Více

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Nike začína novú kapitolu. Spolu so spoločnosťou Skims, ktorú založila influencerka a modelka Kim Kardashian, vytvoria novú fitness značku pre ženy. Projekt s názvom NikeSkims spojí dlhoročné skúsenosti spoločnosti Nike a hype, ktorý sprevádza značku Skims od jej vzniku. Prvá kolekcia by potom mala byť uvedená na trh na jar tohto roka.

    Ide o vyvrcholenie spoločnej vízie. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na ktorom jej značka Skims spolupracuje so spoločnosťou Nike. Nová značka fitness oblečenia pre ženy s názvom NikeSkims má podľa nej „ponúknuť produkt, ktorý je starostlivo navrhnutý tak, aby tvaroval a slúžil každému telu“. Ide teda o spojenie dlhoročných skúseností spoločnosti Nike a trendy aury značky Skims.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Spoločnosť, ktorú vlastní Kim Kardashian, totiž slávi úspechy prakticky od svojho vzniku v roku 2019. Odvtedy dokázala, že vie robiť nielen lákavé kampane, ale aj úspešné spolupráce. Napríklad v decembri minulého roka sa značka Skims prepojila aj so svetom športu, keď v spolupráci s The North Face vydala viac než žiadanú líniu. Spojenie so športovou ikonou Nike preto nie je až také prekvapujúce.

    Zdroj: Skims

    NikeSkims má potom predstavovať „extenzívnu líniu“ oblečenia, obuvi a doplnkov. Majú to byť kúsky, ktoré sľubujú uspokojiť potreby všetkých športovkýň bez ohľadu na ich postavu, výšku alebo farbu pleti. „Nike a Skims spája hlboký záväzok k inováciám, inklúzii a posúvaniu hraníc, ktorý je poháňaný neochvejnou vierou v silu žien,“ uviedla ďalej Kardashian. Prvú kolekciu plánuje predstaviť na jar tohto roka.

    Značka Nike sa zamerala na ženy. Sama ich ale osloviť nedokáže

    Snaha spoločnosti Nike zamerať svoju pozornosť na ženy tiež nie je ničím novým. V skutočnosti sa o to snaží už niekoľko rokov. Zdá sa však, že na to sama nestačí. Za veľkými zmenami stojí aj nový generálny riaditeľ spoločnosti Nike Elliott Hill. Do vedenia sa vrátil po odchode bývalého šéfa Johna Donahuea, ktorému mnohí analytici pripisujú zodpovednosť za pokles dopytu po výrobkoch Nike.

    @nikePredstavujeme NikeSKIMS. Nová značka, ktorá príde na jar tohto roku pre posadnutých telom. Navrhnutá na tvarovanie a skonštruovaná na výkon.originálny zvuk – Nike

    Okrem toho značka v súčasnosti čelí novej konkurencii v podobe mien ako Hoka alebo On. V oblasti dámskeho športového oblečenia dlhodobo stráca na Lululemon. Nový projekt preto predstavuje pre Nike sľubnú šancu opäť preraziť. Vďaka módnym modelom Skims je na dobrej ceste oživiť svoj zabudnutý talent zapôsobiť na zákazníkov.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    Foto:Skims

    Spoločnosti Skims a Nike spojili svoje sily. Predstavia novú fitness značku pre ženy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Nike začína novú kapitolu. Spolu so spoločnosťou Skims, ktorú založila influencerka a modelka Kim Kardashian, vytvoria novú fitness značku pre ženy. Projekt s názvom NikeSkims spojí dlhoročné skúsenosti spoločnosti Nike a hype, ktorý sprevádza značku Skims od jej vzniku. Prvá kolekcia by potom mala byť uvedená na trh na jar tohto roka.

    Ide o vyvrcholenie spoločnej vízie. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na ktorom jej značka Skims spolupracuje so spoločnosťou Nike. Nová značka fitness oblečenia pre ženy s názvom NikeSkims má podľa nej „ponúknuť produkt, ktorý je starostlivo navrhnutý tak, aby tvaroval a slúžil každému telu“. Ide teda o spojenie dlhoročných skúseností spoločnosti Nike a trendy aury značky Skims.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Spoločnosť, ktorú vlastní Kim Kardashian, totiž slávi úspechy prakticky od svojho vzniku v roku 2019. Odvtedy dokázala, že vie robiť nielen lákavé kampane, ale aj úspešné spolupráce. Napríklad v decembri minulého roka sa značka Skims prepojila aj so svetom športu, keď v spolupráci s The North Face vydala viac než žiadanú líniu. Spojenie so športovou ikonou Nike preto nie je až také prekvapujúce.

    Zdroj: Skims

    NikeSkims má potom predstavovať „extenzívnu líniu“ oblečenia, obuvi a doplnkov. Majú to byť kúsky, ktoré sľubujú uspokojiť potreby všetkých športovkýň bez ohľadu na ich postavu, výšku alebo farbu pleti. „Nike a Skims spája hlboký záväzok k inováciám, inklúzii a posúvaniu hraníc, ktorý je poháňaný neochvejnou vierou v silu žien,“ uviedla ďalej Kardashian. Prvú kolekciu plánuje predstaviť na jar tohto roka.

