Více

    ― Reklama ―

    S nástupom nového roka ožíva novinkami aj kozmetický trh. Veľa zaujímavých produktov nás ale ešte len čaká. Po vykonaní detailného prieskumu sme objavili tie najočakávanejšie kúsky, ktoré budú definovať tohtoročné beauty a make-up svet. Objavte najviac očakávané produkty, od retro rúžov cez nový make-up až po unikátne želé lícenky.

    Už ste našli obľúbený odtieň? Ikonická Kate Moss septembra v novej kampani Charlotte Tilbury

    Jedna z najväčších tohtoročných správ beauty sveta sa týka Charlotte Tilbury. Značka totiž prinesie 10 magických odtieňov rúžov a kontúrovacích ceruziek. Nové rúže budú k dispozícii v dvoch kolekciách, ktoré obsahujú päť neodolateľných odtieňov červenej a ružovej.

    Tvárami kampane sú samozrejme známe osobnosti, napríklad modelka Kate Moss, speváčka Megan Rutherford alebo herečka Michaela Jaé Rodriguez. Nevieme, ako ste na tom zatiaľ vy, ale po zhliadnutí tejto kampane máme chuť zakúpiť všetky odtiene nových produktov a okamžite ich pridať do našich kozmetických taštičiek.

    Valentínske šťavnaté pery nám poskytne Too Faced. Vytvorte si úžasnú kombináciu pre neodolateľný vzhľad

    Na dosiahnutie dokonalej valentínskej kombinácie nie sú potrebné žiadne kompromisy. S Too Faced bude vytúžený výsledok hračkou. Medzi najnovších miláčikov slávnej kozmetickej značky patrí „kontúrka“ LIP INJECTION a olej na pery KISSING JELLY. Nové duo výrazne zväčší vaše pery.

    Predovšetkým revolučná kontúrovacia ceruzka na pery je totiž vo svete zväčšovania pier prvou svojho druhu. Nebojte sa, možno bude trochu páliť, ale verte, že výsledok stojí za to. Pokiaľ následne pridáte trblietavý olej v odtieni Bubblegum, získate prirodzene väčšie pery s nádherným leskom.

    Zdroj: Too Faced

    Jedinečný rúž Jelly Tint od Milk Makeup. Budúci trend na leto 2024

    Značka Milk Makeup si získala popularitu vďaka svojim ikonickým miniatúrnym tyčinkám. So širokým výberom krémových líceniek a tyčiniek na bronzing aj conturing tak zaujíma v oblasti krásy výnimočné postavenie. Tento rok nás spoločnosť prekvapí so svojou renovovanou verziou tváreniek, a to pod názvom COOLING WATER JELLY TINT. Novinka prináša štyri odtiene s unikátnou želé textúrou, ktorá dodá prirodzenú farbu s jemným podtónom.

    Zdroj: Milk Makeup

    Kylie Cosmetics vydáva svoje úplne prvé líčenie. Vytvára dokonalý vzhľad s dlhotrvajúcim efektom

    Po dlhom očakávaní je nový produkt značky Kylie Cosmetics konečne tu. Po mnohých rokoch prosieb svojich fanúšikov sa modelka Kylie Jenner rozhodla splniť ich priania a predstavila POWER PLUSH LONGWEAR FOUNDATION. Makeup okamžite vyhladzuje a dosahuje perfektnú rovnováhu medzi prirodzeným leskom aj matným efektom. Jeho ľahká textúra navyše poskytuje pleti pocit ľahkosti, ktorý trvá po celú dobu nosenia.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Na dosiahnutie najlepšieho výsledku potom Kylie odporúča použiť štetec č. 01. Jemné štetiny v uhlovom tvare totiž umožňujú jednoduchú a rovnomernú aplikáciu make-upu. Štetec potom nielen že skvele spolupracuje s produktom, ale taktiež umožňuje postupné budovanie krytia. Tým vám poskytne vzhľad, ktorý pôsobí ako po profesionálnej úprave v programe Photoshop.

    Značka Rhode prichádza s inováciou. Pridáva kryt na telefón a držiak na balzam v jednom.

    Modelka Hailey Bieber sa na svojom Instagrame podelila o malú ukážku toho, čo môžeme tento rok očakávať od jej značky Rhode. V budúcich týždňoch prinesie do svojho portfólia geniálny kryt na telefón. Čo ho robí tak výnimočným? Na zadnej strane má integrovaný obal pre balzam PEPTIDE LIP TREATMENT. Svoj Rhode balzam tak môžete nosiť všade so sebou a mať svoje pery neustále hydratované.

