Více

    Sledujte nás na Instagrame

    Je až prekvapujúce, koľko celebrít sa pustí do tvorby vlastnej značky. Ešte viac zvláštne je, aké produkty sa rozhodnú predávať. Napríklad známa herečka Rebel Wilson vytvorila špeciálnu zoznamku Fluid, ktorá ľudí nenúti do výberu sexuálnej orientácie. Rapperka Cardi B zase ponúka jedinečnú šľahačku doplnenú o panáka alkoholu.

    Speváčka Cher vyrába vlastnú zmrzlinu. Cherlato ponúka iba nezvyčajné príchute

    Zmrzlina je produkt, ktorý by si väčšina z nás pravdepodobne nespájala so speváčkou Cher. Skôr by sme očakávali, že svojou kreativitou obohatí svet módy alebo kozmetiky. Opak je však pravdou, pretože Cher nedávno uviedla na trh značku s vtipným názvom Cherlato. Vybrať si tak môžete z netradičných príchutí, ako napríklad Cheesecake Chart Topper alebo Gianduia Gold

    Seth Rogen dáva na obdiv svoju lásku k marihuane. Predáva dizajnové popolníky

    Naopak Seth Rogen prenikol do sveta keramiky. Jeho značka Houseplant totiž okrem doplnkov potrebných na fajčenie marihuany predáva aj ďalšie dekorácie. Herec chcel totiž podľa svojich slov vytvoriť niečo tak „elegantné, ako je samotná rastlina“. Známy komik a herec sa tak zameral predovšetkým na popolníky či rôzne dózy. Zohnať ale môžete aj set hrnčekov alebo umelecky zdobenú vázu.

    Zdroj: Houseplant

    Herečka Rebel Wilson ponúka svetu lásku. Spustila zoznamovaciu aplikáciu Fluid

    Dieru na trhu sa so svojím produktom pokúsila zaplniť herečka Rebel Wilson. Single ľuďom hľadajúcim lásku totiž ponúkla novú aplikáciu na zoznamovanie s názvom Fluid. Od tých už existujúcich sa líšia tým, že si na nej nemusíte vybrať svoju sexuálnu orientáciu. Splniť tak chce prianie tým, ktorí sa považujú za sexuálne fluidných. Sama totiž vo svojej ceste za láskou musela prekonať neľahké prekážky.

    Cardi B láka fanúšikov na Whipshots. Ide o originálnu kombináciu šľahačky a alkoholu

    Naozaj originálny produkt vymyslela aj rapperka Cardi B. V decembri roku 2021 totiž uviedla kalifornskú značku s názvom Whipshots. Zákazníkom ponúka zvláštnu kombináciu šľahačky, ktorá je doplnená o panáka vodky. Na výber potom máte z niekoľkých príchutí. Tou najslávnejšou je jahoda. Vychutnať si ale môžete aj karamel, moka alebo vanilku. „Whipshots je sexy a jedinečný, rovnako ako ja,“ vyhlásila potom Cardi B.

    Zdroj: Whipshots

    Svoju lásku k vínu priznala herečka Drew Barrymore. Uviedla preto vlastnú značku

    Do sveta vína sa zase ponorila herečka Drew Barrymore. Už pred niekoľkými rokmi uviedla vlastnú značku Barrymore Wines. „Víno je mojou vášňou. Je toho toľko, koľko môžem objavovať,“ vyhlásila Barrymore. Odvtedy však objavila aj lásku k iným produktom. Ponúka totiž aj vlastné doplnky do domácnosti či kuchyne, ale aj kozmetiku a doplnky na starostlivosť o vlasy.

    Zdroje: Inc Africa, Business Insider, Instagram, YouTube

    Objavte neznáme značky známych osobností. Produkty z dielne populárnych celebrít

    Skryté poklady európskych pláží. Navštívte menej „slávne“ prímorské miesta

    Európa je domovom mnohých známych pláží, ktoré navštevujú turisti z celého sveta. Ale čo ak hľadáte niečo menej tradičné, pokojnejšie, a napriek tomu neuveriteľne krásne? Pripravili sme pre vás zoznam nie príliš známych, ale napriek tomu nádherných pláží v Európe, ktoré sa oplatí objaviť.

    Leto sa ponesie v znamení sedemdesiatok. Záujem o boho chic módu narastá

    V tejto letnej sezóne prichádza nový módny trend. Vracia sa nostalgický boho chic. Zabudnite však na maximalistické Y2K outfity a kvetinové čelenky z hudobných festivalov. Nový boho chic, ktorý oživila najmä návrhárka Chemena Kamali vo svojej kolekcii Chloé na jeseň a zimu 2024, je sofistikovanejší a pôvabnejší ako kedykoľvek predtým.

    Trend Tradwife vyvoláva kritiku na viacerých frontoch. Propaguje nerealistické štandardy sociálnych sietí

    Predstava jednoduchého života tradičnej manželky zaujala sociálne siete. TikTok sa zaplnil videami žien v domácnosti, ktoré sa bez námahy starajú o deti a pre svojich pracujúcich manželov varia vynaliezavé recepty. Trend Tradwife však nie je len o estetických videách s domácimi koláčmi alebo ručne vyrábaným maslom. Oživuje problematický koncept, že žena patrí iba do domácnosti.

    Marc Jacobs predstavil svoju kolekciu na jeseň 2024 s nádychom retra a animovaných rozprávok

    Vo svojej najnovšej kolekcii na jeseň 2024 sa americký návrhár Marc Jacobs zameral na jediný cieľ. Podľa jeho pozvánky sa totiž rozhodol návštevníkom show odovzdať čistú radosť. Jeho návrhy inšpirované retro érou a animovanými rozprávkami splnili jeho požiadavku na jedničku.