Více

    ― Reklama ―

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Módny svet sa už nevie dočkať. V máji budúceho roka bude netrpezlivo očakávať nielen kultový Met Gala, ale jeho oči sa budú upierať aj na premiéru očakávaného filmu Diabol nosí Pradu 2. Problém je, že dovtedy už možno bude poznať každý záhyb ešte nenatočeného filmu. Vďačiť za to bude môcť nielen paparazzom a médiám, ale aj používateľom sociálnych sietí, ktorí túžia po čerstvých spoileroch.

    Hneď prvé dni natáčania pokračovania ikonického filmu priniesli prvé záblesky toľko milovaných postáv. Čo sa spočiatku zdalo ako vytúžená dávka nostalgie, však čoskoro zhorklo. Z pár fotiek sa stala záplava momentov, ktoré by sme radšej opäť vytlačili. Nie je potrebné spoliery ďalej šíriť, už teraz je však jasné, aké postavy sa na filmové plátno vrátia, ako asi budú vyzerať a do koho sa tentokrát zaľúbia.

    Zdroj: Profimedia

    Klasická vlna spoilerov teda dosiahla nové rozmery. Mnohí fanúšikovia teraz na sociálnych sieťach vyzývajú, aby bojkotovali neustály prílev nových fotografií a informácií. Majú pocit, že už videli polovicu filmu a nemajú sa na čo tešiť. V ich očiach neexistuje žiadna neznáma, žiadne prekvapenie, dokonca ani príjemná nevedomosť o tom, čo sa objaví na filmovom plátne. Ničia moderné spoilery zážitok z kina?

    Spoliery sú nástroj propagácie. Filmu však môžu vykopať aj vlastný hrob

    Na jednu stranu je nutné uznať, že filmoví producenti čelia v súčasnej dobe nevídaným požiadavkám. Už nestačí iba vydať trailer a filmový plagát, aby divákov prilákali do kín. Miesto toho musia podstúpiť komplikovaný kolotoč propagácie, ktorého súčasťou sú „omylom“ vypustené rozhovory s castingom alebo využívanie instagramových profilov hlavných hercov. Inak nemajú šancu zaujať.

    Zdroj: Profimedia

    To isté platí aj pre tím stojaci za filmom Diabol nosí Pradu 2, ktorý nemožno považovať za obyčajnú obeť chtivých médií. Samotná Anne Hathaway zdieľala prvý deň video, na ktorom mala oblečený blankytný sveter, teda jasný odkaz na pôvodný film. Následne sama zverejnila niekoľko lookov z natáčania. Prvotné nahliadnutie do zákulisia však čoskoro preklenulo do obsesívnych analýz a debát.

    @zhuljetta #viral #devilwearsprada ♬ originálny zvuk – vcblade

    Fanúšikovia debatujú o tom, či sú náhodné celebrity, ktoré boli spozorované v New Yorku, súčasťou hereckého obsadenia, a renomované módne časopisy radia, kde si kúpiť konkrétne kúsky oblečenia. Okrem toho majú fanúšikovia možnosť meniť samotný dej. Kvôli ich ostrej kritike filmári často zaváhajú a začnú meniť hotový film. Presne taký osud postretlo napríklad najnovšie spracovanie rozprávky Snehulienka z produkcie Disney.

    Kritika sa však zniesla aj na obsadenie pripravovanej série o Harrym Potterovi. Niektorí filmári, ako napríklad taliansky režisér Paolo Sorrentino, radšej neprezradia ani základnú anotáciu svojho filmu. Bezhraničná túžba získať pozornosť a vedieť viac nás tak pomaly láka do novej éry filmov. Takej, v ktorej tvorcovia vopred prehrali, pretože diváci už vedia, aký je ich názor na nezverejnený film.

    Zdroje: Vanity Fair, NSS Magazine, Instagram, TikTok

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Módny svet sa už nevie dočkať. V máji budúceho roka bude netrpezlivo očakávať nielen kultový Met Gala, ale jeho oči sa budú upierať aj na premiéru očakávaného filmu Diabol nosí Pradu 2. Problém je, že dovtedy už možno bude poznať každý záhyb ešte nenatočeného filmu. Vďačiť za to bude môcť nielen paparazzom a médiám, ale aj používateľom sociálnych sietí, ktorí túžia po čerstvých spoileroch.

