Více

    ― Reklama ―

    Čím ďalej častejšie môžeme v luxusných kampaňach známych módnych značiek zazrieť aj hviezdy zo sveta športu. Do svojho marketingu ich totiž zapájajú spoločnosti ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi. Z čoho takáto posadnutosť športom plynie? Športovci a športovkyne majú o najnovšie módne trendy často sami záujem. Zároveň za nimi ale stojí silná skupina fanúšikov, a teda potenciálnych zákazníkov.

    Nedá sa tvrdiť, že by módne spoločnosti nemali o športovcov nikdy v histórii módy záujem. Prepojenie módneho a športového sveta je však v súčasnosti oveľa viditeľnejšie než kedykoľvek predtým. Posadnutosť luxusných značiek športom pramení nielen z blížiacich sa letných Olympijských hier 2024, ale aj úspešného marketingu. Športové hviezdy totiž skvele zvládajú aj úlohu influencerov. Stojí za nimi navyše veľká skupina fanúšikov.

    Športoví nadšenci tak slúžia ako nová skupina zákazníkov, ktorá bola predtým značkám ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi nedostupná. Napríklad podľa výskumu organizácie PwC má tento rok športový sponzorský trh dosiahnuť hodnotu 109 miliárd dolárov. Prieskum firmy Deloitte zase ukázal, že až 80 percent fanúšikov z generácie Z sleduje profily profesionálnych atlétov. Na športovcov a športovkyne je tak zároveň vyvíjaný tlak, aby vyzerali štýlovo.

    Často sú tak vidieť v luxusných outfitoch na ceste na tréning alebo kľúčový zápas. Takýto návyk zase vytvára skvelú príležitosť pre módne spoločnosti. Ide teda o skvelú symbiózu. Značky si vylepšia svoj marketing a športové hviezdy si zase zaručia príjem mimo ich športovú kariéru, vyznačujúcu sa tým, že netrvá večne. Príkladom športovcov prepojených so svetom módy je závodník Lewis Hamilton alebo lyžiarka Eileen Gu.

    Módu a šport perfektne prepája najmä Serena Williams. Získala ocenenie CFDA Fashion Icon

    Skvelým príkladom je ale aj tenista Jannik Sinner, ktorý na Wimbledone zažiaril svojou taškou Gucci. Išlo totiž o prvý prípad, keď sa na ihrisku objavila podobne luxusná značka. Módu a šport potom dokonale prepája aj tenistka Serena Williams. Nedávno preto tiež získala cenu CFDA, označujúcu ju za tohtoročnú Fashion Icon. Ide o prvú športovkyňu v histórii, ktorá taký titul od komisie ocenení dostala.

    Obrovský vplyv na čím ďalej častejšie spolupráce medzi športovcami a módne značkami majú aj chystané letné Olympijské hry 2024. Ich sponzorom sa totiž stal najväčší módny konglomerát LVMH. Značky ako Dior alebo Louis Vuitton preto okamžite do svojich radov ambasádorov prijali slávnych športovcov a športovkyne. Všetko zatiaľ však naznačuje tomu, že symbióza oboch svetov prežije aj vysoce očakávanú športovú udalosť.

    Svet módy prepadol športu. Športové hviezdy vylepšujú značkám marketing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čím ďalej častejšie môžeme v luxusných kampaňach známych módnych značiek zazrieť aj hviezdy zo sveta športu. Do svojho marketingu ich totiž zapájajú spoločnosti ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi. Z čoho takáto posadnutosť športom plynie? Športovci a športovkyne majú o najnovšie módne trendy často sami záujem. Zároveň za nimi ale stojí silná skupina fanúšikov, a teda potenciálnych zákazníkov.

    Nedá sa tvrdiť, že by módne spoločnosti nemali o športovcov nikdy v histórii módy záujem. Prepojenie módneho a športového sveta je však v súčasnosti oveľa viditeľnejšie než kedykoľvek predtým. Posadnutosť luxusných značiek športom pramení nielen z blížiacich sa letných Olympijských hier 2024, ale aj úspešného marketingu. Športové hviezdy totiž skvele zvládajú aj úlohu influencerov. Stojí za nimi navyše veľká skupina fanúšikov.

    Športoví nadšenci tak slúžia ako nová skupina zákazníkov, ktorá bola predtým značkám ako Dior, Louis Vuitton alebo Fendi nedostupná. Napríklad podľa výskumu organizácie PwC má tento rok športový sponzorský trh dosiahnuť hodnotu 109 miliárd dolárov. Prieskum firmy Deloitte zase ukázal, že až 80 percent fanúšikov z generácie Z sleduje profily profesionálnych atlétov. Na športovcov a športovkyne je tak zároveň vyvíjaný tlak, aby vyzerali štýlovo.

