Více

    ― Reklama ―

    Začiatok týždňa so sebou prináša niekoľko noviniek. Speváčka SZA sa stala novou umeleckou riaditeľkou Vans. Pharrell Williams pre zmenu odhalil nové tenisky v spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydáva novú vôňu Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Jude Bellingham. Na trhu s hodinkami z druhej ruky víťazí Rolex a Patek Philippe.

    Miu Miu víta novú vôňu. Značku Miutine propaguje herečka Emma Corrin

    Taliansky módny dom Miu Miu predstavil svoju najnovšiu vôňu s názvom Miutine. Je to prvá vôňa, ktorú vydáva pod licenciou L’Oréal. Tvárou vône je britská herečka Emma Corrin, známa najmä zo seriálu The Crown. Má stelesňovať typickú ženu značky Miu Miu, na ktorú odkazuje aj názov parfumu. Francúzske slovo mutine znamená rebelka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Vans má nové umelecké vedenie. Svoju víziu predá značke speváčka SZA

    Ikonická značka tenisiek Vans má svoju prvú umeleckú riaditeľku. Stala sa ňou známa speváčka SZA, ktorá so spoločnosťou uzavrela niekoľkoročné partnerstvo. Jej úlohou bude spolupracovať na nadchádzajúcich kampaniach, ale aj exkluzívnych kolekciách. „Moja misia je ukázať, že radosť, komunita, kreativita a móda sa pretínajú,“ vyhlásila SZA a dodala, že sa vo Vans vždy cíti slobodne.

    Zdroj: Vans

    Trhu s hodinkami z druhej ruky sa darí. Žiari na ňom Rolex a Patek Philippe

    Napriek nestabilnému ekonomickému prostrediu slávi trh s hodinkami z druhej ruky nečakaný úspech. Minulý piatok zaznamenal najlepšie polročné výsledky od začiatku roka 2022. Potvrdila to štatistika Bloomberg Subdial Watch Index, ktorá sleduje 50 najčastejšie obchodovaných hodiniek podľa hodnoty transakcie. Najviac sa potom darilo modelu Rolex Daytona 116508 a Patek Philippe Aquanaut 5167A.

    Jude Bellingham pokračuje v úlohe ambasádora. Vedie novú kampaň Louis Vuitton

    Luxusné módne domy sa začínajú pripravovať na rýchlo sa blížiacu jeseň. Louis Vuitton napríklad predstavil najnovšiu kolekciu návrhára Pharrella Williamsa, venovanú jesennému formálnemu pánskemu šatníku. Jej tvárou je ambasádor značky a futbalista Jude Bellingham. Na fotkách si obliekol všetko od klasických oblekov až po štýlové jesenné saká či kabáty so štruktúrovaným golierom.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Svet tenisiek má nového favorita. Túži po Virginia Adistar Jellyfish

    Návrhár a hudobník Pharrell Williams spojil sily so značkou Adidas. Spoločne s ňou vytvoril najnovšie „hype“ tenisky s názvom Virginia Adistar Jellyfish. Vychádzajú z retro modelu Adistar Cushion, oproti nemu sú však o dosť mohutnejšie a doplnené o detaily pripomínajúce medúzu, na ktorú odkazuje ich názov. Dizajnér ich uviedol v obchode Virginia, ktorý odkazuje na jeho rodné mesto Virginia Beach.

    @bellbellsneakersObuli by ste si tenisky Pharrell x Adidas Jellyfish?

    pôvodný zvuk – Elliot Page

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Móda v kocke: SZA tvorí pre Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Začiatok týždňa so sebou prináša niekoľko noviniek. Speváčka SZA sa stala novou umeleckou riaditeľkou Vans. Pharrell Williams pre zmenu odhalil nové tenisky v spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydáva novú vôňu Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Jude Bellingham. Na trhu s hodinkami z druhej ruky víťazí Rolex a Patek Philippe.