    Hneď prvé dni natáčania pokračovania ikonického filmu priniesli prvé záblesky toľko milovaných postáv. Čo sa spočiatku zdalo ako vytúžená dávka nostalgie, však čoskoro zhorklo. Z pár fotiek sa stala záplava momentov, ktoré by sme radšej opäť vytlačili. Nie je potrebné spoliery ďalej šíriť, už teraz je však jasné, aké postavy sa na filmové plátno vrátia, ako asi budú vyzerať a do koho sa tentokrát zaľúbia.

    Zdroj: Profimedia

    Klasická vlna spoilerov teda dosiahla nové rozmery. Mnohí fanúšikovia teraz na sociálnych sieťach vyzývajú, aby bojkotovali neustály prílev nových fotografií a informácií. Majú pocit, že už videli polovicu filmu a nemajú sa na čo tešiť. V ich očiach neexistuje žiadna neznáma, žiadne prekvapenie, dokonca ani príjemná nevedomosť o tom, čo sa objaví na filmovom plátne. Ničia moderné spoilery zážitok z kina?

    Spoliery sú nástroj propagácie. Filmu však môžu vykopať aj vlastný hrob

    Na jednu stranu je nutné uznať, že filmoví producenti čelia v súčasnej dobe nevídaným požiadavkám. Už nestačí iba vydať trailer a filmový plagát, aby divákov prilákali do kín. Miesto toho musia podstúpiť komplikovaný kolotoč propagácie, ktorého súčasťou sú „omylom“ vypustené rozhovory s castingom alebo využívanie instagramových profilov hlavných hercov. Inak nemajú šancu zaujať.

    Zdroj: Profimedia

    To isté platí aj pre tím stojaci za filmom Diabol nosí Pradu 2, ktorý nemožno považovať za obyčajnú obeť chtivých médií. Samotná Anne Hathaway zdieľala prvý deň video, na ktorom mala oblečený blankytný sveter, teda jasný odkaz na pôvodný film. Následne sama zverejnila niekoľko lookov z natáčania. Prvotné nahliadnutie do zákulisia však čoskoro preklenulo do obsesívnych analýz a debát.

    @zhuljetta #viral #devilwearsprada ♬ originálny zvuk – vcblade

    Fanúšikovia debatujú o tom, či sú náhodné celebrity, ktoré boli spozorované v New Yorku, súčasťou hereckého obsadenia, a renomované módne časopisy radia, kde si kúpiť konkrétne kúsky oblečenia. Okrem toho majú fanúšikovia možnosť meniť samotný dej. Kvôli ich ostrej kritike filmári často zaváhajú a začnú meniť hotový film. Presne taký osud postretlo napríklad najnovšie spracovanie rozprávky Snehulienka z produkcie Disney.

    Kritika sa však zniesla aj na obsadenie pripravovanej série o Harrym Potterovi. Niektorí filmári, ako napríklad taliansky režisér Paolo Sorrentino, radšej neprezradia ani základnú anotáciu svojho filmu. Bezhraničná túžba získať pozornosť a vedieť viac nás tak pomaly láka do novej éry filmov. Takej, v ktorej tvorcovia vopred prehrali, pretože diváci už vedia, aký je ich názor na nezverejnený film.

    Zdroje: Vanity Fair, NSS Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    Archív prestal byť spomienkou. Dnes definuje to, čo považujeme za nové

    Trend slow fashion nie je tým hlavným dôvodom, prečo návrhári v poslednej dobe siahajú do vlastných archívov. Marketingové oddelenia reagujú na rastúci záujem o vizuály z minulého storočia. Fotografie a videá z 80. a 90. rokov zbierajú na sociálnych sieťach státisíce lajkov a zdieľaní. Práve takéto okamihy dokazujú, že verejnosť stále miluje dobovú pompéznosť a ikonický glamour z čias, keď trh nebol taký presýtený ako dnes.

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Make-up s nádychom nekonečného leta. Island Girl oddiali sychravú jeseň

    Aj keď sa už leto pomaly blíži ku koncu, vysnívaným dovolenkám ešte nie je koniec. Či už mierite do tropických krajín, alebo si len túžite uchovať kúsok leta, estetika Island Girl je to pravé pre vás. Beauty trend láka na všetko, čo na slnečných dňoch tak milujeme. Žiariacu pokožku, jemne rozstrapatené vlasy, exotické vône a jemne naružovelý make-up look.

