Více

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Foto:Miu Miu

    Móda v skratke: Miu Miu oslavuje čínsky nový rok a Armani víta hviezdneho ambasádora

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti prinášajú prvú výstavu. Vzdávajú hold červenej

    Nadácia návrhára Valentina Garavaniho a podnikateľa Giancarla Giammettiho funguje od roku 2016. Kreatívne duo však až teraz predstavuje svoju prvú výstavu, ktorá sa koná v novootvorenom centre PM23, ktoré sa nachádza kúsok od sídla spoločnosti Valentino v Ríme. Prvá výstava, ktorá bude otvorená 25. mája, bude venovaná červenej farbe, ktorá sa tak spája s módnym domom.

    Florence Pugh vzkriesila s Thunderbolts Marvel. Herečka búra hranice filmu

    Svet filmov z dielne Marvel zažíva v posledných rokoch nevítaný útlm. Filmy o populárnych superhrdinoch dlhodobo nedokázali získať vytúžené uznanie. Zdá sa však, že najnovší projekt štúdia, film Thunderbolts, by mohol štúdiu vrátiť zašlú slávu. Úspešná herečka Florence Pugh v ňom žiari a opäť dokazuje, že sa nebojí búrať vopred stanovené hranice.

    Letná romantika na obzore. Romantické kabelky zapĺňajú luxusné obchody

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné "it" kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Rapová scéna ovláda haute couture. Aj Chanel vie, že tvíd bez beatu nikoho nezaujíma

    Keď sa Chanel rozhodne vymenovať Kendricka Lamara za ambasádora, je jasné, že sa prepisujú módne pravidlá. Elegantná značka, známa tvídom, perlami a vernosťou odkazu Coco Chanel, zrazu hovorí jazykom hip-hopovej kultúry. A nie je sama. Lanvin zveril jednu zo svojich divízií raperovi Futureovi a A$AP Rocky vedie dizajn značky Ray-Ban. Luxusné značky chápu, že úspech spočíva v populárnej kultúre. A tou hýbe práve rap.

    Filmový festival v Cannes tento rok pritvrdil. Predstavil nový dress code

    Po uplynulom Met Gala prichádza na rad ďalšia dôležitá udalosť módneho sveta. V utorok odštartoval filmový festival v Cannes, na ktorý tradične upierajú zrak nielen filmoví, ale aj módni nadšenci. Tohtoročný 78. ročník však sprevádza nečakané zmeny. Organizátori akcie totiž oznámili nový dress code, zakazujúci okrem iného "nude dress" alebo dlhé vlečky.

    Doja Cat pod drobnohľadom. Ako sa z popovej ikony stal kontroverzný symbol drzosti?

    Doja Cat, ktorá kedysi spievala o tom, že je "Boss Bitch", teraz vyzerá skôr ako kráľovná temnoty, ktorá s úsmevom preberá opraty chaosu. Žiarila v popu, hrala podľa pravidiel, ale od určitého momentu začala písať úplne iný príbeh. A je oveľa zaujímavejší. Niekedy sa oplatí povedať svojmu starému ja jedno veľké "nie". Speváčka je toho živým dôkazom.

    Jar praje odvážnym. Je najvyšší čas na mikro mini sukne

    Mimoriadne krátka verzia minisukne dominuje módnej scéne od roku 2022, keď sa prvýkrát objavila na svetových mólach. Hoci takzvanú mikro mini sukňu uviedla na trh spoločnosť Miu Miu, postupne si ju osvojili aj ďalšie módne domy. Slnečné jarné dni preto ponúkajú ideálnu príležitosť vyskúšať si kúsok, ktorý rebríčky trendov len tak neopustí.

    Glenn Martens vie termín. Debut pre Maison Margiela odhalí v júli

    Módny dom Maison Margiela v januári tohto roku po roku čakania oznámil svojho nového kreatívneho riaditeľa. Po slávnom návrhárovi Johnovi Gallianovi povedie značku dizajnér a súčasný šéf spoločnosti Diesel Glenn Martens. Predstavitelia značky však teraz prezradili, kedy predstaví svoju debutovú kolekciu. Línia haute couture na jeseň 2025 bude predstavená v júli na parížskom týždni módy.

