Více

    ― Reklama ―

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Výrazná vôňa, ikonický drink, obľúbená farba. Spočiatku nenápadné doplnky bežného života sa vo svetle nového trendu „personal branding“ stávajú mocnou zbraňou. Cieľom je podvedome naučiť ľudí okolo, aby si vás zapamätali. Značky totiž nepatria len produktom, ale pomáhajú orientovať sa vo svete zahltenom kontaktmi, kedy si nikdy nemôžete byť istí, aký z nich sa vám zrovna hodí.

    Osobný podpis nikdy nezmizne. Vytrénujte podvedomie ostatných vo svoj prospech

    Jasne rozpoznateľný štýl už dávno nie je výsadou celebrít. Personal branding sa stáva spôsobom, ako byť autentický a zároveň pôsobivý. Jednotná farebná paleta, obľúbený motív alebo ľahko rozpoznateľný módny rukopis pomáhajú vytvoriť dojem, ktorý pretrvá. Keď niekto zahliadne kúsok s kvetinovým vzorom alebo pastelovo zelený detail, okamžite si vybaví aj konkrétnu osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Kľúčom k úspechu je dôslednosť a vedomé rozhodnutia. Ak nosíte výrazný rúž v určitej farbe alebo možno pánske sako s výraznou siluetou zvýraznenou zlatým opaskom, časom sa tieto prvky stanú vašou rozpoznateľnou osobnou značkou. Takou, ktorá si nevyžaduje ďalší opis, ale existuje sama o sebe. Funguje tak trochu ako vaša vizuálna vizitka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CLEAN CLASSIC (@cleanclassicperfume)

    Najľahšie je branding spojiť s určitou farbou. Keď sa opakuje na oblečení, doplnkoch či vo vašom digitálnom obsahu, vytvára jednotný vizuálny jazyk. Rovnaký princíp platí aj u parfumu. Vôňa, ktorá sa stane vašou druhou kožou, zanechá nezameniteľný dojem. Funguje to aj v offline svete. Postačí jedna reklama a starý známy alebo potenciálny pracovný kontakt vás majú okamžite na mysli.

    Stačia drobnosti. Personal branding začína u osobnej voľby

    Zaujímavým detailom môže byť rovnako signature drink. Niečo, čo sa neobjednáva na každom rohu a je veľká šanca, že to dotyčný nájde vo vašom kelímku či pohári. Espresso martini, matcha s kokosovým mliekom alebo konkrétna odroda červeného vína. V tej chvíli začínate tvoriť vlastnú osobnú značku aj bez slov a zložitých marketingových stratégií.

    @bella.daneOsobný branding finálneho šéfa (mňa)

    originálny zvuk – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená stratu spontánnosti. Ide o premýšľanie, čo podľa vás samotných stojí za to ukazovať svetu. Časom vás možno taká voľba dovedie aj k zisteniu, že vám niektoré veci alebo šablóny už neslúžia a netúžite po tom byť s nimi spájaní. Máte možnosť zapísať sa do pamäti ostatných tým, že budete robiť to, čo vás najviac napĺňa.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Výrazná vôňa, ikonický drink, obľúbená farba. Spočiatku nenápadné doplnky bežného života sa vo svetle nového trendu „personal branding“ stávajú mocnou zbraňou. Cieľom je podvedome naučiť ľudí okolo, aby si vás zapamätali. Značky totiž nepatria len produktom, ale pomáhajú orientovať sa vo svete zahltenom kontaktmi, kedy si nikdy nemôžete byť istí, aký z nich sa vám zrovna hodí.

    Osobný podpis nikdy nezmizne. Vytrénujte podvedomie ostatných vo svoj prospech

    Jasne rozpoznateľný štýl už dávno nie je výsadou celebrít. Personal branding sa stáva spôsobom, ako byť autentický a zároveň pôsobivý. Jednotná farebná paleta, obľúbený motív alebo ľahko rozpoznateľný módny rukopis pomáhajú vytvoriť dojem, ktorý pretrvá. Keď niekto zahliadne kúsok s kvetinovým vzorom alebo pastelovo zelený detail, okamžite si vybaví aj konkrétnu osobu.

