Více

    ― Reklama ―

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    Post Malone dorazil do Paríža. Spevák v metropole predstavil svoju prvú kolekciu Austin Post, a to len niekoľko dní po tom, ako oznámil vznik značky. Show s názvom Season One: At First Light potom usporiadal v Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo, teda bývalom sídle návrhára Karla Lagerfelda. Prvé návrhy z dielne Post Malone sa však nemohli od tvorby ikonického dizajnéra viac odlišovať.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Austin Post (@austinpostapparel)

    Post Malone postavil debutovú kolekciu na svojom vlastnom štýle, ktorý definujú výrazné westernové a kovbojské prvky. „Moja tvorba je to, čo nosím. Mám 30 rokov a beriem to v kľude, každý deň. Avšak so štipkou ozdoby a takmer akýmsi vzrušením,“ okomentoval svoju prácu podľa The Fashion Network spevák. Klasické „American Dream“ outfity tak vždy ukrývali nečakaný doplnok, detail či šperk.

    Zdroj: Ugg

    Denim on denim outfity zvýrazňovali hrubé opasky posiate farebnými kamienkami alebo vyšívané hviezdy zdobiace voľné nohavice. Jednoduché looky dopĺňali červené bandana šatky či obrie chlpaté kabáty. Kľúčovým kúskom debutovej kolekcie Post Malone sa stali kockované košele a strapce. Spevákovi sa tak umne podarilo pretvoriť westernovú klasiku do modernej a trendy podoby.

    Na runway dorazil aj kôň. Post Malone robí z westernu životný štýl

    Prehliadka z dielne Post Malone zožala úspech už vďaka samotným lookom, nadšenie avšak vyvolala vo chvíli, keď na módne mólo vstúpil živý kôň. Mnohí sa zhodli na tom, že hoci samotné modely urobili výrazný krok od sveta Karla Lagerfelda, rozhodnutie priviesť na mólo živého koňa by návrhár viac než ocenil. Slávny spevák a teraz návrhár plánuje neskôr v septembri odhaliť pop-up v New Yorku.

    @esquiregermany Aufs richtige Pferd gesetzt: @Post Malone mit Austin Post #postmalone #austinpost #austinpostapparel #runway #fashionshow ♬ Originalton – Esquire Nemecko

    Na otázku novinárov, kde sa budú dať jednotlivé návrhy kúpiť, však odpovedal ironickou odpoveďou. „To je dobrá otázka,“ povedal. Profil Austina Posta na Instagrame však odkazuje na webovú stránku značky, kde sa možno prihlásiť na odber noviniek, ktoré pravdepodobne čoskoro ponúknu možnosť kúpy týchto kúskov. Známy spevák potom využil svoju šou na to, aby dokázal, že westernový štýl nemusí byť len prechodný trend, ale životný štýl.

    Zdroje: The Fashion Network, Hypebeast, People, Instagram, TikTok

    Post Malone debutoval v Paríži. Odhalil prvú show značky Austin Post

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známy spevák Post Malone predbehol zvyšok módneho sveta. Mesiac predtým, než do Paríža dorazí očakávaný týždeň módy, odhalil vo francúzskej metropole debutovú show svojej značky Austin Post. Kolekcia zožala úspech predovšetkým vďaka návrhom kopírujúcich jeho štýl, teda westernovým a kovbojským lookom, ale s dávkou moderného štýlu.

    Post Malone dorazil do Paríža. Spevák v metropole predstavil svoju prvú kolekciu Austin Post, a to len niekoľko dní po tom, ako oznámil vznik značky. Show s názvom Season One: At First Light potom usporiadal v Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo, teda bývalom sídle návrhára Karla Lagerfelda. Prvé návrhy z dielne Post Malone sa však nemohli od tvorby ikonického dizajnéra viac odlišovať.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Austin Post (@austinpostapparel)

    Post Malone postavil debutovú kolekciu na svojom vlastnom štýle, ktorý definujú výrazné westernové a kovbojské prvky. „Moja tvorba je to, čo nosím. Mám 30 rokov a beriem to v kľude, každý deň. Avšak so štipkou ozdoby a takmer akýmsi vzrušením,“ okomentoval svoju prácu podľa The Fashion Network spevák. Klasické „American Dream“ outfity tak vždy ukrývali nečakaný doplnok, detail či šperk.

    Zdroj: Ugg

    Denim on denim outfity zvýrazňovali hrubé opasky posiate farebnými kamienkami alebo vyšívané hviezdy zdobiace voľné nohavice. Jednoduché looky dopĺňali červené bandana šatky či obrie chlpaté kabáty. Kľúčovým kúskom debutovej kolekcie Post Malone sa stali kockované košele a strapce. Spevákovi sa tak umne podarilo pretvoriť westernovú klasiku do modernej a trendy podoby.