    Značka Nike sa zamerala na ženy. Sama ich ale osloviť nedokáže

    Snaha spoločnosti Nike zamerať svoju pozornosť na ženy tiež nie je ničím novým. V skutočnosti sa o to snaží už niekoľko rokov. Zdá sa však, že na to sama nestačí. Za veľkými zmenami stojí aj nový generálny riaditeľ spoločnosti Nike Elliott Hill. Do vedenia sa vrátil po odchode bývalého šéfa Johna Donahuea, ktorému mnohí analytici pripisujú zodpovednosť za pokles dopytu po výrobkoch Nike.

    @nikePredstavujeme NikeSKIMS. Nová značka, ktorá príde na jar tohto roku pre posadnutých telom. Navrhnutá na tvarovanie a skonštruovaná na výkon.originálny zvuk – Nike

    Okrem toho značka v súčasnosti čelí novej konkurencii v podobe mien ako Hoka alebo On. V oblasti dámskeho športového oblečenia dlhodobo stráca na Lululemon. Nový projekt preto predstavuje pre Nike sľubnú šancu opäť preraziť. Vďaka módnym modelom Skims je na dobrej ceste oživiť svoj zabudnutý talent zapôsobiť na zákazníkov.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Tom Ford vstúpil do novej cenovej éry. Basic šaty kúpite za tisíce dolárov

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, čo malo svoju logiku. Dokonale ušitý smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. Zdá sa však, že s príchodom Haidera Ackermanna značka otvára novú kapitolu, ktorá nie je len o estetike, ale aj o cene. Na internet sa dostali kúsky z kolekcie na jeseň 2025 a šaty s cenovkou 10 000 dolárov vyvolali diskusiu o tom, či sme svedkami novej éry módy, alebo skôr novej éry cien.

    Jeseň podľa Ann Demeulemeester. Ponúka neorganizovaný chaos

    Kreatívny riaditeľ značky Ann Demeulemeester Stefano Gallici v kolekcii FW25 ukazuje, že nová éra môže byť temná, rozhádzaná a spočiatku neorganizovaná. Napriek tomu v sebe nesie zvláštnu krásu. Či už sú to vrstvy roztrhanej látky, kože alebo kabáty s asymetrickými líniami. Čierna pohlcuje emócie a dáva im konkrétny tvar, zatiaľ čo svetlo preniká cez biele akcenty a javí sa ako záblesk nádeje.

    Móda v kocke: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani sa vyjadril k budúcnosti svojho módneho domu a naznačil plán svojho odchodu. Brunello Cucinelli oznámil sľubné výsledky za prvý polrok a Tom Ford naverboval Tildu Swinton na propagáciu značky Black Orchid Reserve. Prehliadka Louvre Couture dosiahla míľnik milióna návštevníkov a Pomellato plánuje výstavu.

    Zo stretnutia rovno do baru. Do priestrannej kabelky sa zmestí celé kráľovstvo

    Deň strávený v kancelárii často neladí s balením naľahko. Notebook, diár, krabička s obedom, kozmetická taštička a prípadný drobný nákup sa nezmestia do každej trendy tašky. Priestranná kabelka je preto must have pre všetky ženy, ktoré chcú vyzerať cez deň štýlovo, ale zároveň mať za každej situácie všetko dôležité neustále po ruke.

    Módne výstavy v zlatej ére. Vyberať si môžete naprieč metropolami

    Módne výstavy sa stali kultúrnymi udalosťami, ktoré priťahujú davy návštevníkov rovnako silno ako koncerty či premiéry. Galérie a múzeá sa premieňajú na pomyselné pódiá, na ktorých odev získava novú dimenziu a stáva sa symbolom estetiky, inovácie i kultúrnej identity. Tohtoročný rok potvrdzuje, že móda si vydobyla pevné miesto medzi veľkými umeleckými disciplínami a neustále prináša nové fascinujúce projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoode opäť vedú anti-woke témy

    Byť "woke" už v Hollywoode a americkej popkultúre nie je in. Po pomerne krátkej ére diverzity a inklúzie sa teraz priemysel vracia k viac tradičným naratívam. Namiesto menšinových hlasov či queer autorov dostávajú priestor projekty, ktoré spoliehajú na tradičnú istotu, teda atraktívne, sexuálne nespútané a väčšinovo biele postavy. Dôvodom posunu späť je okrem iného aj súčasná politika.

    Karl Lagerfeld opäť prekvapil. Do novej kampane obsadil Paris Hilton

    O značke Karl Lagerfeld nebolo v posledných mesiacoch príliš počuť. Teraz na seba však strháva pozornosť módneho sveta, a to vďaka čerstvej kampani pre tohtoročnú jeseň a zimu. Jej tvárou sa totiž stala preslávená podnikateľka a influencerka Paris Hilton. K zosnulému návrhárovi mala blízko a rovnako ako on pomohla definovať celú jednu éru.

