Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Hviezda seriálu Pretty Little Liars Shay Mitchell vystúpila so zaujímavou a kontroverznou novinkou. Projekt Rini, inšpirovaný kórejskou kozmetikou, vzbudil pozornosť rodičov a od začiatku čelí vlne kritiky. Niektorí sú nadšení, že je kozmetika skutočne šetrná pre detskú pleť a oceňujú dizajnovú hravosť masiek. Iní však kozmetickú líniu odsudzujú za prenášanie štandardu krásy na deti už v tak raných rokoch.

    Zdroj: Rini

    Je Rini významný míľnik, alebo symbol skazenosti kozmetického priemyslu?

    Už v predchádzajúcich rokoch sa na sociálnych sieťach, ako je TikTok alebo Instagram, šírili videá vyrabovaných regálov v obchodoch Sephora. Zamestnanci sa v nich sťažovali na deti vo veku raných školských rokov, ktoré často zničili produkty značiek Summer Friday alebo Drunk Elephant tak, že už neboli použiteľné. Deti totiž videli značky u svojich obľúbených influenceriek a vo videách typu „Get Un/Ready With Me“, ktoré v nich vzbudili potrebu tieto produkty vlastniť. A to aj napriek tomu, že sú určené pre oveľa dospelejší typ pleti.

    Zdroj: Rini

    Shay Mitchell na tento problém odpovedala líniou Rini, ktorá je vhodná pre detskú pleť a nemala by ju ničiť. Na sociálnych sieťach však mnohí používatelia označili značku ako vnucovanie štandardov krásy deťom a vyjadrilo názor, že by mali byť ponechané deťmi, namiesto toho, aby boli vedené ku komplexným skincare rutinám. Podľa niektorých expertov je pre detskú pokožku najšetrnejšie nepoužívať žiadne beauty produkty. Ďalší ľudia zase tvrdili, že na nich obrázok dievčatka s pleťovou maskou pôsobí znepokojujúco. Štandardy krásy sa posunuli na nereálnu úroveň.

    Zástancovia Shay Mitchell bránili Rini argumentom, že bolo potrebné zaplniť medzeru chýbajúcej detskej kozmetiky jemnejšími a vhodnejšími produktmi. Odpoveďou im však bolo, že beauty priemysel už dlhé roky ponúka hypoalergénne krémy, opaľovacie prípravky a ďalšie odporúčania dermatológov. Otázkou teda zostáva, či značka vedená celebritou vnáša skutočnú hodnotu, alebo ide len o marketingový ťah. Kritici projekt obvinili z toho, že zneužíva pocit viny rodičov a rastúci trend „detských beauty rutín“, ktorý je však skôr škodlivý než prospešný.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by rini (@rini)

    Príchod Rini kladie otázky. Je to starostlivosť, alebo hranica, ktorú nemáme prekračovať?

    Diskusia okolo Rini tak odhaľuje hlbší problém, než sa na prvý pohľad môže zdať. Kde leží hranica medzi zdravou starostlivosťou a zbytočným tlakom na pleť? Či už sa verejnosť prikloní na ktorúkoľvek stranu, jedno je isté. Rini svojimi pleťovými maskami s dizajnom zvierat otvorila dôležitú debatu o tom, ako pristupujeme k detskej kráse a pripomenula, že aj dobre mienené inovácie môžu vyvolať nečakane silné reakcie.

    Zdroje: Tribune, Instagram, Rini, TikTok, Cosmetics Design

    Autor článku:

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    ― Reklama ―

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Hviezda seriálu Pretty Little Liars Shay Mitchell vystúpila so zaujímavou a kontroverznou novinkou. Projekt Rini, inšpirovaný kórejskou kozmetikou, vzbudil pozornosť rodičov a od začiatku čelí vlne kritiky. Niektorí sú nadšení, že je kozmetika skutočne šetrná pre detskú pleť a oceňujú dizajnovú hravosť masiek. Iní však kozmetickú líniu odsudzujú za prenášanie štandardu krásy na deti už v tak raných rokoch.

