Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Priehľadné materiály si držia svoje miesto na zozname módnych trendov už niekoľko sezón. Toto leto sa napríklad vrátili v podobe dávno zabudnutých plastových jelly sandals. Zdá sa však, že ich sláva sa tým nekončí. Na obzore je nová posadnutosť tohto leta. Do popredia sa dostávajú priehľadné kabelky, a to v niekoľkých rôznych štýloch.

    Tento rok je naozaj dôkazom toho, že takmer každý trend sa raz vráti. Kedysi populárne priehľadné kabelky nie sú výnimkou. Posledné týždne totiž odhalili ich rastúcu popularitu. Nezáleží na tom, z akého materiálu sú vyrobené. Popularitu si získali všetky druhy modelov, ktoré sa hodia k rôznym štýlom. Zdá sa teda, že toto leto sa súkromie stalo pasé. Odhaľte, čo nosíte vo svojej taške.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by EREWHON (@erewhon)

    Háčkovaná klasika nesklame. Kabelky zažiaria na pláži aj v kancelárii

    Jedným z obľúbených typov kabeliek, jemne odhaľujúcich vaše prednosti, sú háčkované modely. Do svojich kolekcií ich zaradili módne domy ako Prada, Chloé a Miu Miu. Ide o plážovú klasiku, ktorá ležérne doplní akékoľvek plavky. Pozor, skvele sa ale bude hodiť aj ku kancelárskemu letnému outfitu, zloženého z rozevlátých ľanových nohavíc a dopĺňajúcej košele.

    Zdroj: Prada, Chloé

    Čím väčšia, tým lepšia. Transparentnosť nosí tiež tote bags

    Ďalším výrazným modelom odhaľujúcim vaše tajomstvá sú veľké sieťované tašky, čiže tote bags. Jedná sa o priestornú kabelu, ktorú vynosíte naozaj kamkoľvek. Najlepšie vynikne po boku minimalistických outfitov, a to predovšetkým vďaka svojej modernosti a hravosti. Do svojej ponuky podobné kúsky toto leto zaradil napríklad módny dom Proenza Schouler, a to hneď v troch odtieňoch, či Arket.

    Zdroj: Proenza Schouler, Arket

    Priehľadná kabelka kričí sebavedomím. Myslite na to, čo do nej schováte

    Stopercentne najodvážnejším kúskom sú v tomto smere úplne priehľadné modely. Ide o plastové varianty, ktoré však zďaleka nie sú lacné. Dávajte si však pozor, čo do takýchto trendy kabeliek schovávate. Ak vlastníte napríklad žiarivo žltú peňaženku, mohla by narušiť zvyšok vášho vzhľadu. Okrem toho je lepšie vkladať do takýchto tašiek menej vecí, aby nepôsobili preplnene.

    Zdroj: Staud, Off-White

    Prečo slávia transparentné tašky návrat? Na vine je opäť personalizácia

    Je pravda, že priehľadné materiály vládnu módnej scéne už dlhšiu dobu. Napriek tomu sa ponúka otázka, prečo sa transparentné kabelky do popredia trendov dostávajú práve teraz. Dôvodom je v súčasnosti tak obľúbená personalizácia. Odvážna taška odhalí svetu váš majetok a nechá tak do seba preniknúť časť vás samotných. Z rovnakého dôvodu rastie rovnako popularita hravých kľúčeniek a príveskov.

    @shirleyfied Sooo ready to see The Weeknd tomorrow #concert #concerts #stadium #clearbag #clearpurse #clearbagpolicy #clearbagstadiumapproved #amazonfinds #theweeknd #afterhourstildawnstadiumtour #weeknd #losangeles #sofistadium ♬ One Of The Girls – The Weeknd & JENNIE & Lily Rose Depp

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Súkromie je passé. Toto leto diktuje transparentné kabelky

    ― Reklama ―

    Priehľadné materiály si držia svoje miesto na zozname módnych trendov už niekoľko sezón. Toto leto sa napríklad vrátili v podobe dávno zabudnutých plastových jelly sandals. Zdá sa však, že ich sláva sa tým nekončí. Na obzore je nová posadnutosť tohto leta. Do popredia sa dostávajú priehľadné kabelky, a to v niekoľkých rôznych štýloch.

