Více

    ― Reklama ―

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    Koľko by ste boli ochotní zaplatiť za ovocie, ktoré vyzerá a chutí dokonale po celý rok? Spoločnosť Oishii v posledných mesiacoch testovala odpoveď na túto otázku. Predáva virálne luxusné jahody, ktoré predstavujú oveľa viac než len drobnú pochutinu. Symbolizujú úroveň luxusu, na ktorú za svoj život dosiahne len málokto. Presne to je v súčasnosti čoraz žiadanejšou komoditou.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by COCOLAB (@meetcocolab)

    Oishii volí múdru taktiku. Láká i menej plné peňaženky

    Nie je luxus ako luxus. Niektoré jeho druhy „bežný smrteľník“ skrátka nikdy neochutná. Presne to chápu aj známe módne domy, ktoré v trvajúcej ekonomickej kríze začínajú cieliť iba na tú najbohatšiu vrstvu spoločnosti. Tá totiž výkyvy v cenách v podstate nikdy nezaznamená. Podobným smerom sa uberá rovnako spoločnosť Oishii, ktorá na americkom trhu predáva luxusné čerstvé jahody.

    Zdroj: Oishii

    Ide o exkluzívne plody, ktoré majú za cieľ napodobňovať svoje originály z Japonska. Rastú však vnútri, v špeciálnych vertikálnych farmách, umožňujúcich ich pestovanie po celý rok. Výmenou za vysnívanú pochúťku je však vysoká cenovka, šplhajúca až na 12 dolárov za osem kusov jahôd. Značka Oishii však využíva ďalší marketingový trik, vďaka ktorému sa tento rok stala virálnou.

    Zdroj: Oishii

    Cenu svojich „super“ plodov totiž nastavila tak, aby bola prístupná aj pre nižšie spoločenské triedy. Tie si však jahody kúpia len párkrát v živote, nie ku každým raňajkám s jogurtom. Jahody Oishii, ponúkajúce druhy Omakase, Koyo alebo Nikko, tak preslávila videá na sociálnych sieťach, kde influenceri vyzdvihujú ich dokonale šťavnatú chuť. Každý sledujúci prirodzene zatúži vedieť, koľko je za tým pravdy.

    Luxus už nie je len o exkluzivite. Diktuje okamžité uspokojenie

    Jahody Oishii ukazujú, že virálny trend dokáže zázraky. Správny marketingový prístup priťahuje nielen vyššie vrstvy, pre ktoré je luxusné ovocie samozrejmosťou v každom ročnom období, ale aj nižšie vrstvy, ktoré túžia ochutnať „zakázané ovocie“. Luxusné ovocie, ktorého šťavnatá chuť a dokonalý vzhľad ignorujú prírodné podmienky, ukazuje, že v dnešnom svete luxus neznamená len výnimočnosť, ale aj okamžité uspokojenie.

    @glowwithava dostať z jedného bobuľového ovocia maximum #oishiistrawberry #omakaseberry #tastetest #antioxidanty #isitworthit ♬ She Share Story (for Vlog) – 山口夕依

    Zdroje: WWD, The Guardian, Oishii, Instagram, TikTok

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    Koľko by ste boli ochotní zaplatiť za ovocie, ktoré vyzerá a chutí dokonale po celý rok? Spoločnosť Oishii v posledných mesiacoch testovala odpoveď na túto otázku. Predáva virálne luxusné jahody, ktoré predstavujú oveľa viac než len drobnú pochutinu. Symbolizujú úroveň luxusu, na ktorú za svoj život dosiahne len málokto. Presne to je v súčasnosti čoraz žiadanejšou komoditou.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by COCOLAB (@meetcocolab)

    Oishii volí múdru taktiku. Láká i menej plné peňaženky

    Nie je luxus ako luxus. Niektoré jeho druhy „bežný smrteľník“ skrátka nikdy neochutná. Presne to chápu aj známe módne domy, ktoré v trvajúcej ekonomickej kríze začínajú cieliť iba na tú najbohatšiu vrstvu spoločnosti. Tá totiž výkyvy v cenách v podstate nikdy nezaznamená. Podobným smerom sa uberá rovnako spoločnosť Oishii, ktorá na americkom trhu predáva luxusné čerstvé jahody.

    Zdroj: Oishii

    Ide o exkluzívne plody, ktoré majú za cieľ napodobňovať svoje originály z Japonska. Rastú však vnútri, v špeciálnych vertikálnych farmách, umožňujúcich ich pestovanie po celý rok. Výmenou za vysnívanú pochúťku je však vysoká cenovka, šplhajúca až na 12 dolárov za osem kusov jahôd. Značka Oishii však využíva ďalší marketingový trik, vďaka ktorému sa tento rok stala virálnou.