    Zdroj: Rini

    Je Rini významný míľnik, alebo symbol skazenosti kozmetického priemyslu?

    Už v predchádzajúcich rokoch sa na sociálnych sieťach, ako je TikTok alebo Instagram, šírili videá vyrabovaných regálov v obchodoch Sephora. Zamestnanci sa v nich sťažovali na deti vo veku raných školských rokov, ktoré často zničili produkty značiek Summer Friday alebo Drunk Elephant tak, že už neboli použiteľné. Deti totiž videli značky u svojich obľúbených influenceriek a vo videách typu „Get Un/Ready With Me“, ktoré v nich vzbudili potrebu tieto produkty vlastniť. A to aj napriek tomu, že sú určené pre oveľa dospelejší typ pleti.

    Zdroj: Rini

    Shay Mitchell na tento problém odpovedala líniou Rini, ktorá je vhodná pre detskú pleť a nemala by ju ničiť. Na sociálnych sieťach však mnohí používatelia označili značku ako vnucovanie štandardov krásy deťom a vyjadrilo názor, že by mali byť ponechané deťmi, namiesto toho, aby boli vedené ku komplexným skincare rutinám. Podľa niektorých expertov je pre detskú pokožku najšetrnejšie nepoužívať žiadne beauty produkty. Ďalší ľudia zase tvrdili, že na nich obrázok dievčatka s pleťovou maskou pôsobí znepokojujúco. Štandardy krásy sa posunuli na nereálnu úroveň.

    Zástancovia Shay Mitchell bránili Rini argumentom, že bolo potrebné zaplniť medzeru chýbajúcej detskej kozmetiky jemnejšími a vhodnejšími produktmi. Odpoveďou im však bolo, že beauty priemysel už dlhé roky ponúka hypoalergénne krémy, opaľovacie prípravky a ďalšie odporúčania dermatológov. Otázkou teda zostáva, či značka vedená celebritou vnáša skutočnú hodnotu, alebo ide len o marketingový ťah. Kritici projekt obvinili z toho, že zneužíva pocit viny rodičov a rastúci trend „detských beauty rutín“, ktorý je však skôr škodlivý než prospešný.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by rini (@rini)

    Príchod Rini kladie otázky. Je to starostlivosť, alebo hranica, ktorú nemáme prekračovať?

    Diskusia okolo Rini tak odhaľuje hlbší problém, než sa na prvý pohľad môže zdať. Kde leží hranica medzi zdravou starostlivosťou a zbytočným tlakom na pleť? Či už sa verejnosť prikloní na ktorúkoľvek stranu, jedno je isté. Rini svojimi pleťovými maskami s dizajnom zvierat otvorila dôležitú debatu o tom, ako pristupujeme k detskej kráse a pripomenula, že aj dobre mienené inovácie môžu vyvolať nečakane silné reakcie.

    Zdroje: Tribune, Instagram, Rini, TikTok, Cosmetics Design

    ― Reklama ―

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Military trend ovláda ulice. Z haute couture však mieri na oltár rýchlej módy

    Military trend sa z jesenných prehliadok prelieva do každodennej módy s takou razanciou, že si podmaňuje aj fast fashion reťazce. Siluety inšpirované uniformami, ramená v zbrojnej geometrii a zdobné gombíky získavajú masový dosah. Séria kolekcií svetových módnych domov vytvorila atmosféru, ktorá praje odvážne štruktúrovaným vrstvám. Publikum túžiace po výraznom stylingu siaha po kúskoch, ktoré majú pôvod v aristokracii aj frontových líniách. Stráca ale trend vďaka svojej obľube pôvodné čaro?

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    Luxury Insights: Missoni búra vlastné hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysokej módy a ďalších odvetví luxusného priemyslu začínajú blednúť. Missoni je len jednou z mnohých legendárnych značiek, ktoré v poslednej dobe skúmajú svet exkluzívnych nehnuteľností. Módny dom koncom novembra oznámil svoju najnovšiu investíciu, a to rezidenčný projekt na Dubajských ostrovoch. Spolupracuje na ňom s tamojšou spoločnosťou Octa Development.

    ― Reklama ―