Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Časy predvídateľných kampaní sú už dávno preč. Značky sa teraz zameriavajú na emócie zákazníkov a snažia sa o autenticitu, ktorá predáva. Zatiaľ čo niektoré značky prijímajú realistickú estetiku a zverejňujú fotografie nafotené na iPhone, iné idú presne opačným smerom. V skutočnosti sa púšťajú do sveta filmu, ktorý mení „obyčajnú“ módnu reklamu na jedinečný umelecký zážitok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Montblanc (@montblanc)

    Montblanc tiež patrí do skupiny podobných spoločností. Táto luxusná značka totiž vo štvrtok zverejnila kampaň, na ktorej spolupracovala s kultovým režisérom Wesom Andersonom. Ten pre ňu vytvoril krátky film s názvom Let’s Write. Do projektu zapojil aj svojich obľúbených hercov Ruperta Frienda, Michaela Cera a Warisa Ahluwaliu. Zahrali si excentrických horolezcov, ktorí smerujú do fiktívnej Montblanc knižnice v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkciu sa potom postarala ďalšia uznávaná osobnosť, a to Roman Coppola. O kostýmy sa pre zmenu postarala Milena Canonero. Krátky film umelecky spája typický Andersonov svet s produktmi slávnej značky. Vo filme sa objavujú luxusné hodinky, klasické písacie potreby a nespočetné množstvo koženého tovaru, ako aj pero Scribbler, teda vlastný dizajn Wesa Andersona.

    Kampaň Montblanc prichádza v správnom čase. Do kín prichádza nový Andersonov film

    „Andersonov štýl sa vymyká tradičnému chápaniu luxusného rozprávania,“ komentovala kampaň podľa WWD riaditeľka komunikácie spoločnosti Montblanc Stephanie Radl. „Našli sme dokonalého rozprávača,“ povedal zasa umelecký riaditeľ značky Marco Tomasetta. Krátky film potom sprevádzajú aj súvisiace fotografie od Charlieho Graya. Na nich sa objavujú ďalší úspešní herci a herečky.

    Patrí medzi ne nemecký herec Daniel Brühl a americká herečka Joey King. „Montblanc sa stal javiskom pre nespútanú fantáziu a hravú absurditu,“ okomentovala ďalej kampaň značka. Načasovanie reklamy bolo dokonalé, keďže v kinách po celom svete sa práve premieta najnovší film slávneho režiséra Wesa Andersona The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    ― Reklama ―

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Časy predvídateľných kampaní sú už dávno preč. Značky sa teraz zameriavajú na emócie zákazníkov a snažia sa o autenticitu, ktorá predáva. Zatiaľ čo niektoré značky prijímajú realistickú estetiku a zverejňujú fotografie nafotené na iPhone, iné idú presne opačným smerom. V skutočnosti sa púšťajú do sveta filmu, ktorý mení „obyčajnú“ módnu reklamu na jedinečný umelecký zážitok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Montblanc (@montblanc)

    Montblanc tiež patrí do skupiny podobných spoločností. Táto luxusná značka totiž vo štvrtok zverejnila kampaň, na ktorej spolupracovala s kultovým režisérom Wesom Andersonom. Ten pre ňu vytvoril krátky film s názvom Let’s Write. Do projektu zapojil aj svojich obľúbených hercov Ruperta Frienda, Michaela Cera a Warisa Ahluwaliu. Zahrali si excentrických horolezcov, ktorí smerujú do fiktívnej Montblanc knižnice v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkciu sa potom postarala ďalšia uznávaná osobnosť, a to Roman Coppola. O kostýmy sa pre zmenu postarala Milena Canonero. Krátky film umelecky spája typický Andersonov svet s produktmi slávnej značky. Vo filme sa objavujú luxusné hodinky, klasické písacie potreby a nespočetné množstvo koženého tovaru, ako aj pero Scribbler, teda vlastný dizajn Wesa Andersona.

    Kampaň Montblanc prichádza v správnom čase. Do kín prichádza nový Andersonov film

    „Andersonov štýl sa vymyká tradičnému chápaniu luxusného rozprávania,“ komentovala kampaň podľa WWD riaditeľka komunikácie spoločnosti Montblanc Stephanie Radl. „Našli sme dokonalého rozprávača,“ povedal zasa umelecký riaditeľ značky Marco Tomasetta. Krátky film potom sprevádzajú aj súvisiace fotografie od Charlieho Graya. Na nich sa objavujú ďalší úspešní herci a herečky.

    Patrí medzi ne nemecký herec Daniel Brühl a americká herečka Joey King. „Montblanc sa stal javiskom pre nespútanú fantáziu a hravú absurditu,“ okomentovala ďalej kampaň značka. Načasovanie reklamy bolo dokonalé, keďže v kinách po celom svete sa práve premieta najnovší film slávneho režiséra Wesa Andersona The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    Fendi láka do nového kráľovstva v Miláne. Otvára brány Palazzo Fendi

    Luxusná móda, prvotriedne umenie a historická architektúra vytvárajú dychberúcu mozaiku s názvom Palazzo Fendi. Svetoznáma rímska značka otvára dvere nového kráľovstva v Miláne. Pri príležitosti nedávneho Milánskeho fashion weeku odhalila zrekonštruované priestory svojej vlajkovej pobočky v talianskom hlavnom meste módy. Ukrývajú nielen butik, ale aj exkluzívne reštaurácie a remeselný ateliér.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Pánske parfémy tejto sezóny vás prekvapia. Rozvoňajú citrusy aj luxusný koňak

    Jeseň okrem nových módnych inšpirácií prináša aj parfumové novinky a dlho očakávané twisty zabehnutých klasík. Nielen dámy, ale aj páni sa majú na čo tešiť. Tohtoročné vône sa držia drevitých a jantárových tónov, často ale s prekvapivým záverom. Či už ide o citrus alebo koňak, isté je, že si muži vyberú svojho favorita ako do kancelárie, tak na formálnu večeru.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdýchol móde fantáziu

    Alessandro Michele predstavuje fascinujúce spojenie intelektu a extravagancie. Rodák z Ríma s dušou zberateľa príbehov vdýchol Gucci sviežosť, ktorá sa zapísala do dejín módnej scény a teraz formuje novú éru u Valentino. Jeho vízie prekračujú rámec trendov a premieňajú značky na poetické priestory, kde sa mieša filozofia, romantika a nečakaná sloboda.

    Ferragamo ako óda na Harlem. Značka postavila kolekciu na Lole Todd

    Maximilian Davis vytvoril pre Ferragamo atmosféru, ktorá dýcha energiou jazzového veku a zároveň transformuje jeho vizuálny jazyk do moderny. V sále s mäkkým kobercom sa tak odohrávala scéna, kde sa lesk striedal s architektúrou strihov a svetlo kĺzalo po textúrach ako noty. Línia pôsobila ako rytmická báseň, pričom každý pohľad mal svoj vlastný verš. Bola to pripomienka toho, ako sa dá tradícia umne prepísať do nového príbehu.

    ― Reklama ―