Více

    ― Reklama ―

    O potrebe SPF sa viedli dlhé dohady, lekári po celom svete však majú jasno. Bez ochranného faktora by človek v lete nemal na slniečku tráviť viac času, než je treba. Dnes sa navyše produkty so slnečnou ochranou vyrábajú v toľkých prevedeniach, že si svojich obľúbencov musí nájsť naozaj každý. Jednoduchá aplikácia alebo chladivý efekt, trh uspokojí každého.

    Hoci je slnko hlavným dodávateľom vitamínu D, spálenú pokožku a jej následky sa rozhodne neoplatí ignorovať. sila UV žiarenia. SPF je navyše skvelým priateľom, najmä vďaka nekonečným možnostiam aplikácie. Hmly, krémy a púdre, neexistuje snáď žiadny výrobok, ktorý by na trhu chýbal. Či už sa chystáte do mesta alebo do lesa, uistite sa, že máte pre seba ideálnu možnosť.

    Hoci je slnko významným dodávateľom vitamínu D, spálená koža a jej následky rozhodne nestoja za ignorovanie sily UV žiarenia. SPF je navyše skvelý kamarát, hlavne vďaka nekončiacim možnostiam jeho aplikácie. Hmly, krémy aj púdre, neexistuje snáď produkt, ktorý by na trhu chýbal. Či už sa chystáte do mesta, alebo do lesa, uistite sa, že máte pre seba tú správnu variantu.

    Stará láska nehrdzavie. S krémom ani emulziou nemôžete šliapnuť vedľa

    Nestarnúca klasika v podobe krému s ochranným faktorom nikdy nesklame. Každodenný rituál zvládnete s prehľadom vďaka tradičnému produktu, ktorý pleť vyživí aj ochráni. Krémová textúra je komfortná pre väčšinu typov pleti a pri správnej voľbe sa vám nevryje do vrások ani príliš nevysuší tvár. Nemusí si však sadnúť s každým podkladom, preto sa oplatí vyskúšať viac rôznych značiek.

    Zdroj: Chanel, Clé de Peau Beauté

    Gél alebo emulzia sú na rozdiel od krému oveľa ľahšie. Najmä zmiešaná a mastná pleť bude žiariť blahom, ak jej doprajete túto možnosť. Navyše sa dokonale vstrebáva a nezaťažuje pleť ani v intenzívnych horúčavách. Pri voľbe ideálnej textúry sa nelepí a zvyčajne skvele funguje pod make-upom. Nie nadarmo preto emulzie s SPF patria medzi najobľúbenejšie formy ochrany tváre pred slnkom.

    V lese aj na mestskej terase. Pozor na dostatočnú ochranu tyčinkami a sprejmi

    Ochranný fluid funguje podobne ako emulzia. Nenápadná až vodičková textúra sa veľmi rýchlo vsiakne do pleti a je tak vhodná pre jej rôzne typy, dokonca aj citlivú pokožku. Fluidy sú skvelou voľbou pri vrstvení, kedy sa znesú s používaním viac pleťových sér po sebe. Niektoré značky vyrábajú SPF fluidy aj tónované, takže slúžia zároveň ako ľahší make-up a šikovne zjednotia pleť.

    Zdroj: Sensai, Shiseido

    Na pulty sa začínajú dostávať aj pevné tyčinky s SPF. Ich hlavná výhoda je určite v samotnej forme. Dajú sa aplikovať počas dňa bez použitia zrkadla a sú skvelé na miesta, ako je nos alebo očné okolie. Sú ideálne najmä na výlety alebo šport. Zmestia sa aj do vrecka, z obalu nevytečú a ľahko sa opakovane nanášajú. Ideálne je však používať tyčinku skôr ako doplnok než ako hlavný základ ochrany.

    Milovníci jednoduchých riešení potom iste ocenia SPF sprej. Perfektný spojenec pre letné dni, kedy pleť nezniesie vrstvenie, ale je potrebné ochranu viackrát obnoviť. Stačí ho vytiahnuť z kabelky pri popoludňajšej ceste na meeting alebo čakaní na drink. Navyše príjemne osvieži. Opatrne ale na rovnomernú aplikáciu, kvôli nepresnému rozprašovaču sa môže ľahko stať, že nejaké miesto vynecháte.

