Více

    ― Reklama ―

    Sociálne siete rozvírila diskusia o najnovších kozmetických úpravách. Fanúšikovia známych osobností si totiž začínajú všímať ich prekvapivú úspešnosť. Najnovšie fotografie celebrít sú doslova šokujúce. Nevyzerajú na nich len o pár rokov mladšie, ale z roviny stredného veku sa posúvajú až do „dvadsiatky“.

    Plastická chirurgia bola vždy kontroverznou témou. Niektorí ich na slávnych osobnostiach obdivujú a nemôžu sa dočkať tej vlastnej. Iní ohŕňajú nos nad tým, o aké viditeľné úpravy sa väčšinou jedná. Ich moderná podoba však mení všetky pravidlá. Môže totiž priniesť výsledky, ktoré z veku robia abstraktný pojem. Často ide o dystopický pohľad.

    Aspoň taký je záver súčasnej internetovej diskusie týkajúcej sa najmä dvoch celebrít. Fanúšikovia boli zmätení najnovšími fotografiami Lindsay Lohan a Christiny Aguilery. Obe ženy vyzerajú, akoby sa vrátili do svojich dvadsiatich rokov. V skutočnosti však majú 38 a 43 rokov. Ich premena potvrdzuje prechod plastickej chirurgie do novej éry, v ktorej sú takmer na nerozoznanie.

    Na rozdiel od predchádzajúcich zákrokov totiž pôsobí naozaj prirodzene. Na vine je hneď niekoľko dôvodov. Bezpochyby moderné technológie posúvajú veci na nečakanú úroveň. V beauty sfére navyše existuje oveľa väčšie zameranie na skin care. Rovnako jej procedúry a produkty sú tak úspešnejšie. Zákroky navyše podstupujú čím ďalej mladší ľudia, čím proces samozrejme o niečo uľahčia.

    Zákroky sú takmer neviditeľné. Paradoxne priťahujú ešte väčšiu pozornosť

    Tichý luxus kedysi dominoval predovšetkým módnej scéne. Teraz sa však presunul do oblasti plastickej chirurgie. Je jasné, že väčšina zákrokov, ktoré využívajú celebrity, patrí medzi tie najmodernejšie. Na druhej strane sa klasické kozmetické zákroky stali dostupnejšími pre strednú triedu. Otázkou však zostáva, či je takýto posun vôbec potrebný, ba čo viac, či je naozaj taký úspešný.

    @michellesays CHRISTINA AGUILERA TENTOKRÁT JE AKTUÁLNE NEVYHNUTNÁ, akoby dnes vyzerala mladšie ako pred 25 rokmi! Tiež si doslova kúpim akýkoľvek produkt, ktorý odporučí PERIODT #christinaaguilera #christinaaguilaage #fountainofyouth #agingbackwards #greenscreen ♬ originálny zvuk – Michelle

    Aj keď sa súčasnej plastickej chirurgii prisudzuje prívlastok „neodhaliteľná“, stále je jasné, kto ju zaplatil. Veď Lindsay Lohan aj Christina Aguilera vyzerajú až desivo dokonale. Navyše je takmer nemožné rozoznať ich pôvodné črty. Celebrity tak vytvárajú model krásy, podľa ktorého by mali všetci vyzerať takmer identicky. Niektorí však takéto plastické operácie považujú za súčasť feminizmu.

    Podľa nich si žena sama „vyberá“, aký zákrok podstúpi. Takýto argument však ignoruje skutočnosť, že naše rozhodnutia sú založené aj na spoločenských vplyvoch a tlakoch. A to napriek tomu, že si to často ani neuvedomujeme. Žiaľ, stále však platí, že podobná cesta je pre mnohé herečky či speváčky nevyhnutnosťou. V ich odvetví totiž stále platí, že iba muži starnú ako víno.

    Zdroje: Dazed, Daily Mail, Mamma Mia, X, TikTok

    Foto:Reuters

    Vek ako abstraktný pojem. Plastická chirurgia presahuje hranice dystopie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociálne siete rozvírila diskusia o najnovších kozmetických úpravách. Fanúšikovia známych osobností si totiž začínajú všímať ich prekvapivú úspešnosť. Najnovšie fotografie celebrít sú doslova šokujúce. Nevyzerajú na nich len o pár rokov mladšie, ale z roviny stredného veku sa posúvajú až do „dvadsiatky“.

    Plastická chirurgia bola vždy kontroverznou témou. Niektorí ich na slávnych osobnostiach obdivujú a nemôžu sa dočkať tej vlastnej. Iní ohŕňajú nos nad tým, o aké viditeľné úpravy sa väčšinou jedná. Ich moderná podoba však mení všetky pravidlá. Môže totiž priniesť výsledky, ktoré z veku robia abstraktný pojem. Často ide o dystopický pohľad.

    Aspoň taký je záver súčasnej internetovej diskusie týkajúcej sa najmä dvoch celebrít. Fanúšikovia boli zmätení najnovšími fotografiami Lindsay Lohan a Christiny Aguilery. Obe ženy vyzerajú, akoby sa vrátili do svojich dvadsiatich rokov. V skutočnosti však majú 38 a 43 rokov. Ich premena potvrdzuje prechod plastickej chirurgie do novej éry, v ktorej sú takmer na nerozoznanie.