    Miu Miu víta novú vôňu. Značku Miutine propaguje herečka Emma Corrin

    Taliansky módny dom Miu Miu predstavil svoju najnovšiu vôňu s názvom Miutine. Je to prvá vôňa, ktorú vydáva pod licenciou L’Oréal. Tvárou vône je britská herečka Emma Corrin, známa najmä zo seriálu The Crown. Má stelesňovať typickú ženu značky Miu Miu, na ktorú odkazuje aj názov parfumu. Francúzske slovo mutine znamená rebelka.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Fashionup.cz (@fashion_upcz)

    Vans má nové umelecké vedenie. Svoju víziu predá značke speváčka SZA

    Ikonická značka tenisiek Vans má svoju prvú umeleckú riaditeľku. Stala sa ňou známa speváčka SZA, ktorá so spoločnosťou uzavrela niekoľkoročné partnerstvo. Jej úlohou bude spolupracovať na nadchádzajúcich kampaniach, ale aj exkluzívnych kolekciách. „Moja misia je ukázať, že radosť, komunita, kreativita a móda sa pretínajú,“ vyhlásila SZA a dodala, že sa vo Vans vždy cíti slobodne.

    Zdroj: Vans

    Trhu s hodinkami z druhej ruky sa darí. Žiari na ňom Rolex a Patek Philippe

    Napriek nestabilnému ekonomickému prostrediu slávi trh s hodinkami z druhej ruky nečakaný úspech. Minulý piatok zaznamenal najlepšie polročné výsledky od začiatku roka 2022. Potvrdila to štatistika Bloomberg Subdial Watch Index, ktorá sleduje 50 najčastejšie obchodovaných hodiniek podľa hodnoty transakcie. Najviac sa potom darilo modelu Rolex Daytona 116508 a Patek Philippe Aquanaut 5167A.

    Jude Bellingham pokračuje v úlohe ambasádora. Vedie novú kampaň Louis Vuitton

    Luxusné módne domy sa začínajú pripravovať na rýchlo sa blížiacu jeseň. Louis Vuitton napríklad predstavil najnovšiu kolekciu návrhára Pharrella Williamsa, venovanú jesennému formálnemu pánskemu šatníku. Jej tvárou je ambasádor značky a futbalista Jude Bellingham. Na fotkách si obliekol všetko od klasických oblekov až po štýlové jesenné saká či kabáty so štruktúrovaným golierom.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Svet tenisiek má nového favorita. Túži po Virginia Adistar Jellyfish

    Návrhár a hudobník Pharrell Williams spojil sily so značkou Adidas. Spoločne s ňou vytvoril najnovšie „hype“ tenisky s názvom Virginia Adistar Jellyfish. Vychádzajú z retro modelu Adistar Cushion, oproti nemu sú však o dosť mohutnejšie a doplnené o detaily pripomínajúce medúzu, na ktorú odkazuje ich názov. Dizajnér ich uviedol v obchode Virginia, ktorý odkazuje na jeho rodné mesto Virginia Beach.

    @bellbellsneakersObuli by ste si tenisky Pharrell x Adidas Jellyfish?

    pôvodný zvuk – Elliot Page

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mení svadby na sny neviest

    Vivienne Westwoodová rezonuje od červeného koberca až po oltár. Jej svadobné šaty nosila fiktívna postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber a speváčka Charli XCX. Každá z nich nimi vyjadrila svoju vlastnú verziu nevesty, no zároveň niesli nezameniteľný podpis značky. Značke sa darí kombinovať aristokratickú siluetu s odvážnou sebaistotou, čím vytvára šaty, ktoré zostanú v pamäti rovnako dlho ako okamih, pre ktorý vznikli.

    Postavte most medzi letom a jeseňou. Základy položia prechodové kúsky

    Aj keď tomu uplynulé horúce letné dni nenapovedajú, jeseň sa blíži míľovými krokmi. Spolu s ňou prichádza otázka toho, ako sa vysporiadať so zapeklitým premenlivým počasím, spájajúcim posledné teplé lúče a prvé náznaky sychravého obdobia. Prechod medzi letom a jeseňou vám pomôžu preklenúť šikovné kúsky, ktoré môžete nosiť takmer po celý rok.