    Gap vyhral denim lotériu. Značka slávi úspech s virálnou kampaňou

    Občas sa vyplatí staviť na starú osvedčenú klasiku. Dôkazom je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Spoločnosť totiž uspela s videom predstavujúcim rozmanitú dievčenskú skupinu Katseye, ktorá zatancovala na populárny hit Milkshake. Choreografia sa okamžite stala virálnou a priniesla značke nečakanú pozornosť a chválu.

    Keď túžba po odlišnosti vytvorí uniformu. Popularita Crocs, bohužiaľ, neumiera

    Pohodlie je ceneným módnym prvkom, ale niekedy prekračuje hranice vkusu. Plastová obuv, pôvodne vyrobená pre rybárov, sa v priebehu rokov stala viditeľným trendom. Crocsy sú roztomilé na deťoch a praktické na záhrade, ale už nejaký čas sa objavujú aj na prehliadkových mólach, v kolekciách celebrít a v limitovaných a rýchlo vypredaných edíciách.

    Nie je modeling ako modeling. Na čo si dať pozor pred vstupom do agentúry?

    Modeling je pre mnohých ľudí lákavý svet plný lesku, cestovania a tvárí na obálkach časopisov. Za blyštivými fotografiami sa ale často skrýva tvrdý biznis, v ktorom sa nováčikovia môžu ľahko popáliť. Než teda prikývnete na ponuku prvej agentúry, je dobré vedieť, čo je štandard, čo už je podozrivé a na aké detaily sa v zmluve zamerať. Správna príprava a informovanosť vám môžu ušetriť nielen peniaze, ale aj nervy a reputáciu.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hviezdy privítajú v Cinema Club

    Beauty odnož módneho domu Giorgio Armani už po ôsmy raz dorazí do Benátok ako oficiálny sponzor tamojšieho filmového festivalu. Aj tento rok si prichystala niekoľko vysoko očakávaných udalostí. Prvýkrát medzi ne patrí aj luxusný Cinema Club, teda priestor, kde sa hviezdy a priatelia značky môžu stretávať medzi zastávkami na červenom koberci.

    Je čas dať si do poriadku jesenný šatník. Pridajte volániky a ozvláštnite ho kožušinou

    Ak sa tešíte na back to school nákupy, váš čas sa pomaly blíži. Ak váš jesenný šatník potrebuje nový vietor, inšpirujte sa najznámejšími značkami. Tento rok prináša trendy z minulosti a horúce novinky, ktoré si razia cestu do mestských ulíc. Ak vás nákupná nálada ešte nezasiahla, nezúfajte. Väčšinu poskladáte aj z kúskov, ktoré už vlastníte.

    S príchodom jesene prichádza Slavic Girl estetika. Masívny trend vznikol na TikToku

    Jeseň má zvláštnu schopnosť vyvolať nostalgiu a túžbu po niečom intenzívnejšom, a práve v tomto období na TikToku opäť exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale aj atmosféru. Predstavte si zasnežené ulice, lampy s oranžovým svetlom a ženu zahalenú v dlhom kožuchu, ktorá sa pohybuje, ako by patrila k filmovým ikonám starej Moskvy či Varšavy. Pôsobí drsne, ale zároveň neodolateľne.

    Sarah Burton stavia do popredia ženy. Poctila ich v novej kampani pre Givenchy

    Stále ešte čerstvá kreatívna riaditeľka módneho domu Givenchy Sarah Burton odhalila ďalšiu kampaň. Tentokrát do nej zapojila nielen známe modelky, ale aj svoju crew. Pred kameru sa tak postavila make-up umelkyňa alebo stylistka, s ktorými návrhárka dlhodobo spolupracuje. Dizajnérka opäť dokazuje, že vo svojej práci stavia do popredia hlavne ženy.

    Jeseň oživí správna manikúra. Uspejete s aura nechtami aj červenými odtieňmi

    V sychravom jesennom počasí sú často drobné detaily to jediné, čo nám dokáže spraviť náladu. Ak hľadáte spôsob, ako prekonať hroziacu pochmúrnosť slabnúceho slnka, zachráni vás aktuálna trendy manikúra. Diktuje totiž odtiene, s ktorými rozhodne smútiť nebudete. Vyskúšajte hravý aura look, alebo sa vráťte k nadčasovo červeným tónom.

    Chcete surovú tresku za 55 dolárov? Značka David mení proteín na luxusný zážitok

    Značka David robí z obyčajnej ryby symbol statusu a testuje, kam až siaha ochota zákazníkov zaplatiť za čisté bielkoviny a vizuálne atraktívne balenie. Spoločnosť na trh okrem svojich proteínových tyčiniek nedávno uviedla aj mrazenú tresku za 55 dolárov. Zákazníci sú však stále pripravení si priplatiť. Prečo ich nezarazí ani prehnane vysoká cenovka?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―