    Na rozdiel od predchádzajúcich zákrokov totiž pôsobí naozaj prirodzene. Na vine je hneď niekoľko dôvodov. Bezpochyby moderné technológie posúvajú veci na nečakanú úroveň. V beauty sfére navyše existuje oveľa väčšie zameranie na skin care. Rovnako jej procedúry a produkty sú tak úspešnejšie. Zákroky navyše podstupujú čím ďalej mladší ľudia, čím proces samozrejme o niečo uľahčia.

    Zákroky sú takmer neviditeľné. Paradoxne priťahujú ešte väčšiu pozornosť

    Tichý luxus kedysi dominoval predovšetkým módnej scéne. Teraz sa však presunul do oblasti plastickej chirurgie. Je jasné, že väčšina zákrokov, ktoré využívajú celebrity, patrí medzi tie najmodernejšie. Na druhej strane sa klasické kozmetické zákroky stali dostupnejšími pre strednú triedu. Otázkou však zostáva, či je takýto posun vôbec potrebný, ba čo viac, či je naozaj taký úspešný.

    @michellesays CHRISTINA AGUILERA TENTOKRÁT JE AKTUÁLNE NEVYHNUTNÁ, akoby dnes vyzerala mladšie ako pred 25 rokmi! Tiež si doslova kúpim akýkoľvek produkt, ktorý odporučí PERIODT #christinaaguilera #christinaaguilaage #fountainofyouth #agingbackwards #greenscreen ♬ originálny zvuk – Michelle

    Aj keď sa súčasnej plastickej chirurgii prisudzuje prívlastok „neodhaliteľná“, stále je jasné, kto ju zaplatil. Veď Lindsay Lohan aj Christina Aguilera vyzerajú až desivo dokonale. Navyše je takmer nemožné rozoznať ich pôvodné črty. Celebrity tak vytvárajú model krásy, podľa ktorého by mali všetci vyzerať takmer identicky. Niektorí však takéto plastické operácie považujú za súčasť feminizmu.

    Podľa nich si žena sama „vyberá“, aký zákrok podstúpi. Takýto argument však ignoruje skutočnosť, že naše rozhodnutia sú založené aj na spoločenských vplyvoch a tlakoch. A to napriek tomu, že si to často ani neuvedomujeme. Žiaľ, stále však platí, že podobná cesta je pre mnohé herečky či speváčky nevyhnutnosťou. V ich odvetví totiž stále platí, že iba muži starnú ako víno.

    Zdroje: Dazed, Daily Mail, Mamma Mia, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Bangle all the way. Masívne náramky sa valcujú módne doplnky

    Náramky v štýle bangles sa vyšplhali na pomyselný vrchol módnych doplnkov. Módne móla určené pre tohtoročnú jar a leto zaplavili okrem pôsobivých kúskov oblečenia aj výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham alebo Hermès ukazujú, že tento rok bude o čo stáť. Zvezte sa na vlne masívnych šperkov zdobiacich opálené ruky.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusná skupina oslavuje rastúce predaje

    Luxusné značky dlhodobo bojujú s nízkym dopytom a trvajúcou infláciou. Niektorým sa však aj napriek nepriaznivej situácii naďalej darí. Výsledky z uplynulého polroka oslavuje napríklad Prada Group. Skupina totiž v stredu oznámila rastúce predaje a stabilné zisky. Ďakovať za to môže predovšetkým spoločnosti Miu Miu, ktorá je jej najväčším ťahúňom.

    Rozhovor: Česko má talentov dosť. Kreatívne kolekcie ale brzdí konzervatívny trh, mieni Žofie Soldánová z Naiad

    Žofie Soldánová, návrhárka českej značky Naiad, verí, že každá žena v každom veku má svoju vlastnú krásu. Z toho vychádza aj jej tvorba, prostredníctvom ktorej chce ženám ponúknuť možnosť cítiť sa étericky a zároveň silne. Je presvedčená, že česká módna scéna má obrovský potenciál. Miestny trh je však konzervatívny a návrhárom trochu zväzuje ruky, pretože musia nájsť správnu rovnováhu medzi kreativitou a predajnosťou.

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Želáte si čerstvé pečivo? Gurmánske parfémy dobývajú svet aj naše zmysly

    Teplý croissant, čerstvo upečený chlieb s maslom alebo kúsok narodeninovej torty. Vôňa pečiva je jedným z najvýraznejších parfumových trendov tohto roka. Symbolizuje totiž pokoj, pohodu a návrat do detstva. V dobe, keď je jedlo často spájané s prehnanou sebakontrolou, prichádzajú hrejivé vône ako nežná útecha. Aké parfémy stoja za skúšku?

    Biele tenisky na červenom koberci? Je to neúctivé a jasné faux pas

    Na filmovom festivale v Karlových Varoch sa rok čo rok opakuje jeden zvláštny fenomén. Slávnostné delegácie prichádzajúce na premiéry pôsobia štylisticky trochu nekonzistentne. Zatiaľ čo hlavné hviezdy sa skvejú vo večerných šatách, filmoví strihači majú niekedy na sebe len krátke nohavice a šľapky. Najvýraznejšia je však iná kombinácia: honosná róba a biele tenisky. Čo si o tom myslíme my v redakcii?

    Paríž má predbežný rozvrh. Jeho jesenný fashion week prekypuje debutmi

    S postupujúcim letom rastú aj očakávania módnej scény. Septembrové týždne módy prinesú niekoľko dôležitých debutov. A zdá sa, že väčšina z nich bude odhalená v Paríži. Organizátor tamojšieho fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, vo štvrtok zverejnil predbežný kalendár, podľa ktorého podujatie odhalí deväť premiér nových kreatívnych riaditeľov.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―