    Tento rok je naozaj dôkazom toho, že takmer každý trend sa raz vráti. Kedysi populárne priehľadné kabelky nie sú výnimkou. Posledné týždne totiž odhalili ich rastúcu popularitu. Nezáleží na tom, z akého materiálu sú vyrobené. Popularitu si získali všetky druhy modelov, ktoré sa hodia k rôznym štýlom. Zdá sa teda, že toto leto sa súkromie stalo pasé. Odhaľte, čo nosíte vo svojej taške.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by EREWHON (@erewhon)

    Háčkovaná klasika nesklame. Kabelky zažiaria na pláži aj v kancelárii

    Jedným z obľúbených typov kabeliek, jemne odhaľujúcich vaše prednosti, sú háčkované modely. Do svojich kolekcií ich zaradili módne domy ako Prada, Chloé a Miu Miu. Ide o plážovú klasiku, ktorá ležérne doplní akékoľvek plavky. Pozor, skvele sa ale bude hodiť aj ku kancelárskemu letnému outfitu, zloženého z rozevlátých ľanových nohavíc a dopĺňajúcej košele.

    Zdroj: Prada, Chloé

    Čím väčšia, tým lepšia. Transparentnosť nosí tiež tote bags

    Ďalším výrazným modelom odhaľujúcim vaše tajomstvá sú veľké sieťované tašky, čiže tote bags. Jedná sa o priestornú kabelu, ktorú vynosíte naozaj kamkoľvek. Najlepšie vynikne po boku minimalistických outfitov, a to predovšetkým vďaka svojej modernosti a hravosti. Do svojej ponuky podobné kúsky toto leto zaradil napríklad módny dom Proenza Schouler, a to hneď v troch odtieňoch, či Arket.

    Zdroj: Proenza Schouler, Arket

    Priehľadná kabelka kričí sebavedomím. Myslite na to, čo do nej schováte

    Stopercentne najodvážnejším kúskom sú v tomto smere úplne priehľadné modely. Ide o plastové varianty, ktoré však zďaleka nie sú lacné. Dávajte si však pozor, čo do takýchto trendy kabeliek schovávate. Ak vlastníte napríklad žiarivo žltú peňaženku, mohla by narušiť zvyšok vášho vzhľadu. Okrem toho je lepšie vkladať do takýchto tašiek menej vecí, aby nepôsobili preplnene.

    Zdroj: Staud, Off-White

    Prečo slávia transparentné tašky návrat? Na vine je opäť personalizácia

    Je pravda, že priehľadné materiály vládnu módnej scéne už dlhšiu dobu. Napriek tomu sa ponúka otázka, prečo sa transparentné kabelky do popredia trendov dostávajú práve teraz. Dôvodom je v súčasnosti tak obľúbená personalizácia. Odvážna taška odhalí svetu váš majetok a nechá tak do seba preniknúť časť vás samotných. Z rovnakého dôvodu rastie rovnako popularita hravých kľúčeniek a príveskov.

    @shirleyfied Sooo ready to see The Weeknd tomorrow #concert #concerts #stadium #clearbag #clearpurse #clearbagpolicy #clearbagstadiumapproved #amazonfinds #theweeknd #afterhourstildawnstadiumtour #weeknd #losangeles #sofistadium ♬ One Of The Girls – The Weeknd & JENNIE & Lily Rose Depp

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pinterest spustil osobného asistenta. Pomôže s nákupom aj psychickou pohodou

    Nová funkcia Pinterest Assistant pretvára spôsob, akým nakupujeme online. Vizuálny AI sprievodca redefinuje nákupný digitálny priestor a mení každú interakciu s platformou Pinterest v osobný dialóg s estetickou víziou. Používateľ vstupuje do prostredia, kde technológia chápe jeho vkus rovnako citlivo ako ľudský poradca. Personalizácia prebieha okamžite a každé odporúčanie rezonuje s individuálnym štýlom. Pomocník premieňa scénu digitálneho nakupovania v priestor, kde estetika a praktickosť splývajú.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Ryža ako nová „it“ zložka parfumov. Svet vôní inklinuje k čistote