    Na runway dorazil aj kôň. Post Malone robí z westernu životný štýl

    Prehliadka z dielne Post Malone zožala úspech už vďaka samotným lookom, nadšenie avšak vyvolala vo chvíli, keď na módne mólo vstúpil živý kôň. Mnohí sa zhodli na tom, že hoci samotné modely urobili výrazný krok od sveta Karla Lagerfelda, rozhodnutie priviesť na mólo živého koňa by návrhár viac než ocenil. Slávny spevák a teraz návrhár plánuje neskôr v septembri odhaliť pop-up v New Yorku.

    @esquiregermany Aufs richtige Pferd gesetzt: @Post Malone mit Austin Post #postmalone #austinpost #austinpostapparel #runway #fashionshow ♬ Originalton – Esquire Nemecko

    Na otázku novinárov, kde sa budú dať jednotlivé návrhy kúpiť, však odpovedal ironickou odpoveďou. „To je dobrá otázka,“ povedal. Profil Austina Posta na Instagrame však odkazuje na webovú stránku značky, kde sa možno prihlásiť na odber noviniek, ktoré pravdepodobne čoskoro ponúknu možnosť kúpy týchto kúskov. Známy spevák potom využil svoju šou na to, aby dokázal, že westernový štýl nemusí byť len prechodný trend, ale životný štýl.

    Zdroje: The Fashion Network, Hypebeast, People, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Film Materialists divákov príliš nenadchol. Kritizujú povrchnosť a neautentickosť

    Film Materialists od Celine Song konečne dorazil do českých kín. V hlavných úlohách sa predstavia Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Film Materialists , ktorý je pokračovaním úspešného debutu Celine Songovej Past Lives, zanechal v divákoch skôr rozpaky. Namiesto avizovanej romantickej komédie prišla romantická dráma. Kritici vytýkajú povrchnosť postáv, neautentickosť milostného trojuholníka a nevhodne vložený vedľajší dej.

    Dráma u Versace. Prečo sa návrhár Dario Vitale nedočká debutovej show?

    Začiatky v novej práci bývajú ťažké. Výnimkou nie je ani lukratívna pozícia kreatívneho riaditeľa jedného z najväčších talianskych módnych domov. Svoje o tom vie značka Versace a jej nový šéf Dario Vitale, ktorý sa ocitol pod drobnohľadom po tom, čo spoločnosť oznámila šokujúcu správu. Jeho debutová prehliadka sa na Milánskom fashion weeku neuskutoční. Čo stojí za týmto radikálnym rozhodnutím?

    Nielen na listoch, ale aj na perách. Trendy jesenné odtiene hrajú všetkými farbami

    Obľúbené ročné obdobie vyčíňa nielen v šatníkoch, ale aj kozmetických taštičkách. Tohtoročné trendy jesenné odtiene rúžov a leskov ponúknu rôznorodú paletu. Od efektu zamazania od čučoriedok až po precízne orámované pery, na jeseň sa v zrkadlách budú odrážať ústa hodné bozkov.

    Tom Ford vstúpil do novej cenovej éry. Basic šaty kúpite za tisíce dolárov

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, čo malo svoju logiku. Dokonale ušitý smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. Zdá sa však, že s príchodom Haidera Ackermanna značka otvára novú kapitolu, ktorá nie je len o estetike, ale aj o cene. Na internet sa dostali kúsky z kolekcie na jeseň 2025 a šaty s cenovkou 10 000 dolárov vyvolali diskusiu o tom, či sme svedkami novej éry módy, alebo skôr novej éry cien.

    Tired Girl dáva únave zelenú. Ponúka autenticitu alebo ďalší prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očami, čierna linka a jemne ružové pery. Presne tak vyzerá nový populárny make-up look s názvom Tired Girl. Inšpiráciou je mu hlavne postava Wednesday Addams, jeho rastúcu obľubu má ale na svedomí aj silnejúca túžba po autenticite. Ponúka "unavený" vzhľad úľavu od požiadaviek spoločnosti, alebo sa jedná o ďalší mikro trend?

    Módny svet otvoril dvere jesene. Víta ho pomocou kreatívnych kampaní

    Hoci leto ponúka posledných pár slnečných dní, jeseň už prichádza. Potvrdzujú to aj najnovšie kampane známych značiek. Módny dom Alaïa napríklad predstavil kolekciu na filmových fotografiách, zatiaľ čo Chloé sa vracia k bohémskym 70. rokom. Tommy Hilfiger objavuje svet F1 a Antonio Marras cestuje domov.

    Uniforma v službách luxusu. Regimental jackets ovládnu jeseň a zimu

    Tohtoročná jeseň a zima prináša návrat vojenskej estetiky, tentokrát v spracovaní, ktoré osciluje medzi eleganciou a teatrálnosťou. Regimental jackets, saká inšpirované vojenskými uniformami, sa objavujú naprieč kolekciami Dior, Giorgio Armani, Chloé aj Valentino a stávajú sa symbolom sezóny. Výrazné ramená, zdobené gombíky a prísna silueta pôsobia ako uniforma do moderného módneho boja.

