Více

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Foto:Miu Miu

    Móda v skratke: Miu Miu oslavuje čínsky nový rok a Armani víta hviezdneho ambasádora

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nízky pás zažíva comeback. Oblečte low rise strihy štýlovo a bez obáv

    Móda je vrtkavá dáma, preto nie je prekvapením, že každý rok na vrchole trendov nájdeme iné prvky z minulosti. Tento rok je to prípad oblečenia s nízkym pásom. Po sezónach džínsov so super vysokým pásom prichádza éra ľahkých džínsov s nízkym pásom. Ak sa tohto prvku bojíte, vyskúšajte ho. Vyzerá to totiž lepšie, ako sa na prvý pohľad môže zdať.

    V hlavnej úlohe kortizol. TikTok chce poraziť stres ďalším „zázračným“ kokteilom

    Povedomie o negatívnych dopadoch stresu sa z roka na rok zvyšuje. Značky ponúkajú lákavé suplementy, sľubujúce pokojnejší spánok aj lepšiu náladu. Inteligentné aplikácie zase upozorňujú na najmenšie zvýšenie úrovne stresu. Niet preto divu, že sa z kortizolu, teda "stresového hormónu", stalo na TikToku nové buzzword slovo, spojené aj s vlastným mocktailom.

    Skutočný hit minulého roka práve dorazil. Medzi najlepšími filmami vyhráva Anora

    Pretty Woman pre generáciu Z. Tak kritici nazývajú minuloročnú Anoru. Napriek tomu, že film zažiaril v Cannes a dokonca získal prestížnu Zlatú palmu, do mainstreamu začína prenikať až tento rok. Divákov zaujal nielen hlboký príbeh mladej brooklynskej prostitútky, ale aj vychádzajúca hviezda, herečka Mikey Madison.

    Zomrel kontroverzný fotograf Oliviero Toscani. Prepísal pravidlá módnej reklamy

    Rodina slávneho fotografa Oliviera Toscaniho v pondelok oznámila jeho úmrtie. Vo svete módy prerazil vďaka svojej pútavej, ale kontroverznej tvorbe. Jeho meno sa spája najmä s 80. a 90. rokmi minulého storočia a talianskou značkou Benetton, ktorú v tom čase pomohol presláviť. Kvôli svojim odvážnym fotkám s ňou mal však dlhodobo rozporuplný vzťah.

    TikTok zachytil ďalší trend. Fenomén clean eating sa pohybuje na hrane

    Koncept takzvaného clean eating nie je žiadnou novinkou. V posledných mesiacoch ale prenikol aj na sociálnu sieť TikTok a nadobudol nové rozmery. Ide o fenomén, diktujúci, ktoré potraviny sú "čisté", či naopak "škodlivé". Práve kvôli absolutistickým tendenciám, šíreniu dezinformácií alebo zjednodušovaniu faktov sa však jedná o nebezpečný trend.

    Rodent men sú minulosťou. Medzi sexy mužmi vyhrávajú trendy noodle boys

    Internet pokračuje vo svojej obsesi s netypicky maskulínnymi mužmi. Užívatelia sociálnych sietí sa však tentoraz namiesto takzvaného rodent man zamilovali do "noodle boys". Ide väčšinou o hercov, charakteristických svojou vytiahnutou postavou, dlhšími vlasmi a ostrou čeľusťou. Najviac je na nich však príťažlivá istá otvorenosť a predovšetkým citlivosť.

    Cítiť sa krásne si zaslúžite aj doma. Luxusný loungewear si oblečte na cestu ku gauču

    Koniec sviatočného obdobia často znamená koniec leňošenia. Ale nemusí to tak byť vždy; pokojný začiatok nového roka má svoje výhody. K takémuto leňošeniu patrí aj pohodlné oblečenie. Ak vás po Vianociach nebaví leňošenie doma, oblečte si radšej elegantné oblečenie na ležanie. Bude vám teplo, budete vyzerať dobre a získate trochu pohodlia navyše.

    V zajatí širokých nohavíc. Nenechajte si novou generáciou sprotiviť skinny jeans

    Súboj medzi generáciami má mnoho podôb. V módnom odvetví sa ale rozhodne zužuje na hlavné rozpory. Sú skinny jeans prijateľnou súčasťou outfitu? Ak tento kúsok v šatníku vlastníte a stále sa ho tak úplne nechcete zbaviť, nezúfajte. Upnuté džínsy majú hneď niekoľko vlastností, vďaka ktorým široké nohavice strčia hravo do vrecka.

