú udalosť.

    Svet módy prepadol športu. Športové hviezdy vylepšujú značkám marketing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čím ďalej častejšie môžeme v luxusných kampaňach známych módnych značiek zazrieť aj hviezdy zo sveta športu. Do svojho marketingu ich totiž zapájajú spoločnosti ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi. Z čoho takáto posadnutosť športom plynie? Športovci a športovkyne majú o najnovšie módne trendy často sami záujem. Zároveň za nimi ale stojí silná skupina fanúšikov, a teda potenciálnych zákazníkov.

    Nedá sa tvrdiť, že by módne spoločnosti nemali o športovcov nikdy v histórii módy záujem. Prepojenie módneho a športového sveta je však v súčasnosti oveľa viditeľnejšie než kedykoľvek predtým. Posadnutosť luxusných značiek športom pramení nielen z blížiacich sa letných Olympijských hier 2024, ale aj úspešného marketingu. Športové hviezdy totiž skvele zvládajú aj úlohu influencerov. Stojí za nimi navyše veľká skupina fanúšikov.

    Športoví nadšenci tak slúžia ako nová skupina zákazníkov, ktorá bola predtým značkám ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi nedostupná. Napríklad podľa výskumu organizácie PwC má tento rok športový sponzorský trh dosiahnuť hodnotu 109 miliárd dolárov. Prieskum firmy Deloitte zase ukázal, že až 80 percent fanúšikov z generácie Z sleduje profily profesionálnych atlétov. Na športovcov a športovkyne je tak zároveň vyvíjaný tlak, aby vyzerali štýlovo.

    Často sú tak vidieť v luxusných outfitoch na ceste na tréning alebo kľúčový zápas. Takýto návyk zase vytvára skvelú príležitosť pre módne spoločnosti. Ide teda o skvelú symbiózu. Značky si vylepšia svoj marketing a športové hviezdy si zase zaručia príjem mimo ich športovú kariéru, vyznačujúcu sa tým, že netrvá večne. Príkladom športovcov prepojených so svetom módy je závodník Lewis Hamilton alebo lyžiarka Eileen Gu.

    Módu a šport perfektne prepája najmä Serena Williams. Získala ocenenie CFDA Fashion Icon

    Skvelým príkladom je ale aj tenista Jannik Sinner, ktorý na Wimbledone zažiaril svojou taškou Gucci. Išlo totiž o prvý prípad, keď sa na ihrisku objavila podobne luxusná značka. Módu a šport potom dokonale prepája aj tenistka Serena Williams. Nedávno preto tiež získala cenu CFDA, označujúcu ju za tohtoročnú Fashion Icon. Ide o prvú športovkyňu v histórii, ktorá taký titul od komisie ocenení dostala.

    Obrovský vplyv na čím ďalej častejšie spolupráce medzi športovcami a módne značkami majú aj chystané letné Olympijské hry 2024. Ich sponzorom sa totiž stal najväčší módny konglomerát LVMH. Značky ako Dior alebo Louis Vuitton preto okamžite do svojich radov ambasádorov prijali slávnych športovcov a športovkyne. Všetko zatiaľ však naznačuje tomu, že symbióza oboch svetov prežije aj vysoce očakávanú športovú udalosť.

    ― Reklama ―

    Pedro Pascal oslovil módnu scénu. Hviezda The Last of Us mení pravidlá hry

    Je len málo celebrít, ktoré sa neboja využiť svoju slávu na porušenie zaužívaných pravidiel. Už niekoľko rokov je jasné, že herec a hviezda filmu The Last of Us Pedro Pascal je jedným z nich. Svoje miesto medzi módnymi ikonami potvrdil nedávnym lookom, ktorý zahŕňal kožené čižmy nad kolená. Miláčik internetu je preto najnovšou obsesiou módnej scény.