    Krása a praktickosť v jednom. SPF púdre sú skvelým doplnkom na letné dni

    Tónovaný SPF vo forme púdru je rozhodne zaujímavou voľbou. Okrem ochrany pred slnkom ponúkne aj zladenie farieb a príjemný zmatňujúci efekt, ktorý je užitočný najmä v parnom lete. Mal by ale rozhodne slúžiť skôr ako doplnok k plnohodnotnej ochrane, pretože jeho účinnosť okrem výšky ochrany závisí aj na množstve. A tak obriu vrstvu púdru si na seba nikto určite dávať nechce.

    @ling.kt SPF PÚDER?!?!? #spf #supergoop #spfreview #skincaretips #beautyreview ♬ originálny zvuk – Ling.KT

    Zdroje: TikTok

    Tu by ste SPF nečakali. Vyberte si slnečnú ochranu v netradičnom prevedení

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    O potrebe SPF sa viedli dlhé dohady, lekári po celom svete však majú jasno. Bez ochranného faktora by človek v lete nemal na slniečku tráviť viac času, než je treba. Dnes sa navyše produkty so slnečnou ochranou vyrábajú v toľkých prevedeniach, že si svojich obľúbencov musí nájsť naozaj každý. Jednoduchá aplikácia alebo chladivý efekt, trh uspokojí každého.

    Hoci je slnko hlavným dodávateľom vitamínu D, spálenú pokožku a jej následky sa rozhodne neoplatí ignorovať. sila UV žiarenia. SPF je navyše skvelým priateľom, najmä vďaka nekonečným možnostiam aplikácie. Hmly, krémy a púdre, neexistuje snáď žiadny výrobok, ktorý by na trhu chýbal. Či už sa chystáte do mesta alebo do lesa, uistite sa, že máte pre seba ideálnu možnosť.

    Hoci je slnko významným dodávateľom vitamínu D, spálená koža a jej následky rozhodne nestoja za ignorovanie sily UV žiarenia. SPF je navyše skvelý kamarát, hlavne vďaka nekončiacim možnostiam jeho aplikácie. Hmly, krémy aj púdre, neexistuje snáď produkt, ktorý by na trhu chýbal. Či už sa chystáte do mesta, alebo do lesa, uistite sa, že máte pre seba tú správnu variantu.

    Stará láska nehrdzavie. S krémom ani emulziou nemôžete šliapnuť vedľa

    Nestarnúca klasika v podobe krému s ochranným faktorom nikdy nesklame. Každodenný rituál zvládnete s prehľadom vďaka tradičnému produktu, ktorý pleť vyživí aj ochráni. Krémová textúra je komfortná pre väčšinu typov pleti a pri správnej voľbe sa vám nevryje do vrások ani príliš nevysuší tvár. Nemusí si však sadnúť s každým podkladom, preto sa oplatí vyskúšať viac rôznych značiek.

    Zdroj: Chanel, Clé de Peau Beauté

    Gél alebo emulzia sú na rozdiel od krému oveľa ľahšie. Najmä zmiešaná a mastná pleť bude žiariť blahom, ak jej doprajete túto možnosť. Navyše sa dokonale vstrebáva a nezaťažuje pleť ani v intenzívnych horúčavách. Pri voľbe ideálnej textúry sa nelepí a zvyčajne skvele funguje pod make-upom. Nie nadarmo preto emulzie s SPF patria medzi najobľúbenejšie formy ochrany tváre pred slnkom.

    V lese aj na mestskej terase. Pozor na dostatočnú ochranu tyčinkami a sprejmi

    Ochranný fluid funguje podobne ako emulzia. Nenápadná až vodičková textúra sa veľmi rýchlo vsiakne do pleti a je tak vhodná pre jej rôzne typy, dokonca aj citlivú pokožku. Fluidy sú skvelou voľbou pri vrstvení, kedy sa znesú s používaním viac pleťových sér po sebe. Niektoré značky vyrábajú SPF fluidy aj tónované, takže slúžia zároveň ako ľahší make-up a šikovne zjednotia pleť.

