Více

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Foto:Miu Miu

    Móda v skratke: Miu Miu oslavuje čínsky nový rok a Armani víta hviezdneho ambasádora

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trvalá patrí mihalniciam. Honbu za dokonalou riasenkou nahradil lash lift

    Čas je v dnešnej hektickej dobe jednou z najdôležitejších komodít. Preto čoraz viac nadšencov krásy hľadá spôsoby, ako dosiahnuť svoj vysnívaný vzhľad s čo najmenšou námahou. Pravdepodobne preto rastie popularita takzvaného lash lift. Ide o "trvalú" úpravu na riasy, ktorá zaručuje viditeľnejší a natočenejší vzhľad, posielajúci kadejakú riasenku do kúta.

    Luxusné použité švajčiarske hodinky lákajú na nízke ceny. Vlani klesli na trojročné minimum

    Ceny luxusných použitých švajčiarskych hodiniek, od značiek ako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, naďalej klesajú. Najnovšie reporty potvrdili, že v uplynulom roku dosiahli najnižšiu hodnotu za posledné tri roky. Na vine je predovšetkým pomalší rast svetovej ekonomiky či vysoké úrokové sadzby. Značka Cartier však zatiaľ zlacňovaniu unikla.

    Rok 2025 víta čerstvé trendy. Beauty scénu ovládnu trblietky aj prirodzený make-up

    Beauty scéna sa nemohla nového roku dočkať okrem iného preto, že tradične prináša množstvo očakávaných nových trendov. Mnohé z nich nadväzujú na obľúbené techniky alebo líčenie z minulého roka. Iné však predstavujú čerstvé horúce novinky. Tešiť sa preto už od začiatku januára môžete na trblietavé tiene, no-makeup look či reversed eyeliner.

    Móda v skratke: Prada víta jar a Missoni dáva zbohom svojej zakladateľke

    Koniec pracovného týždňa priniesol aj smutné správy. Módny dom Missoni oznámil úmrtie svojej zakladateľky Rosity Missoni. Prada medzitým víta jar kampaňou s hviezdou Carey Mulligan. Valentino pre zmenu získal svoju prvú thajskú ambasádorku, herečku Freen Sarocha. Spoločnosť Rolex potom začala nový rok zvýšením cien.

    Módny svet pozná provizórne kalendáre. Rysujú obrysy nadchádzajúcich týždňov módy

    Hoci sa aktuálny rok ešte celkom neskončil, oči módneho sveta sa už upierajú k tomu novému. Organizátori svetových týždňov módy totiž zverejnili predbežné kalendáre, ktoré pomáhajú načrtnúť presné kontúry očakávaných prehliadok. Už teraz je napríklad jasné, že Loewe do Paríža nepríde. Namiesto nej do mesta svetiel zavíta Willy Chavarria.

    Počiny, ktoré písali históriu. Najzásadnejšie módne momenty roku 2024

    Zasnežený december so sebou prináša nielen očakávanie nových začiatkov, ale aj nevyhnutnú nostalgiu. Rok 2024 sa zapíše do histórie z mnohých rozporuplných dôvodov, ale jeho jedinečné momenty si svet módy určite zapamätá. Pripomeňme si preto niektoré z najvýznamnejších módnych počinov uplynulých mesiacov.

    Najdrahší novoročný prípitok na svete. Dúšok z týchto fliaš by vás stál milióny

    Slávnostný prípitok k Silvestru patrí. Zúčastnení si vďaka nemu priťuknú a poprajú šťastný vstup do nového roka. Keby sa však šťastie násobilo cenou otvorenej fľaše, pri vypití najluxusnejších svetových unikátov by sa z vás stal najspokojnejší človek na planéte. Šampanské, vodka či whisky? Ak máte dostatok peňazí, výber je takmer neobmedzený.

    Titul farba roku 2025 získala Mocha Moussa. Pohrajte sa s ňou pomocou semišu či kašmíru

    Hrejivá šálka horúcej čokolády alebo nadýchaná a starostlivo našľahaná čokoládová pena, ktorá sa vďaka lahodnej chuti rozplýva na jazyku. Práve každodenné potešenie, drobné radosti a neodolateľný pocit komfortu i luxusu evokuje farba roku 2025 podľa Pantone, teda Mocha Moussa. Pôvabný odtieň hnedej si rýchlo nájde miesto aj vo vašom šatníku.