    TikTok trendy sľubujú dlhovekosť. Namiesto toho plytvajú cenným časom

    Túžba dosiahnuť čo najvyšší vek je prirodzenou súčasťou života a vždy k nemu patrila. Najnovšie technológie, hnutie biohackingu a najmä sociálne siete však zo sna o dlhovekosti urobili kolotoč, z ktorého sa ťažko vystupuje. Populárne TikTok trendy ponúkajú pochybné tipy, vedúce skôr k prázdnej peňaženke a stratenému času.

    Mikiny v revolučnom šate. Správnou kombináciou získate elegantný outfit

    Hoci tepláky už snáď navždy zostanú kúskom oblečenia, ktorého miesto je kdekoľvek mimo zrak širokej verejnosti, mikiny sa prebojovávajú do mestských outfitov. Netreba ich hneď odsudzovať, pri správnej kombinácii môžu vytvoriť aj elegantný vzhľad. Dôležité je dbať na správny strih a doplnky. Po inšpiráciu nemusíte chodiť ďaleko.

    Pedro Pascal oslovil módnu scénu. Hviezda The Last of Us mení pravidlá hry

    Je len málo celebrít, ktoré sa neboja využiť svoju slávu na porušenie zaužívaných pravidiel. Už niekoľko rokov je jasné, že herec a hviezda filmu The Last of Us Pedro Pascal je jedným z nich. Svoje miesto medzi módnymi ikonami potvrdil nedávnym lookom, ktorý zahŕňal kožené čižmy nad kolená. Miláčik internetu je preto najnovšou obsesiou módnej scény.

    Tohtoročný ročník Met Gala nesklamal. Hviezdy ponúkli looky „ušité na mieru“

    Prvý májový pondelok je od 90. rokov 20. storočia neodvolateľne spojený s najväčšou módnou udalosťou roka. Met Gala slúži nielen ako slávnostné otvorenie výstav Metropolitného múzea umenia Costume Institute, ale aj ako vrchol módy na červenom koberci. Tohtoročná udalosť nebola výnimkou a jej dress code niesol názov "Na mieru pre vás".

    Londýnske múzeum vzdáva hold filmovej móde. Odhaľuje kostýmovú módu

    Filmové kostýmy si často vyžadujú rovnakú pozornosť ako najprestížnejšie šaty haute couture. Závisia od každého detailu, ktorý tvorí postavu a príbeh. Aj preto sa nadchádzajúca výstava Múzea módy a textilu v Londýne zameria na kostýmový dizajn. Odhrnie oponu nad filmami ako Izba s vyhliadkou a Piráti z Karibiku.

    Trend TikTok oslovuje temnú ženskú energiu. Skrýva v sebe feministický nádych

    Tento rok definuje maximalizmus. Niet divu, že sa prejavil aj na populárnej platforme TikTok. V priebehu času nadobudol mnoho podôb, ale v súčasnosti sa prevtelil do temnej ženskej energie. Je to módna feministická estetika, ktorá povzbudzuje používateľky, aby sa nebáli presadiť svoje túžby a potreby.

    Ako vyzeral MBPFW jeseň/zima 2025? Týždeň módy hovoril jazykom pamäte a inovácií

    Od nostalgie po dekonštrukciu, od mladých hlasov po uznávaných vizionárov. Tohtoročná jarná edícia Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pre jeseň a zimu 2025 ukázala, že móda dnes nie je len o vzhľade, ale aj o výpovedi. Návrhári hovorili o minulosti a prítomnosti, o tele ako médiu a o odeve ako forme dialógu. Na mólach sa preto striedali poetické odkazy, osobné príbehy, ale aj technická precíznosť.

    Urobte si radosť nezvyklými doplnkami. Deň vám zlepšia praktické klenoty

    Hédonista je označenie pre človeka, považujúceho za hlavný zmysel života dosahovanie slasti. Nie praktickosti, ale čistého potešenia. Ak vám hedonizmus imponuje, prvým krokom na jeho dosiahnutie sú doplnky. Tie samy o sebe vnášajú do života nádych "niečoho navyše", v tomto prípade dvojnásobne. Nemusíte ich nevyhnutne potrebovať, ale môžu vám vyčariť úsmev na tvári.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―