Více

    ― Reklama ―

    Je až prekvapujúce, koľko celebrít sa pustí do tvorby vlastnej značky. Ešte viac zvláštne je, aké produkty sa rozhodnú predávať. Napríklad známa herečka Rebel Wilson vytvorila špeciálnu zoznamku Fluid, ktorá ľudí nenúti do výberu sexuálnej orientácie. Rapperka Cardi B zase ponúka jedinečnú šľahačku doplnenú o panáka alkoholu.

    Speváčka Cher vyrába vlastnú zmrzlinu. Cherlato ponúka iba nezvyčajné príchute

    Zmrzlina je produkt, ktorý by si väčšina z nás pravdepodobne nespájala so speváčkou Cher. Skôr by sme očakávali, že svojou kreativitou obohatí svet módy alebo kozmetiky. Opak je však pravdou, pretože Cher nedávno uviedla na trh značku s vtipným názvom Cherlato. Vybrať si tak môžete z netradičných príchutí, ako napríklad Cheesecake Chart Topper alebo Gianduia Gold

    Seth Rogen dáva na obdiv svoju lásku k marihuane. Predáva dizajnové popolníky

    Naopak Seth Rogen prenikol do sveta keramiky. Jeho značka Houseplant totiž okrem doplnkov potrebných na fajčenie marihuany predáva aj ďalšie dekorácie. Herec chcel totiž podľa svojich slov vytvoriť niečo tak „elegantné, ako je samotná rastlina“. Známy komik a herec sa tak zameral predovšetkým na popolníky či rôzne dózy. Zohnať ale môžete aj set hrnčekov alebo umelecky zdobenú vázu.

    Zdroj: Houseplant

    Herečka Rebel Wilson ponúka svetu lásku. Spustila zoznamovaciu aplikáciu Fluid

    Dieru na trhu sa so svojím produktom pokúsila zaplniť herečka Rebel Wilson. Single ľuďom hľadajúcim lásku totiž ponúkla novú aplikáciu na zoznamovanie s názvom Fluid. Od tých už existujúcich sa líšia tým, že si na nej nemusíte vybrať svoju sexuálnu orientáciu. Splniť tak chce prianie tým, ktorí sa považujú za sexuálne fluidných. Sama totiž vo svojej ceste za láskou musela prekonať neľahké prekážky.

    Cardi B láka fanúšikov na Whipshots. Ide o originálnu kombináciu šľahačky a alkoholu

    Naozaj originálny produkt vymyslela aj rapperka Cardi B. V decembri roku 2021 totiž uviedla kalifornskú značku s názvom Whipshots. Zákazníkom ponúka zvláštnu kombináciu šľahačky, ktorá je doplnená o panáka vodky. Na výber potom máte z niekoľkých príchutí. Tou najslávnejšou je jahoda. Vychutnať si ale môžete aj karamel, moka alebo vanilku. „Whipshots je sexy a jedinečný, rovnako ako ja,“ vyhlásila potom Cardi B.

    Zdroj: Whipshots

    Svoju lásku k vínu priznala herečka Drew Barrymore. Uviedla preto vlastnú značku

    Do sveta vína sa zase ponorila herečka Drew Barrymore. Už pred niekoľkými rokmi uviedla vlastnú značku Barrymore Wines. „Víno je mojou vášňou. Je toho toľko, koľko môžem objavovať,“ vyhlásila Barrymore. Odvtedy však objavila aj lásku k iným produktom. Ponúka totiž aj vlastné doplnky do domácnosti či kuchyne, ale aj kozmetiku a doplnky na starostlivosť o vlasy.

    Zdroje: Inc Africa, Business Insider, Instagram, YouTube

    Objavte neznáme značky známych osobností. Produkty z dielne populárnych celebrít

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Je až prekvapujúce, koľko celebrít sa pustí do tvorby vlastnej značky. Ešte viac zvláštne je, aké produkty sa rozhodnú predávať. Napríklad známa herečka Rebel Wilson vytvorila špeciálnu zoznamku Fluid, ktorá ľudí nenúti do výberu sexuálnej orientácie. Rapperka Cardi B zase ponúka jedinečnú šľahačku doplnenú o panáka alkoholu.

    Speváčka Cher vyrába vlastnú zmrzlinu. Cherlato ponúka iba nezvyčajné príchute

    Zmrzlina je produkt, ktorý by si väčšina z nás pravdepodobne nespájala so speváčkou Cher. Skôr by sme očakávali, že svojou kreativitou obohatí svet módy alebo kozmetiky. Opak je však pravdou, pretože Cher nedávno uviedla na trh značku s vtipným názvom Cherlato. Vybrať si tak môžete z netradičných príchutí, ako napríklad Cheesecake Chart Topper alebo Gianduia Gold

    Seth Rogen dáva na obdiv svoju lásku k marihuane. Predáva dizajnové popolníky

    Naopak Seth Rogen prenikol do sveta keramiky. Jeho značka Houseplant totiž okrem doplnkov potrebných na fajčenie marihuany predáva aj ďalšie dekorácie. Herec chcel totiž podľa svojich slov vytvoriť niečo tak „elegantné, ako je samotná rastlina“. Známy komik a herec sa tak zameral predovšetkým na popolníky či rôzne dózy. Zohnať ale môžete aj set hrnčekov alebo umelecky zdobenú vázu.