    Zdroj: Sensai, Shiseido

    Na pulty sa začínajú dostávať aj pevné tyčinky s SPF. Ich hlavná výhoda je určite v samotnej forme. Dajú sa aplikovať počas dňa bez použitia zrkadla a sú skvelé na miesta, ako je nos alebo očné okolie. Sú ideálne najmä na výlety alebo šport. Zmestia sa aj do vrecka, z obalu nevytečú a ľahko sa opakovane nanášajú. Ideálne je však používať tyčinku skôr ako doplnok než ako hlavný základ ochrany.

    Milovníci jednoduchých riešení potom iste ocenia SPF sprej. Perfektný spojenec pre letné dni, kedy pleť nezniesie vrstvenie, ale je potrebné ochranu viackrát obnoviť. Stačí ho vytiahnuť z kabelky pri popoludňajšej ceste na meeting alebo čakaní na drink. Navyše príjemne osvieži. Opatrne ale na rovnomernú aplikáciu, kvôli nepresnému rozprašovaču sa môže ľahko stať, že nejaké miesto vynecháte.

    Krása a praktickosť v jednom. SPF púdre sú skvelým doplnkom na letné dni

    Tónovaný SPF vo forme púdru je rozhodne zaujímavou voľbou. Okrem ochrany pred slnkom ponúkne aj zladenie farieb a príjemný zmatňujúci efekt, ktorý je užitočný najmä v parnom lete. Mal by ale rozhodne slúžiť skôr ako doplnok k plnohodnotnej ochrane, pretože jeho účinnosť okrem výšky ochrany závisí aj na množstve. A tak obriu vrstvu púdru si na seba nikto určite dávať nechce.

    @ling.kt SPF PÚDER?!?!? #spf #supergoop #spfreview #skincaretips #beautyreview ♬ originálny zvuk – Ling.KT

    Zdroje: TikTok

    ― Reklama ―

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Sofia Coppola natočila svoj prvý dokument. Kameru namierila na Marca Jacobsa

    Slávna režisérka Sofia Coppola preniká hlbšie do sveta módy. Minulý týždeň prezradila, že na blížiacom sa filmovom festivale v Benátkach odhalí svoj prvý dokument s názvom Marc by Sofia. Sledovať má nielen život a kariéru slávneho návrhára Marca Jacobsa, ale aj ich dlhodobé priateľstvo a trvajúcu spoluprácu ako na poli módy, tak filmu.

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociálne siete majú nový všeliek. Tentokrát vkladajú nádeje do vývaru z kostí

    Takmer každý týždeň používatelia sociálnych sietí objavia novú "zázračnú" ingredienciu, od ktorej si sľubujú hneď niekoľko wellness a beauty benefitov. Tentokrát svoju pozornosť obrátili smerom k vývaru z kostí. Podľa nich posilňuje kĺby, znižuje zápal čriev či dodáva pokožke pružnosť a lesk. Aj keď vývar má určité výhody, nie je to novoobjavený všeliek.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Kiná premietajú Fénické sprisahanie od Wesa Andersona. Kritici sa delia na dva tábory

    "Ja osobne sa cítim veľmi bezpečne," vyhlasuje Zsa-zsa Korda v lietadle po tom, čo prežil svoju šiestu leteckú nehodu. Absurdný pokoj aj nonšalantný humor pretínajú Fénické sprisahanie, najnovší film Wesa Andersona, ktorý je teraz k videniu v kinách. Zatiaľ čo niektorí ho považujú za Andersonov najlepší film za posledné roky, iní ho kritizujú.

    Na scéne je ďalší TikTok „zázrak“. Morský mach sľubuje čistú pleť

    Sociálna sieť TikTok v pravidelných intervaloch produkuje čerstvé beauty trendy. Jej používatelia vždy s nadšením vyzdvihujú istý produkt, ingredienciu alebo rituál a tešia sa z ich rádoby zázračných účinkov. Tentokrát sa zamilovali do morského machu, ktorý si vďaka jeho bohatým efektom vychvaľujú aj celebrity ako Bella Hadid alebo Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―