Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Rick Owens posúva hranice svojho temného vesmíru smerom, ktorý vzbudzuje pozornosť medzi milovníkmi high-end starostlivosti. Nová súprava uvádza svet ústnej starostlivosti do priestoru, kde prevláda brutalistický minimalizmus, vône na úrovni niche parfumov a rituály, ktoré získavajú neočakávanú váhu. Kolekcia kombinuje estetiku sochárskej drsnosti s intímnou každodennosťou. Výsledkom je zážitok, ktorý premieňa bežnú rannú sekvenciu na uvedomelý akt.

    Súprava ústnej starostlivosti prichádza ako objekt, ktorý si žiada priestor a pozornosť, podobne ako topánky, kabáty či ikonické siluety Ricka Owensa. Vône sa inšpirujú Owensovou posadnutosťou zemou, svetlom, kovom a temnou energiou. Kefka z prírodných materiálov funguje ako dizajnový predmet, pasta a sprej zase fungujú ako brutalisticky éterické doplnky. Ide o kúpeľňový arzenál pre perfekcionistov, ktorí premýšľajú o tele aj štýle ako o celistvom systéme. Kolekcia v spolupráci so značkou Selahatin prináša neočakávanú formu luxusu, ktorá sa dotýka rutinných detailov života.

    Luxusná starostlivosť dostáva nový rozmer. Rick Owens servíruje súpravu pre ústnu hygienu

    Rick Owens vždy tvoril svet, v ktorom sa životný štýl mení na scénu. Jeho návrhy majú schopnosť urobiť aj z obyčajného pohybu tela teatrálnu inscenáciu. Nová súprava pre ústnu hygienu filozofiu rozširuje do sféry osobnej starostlivosti, ktorá získava architektúru, vôňu a estetiku rovnako premyslenú ako návrhárove ikonické modely. Štyri prvky, teda pasta, ústna voda, sprej a ručne vyrobená kefka vytvárajú súbor, ktorý funguje ako dizajnový fetiš aj praktická výbava.

    Zdroj: Selahatin

    Každá vôňa pracuje s intenzívnymi ingredienciami, ktoré by sme u podobného produktu očakávali. Korenie, borievka, citrus s tmavou linkou, byliny s ostrým profilom. Owensov svet spoločne so značkou Selahatin preniká až na hranicu jazyka a zmyslov. Človek, ktorý ráno siahne po týchto produktoch, získava okamžite špecifickú energiu. Rituál „temnej čistoty“, ale zároveň dravú pripravenosť. Ide navyše o perfektnú dekoráciu podčiarkujúcu dizajnovo surové kúpeľne.

    Zdroj: Selahatin

    Z Owensovej kúpeľne do vašej. Kefka je vyrobená ručne z prírodného rohu

    Zvláštnu pozornosť strháva kefka. Ide o objekt, ktorý by bez problémov zapadol medzi Owensove módne doplnky. Prírodný roh, ručná výroba, štetiny s presným odporom. Dotyk kefky pôsobí ako spojenie starého remesla a súčasnej estetiky. Presne týmto spôsobom Rick Owens prenáša svoju tvorbu aj do oblasti odevných prvkov. Oral súprava pracuje s rovnakou vážnosťou ako jeho monumentálne bundy alebo topánky Geobasket.

    Zdroj: Rick Owens

    Nová kolekcia nadväzuje na trend, v ktorom sa lifestylové doplnky stávajú neoddeliteľnou súčasťou estetiky módnych domov. Súčasný high-end zákazník sleduje textúru, vôňu, materiál aj bežné rituály. Rick Owens kráča do moderného priestoru so svojou typickou sochárskou energiou a ponúka produkt, ktorý prináša až asketickú eleganciu. Pod jeho taktovkou sa luxusná starostlivosť posúva bližšie k avantgarde než ku kozmetike.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by TheTruffle (@thetruffle_cz)

    Všetky produkty z kolekcie existujú ako samostatné položky aj ako kompletná súprava. Pasta, ústna voda, sprej a kefka tvoria logickú zostavu, napriek tomu každý prvok funguje autonómne a umožňuje vlastnú skladbu starostlivosti. Ponuka je dostupná online na oficiálnom webe Ricka Owensa, ako aj na českom Footshope, ktorý celý sortiment a jednotlivé výrobky zaradil do svojej prémiovej ponuky.

