Více

    ― Reklama ―

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Časy predvídateľných kampaní sú už dávno preč. Značky sa teraz zameriavajú na emócie zákazníkov a snažia sa o autenticitu, ktorá predáva. Zatiaľ čo niektoré značky prijímajú realistickú estetiku a zverejňujú fotografie nafotené na iPhone, iné idú presne opačným smerom. V skutočnosti sa púšťajú do sveta filmu, ktorý mení „obyčajnú“ módnu reklamu na jedinečný umelecký zážitok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Montblanc (@montblanc)

    Montblanc tiež patrí do skupiny podobných spoločností. Táto luxusná značka totiž vo štvrtok zverejnila kampaň, na ktorej spolupracovala s kultovým režisérom Wesom Andersonom. Ten pre ňu vytvoril krátky film s názvom Let’s Write. Do projektu zapojil aj svojich obľúbených hercov Ruperta Frienda, Michaela Cera a Warisa Ahluwaliu. Zahrali si excentrických horolezcov, ktorí smerujú do fiktívnej Montblanc knižnice v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkciu sa potom postarala ďalšia uznávaná osobnosť, a to Roman Coppola. O kostýmy sa pre zmenu postarala Milena Canonero. Krátky film umelecky spája typický Andersonov svet s produktmi slávnej značky. Vo filme sa objavujú luxusné hodinky, klasické písacie potreby a nespočetné množstvo koženého tovaru, ako aj pero Scribbler, teda vlastný dizajn Wesa Andersona.

    Kampaň Montblanc prichádza v správnom čase. Do kín prichádza nový Andersonov film

    „Andersonov štýl sa vymyká tradičnému chápaniu luxusného rozprávania,“ komentovala kampaň podľa WWD riaditeľka komunikácie spoločnosti Montblanc Stephanie Radl. „Našli sme dokonalého rozprávača,“ povedal zasa umelecký riaditeľ značky Marco Tomasetta. Krátky film potom sprevádzajú aj súvisiace fotografie od Charlieho Graya. Na nich sa objavujú ďalší úspešní herci a herečky.

    Patrí medzi ne nemecký herec Daniel Brühl a americká herečka Joey King. „Montblanc sa stal javiskom pre nespútanú fantáziu a hravú absurditu,“ okomentovala ďalej kampaň značka. Načasovanie reklamy bolo dokonalé, keďže v kinách po celom svete sa práve premieta najnovší film slávneho režiséra Wesa Andersona The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Časy predvídateľných kampaní sú už dávno preč. Značky sa teraz zameriavajú na emócie zákazníkov a snažia sa o autenticitu, ktorá predáva. Zatiaľ čo niektoré značky prijímajú realistickú estetiku a zverejňujú fotografie nafotené na iPhone, iné idú presne opačným smerom. V skutočnosti sa púšťajú do sveta filmu, ktorý mení „obyčajnú“ módnu reklamu na jedinečný umelecký zážitok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Montblanc (@montblanc)

    Montblanc tiež patrí do skupiny podobných spoločností. Táto luxusná značka totiž vo štvrtok zverejnila kampaň, na ktorej spolupracovala s kultovým režisérom Wesom Andersonom. Ten pre ňu vytvoril krátky film s názvom Let’s Write. Do projektu zapojil aj svojich obľúbených hercov Ruperta Frienda, Michaela Cera a Warisa Ahluwaliu. Zahrali si excentrických horolezcov, ktorí smerujú do fiktívnej Montblanc knižnice v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkciu sa potom postarala ďalšia uznávaná osobnosť, a to Roman Coppola. O kostýmy sa pre zmenu postarala Milena Canonero. Krátky film umelecky spája typický Andersonov svet s produktmi slávnej značky. Vo filme sa objavujú luxusné hodinky, klasické písacie potreby a nespočetné množstvo koženého tovaru, ako aj pero Scribbler, teda vlastný dizajn Wesa Andersona.

    Kampaň Montblanc prichádza v správnom čase. Do kín prichádza nový Andersonov film

    „Andersonov štýl sa vymyká tradičnému chápaniu luxusného rozprávania,“ komentovala kampaň podľa WWD riaditeľka komunikácie spoločnosti Montblanc Stephanie Radl. „Našli sme dokonalého rozprávača,“ povedal zasa umelecký riaditeľ značky Marco Tomasetta. Krátky film potom sprevádzajú aj súvisiace fotografie od Charlieho Graya. Na nich sa objavujú ďalší úspešní herci a herečky.