    Zdroj: Oishii

    Cenu svojich „super“ plodov totiž nastavila tak, aby bola prístupná aj pre nižšie spoločenské triedy. Tie si však jahody kúpia len párkrát v živote, nie ku každým raňajkám s jogurtom. Jahody Oishii, ponúkajúce druhy Omakase, Koyo alebo Nikko, tak preslávila videá na sociálnych sieťach, kde influenceri vyzdvihujú ich dokonale šťavnatú chuť. Každý sledujúci prirodzene zatúži vedieť, koľko je za tým pravdy.

    Luxus už nie je len o exkluzivite. Diktuje okamžité uspokojenie

    Jahody Oishii ukazujú, že virálny trend dokáže zázraky. Správny marketingový prístup priťahuje nielen vyššie vrstvy, pre ktoré je luxusné ovocie samozrejmosťou v každom ročnom období, ale aj nižšie vrstvy, ktoré túžia ochutnať „zakázané ovocie“. Luxusné ovocie, ktorého šťavnatá chuť a dokonalý vzhľad ignorujú prírodné podmienky, ukazuje, že v dnešnom svete luxus neznamená len výnimočnosť, ale aj okamžité uspokojenie.

    @glowwithava dostať z jedného bobuľového ovocia maximum #oishiistrawberry #omakaseberry #tastetest #antioxidanty #isitworthit ♬ She Share Story (for Vlog) – 山口夕依

    Zdroje: WWD, The Guardian, Oishii, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Maison Margiela rozširuje portfólio. Dáva nový význam číslu 2

    Módny dom Maison Margiela prehlbuje svoje ikonické číselné radenie. Nedávno odhalil svoj nový sektor s názvom Line 2. Číslovka totiž doteraz žiadne projekty neukrývala. Značka pod ňou teraz ovšem hodlá schovávať umelecké inštalácie, kampane alebo rozhovory. Projekt odštartuje začiatkom septembra v Soule výstava s názvom Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Zomrel Giorgio Armani. Zanecháva za sebou legendárne módne dedičstvo

    Módny svet smúti. Vo štvrtok zomrel ikonický taliansky návrhár Giorgio Armani, a to vo veku 91 rokov. Zanechal tak za sebou legendárne dedičstvo, ktoré prepísalo módnu históriu. Svet prvýkrát uchvátil svojou dokonalou rovnováhou medzi elegantnými pánskymi návrhmi a bohatými haute couture kolekciami. Jeho rovnomenná značka tento rok oslávila 50. narodeniny.

    Nielen na listoch, ale aj na perách. Trendy jesenné odtiene hrajú všetkými farbami

    Obľúbené ročné obdobie vyčíňa nielen v šatníkoch, ale aj kozmetických taštičkách. Tohtoročné trendy jesenné odtiene rúžov a leskov ponúknu rôznorodú paletu. Od efektu zamazania od čučoriedok až po precízne orámované pery, na jeseň sa v zrkadlách budú odrážať ústa hodné bozkov.

    Tom Ford vstúpil do novej cenovej éry. Basic šaty kúpite za tisíce dolárov

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, čo malo svoju logiku. Dokonale ušitý smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. Zdá sa však, že s príchodom Haidera Ackermanna značka otvára novú kapitolu, ktorá nie je len o estetike, ale aj o cene. Na internet sa dostali kúsky z kolekcie na jeseň 2025 a šaty s cenovkou 10 000 dolárov vyvolali diskusiu o tom, či sme svedkami novej éry módy, alebo skôr novej éry cien.

    Jeseň podľa Ann Demeulemeester. Ponúka neorganizovaný chaos

    Kreatívny riaditeľ značky Ann Demeulemeester Stefano Gallici v kolekcii FW25 ukazuje, že nová éra môže byť temná, rozhádzaná a spočiatku neorganizovaná. Napriek tomu v sebe nesie zvláštnu krásu. Či už sú to vrstvy roztrhanej látky, kože alebo kabáty s asymetrickými líniami. Čierna pohlcuje emócie a dáva im konkrétny tvar, zatiaľ čo svetlo preniká cez biele akcenty a javí sa ako záblesk nádeje.