    Tohtoročný ročník Met Gala nesklamal. Hviezdy ponúkli looky „ušité na mieru“

    Prvý májový pondelok je od 90. rokov 20. storočia neodvolateľne spojený s najväčšou módnou udalosťou roka. Met Gala slúži nielen ako slávnostné otvorenie výstav Metropolitného múzea umenia Costume Institute, ale aj ako vrchol módy na červenom koberci. Tohtoročná udalosť nebola výnimkou a jej dress code niesol názov "Na mieru pre vás".

    Londýnske múzeum vzdáva hold filmovej móde. Odhaľuje kostýmovú módu

    Filmové kostýmy si často vyžadujú rovnakú pozornosť ako najprestížnejšie šaty haute couture. Závisia od každého detailu, ktorý tvorí postavu a príbeh. Aj preto sa nadchádzajúca výstava Múzea módy a textilu v Londýne zameria na kostýmový dizajn. Odhrnie oponu nad filmami ako Izba s vyhliadkou a Piráti z Karibiku.

    Trend TikTok oslovuje temnú ženskú energiu. Skrýva v sebe feministický nádych

    Tento rok definuje maximalizmus. Niet divu, že sa prejavil aj na populárnej platforme TikTok. V priebehu času nadobudol mnoho podôb, ale v súčasnosti sa prevtelil do temnej ženskej energie. Je to módna feministická estetika, ktorá povzbudzuje používateľky, aby sa nebáli presadiť svoje túžby a potreby.

    Nielen šaty robia človeka. Naučte sa pod outfitmi voliť správny typ podprsenky

    Podprsenky už nie sú nevyhnutnou a otravnou súčasťou oblečenia. Nie každá žena sa ich rozhodne nosiť, ale ak ich nosí, zostáva večná otázka ich vhodnosti a variability. Nie každá spodná bielizeň sa totiž hodí pod ľubovoľný outfit. Niekedy je potrebné trochu viac premýšľať o rôznych strihoch a vybrať si ten, ktorý dá vyniknúť vášmu vzhľadu.

    Nasaďte skin care čerešničku na torte. K dokonalosti ju dovedie tonikum

    Pleťové toniká sa v posledných mesiacoch dostali do popredia vďaka viacerým módnym produktom. Vďaka nim sa začali častejšie objavovať na sociálnych sieťach a v odporúčaniach populárnych influencerov. Môže sa tak zdať, že tvoria nepostrádateľnú súčasť skin care taštičky. Naozaj však predstavujú skôr perfektnú čerešničku na torte vašej každodennej starostlivosti o pleť.

    Runway na Veľkom čínskom múre aj Fontáne di Trevi. Poznáte ikonické kolekcie Fendi?

    V histórii módy je len niekoľko momentov, ktoré sa nezmazateľne vryli do kolektívnej pamäti. Značka Fendi je nepochybne jedným z ich tvorcov. Jej prehliadky sú síce tradičnými prezentáciami konfekcie, ale zároveň sú veľkolepými predstaveniami, ktoré si ctia históriu a architektúru miest, kde sa konajú. Od barokových fontán až po starobylé pamiatky, Fendi premieňa ikonické miesta na najexkluzívnejšie prehliadkové móla na svete.

    Ralph Lauren vracia na scénu romantismus. Dal mu moderný nádych

    Moderný romantizmus prenikol do jesennej kolekcie značky Ralph Lauren. Svedčí o tom aj názov kolekcie The Modern Romantics (Moderná romantika), ktorá obsahovala nespočetné množstvo volánov, splývavých šiat dlhých až po zem, čipkovaných detailov a vypasovaných semišových kabátov. Známy návrhár opäť dokázal, že vie vytvoriť nezabudnuteľný zážitok.

    Šťastie ukryté v outfite. Odomknite silu dopamine dressing

    Už Miranda z kultového filmu Diabol nosí Pradu ukázala význam farieb vo svete módy na príklade blankytne modrého svetra. Jej význam však ďaleko presahuje estetiku. Dôkazom je takzvané dopamínové obliekanie, teda vytváranie outfitov, ktoré vyvolávajú príjemné pocity. Je potrebné zohľadniť farbu, štýl a textúru.

