Streamovacia služba Netflix privítala piatu sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jej vzdáva aj módny dom Fendi, ktorý predstavil ňou inšpirovanú kolekciu kabeliek. Asics robí vlny novým hybridným modelom Gel-Kinetic SP a Dior približuje víziu Jonathana Andersona prostredníctvom Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vianoce vlajkovú pobočku a Versace začína vidieť svoju budúcnosť.
Ani poltopánky, ani tenisky. Asics uvádza hybridný model Gel-Kinetic SP
Značka Asics stavia svoj nový model tenisiek Gel-Kinetic SP na tenkú hranicu. Obuv totiž mieša prvky typických tenisiek aj slušnejších poltopánok. Prepojuje tak klasický technický dizajn spoločnosti s patinou vyleštenej spoločenskej obuvi Tvorcovia modelu vyhlásili, že ich cieľom bolo vytvoriť odpoveď na dopyt generácie Z. Tá podľa nich totiž hľadala elegantné možnosti, často ich však považovala za príliš nepohodlné.


Zdroj: Asics
Jonathan Anderson odhaľuje novú víziu. Formuje svoju vlastnú Dior ženu
Francúzsky módny dom Dior si stále zvyká na svojho nového kreatívneho riaditeľa Jonathana Andersona. Preto módna scéna zatajila dych, keď návrhár odhalil svoju kolekciu Pre-Fall na rok 2026. Ide vlastne o ďalší dielik skladačky, ktorý definuje jeho vlastnú koncepciu nadčasovej Dior woman. Anderson opäť pracoval s archívom značky, ale nečerpal z neho doslova, namiesto toho ho pretkal vlastným módnym jazykom.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Má už Versace jasno? Taliansky módny dom pravdepodobne povedie Pieter Mulier
Špekulácie ohľadom budúcnosti Versace naberajú na obrátkach. Podľa anonymných zdrojov servera WWD má na pomyselný návrhársky trón zasadnúť doterajší kreatívny riaditeľ Maison Azzedine Alaïa Pieter Mulier. Materská spoločnosť Versace, teda Prada Group, však zatiaľ odmietla dohady komentovať. Podľa dostupných informácií navyše dizajnér naďalej vyjednáva svoj potenciálny odchod zo súčasnej pozície.

Zdroj: Unsplash
Fendi ťaží z módneho fenoménu. Oslavuje návrat seriálu Emily in Paris
Vo štvrtok 18. decembra sa na streamovaciu platformu Netflix vrátil seriál Emily in Paris. Divákom ponúkne už svoju piatu sezónu. Osláviť sa ju rozhodol aj módny dom Fendi. Vytvoril špeciálnu kolekciu kabeliek, ktoré zodpovedajú eklektickému a osobitému štýlu hlavnej hrdinky seriálu, ktorú stvárňuje Lily Collins. Nový kabát v dvoch farebných variáciách dostali legendárne modely značky, Baguette a Peekaboo bags.


Zdroj: Fendi
Chanel oviazal vlajkovú pobočku mašľou. Daroval jej sviatočnú premenu
Atmosféru sviatkov privítal tento rok aj francúzsky módny dom Chanel. Svoju vlajkovú pobočku v Paríži na 19, rue Cambon totiž slávnostne zahalil do elegantného vianočného hábu. Uviazal na ňu obrovskú mašľu plnú klasických prvkov značky Chanel. Vyhotovená je totiž v typickej čierno-bielo-zlatej farebnej variácii a jej textúra pripomína ikonický nadčasový tvíd. Jeden koniec obrovskej mašle zdobí trblietavé logo s dvojitým C.
@forevermaryna a chanel christmas ✨ 19 Rue Cambon, 75001 #chanel #paris #chanelparis #christmasdecorations #chaneldecor ♬ originálny zvuk – rxnplify
Zdroje: WWD, Fashion Network, 10 Magazine, Instagram, TikTok