    Zdroje: 10 Magazine, Highsnobiety, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    Rick Owens uvádza súpravu ústnej starostlivosti. Chcete brutalistickú zubnú kefku?

    ― Reklama ―

    Rick Owens posúva hranice svojho temného vesmíru smerom, ktorý vzbudzuje pozornosť medzi milovníkmi high-end starostlivosti. Nová súprava uvádza svet ústnej starostlivosti do priestoru, kde prevláda brutalistický minimalizmus, vône na úrovni niche parfumov a rituály, ktoré získavajú neočakávanú váhu. Kolekcia kombinuje estetiku sochárskej drsnosti s intímnou každodennosťou. Výsledkom je zážitok, ktorý premieňa bežnú rannú sekvenciu na uvedomelý akt.

    Súprava ústnej starostlivosti prichádza ako objekt, ktorý si žiada priestor a pozornosť, podobne ako topánky, kabáty či ikonické siluety Ricka Owensa. Vône sa inšpirujú Owensovou posadnutosťou zemou, svetlom, kovom a temnou energiou. Kefka z prírodných materiálov funguje ako dizajnový predmet, pasta a sprej zase fungujú ako brutalisticky éterické doplnky. Ide o kúpeľňový arzenál pre perfekcionistov, ktorí premýšľajú o tele aj štýle ako o celistvom systéme. Kolekcia v spolupráci so značkou Selahatin prináša neočakávanú formu luxusu, ktorá sa dotýka rutinných detailov života.

    Luxusná starostlivosť dostáva nový rozmer. Rick Owens servíruje súpravu pre ústnu hygienu

    Rick Owens vždy tvoril svet, v ktorom sa životný štýl mení na scénu. Jeho návrhy majú schopnosť urobiť aj z obyčajného pohybu tela teatrálnu inscenáciu. Nová súprava pre ústnu hygienu filozofiu rozširuje do sféry osobnej starostlivosti, ktorá získava architektúru, vôňu a estetiku rovnako premyslenú ako návrhárove ikonické modely. Štyri prvky, teda pasta, ústna voda, sprej a ručne vyrobená kefka vytvárajú súbor, ktorý funguje ako dizajnový fetiš aj praktická výbava.

    Zdroj: Selahatin

    Každá vôňa pracuje s intenzívnymi ingredienciami, ktoré by sme u podobného produktu očakávali. Korenie, borievka, citrus s tmavou linkou, byliny s ostrým profilom. Owensov svet spoločne so značkou Selahatin preniká až na hranicu jazyka a zmyslov. Človek, ktorý ráno siahne po týchto produktoch, získava okamžite špecifickú energiu. Rituál „temnej čistoty“, ale zároveň dravú pripravenosť. Ide navyše o perfektnú dekoráciu podčiarkujúcu dizajnovo surové kúpeľne.

    Zdroj: Selahatin

    Z Owensovej kúpeľne do vašej. Kefka je vyrobená ručne z prírodného rohu

    Zvláštnu pozornosť strháva kefka. Ide o objekt, ktorý by bez problémov zapadol medzi Owensove módne doplnky. Prírodný roh, ručná výroba, štetiny s presným odporom. Dotyk kefky pôsobí ako spojenie starého remesla a súčasnej estetiky. Presne týmto spôsobom Rick Owens prenáša svoju tvorbu aj do oblasti odevných prvkov. Oral súprava pracuje s rovnakou vážnosťou ako jeho monumentálne bundy alebo topánky Geobasket.

    Zdroj: Rick Owens

    Nová kolekcia nadväzuje na trend, v ktorom sa lifestylové doplnky stávajú neoddeliteľnou súčasťou estetiky módnych domov. Súčasný high-end zákazník sleduje textúru, vôňu, materiál aj bežné rituály. Rick Owens kráča do moderného priestoru so svojou typickou sochárskou energiou a ponúka produkt, ktorý prináša až asketickú eleganciu. Pod jeho taktovkou sa luxusná starostlivosť posúva bližšie k avantgarde než ku kozmetike.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by TheTruffle (@thetruffle_cz)

    Všetky produkty z kolekcie existujú ako samostatné položky aj ako kompletná súprava. Pasta, ústna voda, sprej a kefka tvoria logickú zostavu, napriek tomu každý prvok funguje autonómne a umožňuje vlastnú skladbu starostlivosti. Ponuka je dostupná online na oficiálnom webe Ricka Owensa, ako aj na českom Footshope, ktorý celý sortiment a jednotlivé výrobky zaradil do svojej prémiovej ponuky.