    Ryža sa stáva hviezdou modernej parfumérie. Púdrová, a pritom prekvapivo všestranná, otvára priestor pre nevšedné kompozície, ktoré kombinujú zmyslový komfort so sofistikovanou esenciou. Parfuméri využívajú ryžu na dosiahnutie hĺbky, ktorá výsledok delí od komerčných vôní. Masívna popularita vonných produktov s ryžou dokazuje, že food zložky definujú aktuálnu "estetiku" luxusných parfumov.

    Stranger Things mieri do finále. Comeback doplnia beauty aj módne spolupráce

    Koniec novembra privíta návrat populárneho seriálu Stranger Things. Na obrazovky sa vracia so svojou piatou a poslednou sériou, ktorá vyvrcholí posledný deň tohto roku. Veľké finále si žiada rovnako významné oslavy. Na pomoc preto priskočili beauty a módne značky, ktoré ponúkajú špeciálne spolupráce. Do Hawkins vás vtiahnu topánky, kabelky, prívesky alebo tematický make-up.

    Vlasy, bradavky a biznis. Prečo SKIMS dráždi verejnosť?

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekciou, ktorá oslavuje prirodzenosť tela. Alebo nie? Na sociálnych sieťach sa strhla búrka názorov, či Kim Kardashian oslavuje prirodzenosť ženského tela a búra tabu kože bez jediného chlpu, alebo naopak posilňuje nerealistické ideály krásy a tlak na "dokonalé" telo. Marketingový tím SKIMS však slávi úspech, tangá s umelým ochlpením boli behom pár dní vypredané.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    Stella McCartney dosiahla ďalší míľnik. Predstavila prvé plant-based perie

    Nedávny Parížsky týždeň módy zažil dôležitý debut. Na tamojšie prehliadkové móla dorazili prvé návrhy z plant-based peria. Na svedomí ho má britská návrhárka Stella McCartney, preslávená svojim udržateľným a ekologickým prístupom. Inovatívny materiál FEVVERS pritom nemá slúžiť ako presná napodobenina peria, jeho cieľom je vytvoriť podobnú, avšak jedinečnú estetiku.

    Balmain oslavuje 80. narodeniny. Jeho módnu stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z najvýznamnejších značiek módnej histórie oslavuje významný míľnik. Módny dom Balmain tento rok oslávi svoje 80. narodeniny. Na oslavu si nadelil nielen špeciálnu výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale aj špeciálny dokument. Postaral sa oň uznávaný režisér Loïc Prigent, ktorý vyniesol na povrch archívne záznamy, ktoré verejnosť ešte nikdy nevidela.

    Julian Klausner sa činí. Rozvíja populárne pánske tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy obliekal svet do poézie textilných kontrastov. Keď ale na konci svojej kariéry predstavil nízke semišové tenisky, pridal k svojmu odkazu nečakanú kapitolu. Precíznu, civilnú a úplne súčasnú podobu pánskych topánok. Tie sa stali jeho tichým podpisom, ktorý rezonoval aj po jeho odchode. Tento príbeh teraz pokračuje pod vedením návrhára Juliana Klausnera.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Rozhovor: Ak nevybočíš, nikto si ťa nezapamätá, myslí si návrhár Jeremiáš Fürst

    Začínajúci návrhár Jeremiáš Fürst stojí za kolekciou Dressed To Dream, ktorú tento rok predstavil na Budapeštianskom fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomedzí klasického pánskeho krajčírstva a jemného snívania. Skúma, ako môže muž vyzerať, keď odloží zbroj a dovolí si byť jemný, pokojný a prirodzený. V rozhovore hovorí dizajnér o novej mužskej identite, rivalite na českej scéne i o tom, prečo je návratnosť v móde často len ilúziou.

    ― Reklama ―