    Zdroj: Houseplant

    Herečka Rebel Wilson ponúka svetu lásku. Spustila zoznamovaciu aplikáciu Fluid

    Dieru na trhu sa so svojím produktom pokúsila zaplniť herečka Rebel Wilson. Single ľuďom hľadajúcim lásku totiž ponúkla novú aplikáciu na zoznamovanie s názvom Fluid. Od tých už existujúcich sa líšia tým, že si na nej nemusíte vybrať svoju sexuálnu orientáciu. Splniť tak chce prianie tým, ktorí sa považujú za sexuálne fluidných. Sama totiž vo svojej ceste za láskou musela prekonať neľahké prekážky.

    Cardi B láka fanúšikov na Whipshots. Ide o originálnu kombináciu šľahačky a alkoholu

    Naozaj originálny produkt vymyslela aj rapperka Cardi B. V decembri roku 2021 totiž uviedla kalifornskú značku s názvom Whipshots. Zákazníkom ponúka zvláštnu kombináciu šľahačky, ktorá je doplnená o panáka vodky. Na výber potom máte z niekoľkých príchutí. Tou najslávnejšou je jahoda. Vychutnať si ale môžete aj karamel, moka alebo vanilku. „Whipshots je sexy a jedinečný, rovnako ako ja,“ vyhlásila potom Cardi B.

    Zdroj: Whipshots

    Svoju lásku k vínu priznala herečka Drew Barrymore. Uviedla preto vlastnú značku

    Do sveta vína sa zase ponorila herečka Drew Barrymore. Už pred niekoľkými rokmi uviedla vlastnú značku Barrymore Wines. „Víno je mojou vášňou. Je toho toľko, koľko môžem objavovať,“ vyhlásila Barrymore. Odvtedy však objavila aj lásku k iným produktom. Ponúka totiž aj vlastné doplnky do domácnosti či kuchyne, ale aj kozmetiku a doplnky na starostlivosť o vlasy.

    Zdroje: Inc Africa, Business Insider, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Raňajky ako najdôležitejšie jedlo dňa. Longevity odborníci nesúhlasia

    Na raňajky má každý svoj názor. Niekto ich miluje, iný považuje za stratu času. Niekto raňajkuje hneď po prebudení, iný ranný rituál nechá až na jedenástu, alebo ho nepodstúpi vôbec. Zatiaľ čo večera je spoločenská udalosť a obed čas na pauzu, raňajky bývajú často prehliadané. Ale práve v tom tkvie ich čaro. Nie sú o pravidlách, ale o zvyku. A pritom je to práve prvé jedlo dňa, ktoré ukrýva silu určiť, ako sa budete cítiť celý deň.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto a Rick Owens. Parížsky týždeň módy nekončí

    Paríž zaplavila móda a nikam sa nechystá. Tamojší týždeň pánskej módy ešte nekončí. Kolekciu pre jar a leto roku 2026 predstavil napríklad Rick Owens, ktorý modely v dekonštruovaných návrhoch nechal prejsť vodou. Dries Van Noten odhalil prvú pánsku kolekciu nového kreatívneho riaditeľa Juliana Klausnera a Yohji Yamamoto zreflektoval súčasné dianie.

    Páni, sandále sú povolené. Dokonca aj s ponožkami

    Letná sezóna 2025 prináša pre pánske chodidlá jednu jasnú správu. Ukazovať prsty je úplne v poriadku. Z červených kobercov miznú lakované poltopánky, namiesto nich nastupujú remienkové sandále, Birkenstocks, a dokonca aj žabky od luxusných značiek. Jonathan Bailey sa v Londýne ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatiaľ čo Simon Baker si v Sardínii vystačil s Birkenstock Kyoto.

    Sardinky dobývajú pevninu. Stali sa najnovšou obsesiou tohtoročného leta

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší trend inšpirovaný jedlom. Tentoraz to však nie je roztomilé ovocie alebo zelenina, ale sardinky. Postupne sa začali objavovať na plagátoch, krytoch telefónov, plážových taškách a oversized tričkách. Poukazujú nielen na pretrvávajúcu popularitu "coastal" a "fisherman" estetiky, ale aj na túžbu po osobitosti a letnej hravosti.