    Zrodené z mora, poháňané svetlom. Iris van Herpen oživuje haute couture

    Keď Iris van Herpen otvorila svoju kolekciu Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookom, svet módy sa na chvíľu zastavil. Pred publikom sa vynorila modelka odetá do bioluminiscenčného zázraku tvoreného 125 miliónmi rias, ktoré reagujú na svetlo a teplotu. Výsledkom nie je iba odev, ale živý organizmus.

    Svet zrýchľuje, generácia Z spomaľuje. Ručné práce sú späť

    V dobe, keď sú naše dni preplnené notifikáciami a nekonečným skrolovaním, sa mladá generácia obracia k činnostiam pripomínajúcim dobu pred nástupom inteligentných technológií. Generácia Z si nachádza cestu k tvorivým koníčkom, ktoré nie sú len estetické, ale aj terapeutické. Jedná sa o širší kultúrny signál, že si ako spoločnosť začíname vážiť autenticitu a pokoj. Ručné práce do tohto modelu perfektne zapadajú.

    Odolné oblečenie nie je len pre bohatých. Podľa štúdie jeho výdrž a cena spolu nesúvisia

    Štúdia z dielne Leeds University potvrdila, že výdrž oblečenia a jeho cena spolu nesúvisia. Neplatí teda, že by odolné kúsky čakali iba na bohatých. Naopak, najlepšie výsledky dosiahli modely strednej triedy. Záleží však aj na iných faktoroch, ako je materiál alebo spôsob, akým sa o svoj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    Armani spúšťa ďalší projekt. V Emirátoch postaví svoje prvé plážové vily

    Módne domy často nezostávajú iba pri móde a s radosťou zasahujú aj do ďalších častí luxusného odvetvia. V poslednej dobe čoraz častejšie investujú do súkromných rezortov, rezidencií alebo klubov. Výnimkou nie je ani Giorgio Armani. Taliansky návrhár totiž oznámil plány na výstavbu svojich prvých plážových víl na svete, a to v Spojených arabských emirátoch.

    Čo znamená pánsky streetwear? Jeho finálna premena trvala roky

    Pánsky streetwear prešiel dlhú cestu od ulíc, kde kedysi vládli oversized hoodies a baggy jeans, až po súčasnú podobu, ktorá pripomína skôr sofistikovanejšiu verziu gentlemanovho šatníka. Jeho DNA stále patrí mestu, ale formu čerpá z tradície. Zahŕňa saká aj košele, topánky s aerodynamickou siluetou namiesto masívnych tvarov a kombinácie, ktoré by ešte pred niekoľkými rokmi v rovnakom kontexte vyzerali nemiestne.

    Móda v kocke: Fabergé má nového majiteľa a Burberry sa vracia do mesta

    Módny dom Burberry ohlasuje koniec leta. Po kampaniach naplnených festivalovou atmosférou putuje späť do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a jej značka Being Frenshe vydávajú produkty na pery a ruský výrobca luxusných šperkov Fabergé má nového majiteľa. Aukčná sieň Julien’s Auctions potom usporiadala dražbu kúskov Whitney Houston.

    Flip phone je späť. Vracia sa v modernej a futuristickej podobe

    Kedysi pôsobil ako nevyhnutný módny doplnok Paris Hilton. Dnes sa k nemu vracia generácia Z, módny svet aj technologické značky. Vyklápací telefón, kedysi symbol štýlu a neskôr relikt doby, sa stáva ikonou, ktorá už dávno neslúži len na volanie. Flip phone v sebe teraz spája nostalgiu s modernou technológiou a estetiku s presvedčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    Archív prestal byť spomienkou. Dnes definuje to, čo považujeme za nové

    Trend slow fashion nie je tým hlavným dôvodom, prečo návrhári v poslednej dobe siahajú do vlastných archívov. Marketingové oddelenia reagujú na rastúci záujem o vizuály z minulého storočia. Fotografie a videá z 80. a 90. rokov zbierajú na sociálnych sieťach státisíce lajkov a zdieľaní. Práve takéto okamihy dokazujú, že verejnosť stále miluje dobovú pompéznosť a ikonický glamour z čias, keď trh nebol taký presýtený ako dnes.

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―