    Zdroje: 10 Magazine, Highsnobiety, Instagram

    ― Reklama ―

    Vianoce sú ideálny čas na malý hriech. Beauty je ten najsladší zo všetkých

    Hľadáte darček, ktorý poteší každú ženu vo vašom živote? Či už chcete urobiť radosť sestre, kamarátke, či priateľke, beauty svet vás nesklame. Ponúka presne to, čo pod vianočným stromčekom vykúzli úsmev na tvári. Stavte na beauty tipy roka, ktoré sú voňavé, rozmaznávajúce a tak trochu návykové. Vedia dokonale zahriať pri srdci: potešia, prekvapia a dodajú dotyk elegancie.

    Panter aj jazvečík. Zvierací protagonisti definujú vianočné kampane sezóny

    Vianoce sú obdobím, na ktorom si luxusné značky dávajú záležať a potenciálnych zákazníkov lákajú pomocou pútavých vizuálov. Marketingovým kampaniam však tento rok okrem tradičných a v tom najlepšom slova zmysle klišé tém, ako je láska, rodina alebo viera, dominujú aj zvierací priatelia. Zatiaľ čo Carrie zo seriálu Sex v meste by bola nadšená štvornohými chlpáčmi u značky Manolo Blahnik, spoločnosť Cartier si na pomoc s darčekmi prizvala malých panterov.

    St. Moritz opäť dobýva sociálne siete. V čom spočíva jeho čaro?

    Zimné sociálne siete tento rok opäť zaplavuje estetika, ktorá pripomína staré filmové kotúče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, ktorá vonia po dreve, snehu a drahom alkohole. St. Moritz sa každé predvianočné obdobie vracia do popredia ako kultúrny symbol zimného luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelov, kožušín, okuliarov s masívnymi obrúčkami a slnkom zaliatych svahov budia túžbu po atmosfére, ktorá sa v modernom svete ťažko replikuje.

    Štýl v rádoby nudnom kabáte? Odtieň Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone farbou roka 2026. Na prvý pohľad pôsobí ako čisto biela, v skutočnosti ale obsahuje jemné teplé aj studené podtóny, vďaka ktorým je harmonická a vyvážená. Patrí do rodiny bielych odtieňov, ktoré v nás vyvolávajú pocit nového začiatku. Outfity v tejto farbe pritom rozhodne nemusia pôsobiť nudne. Vďaka práci s textúrou materiálov, prepracovanému strihu a jemným detailom sa z Cloud Dancer stáva výrazný a elegantný prvok, ktorý vynikne aj bez farebných kontrastov.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Zara Larsson prekročila hranice hudobnej scény. Do módy prináša žhavé pohodlie

    Zara Larsson nepatrí k ženám, ktoré bežne nosia podprsenky, a práve tento osobný postoj ju priviedol k založeniu vlastnej značky sexi spodnej bielizne. Jej prvá kolekcia s názvom MAIN ROSE predstavuje projekt, v ktorom môže naplno vyjadriť svoju estetiku aj tvorivý pohľad. Spolupracovala na nej so skúseným tímom škandinávskych odborníkov, ktorí tvorili pre mená ako Acne Studios alebo Eytys. Impulzom k vzniku značky bola jej túžba rozšíriť tvorivé aktivity mimo oblasť hudby.

    Demna načrtáva svoju víziu Gucci. Pre-fall 2026 kolekcia uctieva odkaz Toma Forda

    Nová verzia Gucci pomaly nastupuje na scénu. Návrhár Demna Gvasalia odhalil len druhú kolekciu vo svojej novej pozícii kreatívneho riaditeľa. Upresnil tak obrysy vízie, ktorú predstavil už tento rok na jeseň v Miláne. Kolekcia Pre-fall 2026 však potvrdzuje jeho úctu k archívnym kapitolám značky, predovšetkým k ikonickej ére 90. rokov, ktorá vznikla pod taktovkou Toma Forda.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    ― Reklama ―