    Zabudnite na nesúrodé mikiny. Na teplé večery vytiahnite módne vrstvy

    Neskorá jar a farebné leto majú v móde dôležité miesto. Hoci nie je vždy jednoduché vymyslieť dokonalý outfit s minimálnym počtom kusov oblečenia, teplejšie mesiace otvárajú priestor pre poklady ukryté v zimnom šatníku. Na cenené jarné a letné večery tak čakajú elegantné vrstvy. Rozlúčte sa s nevzhľadnými mikinami, na scénu prichádza uhladené vrchné oblečenie.

    Luxusné módne domy na nič nečakajú. Dior a Valentino sa tešia na tohtoročnú jeseň

    Svet módy je vždy o krok vpred. Dôkazom sú luxusné značky, ktoré sa napriek kvitnúcej jari pozerajú na nadchádzajúcu jeseň. Kreatívna riaditeľka značky Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjóte svoju pre-fall ready-to-wear líniu. Pre zmenu v módnom dome Valentino predstavil návrhár Alessandro Michele pre-fall kampaň vyzývajúcu k spomaleniu.

    Jarný vánok vo vašej kozmetickej taštičke. Multilíčidlá prinášajú späť slávu make-upovému minimalizmu

    Minimalizmus sa dostáva aj do kozmetických tašiek. Závan jari môže byť v kozmetickom arzenáli vítanou úľavou a svieže ročné obdobie vás tiež povzbudí k vytriedeniu nepoužívanej kozmetiky. Ak si občas povzdychnete, že máte produktov až príliš, dobrým riešením pre vás budú v súčasnosti trendy multilíčidla.

    Kožušina sa zbavuje nepríjemnej stigmy. Comeback jej zariadila generácia Z

    Objaviť sa na verejnosti v pravej kožušine bolo vo svete módy dlho tabu. Mnohé módne spoločnosti preto oficiálne upustili od ich používania. Uplynulá sezóna týždňov módy však kožušiny opäť vrátila do centra pozornosti. Ich popularita rastie najmä vďaka generácii Z, ktorá si zamilovala ich vintage verzie, čo umožňuje "morálny priechod".

    Vyzrajte na tohtoročnú jar. Investujte do piatich nadčasových kúskov

    Jarné oblečenie dokáže často zamotať hlavu. Neustále sa meniace trendy a rovnako premenlivé počasie vedú k nekonečným vnútorným debatám o tom, do ktorých kúskov sa naozaj oplatí investovať. Ukončite vnútorný boj a pridajte tento rok na jar do svojho šatníka päť nesmrteľných kúskov, s ktorými vyzrejete na ranné nerozhodné postávanie pred zrkadlom.

    Účes z roku 2025 pohltila nostalgia. „The Christy Cut“ prináša späť 90. roky

    Beauty odborníci majú jasno. Tohtoročné trendy účes na plnej čiare vyhral ten s názvom "Christy Cut". Ide o strih inšpirovaný supermodelkou Christy Turlington, ktorý naplno navracia nádych 90. rokov minulého storočia. Charakteristický je nielen svojou nadčasovosťou a nedbalým chic štýlom, ale aj dôrazom na trendy prirodzenosť i zvýraznené kučery a vlny.

    Štyri tipy pre hybridné účesy. Podržia vás na joge, pri bazéne aj na prechádzke po meste

    S príchodom jari ide často ruka v ruke túžba experimentovať. Klasické drdoly alebo konské chvosty jednoducho nefungujú dostatočne dobre, ale vymyslieť úplne novú kreáciu môže byť príliš ťažké. Inšpirujte sa jarnými účesmi, ktoré si vyžadujú len trochu cviku alebo jednoduchú a šikovnú pomôcku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―