    Zdroje: Kylie Cosmetics, Milk Makeup, Charlotte Tilbury, Instagram, Too Faced, Rhode, Youtube

    Horúce novinky roku 2024: Charlotte Tilbury odhaľuje revolučné rúže a Kylie Cosmetics prináša svoj prvý make-up

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S nástupom nového roka ožíva novinkami aj kozmetický trh. Veľa zaujímavých produktov nás ale ešte len čaká. Po vykonaní detailného prieskumu sme objavili tie najočakávanejšie kúsky, ktoré budú definovať tohtoročné beauty a make-up svet. Objavte najviac očakávané produkty, od retro rúžov cez nový make-up až po unikátne želé lícenky.

    Už ste našli obľúbený odtieň? Ikonická Kate Moss septembra v novej kampani Charlotte Tilbury

    Jedna z najväčších tohtoročných správ beauty sveta sa týka Charlotte Tilbury. Značka totiž prinesie 10 magických odtieňov rúžov a kontúrovacích ceruziek. Nové rúže budú k dispozícii v dvoch kolekciách, ktoré obsahujú päť neodolateľných odtieňov červenej a ružovej.

    Tvárami kampane sú samozrejme známe osobnosti, napríklad modelka Kate Moss, speváčka Megan Rutherford alebo herečka Michaela Jaé Rodriguez. Nevieme, ako ste na tom zatiaľ vy, ale po zhliadnutí tejto kampane máme chuť zakúpiť všetky odtiene nových produktov a okamžite ich pridať do našich kozmetických taštičiek.

    Valentínske šťavnaté pery nám poskytne Too Faced. Vytvorte si úžasnú kombináciu pre neodolateľný vzhľad

    Na dosiahnutie dokonalej valentínskej kombinácie nie sú potrebné žiadne kompromisy. S Too Faced bude vytúžený výsledok hračkou. Medzi najnovších miláčikov slávnej kozmetickej značky patrí „kontúrka“ LIP INJECTION a olej na pery KISSING JELLY. Nové duo výrazne zväčší vaše pery.

    Predovšetkým revolučná kontúrovacia ceruzka na pery je totiž vo svete zväčšovania pier prvou svojho druhu. Nebojte sa, možno bude trochu páliť, ale verte, že výsledok stojí za to. Pokiaľ následne pridáte trblietavý olej v odtieni Bubblegum, získate prirodzene väčšie pery s nádherným leskom.

    Zdroj: Too Faced

    Jedinečný rúž Jelly Tint od Milk Makeup. Budúci trend na leto 2024

    Značka Milk Makeup si získala popularitu vďaka svojim ikonickým miniatúrnym tyčinkám. So širokým výberom krémových líceniek a tyčiniek na bronzing aj conturing tak zaujíma v oblasti krásy výnimočné postavenie. Tento rok nás spoločnosť prekvapí so svojou renovovanou verziou tváreniek, a to pod názvom COOLING WATER JELLY TINT. Novinka prináša štyri odtiene s unikátnou želé textúrou, ktorá dodá prirodzenú farbu s jemným podtónom.

    Zdroj: Milk Makeup

    Kylie Cosmetics vydáva svoje úplne prvé líčenie. Vytvára dokonalý vzhľad s dlhotrvajúcim efektom

    Po dlhom očakávaní je nový produkt značky Kylie Cosmetics konečne tu. Po mnohých rokoch prosieb svojich fanúšikov sa modelka Kylie Jenner rozhodla splniť ich priania a predstavila POWER PLUSH LONGWEAR FOUNDATION. Makeup okamžite vyhladzuje a dosahuje perfektnú rovnováhu medzi prirodzeným leskom aj matným efektom. Jeho ľahká textúra navyše poskytuje pleti pocit ľahkosti, ktorý trvá po celú dobu nosenia.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Na dosiahnutie najlepšieho výsledku potom Kylie odporúča použiť štetec č. 01. Jemné štetiny v uhlovom tvare totiž umožňujú jednoduchú a rovnomernú aplikáciu make-upu. Štetec potom nielen že skvele spolupracuje s produktom, ale taktiež umožňuje postupné budovanie krytia. Tým vám poskytne vzhľad, ktorý pôsobí ako po profesionálnej úprave v programe Photoshop.

    Značka Rhode prichádza s inováciou. Pridáva kryt na telefón a držiak na balzam v jednom.

    Modelka Hailey Bieber sa na svojom Instagrame podelila o malú ukážku toho, čo môžeme tento rok očakávať od jej značky Rhode. V budúcich týždňoch prinesie do svojho portfólia geniálny kryt na telefón. Čo ho robí tak výnimočným? Na zadnej strane má integrovaný obal pre balzam PEPTIDE LIP TREATMENT. Svoj Rhode balzam tak môžete nosiť všade so sebou a mať svoje pery neustále hydratované.

