Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vytrvalé slnečné lúče si nachádzajú cestu do našich domovov a bytov a všetci ich netrpezlivo očakávajú. Jar symbolizuje nové začiatky, čistotu a predovšetkým svieže vône. Okrem čerstvého vzduchu a rozkvitnutých rastlín vám však doma pomôžu aj interiérové vône so sviežimi tónmi. Poslúži vám arabská guma alebo napríklad parfum na pranie.

    Aká by to bola jar bez vône? Parfémy na pultoch s kávovými a vanilkovými tónmi pomaly ustupujú tým jemne kvetinovým. Ak teda túžite po sviežom vánku aj doma, siahnite po osvedčených pokladoch. Vďaka šikovným kombináciám interiérových vôní môžete mať prevoňanú nielen spálňu či obývačku, ale aj kúpeľňu alebo dokonca aj pyžamo.

    Nechajte vône pracovať za vás. Vrátite sa do voňavého kráľovstva

    Ak vám doma chýba voňavý prvok, s najväčšou pravdepodobnosťou siahnete po sviečke alebo aromalampe. Ak však nechcete manipulovať s ohňom alebo v prípade elektrických difuzérov s elektrinou, skvelým riešením pre vás bude aróma kameň. Kamenný pomocník vyzerá ako nenápadná dekorácia, ale dokáže udržať vôňu esenciálneho oleja a následne ju šíriť do miestnosti niekoľko dní.

    Zdroj: Sees, Ortigia

    Aroma kameň je preto ideálny pre tých, ktorí sa nechcú príliš starať o sviečky alebo elektroniku, ale majú radi stále príjemnú vôňu. Kameň od fínskej značky Sees navyše spĺňa požiadavku na dizajnový prvok interiéru. Na podobnom princípe funguje aj arabská guma od spoločnosti Ortigia. Do plechovky nakvapkáte olej podľa vlastného výberu a už si len užívate postupne sa uvoľňujúce tóny.

    Preneste vôňu interiéru do svojej bielizne. Šetrí čas a navodzuje dobrú náladu

    Značku Homecourt vlastní americká herečka Courtney Cox. Rovnako ako Monica zo seriálu Priatelia miluje upratovanie. Dôkazom je táto súprava, ktorá obsahuje koncentrát na pranie, sprej na bielizeň, vôňu do bielizne a guľôčky do sušičky. Kolekcia Neroli Leaf spoľahlivo splní aj vaše požiadavky na jarnú parfumáciu. Svieže perlivé jablko a kvety neroli sa prepletajú s bazalkou a jazmínom v perfektnej súhre.

    Zdroj: Fornasetti, Homecourt

    Najrýchlejšiu distribúciu interiérovej vône predstavuje interiérový sprej. Fornasetti ponúka vôňu do domácnosti v kompozícii stredomorských byliniek zo záhrady v kombinácii s cédrom a santalovým drevom. Získate rovnováhu medzi drevitými a kvetinovými vôňami, ktorá môže potešiť milovníkov výraznejších tónov. Jej vzhľad navyše spája eleganciu a praktickosť a vynikne na každej poličke.

    Zdroj: The Laundress, Culti

    Pokiaľ ide o ľahko použiteľné prípravky, značka The Laundress prišla so sprejom na tkaniny. Zloženie levandule, jazmínu a santalového dreva má evokovať príjemný spánok. Slúži ale aj na vyrovnanie látky, takže nielen, že vaša posteľ a pyžamo budú voňať, ale nehrozia ani nevzhľadné sklady. Celú zbierku doplňte vonnými vankúšikmi od Culti s jarnou vôňou pomaranča či morských vĺn.

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.
    Foto:Pexels

    Vpustite jarný vánok. Otvorené okno dodá interiéru vôňu

    ― Reklama ―

    Vytrvalé slnečné lúče si nachádzajú cestu do našich domovov a bytov a všetci ich netrpezlivo očakávajú. Jar symbolizuje nové začiatky, čistotu a predovšetkým svieže vône. Okrem čerstvého vzduchu a rozkvitnutých rastlín vám však doma pomôžu aj interiérové vône so sviežimi tónmi. Poslúži vám arabská guma alebo napríklad parfum na pranie.

    Aká by to bola jar bez vône? Parfémy na pultoch s kávovými a vanilkovými tónmi pomaly ustupujú tým jemne kvetinovým. Ak teda túžite po sviežom vánku aj doma, siahnite po osvedčených pokladoch. Vďaka šikovným kombináciám interiérových vôní môžete mať prevoňanú nielen spálňu či obývačku, ale aj kúpeľňu alebo dokonca aj pyžamo.

    Nechajte vône pracovať za vás. Vrátite sa do voňavého kráľovstva

    Ak vám doma chýba voňavý prvok, s najväčšou pravdepodobnosťou siahnete po sviečke alebo aromalampe. Ak však nechcete manipulovať s ohňom alebo v prípade elektrických difuzérov s elektrinou, skvelým riešením pre vás bude aróma kameň. Kamenný pomocník vyzerá ako nenápadná dekorácia, ale dokáže udržať vôňu esenciálneho oleja a následne ju šíriť do miestnosti niekoľko dní.

    Zdroj: Sees, Ortigia

    Aroma kameň je preto ideálny pre tých, ktorí sa nechcú príliš starať o sviečky alebo elektroniku, ale majú radi stále príjemnú vôňu. Kameň od fínskej značky Sees navyše spĺňa požiadavku na dizajnový prvok interiéru. Na podobnom princípe funguje aj arabská guma od spoločnosti Ortigia. Do plechovky nakvapkáte olej podľa vlastného výberu a už si len užívate postupne sa uvoľňujúce tóny.