    Móda v kocke: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani sa vyjadril k budúcnosti svojho módneho domu a naznačil plán svojho odchodu. Brunello Cucinelli oznámil sľubné výsledky za prvý polrok a Tom Ford naverboval Tildu Swinton na propagáciu značky Black Orchid Reserve. Prehliadka Louvre Couture dosiahla míľnik milióna návštevníkov a Pomellato plánuje výstavu.

    Zo stretnutia rovno do baru. Do priestrannej kabelky sa zmestí celé kráľovstvo

    Deň strávený v kancelárii často neladí s balením naľahko. Notebook, diár, krabička s obedom, kozmetická taštička a prípadný drobný nákup sa nezmestia do každej trendy tašky. Priestranná kabelka je preto must have pre všetky ženy, ktoré chcú vyzerať cez deň štýlovo, ale zároveň mať za každej situácie všetko dôležité neustále po ruke.

    Luxusný priemysel sa vracia k svojim koreňom. Zameriava sa len na najbohatších

    Posledné roky sa zdalo, že sa luxusný priemysel otvoril širšiemu publiku. Značky sa sústredili na zákazníkov z radov Gen Z a na tých, ktorí si chceli raz za čas dopriať kabelku alebo topánky s ikonickým logom. Pravidlá sa však menia. Spomaľujúci trh a ochladenie dopytu prinútili módne domy prehodnotiť stratégiu. Pozornosť patrí opäť tým, pre ktorých luxus nie je len občasným zážitkom, ale bežnou rutinou.

    Jesenné chmúry zaženie relax. Utečte do luxusných vinárskych hotelov

    Koniec leta nemusí nutne znamenať koniec odpočinku. Ak sa obávate jesenných chmúr, zažeňte ich dokonalou dovolenkou v jednom z najlepších európskych vinárskych hotelov. Nielen, že vás čaká relax ďaleko od rušných miest, privíta vás aj pohár lahodného vína, a často aj útulné priestory špecializovaných spa a michelinských reštaurácií.

    Film Marty Supreme spečatil trend 50. rokov. Z módy však nikdy nevyšiel

    Klasické 50. roky a pripravovaný film Marty Supreme dokazujú, že návraty do minulosti nikdy nevyjdú z trendu. Móda miluje nostalgiu a uplynulé roky ukázali, že retro vlnu možno vždy reinterpretovať. Trend "Eclectic Grandpa" priniesol pletené svetre, široké nohavice a dandy estetiku starosvetských dedkov. Štýl tak otvára dvere k hlbšej inšpirácii, a to aj vďaka filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo prekvapil zásnubným prsteňom. Posúva hranice luxusu

    O prsteni, ktorým požiadal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, hovorí celý svet. Oválny diamant s hmotnosťou až 45 karátov s odhadovanou hodnotou v miliónoch dolárov nielen symbolizuje ich takmer desaťročnú lásku, ale aj posúva hranice luxusu. Šperk vznikol v dielni španielskeho klenotníka Damasa Martíneza.

    Poznáte módnu návrhárku Sarah Burtonovú? Dáva značkám extrémnu estetickú silu

    Sarah Burton je módny fenomén, ktorý pôsobí takmer magicky. Vie prenášať tradíciu do prítomnosti s takým citom, že zaujme odborníkov aj tých, ktorí by inak módny svet neriešili. Sila jej práce nespočíva v efektných dozvukoch, ale precíznosti, emóciách a tajnej alchýmii medzi minulosťou a budúcnosťou. Teraz módny dom Givenchy neveriacky sleduje, aké tajomstvá vyplávajú z jej rukopisu na povrch.

    Maison Margiela má prvú hviezdnu tvár. Značku obliekla Miley Cyrus

    Slávny návrhár Martin Margiela postavil svoj módny dom na anonymite. Vyhýbal sa rozhovorom a po svojej smrti prenechal vedenie svojej spoločnosti neznámemu tímu návrhárov. Aj preto značka doteraz nikdy nenajala hviezdnu tvár. Zdá sa však, že časy sa menia. Miley Cyrus sa stala prvou ambasádorkou značky Maison Margiela.

    Krajčírska precíznosť v hlavnej úlohe. Phoebe Philo opäť servíruje majstrovskú kolekciu

    Na jesenné kolekcie sa vždy čaká s väčším napätím než na letné. Collection C od Phoebe Philo tento pocit premenila na čistú estetickú istotu. Každý prvok najnovšej kolekcie pôsobí ako starostlivo zvolený dôkaz toho, že textilná krása nevychádza z maximalizmu, ale z majstrovského zvládnutia detailu. Línie nového oblečenia sa pohybujú v priestore, kde sa umne stretáva ženskosť s architektonickou presnosťou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―