    Zdroj: Yves Saint Laurent, Charlotte Tilbury

    Kľúčom k úspechu je dôslednosť a vedomé rozhodnutia. Ak nosíte výrazný rúž v určitej farbe alebo možno pánske sako s výraznou siluetou zvýraznenou zlatým opaskom, časom sa tieto prvky stanú vašou rozpoznateľnou osobnou značkou. Takou, ktorá si nevyžaduje ďalší opis, ale existuje sama o sebe. Funguje tak trochu ako vaša vizuálna vizitka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CLEAN CLASSIC (@cleanclassicperfume)

    Najľahšie je branding spojiť s určitou farbou. Keď sa opakuje na oblečení, doplnkoch či vo vašom digitálnom obsahu, vytvára jednotný vizuálny jazyk. Rovnaký princíp platí aj u parfumu. Vôňa, ktorá sa stane vašou druhou kožou, zanechá nezameniteľný dojem. Funguje to aj v offline svete. Postačí jedna reklama a starý známy alebo potenciálny pracovný kontakt vás majú okamžite na mysli.

    Stačia drobnosti. Personal branding začína u osobnej voľby

    Zaujímavým detailom môže byť rovnako signature drink. Niečo, čo sa neobjednáva na každom rohu a je veľká šanca, že to dotyčný nájde vo vašom kelímku či pohári. Espresso martini, matcha s kokosovým mliekom alebo konkrétna odroda červeného vína. V tej chvíli začínate tvoriť vlastnú osobnú značku aj bez slov a zložitých marketingových stratégií.

    @bella.daneOsobný branding finálneho šéfa (mňa)

    originálny zvuk – Bella Dane

    Trend personal brandingu ale neznamená stratu spontánnosti. Ide o premýšľanie, čo podľa vás samotných stojí za to ukazovať svetu. Časom vás možno taká voľba dovedie aj k zisteniu, že vám niektoré veci alebo šablóny už neslúžia a netúžite po tom byť s nimi spájaní. Máte možnosť zapísať sa do pamäti ostatných tým, že budete robiť to, čo vás najviac napĺňa.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Sofia Coppola natočila svoj prvý dokument. Kameru namierila na Marca Jacobsa

    Slávna režisérka Sofia Coppola preniká hlbšie do sveta módy. Minulý týždeň prezradila, že na blížiacom sa filmovom festivale v Benátkach odhalí svoj prvý dokument s názvom Marc by Sofia. Sledovať má nielen život a kariéru slávneho návrhára Marca Jacobsa, ale aj ich dlhodobé priateľstvo a trvajúcu spoluprácu ako na poli módy, tak filmu.

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociálne siete majú nový všeliek. Tentokrát vkladajú nádeje do vývaru z kostí

    Takmer každý týždeň používatelia sociálnych sietí objavia novú "zázračnú" ingredienciu, od ktorej si sľubujú hneď niekoľko wellness a beauty benefitov. Tentokrát svoju pozornosť obrátili smerom k vývaru z kostí. Podľa nich posilňuje kĺby, znižuje zápal čriev či dodáva pokožke pružnosť a lesk. Aj keď vývar má určité výhody, nie je to novoobjavený všeliek.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Južná Kórea má nový ekonomický pilier. Beauty turizmus mieri do extrémnych výšin

    Zabudnite na časy, keď turizmus v Južnej Kórei znamenal výlet po stopách K-popu či tradičného hanboku. Dnes sem mieria davy z celého sveta kvôli niečomu úplne inému. Beauty turizmus predstavuje novú ekonomickú víziu budúcnosti. V čom je ale Kórea lepšia než iné vyspelé štáty? Ako jediná krajina masívne študuje estetickú presnosť, high-tech omladzovanie i neinvazívnu chirurgiu, ktorá dokáže vyzerať ako jemný filter.

    Na scéne je ďalší TikTok „zázrak“. Morský mach sľubuje čistú pleť

    Sociálna sieť TikTok v pravidelných intervaloch produkuje čerstvé beauty trendy. Jej používatelia vždy s nadšením vyzdvihujú istý produkt, ingredienciu alebo rituál a tešia sa z ich rádoby zázračných účinkov. Tentokrát sa zamilovali do morského machu, ktorý si vďaka jeho bohatým efektom vychvaľujú aj celebrity ako Bella Hadid alebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je preč. Ktorý z filmov musíte rozhodne vidieť?

    Stihnúť všetky filmy, ktoré za to stoja, je na festivale v Karlových Varoch nemožné. Tohtoročný ročník ovládol film Zbormajster inšpirovaný kauzou zneužívania dievčat v speváckom súbore. A oprávnene. Keď už ste ho vstrebali, tu je úplne subjektívny zoznam ďalších filmov, ktoré považujem za najlepšie.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―