    Často sú tak vidieť v luxusných outfitoch na ceste na tréning alebo kľúčový zápas. Takýto návyk zase vytvára skvelú príležitosť pre módne spoločnosti. Ide teda o skvelú symbiózu. Značky si vylepšia svoj marketing a športové hviezdy si zase zaručia príjem mimo ich športovú kariéru, vyznačujúcu sa tým, že netrvá večne. Príkladom športovcov prepojených so svetom módy je závodník Lewis Hamilton alebo lyžiarka Eileen Gu.

    Módu a šport perfektne prepája najmä Serena Williams. Získala ocenenie CFDA Fashion Icon

    Skvelým príkladom je ale aj tenista Jannik Sinner, ktorý na Wimbledone zažiaril svojou taškou Gucci. Išlo totiž o prvý prípad, keď sa na ihrisku objavila podobne luxusná značka. Módu a šport potom dokonale prepája aj tenistka Serena Williams. Nedávno preto tiež získala cenu CFDA, označujúcu ju za tohtoročnú Fashion Icon. Ide o prvú športovkyňu v histórii, ktorá taký titul od komisie ocenení dostala.

    Obrovský vplyv na čím ďalej častejšie spolupráce medzi športovcami a módne značkami majú aj chystané letné Olympijské hry 2024. Ich sponzorom sa totiž stal najväčší módny konglomerát LVMH. Značky ako Dior alebo Louis Vuitton preto okamžite do svojich radov ambasádorov prijali slávnych športovcov a športovkyne. Všetko zatiaľ však naznačuje tomu, že symbióza oboch svetov prežije aj vysoce očakávanú športovú udalosť.

    ― Reklama ―

    Najhorúcejší pánsky doplnok tohtoročného i nadchádzajúceho roka? Jednoznačne fúzy

    Fúzy. Symbol filmov pre dospelých z "osemdesiatok", postavičiek z komiksov a retro reklám na pivo. Kto by to povedal, že sa stanu najhorúcejším módnym trendom súčasnosti? A pritom stačilo tak málo. Pár filmových hviezd, trochu TikToku a Gen Z, ktorá dokáže premeniť na hit aj ponožky v sandáloch.

    Módna scéna lúšti návrhársku enigmu. Debatuje o ďalších krokoch Hedi Slimane

    Módny svet za posledný rok nezažil deň, kedy by sa nešpekulovalo o ďalších krokoch úspešných návrhárov. Tentoraz sa pozornosť sústredí na kariéru Hedi Slimane. Od októbra, keď opustil vedenie značky Celine, totiž nebolo jasné, čo má návrhár v pláne. Jeho nový účet na Instagrame potom vyvolal diskusie o tom, či sa konečne chystá založiť vlastnú značku.

    Louis Vuitton X Murakami. Privítajte najočakávanejšiu kultovú záležitosť roku 2025

    Je to ako návrat ku koreňom, ako stretnutie s dávno strateným priateľom. Kolekcia Louis Vuitton x Takashi Murakami, ktorá prvýkrát zaujala módny svet v roku 2003, sa vracia po viac ako dvoch desaťročiach. Špeciálny rad na rok 2025 prináša nostalgickú vlnu a súčasne osviežuje ikonické dizajny pre novú generáciu módnych nadšencov.

    Bez týchto príveskov nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi aj pod stromčekom

    Rok 2024 sa vo svete módy niesol v znamení príveskov. Tento doplnok, ktorý začal ako nenápadný mikrotrend, sa postupne vyšplhal na vrchol popularity. V súčasnosti ho možno vidieť všade. Módne prehliadky, ulice módnych metropol a sociálne siete doslova žiaria príveskami, ktoré z kabeliek robia malé umelecké galérie.

    Módne značky vítajú Vianoce. Sviatočné kampane využívajú tradíciu aj hravosť

    Sviatočné obdobie by sa nezaobišlo bez ladiacich kampaní od tých najväčších módnych domov. Vianočné kolekcie totiž ponúkajú nielen bezodnú inšpiráciu pre tvorbu luxusných zimných outfitov, ale aj nápady na perfektné darčeky. Ako už býva zvykom, luxusné spoločnosti sa držia tradícií, ale neboja sa ani preskúmať hravé a nečakané módne vody.

    Móda v skratke: Dries Van Noten má nové vedenie a Versace naverboval Sabrinu Carpenter

    Ikonický návrhár Dries Van Noten menoval po svojom tohtoročnom odchode do dôchodku svojho nástupcu. Stane sa ním návrhár značky Julian Klausner. Do kín vstúpil film The End, o ktorého veľkú časť kostýmov sa postaral Chanel. Speváčka Sabrina Carpenter zažiarila v novej kampani Versace a spoločnosti The North Face a Skims spojili svoje sily.

    Nechajte Vianoce preniknúť do všetkých kútov šatníka. Minúť by nemali ani vaše pyžamo

    Vianočná výzdoba, dekorácia a aj tie najmenšie detaily pomáhajú vytvárať tie najviac nezabudnuteľné sviatky. Sezónna tematika by preto mala zaplaviť aj váš šuplík s pyžamami. Aj keď však znejú špeciálne outfity na spanie ako lákavé pokušenie, často balansujú na hrane nevkusu. Zvoľte preto kúsok, v ktorom sa nebudete hanbiť zostať po celé prázdniny.