    Patrí medzi ne nemecký herec Daniel Brühl a americká herečka Joey King. „Montblanc sa stal javiskom pre nespútanú fantáziu a hravú absurditu,“ okomentovala ďalej kampaň značka. Načasovanie reklamy bolo dokonalé, keďže v kinách po celom svete sa práve premieta najnovší film slávneho režiséra Wesa Andersona The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Peklo pravdepodobne zamrzlo. Demna sa údajne lúči s oversized strihmi

    Oversized silueta, ktorá v uplynulom desaťročí dominovala módnym prehliadkam a uliciam miest, zrejme stráca jedného zo svojich najvplyvnejších zástancov. Návrhár Demna Gvasalia, popredný predstaviteľ tejto estetiky, totiž naznačuje odklon od objemných tvarov. Nejde o náhly rozmar, ale o premyslený posun. Svet módy je totiž cyklický, a čo bolo kedysi revolučné, sa dnes stáva konformným.

    Make-up ovládli znamenia zverokruhu. Leto diktuje hravé experimenty

    Generácia Z túži po autenticite, personalizácii a individuálnych zážitkoch. Ich potreby sa odrážajú aj v súčasných trendoch, napríklad v podobe hravých príveskov. Túžba po jedinečnosti však prenikla aj do sveta líčenia. Nie je preto prekvapením, že v lete bude dominovať takzvaný astrology make-up, teda vzhľad odkazujúci na znamenia zverokruhu.

    Štafetu preberá Paríž. Fashion week odštartoval Louis Vuitton aj Saint Laurent

    Po Milánskom týždni pánskej módy prichádza na rad Paríž. Francúzska metropola sa v utorok zaplnila milovníkmi módy, ktorí sa tešili na niekoľko očakávaných prehliadok. Fashion week odštartoval okrem iného módny dom Louis Vuitton, ktorý tentoraz čerpal inšpiráciu z Indie. Úspešnú show plnú lákavej palety farieb predstavil tiež Saint Laurent.

    Jeden veľký festival. Outfity na letné koncerty nabádajú k hravosti

    Festivalový dress code sa za posledných niekoľko rokov výrazne zmenil. Klasické šortky a kvetinové vence majú svoje dni slávy za sebou, ale festival je stále miestom na vyjadrenie kreativity. Našťastie existuje veľa rôznych štýlov, ktorými sa môžete inšpirovať bez toho, aby ste museli zľaviť aj z požiadaviek na pohodlie. Stačí si vybrať pre vás dokonalú estetiku.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Leto v znamení detoxu. Interiérové trendy čerpajú z vidieka

    Preťaženie sociálnymi sieťami, túžba po hlbokom odpočinku a návrat k dávnym koreňom. To všetko definuje toto leto nielen v oblasti módy. Interiérové trendy diktujú únik k prírodným materiálom, tlmeným tónom a vintage úlovkom. Ako inšpirácia slúži idylický vidiecky život plný domáceho chleba a šťavnatých úlovkov zo starostlivo ošetrovanej záhrady.

    Zdanie často klame. Pri týchto kúskoch si online nákupy radšej odpusťte

    Online nákupy majú množstvo nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výber, vo väčšine prípadov jednoducho vyhrávajú na plnej čiare. Existujú však módne kúsky, pri ktorých sa pohodlnosť pri nákupe nevypláca. Nie vždy je možné veľkosť, strih a farbu odhadnúť virtuálne. Oveľa lepšiu službu vám urobia "staré dobré" kamenné predajne.

    Módny priemysel sa musí zmeniť. Prechádza krízou devastujúcej nadprodukcie

    Škodlivé dopady módneho priemyslu na životné prostredie nie sú žiadnym tajomstvom. Napriek tomu je jeden z najväčších problémov módnej scény často v tichosti odsunutý do pozadia. Práve naň upozornil report udržateľnej show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmujúcu krízu nadprodukcie, ktorá za sebou zanecháva hromady oblečenia, zaplavujúce preplnené skládky.