    Preneste vôňu interiéru do svojej bielizne. Šetrí čas a navodzuje dobrú náladu

    Značku Homecourt vlastní americká herečka Courtney Cox. Rovnako ako Monica zo seriálu Priatelia miluje upratovanie. Dôkazom je táto súprava, ktorá obsahuje koncentrát na pranie, sprej na bielizeň, vôňu do bielizne a guľôčky do sušičky. Kolekcia Neroli Leaf spoľahlivo splní aj vaše požiadavky na jarnú parfumáciu. Svieže perlivé jablko a kvety neroli sa prepletajú s bazalkou a jazmínom v perfektnej súhre.

    Zdroj: Fornasetti, Homecourt

    Najrýchlejšiu distribúciu interiérovej vône predstavuje interiérový sprej. Fornasetti ponúka vôňu do domácnosti v kompozícii stredomorských byliniek zo záhrady v kombinácii s cédrom a santalovým drevom. Získate rovnováhu medzi drevitými a kvetinovými vôňami, ktorá môže potešiť milovníkov výraznejších tónov. Jej vzhľad navyše spája eleganciu a praktickosť a vynikne na každej poličke.

    Zdroj: The Laundress, Culti

    Pokiaľ ide o ľahko použiteľné prípravky, značka The Laundress prišla so sprejom na tkaniny. Zloženie levandule, jazmínu a santalového dreva má evokovať príjemný spánok. Slúži ale aj na vyrovnanie látky, takže nielen, že vaša posteľ a pyžamo budú voňať, ale nehrozia ani nevzhľadné sklady. Celú zbierku doplňte vonnými vankúšikmi od Culti s jarnou vôňou pomaranča či morských vĺn.

    ― Reklama ―

    Veľký návrat značky Alexander Wang. Ako vyzerá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang sa po siedmich rokoch vrátil na módny kalendár New York Fashion Week s kolekciou, ktorá vyžaruje sebavedomie aj vyzretú estetiku. Show navyše oslávil 20. výročie od založenia svojej značky. V jeho ponímaní oslavuje návrat primárne ikona "Wang Girl". Tentokrát s prímesou kockovanej potlače, ostrých kontúr a vízií ženy, ktorá vládne vlastnému času. Návrhár poskladal odkaz minulosti a transformoval ho do siluety modernej ženy.

    Fendi v obložení atraktívnych farieb. Módny dom naservíroval perfektnú paletu

    Paleta farieb z dielne Fendi pre túto jeseň a zimu funguje ako obraz rímskej oblohy pri západe slnka. Tmavá listnatá zelená, hlboká zemitá hnedá a sivá grafitová, s nádychom petrolejovo modrej, prechádzajú do svetlých, skoro až rozbahnených tónov terakoty a púdrovej ružovej. Šarlátová a "bubblegum pink" dodávajú nečakaný akcent. Výsledok pôsobí ako harmonická kompozícia, v ktorej má každý odtieň presne určenú úlohu.

    Prada skúma identitu. Jej premenlivosť stvárnila Scarlett Johansson

    Módny dom Prada zverejnil ďalšiu kampaň so svojou ikonickou kabelkou Galleria. Tvárou kampane je už po tretí raz herečka Scarlett Johansson, tentoraz pod režisérskou taktovkou Yorgosa Lanthimosa. Súvisiaci krátky film popisuje premenlivosť našich identít a odráža aj rôzne podoby, ktoré za uplynulé roky nadobudla aj samotná taška.

    Prečo sa z módneho sveta vytratili večierky? Bujarosť strieda sofistikovanosť

    Večierky patria k móde rovnako ako prehliadkové móla. V 90. rokoch aj pred pandémiou určovali rytmus celej éry a stali sa laboratóriom ikonických obrazov. Paparazzi vtedy prinášali zábery plné dymu, šampanského a hodvábnych rób, ktoré neskôr definovali pojem glamour. Kto chcel hovoriť o móde, musel poznať aj atmosféru elitných večierkov. Čo sa teda zmenilo?

    Gustaf Westman redefinuje sviatočný dizajn. Tentokrát v spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patrí k najvýraznejším menám dizajnu a opäť potvrdzuje, že jeho tvorba presahuje hranice tradičného poňatia interiéru. Po nedávnej spolupráci s automobilkou BMW prichádza ďalší projekt, tentokrát s IKEA. Kolekcia Home of Celebration spája energiu farieb, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným svetom švédskej značky. Výsledkom je 12 objektov, ktoré menia pohľad na sviatočné stolovanie.

    Michael Kors ponúka únik. Kolekciu pre jar a leto 2026 ponoril do kľudu

    Zatiaľ čo Ralph Lauren v stredu odhalil svoju najnovšiu kolekciu, návrhár Michael Kors odštartoval oficiálny kalendár Newyorského týždňa módy. Na Manhattane predstavil svoje návrhy na nadchádzajúcu jar a leto. Pri ich tvorbe čerpal z leta plného cestovania a vytúženého pocitu úniku. Splývavé dlhé siluety a mäkké materiály ponúkli závan pokoja.

    Frankenstein okúsil luxus. Filmové kostýmy doplnili šperky od Tiffany & Co.

    Slávny klenotnícky dom Tiffany & Co. pomohol oživiť tajomný príbeh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmoch pre najnovšiu filmovú adaptáciu legendárneho románu. Do filmu zapožičala 27 archívnych a moderných kúskov svojich luxusných šperkov. Zdobila najmä vzhľad postavy Elizabeth, ktorú stvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    ― Reklama ―