    Zdroje: Kylie Cosmetics, Milk Makeup, Charlotte Tilbury, Instagram, Too Faced, Rhode, Youtube

    ― Reklama ―

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mení svadby na sny neviest

    Vivienne Westwoodová rezonuje od červeného koberca až po oltár. Jej svadobné šaty nosila fiktívna postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber a speváčka Charli XCX. Každá z nich nimi vyjadrila svoju vlastnú verziu nevesty, no zároveň niesli nezameniteľný podpis značky. Značke sa darí kombinovať aristokratickú siluetu s odvážnou sebaistotou, čím vytvára šaty, ktoré zostanú v pamäti rovnako dlho ako okamih, pre ktorý vznikli.

    Postavte most medzi letom a jeseňou. Základy položia prechodové kúsky

    Aj keď tomu uplynulé horúce letné dni nenapovedajú, jeseň sa blíži míľovými krokmi. Spolu s ňou prichádza otázka toho, ako sa vysporiadať so zapeklitým premenlivým počasím, spájajúcim posledné teplé lúče a prvé náznaky sychravého obdobia. Prechod medzi letom a jeseňou vám pomôžu preklenúť šikovné kúsky, ktoré môžete nosiť takmer po celý rok.

    Móda v kocke: SZA tvorí pre Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začiatok týždňa so sebou prináša niekoľko noviniek. Speváčka SZA sa stala novou umeleckou riaditeľkou Vans. Pharrell Williams pre zmenu odhalil nové tenisky v spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydáva novú vôňu Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Jude Bellingham. Na trhu s hodinkami z druhej ruky víťazí Rolex a Patek Philippe.

    Zrodené z mora, poháňané svetlom. Iris van Herpen oživuje haute couture

    Keď Iris van Herpen otvorila svoju kolekciu Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookom, svet módy sa na chvíľu zastavil. Pred publikom sa vynorila modelka odetá do bioluminiscenčného zázraku tvoreného 125 miliónmi rias, ktoré reagujú na svetlo a teplotu. Výsledkom nie je iba odev, ale živý organizmus.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečenie nie je len pre bohatých. Podľa štúdie jeho výdrž a cena spolu nesúvisia

    Štúdia z dielne Leeds University potvrdila, že výdrž oblečenia a jeho cena spolu nesúvisia. Neplatí teda, že by odolné kúsky čakali iba na bohatých. Naopak, najlepšie výsledky dosiahli modely strednej triedy. Záleží však aj na iných faktoroch, ako je materiál alebo spôsob, akým sa o svoj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    Armani spúšťa ďalší projekt. V Emirátoch postaví svoje prvé plážové vily

    Módne domy často nezostávajú iba pri móde a s radosťou zasahujú aj do ďalších častí luxusného odvetvia. V poslednej dobe čoraz častejšie investujú do súkromných rezortov, rezidencií alebo klubov. Výnimkou nie je ani Giorgio Armani. Taliansky návrhár totiž oznámil plány na výstavbu svojich prvých plážových víl na svete, a to v Spojených arabských emirátoch.

    Čo znamená pánsky streetwear? Jeho finálna premena trvala roky

    Pánsky streetwear prešiel dlhú cestu od ulíc, kde kedysi vládli oversized hoodies a baggy jeans, až po súčasnú podobu, ktorá pripomína skôr sofistikovanejšiu verziu gentlemanovho šatníka. Jeho DNA stále patrí mestu, ale formu čerpá z tradície. Zahŕňa saká aj košele, topánky s aerodynamickou siluetou namiesto masívnych tvarov a kombinácie, ktoré by ešte pred niekoľkými rokmi v rovnakom kontexte vyzerali nemiestne.

    Móda v kocke: Fabergé má nového majiteľa a Burberry sa vracia do mesta

    Módny dom Burberry ohlasuje koniec leta. Po kampaniach naplnených festivalovou atmosférou putuje späť do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a jej značka Being Frenshe vydávajú produkty na pery a ruský výrobca luxusných šperkov Fabergé má nového majiteľa. Aukčná sieň Julien’s Auctions potom usporiadala dražbu kúskov Whitney Houston.

    Flip phone je späť. Vracia sa v modernej a futuristickej podobe

    Kedysi pôsobil ako nevyhnutný módny doplnok Paris Hilton. Dnes sa k nemu vracia generácia Z, módny svet aj technologické značky. Vyklápací telefón, kedysi symbol štýlu a neskôr relikt doby, sa stáva ikonou, ktorá už dávno neslúži len na volanie. Flip phone v sebe teraz spája nostalgiu s modernou technológiou a estetiku s presvedčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    Archív prestal byť spomienkou. Dnes definuje to, čo považujeme za nové

    Trend slow fashion nie je tým hlavným dôvodom, prečo návrhári v poslednej dobe siahajú do vlastných archívov. Marketingové oddelenia reagujú na rastúci záujem o vizuály z minulého storočia. Fotografie a videá z 80. a 90. rokov zbierajú na sociálnych sieťach státisíce lajkov a zdieľaní. Práve takéto okamihy dokazujú, že verejnosť stále miluje dobovú pompéznosť a ikonický glamour z čias, keď trh nebol taký presýtený ako dnes.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―