    Jarná línia značky Versace dominuje módnej scéne. Žiari v nej flakón Bright Crystal aj perfektný marketing

    Keď sa povie Versace, očakávate hýrivú záplavu farieb, trblietavé detaily a sebavedomú extravaganciu. Ale čo keby sme vám povedali, že jarná kolekcia značky nie je len pekná, ale doslova vonia? Spoločnosť prevzala ikonický parfém Bright Crystal a vdýchla mu nový život na prehliadkovom móle. Nie každý si to však všimol, ide o celkom skryté detaily.

    Jonathan Anderson a Luca Guadagnino opäť čarovali. Svoj talent venovali filmu Queer

    Tento rok sa na módnej a filmovej scéne objavil nový ikonický pár. Režisér Luca Guadagnino a návrhár Jonathan Anderson spojili svoje sily a vytvorili nezabudnuteľné postavy filmu Challengers. S ich tvorbou potom potom oslávili predpokladaný úspech. Koncom roka tak nechajú svoj talent vyniknúť už druhýkrát, a to vo filme Queer.

    Najkrajšie vianočné trhy v Európe. Ktoré mestá si tento rok nenechajte ujsť

    K čarovnému zimnému obdobiu nepochybne patria aj vianočné trhy. Každý si tu nájde niečo pre seba, či už milujete jedlo alebo remeslá. Konkurencia je však vysoká, preto sa oplatí urobiť si prieskum vopred. Niektoré z európskych miest sú dlhodobo považované za vianočný klenot, tento rok ich navyše ešte bez obáv stihnete.

    Oslňte hneď začiatkom roka. Silvestrovský outfit doplní trendy žiarivý make-up

    Oslava Nového roka ponúka niekoľko príležitostí. Je to skvelý spôsob, ako sa nostalgicky rozlúčiť s uplynulými mesiacmi. Zároveň však otvára novú kapitolu. Rovnako preto môžete pojať aj svoj silvestrovský make-up. Skvele bude vyzerať zachytenie minulých trendov, ale aj odhad tých, ktoré ešte len prídu.

    Módny svet dá zbohom ikonickej ére. John Galliano opúšťa Maison Margiela

    Módny dom Maison Margiela v stredu potvrdil dlhodobé špekulácie o svojom kreatívnom riaditeľovi Johnovi Gallianovi. Slávny návrhár po desiatich rokoch opustí svoju pozíciu. Značka mu pomohla vstať z popola po tom, čo musel opustiť svoju pozíciu v Dior kvôli antisemitským výrokom. Zatiaľ však nie je jasné, kam povedú návrhárove ďalšie kroky.

    Módne značky vítajú Vianoce. Sviatočné kampane využívajú tradíciu aj hravosť

    Sviatočné obdobie by sa nezaobišlo bez ladiacich kampaní od tých najväčších módnych domov. Vianočné kolekcie totiž ponúkajú nielen bezodnú inšpiráciu pre tvorbu luxusných zimných outfitov, ale aj nápady na perfektné darčeky. Ako už býva zvykom, luxusné spoločnosti sa držia tradícií, ale neboja sa ani preskúmať hravé a nečakané módne vody.

    Nechajte Vianoce preniknúť do všetkých kútov šatníka. Minúť by nemali ani vaše pyžamo

    Vianočná výzdoba, dekorácia a aj tie najmenšie detaily pomáhajú vytvárať tie najviac nezabudnuteľné sviatky. Sezónna tematika by preto mala zaplaviť aj váš šuplík s pyžamami. Aj keď však znejú špeciálne outfity na spanie ako lákavé pokušenie, často balansujú na hrane nevkusu. Zvoľte preto kúsok, v ktorom sa nebudete hanbiť zostať po celé prázdniny.

    Chanel ako tajomný hrad v Karpatoch. Stále nevieme, kto nahradí Virginiu Viardovú

    Chanel je ako pevnosť, ktorej brány sa zdajú byť zatvorené na sedem západov. Keď Virgínia Viard v júni odstúpila z pozície kreatívnej riaditeľky, módny svet zatajil dych. Uplynulo päť mesiacov a v srdci parížskeho impéria sa zdanlivo nič nepohlo. Opona však zakrýva dianie plné intríg, špekulácií a šepotu, ktorý pripomína román plný záhad.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―