    Medzi dunami a drámou. Letná kolekcia Zegna 2026 vonia Orientom

    Značka Zegna si pre svoju najnovšiu prehliadku vybrala netradičné miesto. Dubajskú operu, ktorá sa na týždeň premenila na takzvanú Villa Zegna. Piesok namiesto koberca, palmy ako kulisy a orientálny pokoj preložený do púštneho jazyka. Bolo to po prvý raz za viac ako sto rokov, čo značka predstavila kolekciu mimo Talianska. A na mieste, ktoré je synonymom monumentálnosti. Výsledok? Prekvapivo subtílny. V podstate išlo o skúšku toho, čo sa stane, keď sa pokojný luxus stretne s vyprahnutým teplom.

    Saint Laurent objavuje neprebádané. Módny dom odštartoval filmovú produkciu

    Anthony Vaccarello, kreatívny riaditeľ módneho domu Saint Laurent, spojil dve francúzske kultúrne posadnutosti, módu a film. V roku 2023 založil produkčnú spoločnosť Saint Laurent Productions, ktorá má na konte už niekoľko filmov uvedených na filmovom festivale v Cannes vrátane kontroverzného filmu Emilia Pérez. Odvážny krok vstúpiť do sveta filmu potvrdzuje usilovnú snahu značky rozšíriť svoj vplyv aj za hranice módy.

    Módny dom Hermès odhalil svoje vrstvy. V Šanghaji oslovil modernú ženu

    Luxusná značka Hermès prvýkrát prekročila hranice Číny. Koncom minulého týždňa predstavila v Šanghaji druhú kapitolu svojej kolekcie na tohtoročnú jeseň a zimu. Na rozdiel od jej prvej časti, ktorá sa držala skôr klasickej jazdeckej estetiky a francúzskej elegancie, ponúkla doslova mnohovrstvovú variáciu modernej ženy, ktorá je každý deň pripravená na všetko.

    Trendy dorazili na pláž. Zaplavia ju bodky aj hravé doplnky

    Čoraz teplejšie a slnkom zaliate dni hovoria jasnou rečou. Leto je za rohom. Spolu s ním prichádzajú na módnu scénu aj trendy plážové kúsky. Či už sa balíte na dovolenku, alebo len hľadáte inšpiráciu na nadchádzajúce prázdniny, tohtoročný výber osloví každého. V popredí boli háčkované prvky, priehľadné materiály, vintage bodky a hravé doplnky.

    Dvadsaťsedem perál, milióny dolárov. Poznáte najdrahší Cartier náhrdelník?

    Sú šperky, ktoré zdobia. A potom sú tie, ktoré sú podpisom histórie šperkárskych domov. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu medzi ne rozhodne patrí. V roku 1933 ho Barbara Hutton, vtedy najbohatšia mladá žena Ameriky, dostala ako svadobný dar. Cartier vytvoril 27 perál a minimalistické zapínanie z rubínov, zlata a diamantov. Jemná, a pritom sebavedomá kombinácia, nesúca noblesu Číny, ale aj francúzsky pôvab.

    Do kín prichádza nový milostný trojuholník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmové plátna sa vracia klasický "deväťdesiatkový" rom-com. Moderný punc a chýbajúcu spletitosť mu vtlačila režisérka Celine Song. Do kín uvádza film Materialists, v ktorej žiari Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Ich milostný trojuholník perfektne vystihuje modernú podobu randenia a hľadania lásky, z ktorých romanca už dávno vyprchala.

    Móda v kocke: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton víta Real Madrid

    Koniec týždňa priniesol nečakané novinky. Modelka Gigi Hadid sa chystá prostredníctvom svojej značky Guest in Residence spolupracovať s Moon Boot. Návrhár Haider Ackermann odhalil špeciálnu kolekciu pre Canada Goose a Louis Vuitton odštartoval partnerstvo s Real Madrid. Spoločnosť L’Oréal vydá novú udržateľnú kampaň a Zegna predstavil kolekciu pre leto 2026.

    Chanel odhalil recyklačný program Nevold. Na vyriešenie nadprodukcie však nestačí

    Módny dom Chanel urobil krok smerom k udržateľnejšej budúcnosti. Zaviedol komplexný recyklačný program Nevold zameraný na efektívne spracovanie textilného odpadu, nepoužitých materiálov a nepredaného tovaru. Pre značku Chanel predstavuje riešenie na boj proti nedostatku vzácnych materiálov, ako je kašmír, hodváb a koža. Kritici však tvrdia, že recyklácia nevyrieši najväčší problém sveta módy, teda nadprodukciu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―