    Rok 2024 priniesol nečakanú ikonu. Módnu scénu ovládla Kelly Rutherford

    S obľúbeným štýlom 2000s sa vrátili nielen populárne y2k kúsky, ale aj vtedajšia módna hviezda. V roku 2024 na scénu opäť nastúpila herečka Kelly Rutherford, známa skôr pod menom svojej postavy zo seriálu Gossip Girl, Lily van der Woodsen. Sledovateľov na Instagrame nadchla originálnym štýlom, zrkadlovými selfies aj inšpiratívnymi citátmi.

    Najhorúcejší pánsky doplnok tohtoročného i nadchádzajúceho roka? Jednoznačne fúzy

    Fúzy. Symbol filmov pre dospelých z "osemdesiatok", postavičiek z komiksov a retro reklám na pivo. Kto by to povedal, že sa stanu najhorúcejším módnym trendom súčasnosti? A pritom stačilo tak málo. Pár filmových hviezd, trochu TikToku a Gen Z, ktorá dokáže premeniť na hit aj ponožky v sandáloch.

    Módna scéna lúšti návrhársku enigmu. Debatuje o ďalších krokoch Hedi Slimane

    Módny svet za posledný rok nezažil deň, kedy by sa nešpekulovalo o ďalších krokoch úspešných návrhárov. Tentoraz sa pozornosť sústredí na kariéru Hedi Slimane. Od októbra, keď opustil vedenie značky Celine, totiž nebolo jasné, čo má návrhár v pláne. Jeho nový účet na Instagrame potom vyvolal diskusie o tom, či sa konečne chystá založiť vlastnú značku.

    Louis Vuitton X Murakami. Privítajte najočakávanejšiu kultovú záležitosť roku 2025

    Je to ako návrat ku koreňom, ako stretnutie s dávno strateným priateľom. Kolekcia Louis Vuitton x Takashi Murakami, ktorá prvýkrát zaujala módny svet v roku 2003, sa vracia po viac ako dvoch desaťročiach. Špeciálny rad na rok 2025 prináša nostalgickú vlnu a súčasne osviežuje ikonické dizajny pre novú generáciu módnych nadšencov.

    Bez týchto príveskov nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi aj pod stromčekom

    Rok 2024 sa vo svete módy niesol v znamení príveskov. Tento doplnok, ktorý začal ako nenápadný mikrotrend, sa postupne vyšplhal na vrchol popularity. V súčasnosti ho možno vidieť všade. Módne prehliadky, ulice módnych metropol a sociálne siete doslova žiaria príveskami, ktoré z kabeliek robia malé umelecké galérie.

    Le Bal des Débutantes priniesol korunky aj haute couture. Na ples debutantiek sa zišla smotánka z celého sveta

    Plesy s debutantkami spôsobilými na sobáš v bielych šatách a rukavičkách sú mizogýnnym prežitkom minulosti. Nahradil ich charitatívny večierok oslavujúci individualitu mladých žien zo šľachtických a známych rodín, známy ako Le Bal des Débutantes. Debutantky môžu svoju jedinečnosť vyjadriť aj cez couture kreácie od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Slávnostný outfit dopĺňa bezchybný účes. Inšpirujte sa módnymi vianočnými účesmi

    Slávnostný vzhľad by nebol úplný bez rovnako výnimočného účesu. Nemusia to byť zložité kreácie, desiatky zapletených vrkočov alebo úplne nový účes. Vianočné účesy vás naladia na správnu vlnu a vy zažiarite nielen na Štedrý deň. Väčšina z nich si vyžaduje len trochu trpezlivosti.

    Módny svet pozná provizórne kalendáre. Rysujú obrysy nadchádzajúcich týždňov módy

    Hoci sa aktuálny rok ešte celkom neskončil, oči módneho sveta sa už upierajú k tomu novému. Organizátori svetových týždňov módy totiž zverejnili predbežné kalendáre, ktoré pomáhajú načrtnúť presné kontúry očakávaných prehliadok. Už teraz je napríklad jasné, že Loewe do Paríža nepríde. Namiesto nej do mesta svetiel zavíta Willy Chavarria.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―