    Módne výstavy v zlatej ére. Vyberať si môžete naprieč metropolami

    Módne výstavy sa stali kultúrnymi udalosťami, ktoré priťahujú davy návštevníkov rovnako silno ako koncerty či premiéry. Galérie a múzeá sa premieňajú na pomyselné pódiá, na ktorých odev získava novú dimenziu a stáva sa symbolom estetiky, inovácie i kultúrnej identity. Tohtoročný rok potvrdzuje, že móda si vydobyla pevné miesto medzi veľkými umeleckými disciplínami a neustále prináša nové fascinujúce projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoode opäť vedú anti-woke témy

    Byť "woke" už v Hollywoode a americkej popkultúre nie je in. Po pomerne krátkej ére diverzity a inklúzie sa teraz priemysel vracia k viac tradičným naratívam. Namiesto menšinových hlasov či queer autorov dostávajú priestor projekty, ktoré spoliehajú na tradičnú istotu, teda atraktívne, sexuálne nespútané a väčšinovo biele postavy. Dôvodom posunu späť je okrem iného aj súčasná politika.

    Karl Lagerfeld opäť prekvapil. Do novej kampane obsadil Paris Hilton

    O značke Karl Lagerfeld nebolo v posledných mesiacoch príliš počuť. Teraz na seba však strháva pozornosť módneho sveta, a to vďaka čerstvej kampani pre tohtoročnú jeseň a zimu. Jej tvárou sa totiž stala preslávená podnikateľka a influencerka Paris Hilton. K zosnulému návrhárovi mala blízko a rovnako ako on pomohla definovať celú jednu éru.

    Gap vyhral denim lotériu. Značka slávi úspech s virálnou kampaňou

    Občas sa vyplatí staviť na starú osvedčenú klasiku. Dôkazom je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Spoločnosť totiž uspela s videom predstavujúcim rozmanitú dievčenskú skupinu Katseye, ktorá zatancovala na populárny hit Milkshake. Choreografia sa okamžite stala virálnou a priniesla značke nečakanú pozornosť a chválu.

    Keď túžba po odlišnosti vytvorí uniformu. Popularita Crocs, bohužiaľ, neumiera

    Pohodlie je ceneným módnym prvkom, ale niekedy prekračuje hranice vkusu. Plastová obuv, pôvodne vyrobená pre rybárov, sa v priebehu rokov stala viditeľným trendom. Crocsy sú roztomilé na deťoch a praktické na záhrade, ale už nejaký čas sa objavujú aj na prehliadkových mólach, v kolekciách celebrít a v limitovaných a rýchlo vypredaných edíciách.

    Nie je modeling ako modeling. Na čo si dať pozor pred vstupom do agentúry?

    Modeling je pre mnohých ľudí lákavý svet plný lesku, cestovania a tvárí na obálkach časopisov. Za blyštivými fotografiami sa ale často skrýva tvrdý biznis, v ktorom sa nováčikovia môžu ľahko popáliť. Než teda prikývnete na ponuku prvej agentúry, je dobré vedieť, čo je štandard, čo už je podozrivé a na aké detaily sa v zmluve zamerať. Správna príprava a informovanosť vám môžu ušetriť nielen peniaze, ale aj nervy a reputáciu.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hviezdy privítajú v Cinema Club

    Beauty odnož módneho domu Giorgio Armani už po ôsmy raz dorazí do Benátok ako oficiálny sponzor tamojšieho filmového festivalu. Aj tento rok si prichystala niekoľko vysoko očakávaných udalostí. Prvýkrát medzi ne patrí aj luxusný Cinema Club, teda priestor, kde sa hviezdy a priatelia značky môžu stretávať medzi zastávkami na červenom koberci.

    S príchodom jesene prichádza Slavic Girl estetika. Masívny trend vznikol na TikToku

    Jeseň má zvláštnu schopnosť vyvolať nostalgiu a túžbu po niečom intenzívnejšom, a práve v tomto období na TikToku opäť exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale aj atmosféru. Predstavte si zasnežené ulice, lampy s oranžovým svetlom a ženu zahalenú v dlhom kožuchu, ktorá sa pohybuje, ako by patrila k filmovým ikonám starej Moskvy či Varšavy. Pôsobí drsne, ale zároveň neodolateľne.

    Sarah Burton stavia do popredia ženy. Poctila ich v novej kampani pre Givenchy

    Stále ešte čerstvá kreatívna riaditeľka módneho domu Givenchy Sarah Burton odhalila ďalšiu kampaň. Tentokrát do nej zapojila nielen známe modelky, ale aj svoju crew. Pred kameru sa tak postavila make-up umelkyňa alebo stylistka, s ktorými návrhárka dlhodobo spolupracuje. Dizajnérka opäť dokazuje, že vo svojej práci stavia do popredia hlavne ženy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―