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Má nový Harry Potter šancu? Pripravovaný seriál budí kontroverzie

    Čarodejnícky svet Harryho Pottera sa opäť prebúdza k životu. Na sociálnych sieťach sa rozprúdili vášnivé diskusie o pripravovanom seriáli na motívy siedmich pôvodných kníh, ktorý by mal prísť na televízne obrazovky koncom roka 2026. Nedávne správy o obsadení vyvolali pochybnosti, či má najnovší projekt HBO u verných fanúšikov vôbec šancu.

    Marni má voľný trón. Módny dom oznámil odchod návrhára Francesca Risso

    Zdá sa, že kolotoč zmien kreatívnych riaditeľov ešte nekončí. Ticho, ktoré na módnej scéne nastalo po dosadení Jonathana Andersona do vedenia všetkých sekcií Dior, skončilo. Prerušilo ho nečakané oznámenie módneho domu Marni. Po takmer 10 rokoch sa lúči so svojím kreatívnym riaditeľom, Francescom Rissom. Kto ho nahradí, zatiaľ nie je známe.

    Krása strieda nádheru. Praktické SPF balzamy maskujú ochranu za elegantné líčenie

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Leto si vyžaduje zvýšenú starostlivosť. Aj pánska kozmetika si žiada zmeny

    Letné lúče neznamenajú iba sľubne trblietajúcu sa hladinu jazier, rozpúšťajúcu sa lahodnú zmrzlinu a teplom presýtené dni. Spolu s ich silou prichádza aj potreba obnoviť vašu kozmetickú taštičku. Výnimkou nie je ani pánska skin care, ktorá si v nasledujúcich horúcich mesiacoch žiada revíziu. Bez hydratačných či upokojujúcich pomocníkov sa nezaobídete.

    Prečo by ste mali poznať umelkyňu Lisu Jahovic? Pretvára predmety na kinetické sochy

    Veci, ktoré väčšina ľudí prehliadne, ona pozoruje so znepokojujúcou intenzitou. Lisa Jahovic, britská umelkyňa pôsobiaca v Londýne, sa nešpecializuje na monumentálne plátna, ani kričiace inštalácie. Jej disciplína sa ťažko zaraďuje. Osciluje medzi fotografiou, filmom a sochárstvom, a pritom zostáva osobitá. Zatiaľ čo iní umelci hľadajú inšpiráciu v mimoriadnych udalostiach, Jahovic sa obracia k obyčajným veciam.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Leto v znamení detoxu. Interiérové trendy čerpajú z vidieka

    Preťaženie sociálnymi sieťami, túžba po hlbokom odpočinku a návrat k dávnym koreňom. To všetko definuje toto leto nielen v oblasti módy. Interiérové trendy diktujú únik k prírodným materiálom, tlmeným tónom a vintage úlovkom. Ako inšpirácia slúži idylický vidiecky život plný domáceho chleba a šťavnatých úlovkov zo starostlivo ošetrovanej záhrady.

    Zdanie často klame. Pri týchto kúskoch si online nákupy radšej odpusťte

    Online nákupy majú množstvo nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výber, vo väčšine prípadov jednoducho vyhrávajú na plnej čiare. Existujú však módne kúsky, pri ktorých sa pohodlnosť pri nákupe nevypláca. Nie vždy je možné veľkosť, strih a farbu odhadnúť virtuálne. Oveľa lepšiu službu vám urobia "staré dobré" kamenné predajne.

    Módny priemysel sa musí zmeniť. Prechádza krízou devastujúcej nadprodukcie

    Škodlivé dopady módneho priemyslu na životné prostredie nie sú žiadnym tajomstvom. Napriek tomu je jeden z najväčších problémov módnej scény často v tichosti odsunutý do pozadia. Práve naň upozornil report udržateľnej show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmujúcu krízu nadprodukcie, ktorá za sebou zanecháva hromady oblečenia, zaplavujúce preplnené skládky.

    Saint Laurent objavuje neprebádané. Módny dom odštartoval filmovú produkciu

    Anthony Vaccarello, kreatívny riaditeľ módneho domu Saint Laurent, spojil dve francúzske kultúrne posadnutosti, módu a film. V roku 2023 založil produkčnú spoločnosť Saint Laurent Productions, ktorá má na konte už niekoľko filmov uvedených na filmovom festivale v Cannes vrátane kontroverzného filmu Emilia Pérez. Odvážny krok vstúpiť do sveta filmu potvrdzuje usilovnú snahu značky rozšíriť svoj vplyv aj za hranice módy.

    Módny dom Hermès odhalil svoje vrstvy. V Šanghaji oslovil modernú ženu

    Luxusná značka Hermès prvýkrát prekročila hranice Číny. Koncom minulého týždňa predstavila v Šanghaji druhú kapitolu svojej kolekcie na tohtoročnú jeseň a zimu. Na rozdiel od jej prvej časti, ktorá sa držala skôr klasickej jazdeckej estetiky a francúzskej elegancie, ponúkla doslova mnohovrstvovú variáciu modernej ženy, ktorá je každý deň pripravená na všetko.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―