    Nenachytajte sa na greenwashing. Ako vyzerať dobre s čistým svedomím?

    Greenwashing, vysoké ceny aj nedostatok transparentných informácií sťažujú cestu k udržateľnému šatníku. Hoci stále viac výrobcov reaguje na klimatickú krízu a podniká kroky k väčšej zodpovednosti, nie všetci o svojich aktivitách komunikujú pravdivo a otvorene. Napriek tomu existujú značky, ktoré dokazujú, že štýl a ohľaduplnosť k planéte sa nevylučujú. Ako začať robiť prvé zmysluplné kroky smerom k udržateľnejšiemu obliekaniu?

    Gucci čelí sporu s talianskymi odbormi. Po značke požadujú sľúbené bonusy

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Navoňajte sa vzácnymi spomienkami. Netradičné letné parfumy zaistia večné prázdniny

    Či už sa vám letná dovolenka skončila, alebo stále túžite po slnečných lúčoch, v kozmetickom svete existujú kúzla, ktoré vedia toto obdobie navrátiť späť. Letné parfumy slúžia ako elixíry ďaleko nad úrovňou citrusových toaletných vôd z drogérie. Siahnite po dizajnérskom kúsku, vďaka ktorému si môžete kúsok leta ešte uchovať v krásnom flakóne.

    Módne peklo sa opäť otvára. Natáčanie filmu Diabol nosí Pradu 2 je v plnom prúde

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Diabol nosí Pradu sa po 20 rokoch konečne vracia s druhým dielom. A máme sa na čo tešiť. Uvidíme pôvodné herecké obsadenie, ale roly sa tentokrát obrátia. Natáčanie v súčasnosti prebieha v New Yorku a prvé zábery potvrdzujú, že Miranda Priestly ešte zďaleka nepovedala svoje posledné "That’s all."

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Späť do školy, späť do kancelárie. Luxusné značky myslia aj na papiernictvo pre dospelých

    Pomaly sa blížiaci september znamená veľkú zmenu v živote všetkých školákov. Hoci dospelí už prázdniny nemajú, aj pre nich predstavuje nadchádzajúce obdobie pomyselný nový štart, a to nielen v kancelárskom nasadení. Prečo si preto z back to school šialenstva neurobiť dôvod na radosť? Luxusné dizajnérske doplnky zo sveta papiernictva priamo lákajú k ich využitiu.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    American Eagle čelí kritike. Na vine je kontroverzná reklama so Sydney Sweeney

    Módny svet je neúprosný a neustále presúva svoju pozornosť z jedného trendu na ďalší. Snaha zaujať v ňom preto často dosahuje nové rozmery. Príkladom je nedávna kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvôli hre so slovami čelí reklama tvrdej kritike, ktorá za ňou vidí podporu eugeniky. Značka v pondelok zverejnila svoju prvú reakciu.

    Generačný konflikt na móle Prada. Mileniáli chápu depression hair inak ako gen Z

    Nedávna show značky Prada na Milánskom týždni módy vyvolala debatu nie kvôli samotným návrhom, ale účesom-neúčesom modeliek. Ich vlasy vyzerali, ako by na mólo dorazili rovno z postele a ich majiteľky nemali energiu na akúkoľvek úpravu. Ihneď dostali nálepku depression hair. Návrhári v reakcii na kritiku štýl označili za takzvaný depressive chic. Lenže je vôbec možné považovať depresiu za niečo "šik"?

    Pamela Anderson oslavuje prirodzenú krásu. Boduje so značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na seba už dlhší čas strháva pozornosť. Dôvodom však nie je výrazný make-up alebo outfity. Naopak, päťdesiatosemročná hviezda žiari pomocou zdravej pleti bez známky beauty produktov. Jej nedávno objavený životný štýl potom perfektne dopĺňa skin care značka Sonsie, ktorú založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánsku módu čaká revolúcia. Žabky prechádzajú z pláže na módne móla

    Klasická letná obuv získala upgrade. Uplynulé pánske módne prehliadky posunuli žabky na novú úroveň. Tie sa tak okrem pláží môžu novo tešiť na prechádzky po meste, či dokonca červenom koberci. Tohtoročný aj budúci pánsky letný šatník sa bez nich preto nezaobíde. Populárnu obuv do svojej ponuky zaradili aj značky ako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―