    Chanel ako tajomný hrad v Karpatoch. Stále nevieme, kto nahradí Virginiu Viardovú

    Chanel je ako pevnosť, ktorej brány sa zdajú byť zatvorené na sedem západov. Keď Virgínia Viard v júni odstúpila z pozície kreatívnej riaditeľky, módny svet zatajil dych. Uplynulo päť mesiacov a v srdci parížskeho impéria sa zdanlivo nič nepohlo. Opona však zakrýva dianie plné intríg, špekulácií a šepotu, ktorý pripomína román plný záhad.

    Rozlúčte sa s nudnými šatkami. Vylepšite ich kreatívnym uzlom alebo lesklou sponou

    Keď už je šál nevyhnutným zimným doplnkom, urobte z nej zaujímavú prednosť. Okrem ochrany pred mrazom môže byť čerešničkou na torte vášho outfitu, pokiaľ však nepodceníte jeho styling. Vyskúšajte nespočetné množstvo rôznych uzlov a prekrížení, prípadne si vypomôžte štýlovými sponami. Akonáhle nový spôsob vyskúšate, už sa nebudete chcieť vrátiť späť.

    Odmeňte babičky na Vianoce perfektnými darčekmi. Darujte im zaslúžený luxus

    Zanechať dokonalý darček pre babičku pod vianočným stromčekom nie je také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Väčšina z nich tvrdohlavo tvrdí, že už majú všetko, čo potrebujú. Zdravie a šťastie celej rodiny zaradia na zoznam svojich želaní a s obdivuhodnou húževnatosťou sa držia svojich "nestarnúcich" uterákov, kozmetiky či oblečenia.

    Puffer bunda už nie je v móde. Outerwear tento rok definujú kabáty, koža a kožušina

    Ešte nedávno boli puffer bundy dominantou zimného šatníka. Ich objemné siluety, ktoré evokovali moderné poňatie mestského pohodlia, sa tak stali synonymom funkčnosti a zimného streetwearu. Tento rok ale módna scéna prehodnocuje svoje priority. Puffer bunda síce zostáva užitočnou voľbou do mrazivých dní, jej status ako must-have kúsku však klesá.

    Sukniam nemusíte dať cez zimu zbohom. Silonky zaručia teplo aj jedinečný outfit

    V súčasných zimných mesiacoch sa výber ranného oblečenia môže zdať ako náročná úloha. Vďaka pančuchám sa však nemusíte obávať siahnuť ani po sukniach či šatách. Silonky vás udržia v teple, a navyše dodajú šmrnc. S mnohými modelmi sa dá aj skvele experimentovať, či už siahnete po jemných vzoroch, alebo napríklad zvieracej potlači.

    Patríte medzi milovníkov oversized strihov? Inšpirujte sa baggy kráľovnou Kim Duong

    Oversized streetwear ešte zďaleka nie je novinkou, ale jedno je isté až teraz. Už to nie je len masový trend, je to životný postoj. A nikto to momentálne nerobí lepšie ako Kim Duong. Ide o módnu ikonu, ktorá zásadne a hravo redefinuje, čo znamená nosiť "voľné oblečenie". A ako pomyselný bonus perfektne ukazuje, ako v meste znosiť obuv Moon Boot.

    Móda v skratke: Pleasing a JW Anderson spoja sily a Chanel očaril Chang-čou

    Britské značky Pleasing a JW Anderson prekvapili nečakanou spoluprácou v podobe kabeliek, kľúčeniek a svetrov. Na londýnsku scénu dorazil populárny film Diabol nosí Pradu a módny dom Chanel oslnil Chang-čou svojou Métiers d’Art prehliadkou. Dior medzitým vydal špeciálny dokument o nedávnej cruise show a Simone Rocha odhalila vlastnú knihu.

    Najslávnejšie módne kúsky poznajú svoju cenu. Luxusné aukcie ich udali za neuveriteľné čiastky

    Jedny z najslávnejších módnych kúskov sveta sa podarilo vydražiť. Nech už je teraz majiteľom ktokoľvek, isté je, že hodnota jednotlivých položiek rapídne stúpa a len tak sa nezastaví. Za šaty slávnych herečiek, najvzácnejšiu kabelku sveta alebo bundu z videoklipu sú hostia aukcie ochotní zaplatiť milióny. U niektorých cien zostáva až rozum stáť.

    Rok 2024 pozná módnych favoritov. Na British Fashion Awards zažiarili návrhári aj slávne osobnosti

    V pondelok sa v Londýne konalo udeľovanie tohtoročných British Fashion Awards. Na tradičnom módnom podujatí sa zišlo nielen množstvo renomovaných návrhárov, ale aj známych osobností zo všetkých kútov sveta. Najdôležitejšie ocenenie za rok 2024 opäť získal Jonathan Anderson. Opäť dokázal, že britskú módu rozhodne netreba podceňovať.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―