Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.
    Foto:Miu Miu

    Móda v skratke: Miu Miu oslavuje čínsky nový rok a Armani víta hviezdneho ambasádora

    ― Reklama ―

    Oslavy blížiaceho sa čínskeho nového roka neutíchajú. Pridal sa k nim aj módny dom Miu Miu či Gucci. Udalosť vítajú pomocou špeciálnych kampaní. Emporio Armani sa zatiaľ venuje novému hviezdnemu ambasádorovi, hercovi Nicholasovi Galitzine. Firma Salesforce potom informovala o rastúcom vplyve AI chatbotov, radiacich zákazníkom s on-line nákupmi.

    Čínsky nový rok hrá Gucci do kariet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módny dom Gucci je neodmysliteľne spojený so symbolom hada, ktorý sa objavuje na kabelkách, opaskoch alebo topánkach. Aj z tohto dôvodu Gucci víta tento čínsky nový rok, ktorý je definovaný znamením hada, s takou pompéznosťou. Značka vytvorila špeciálnu kampaň, na ktorej sa podieľajú čínske hviezdy Ni Ni a Yiao Zhan. Jej cieľom je uctiť si hodnoty nadchádzajúceho roka, a to rodinu, tradície alebo obnovu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by GUCCI (@gucci)

    Uplynulým sviatočným predajom pomohli AI chatboti. Asistujú zákazníkom s nákupmi

    Firma Salesforce zverejnila report, v ktorom upozorňuje na priaznivý vplyv AI chatbotov. V uplynulej sviatočnej sezóne totiž podľa nej pomohli v Spojených štátoch amerických zvýšiť on-line predaj, a to o štyri percentá oproti predošlému roku. Zákazníkom asistujú s hľadaním produktov, ich vrátením alebo zapájaním do vernostných programov. Dokážu im ale tiež ponúknuť cielenú propagáciu.

    Osláv čínskeho nového roka sa zúčastní aj Miu Miu. Značka odhalila kampaň aj krátky film

    Koncom januára sa niektoré časti sveta ponoria do veľkolepých osláv vítania čínskeho nového roka. Okrem množstva značiek, medzi ktoré teraz patrí aj módny dom Gucci, ho bude oslavovať aj Miu Miu. Pri tejto veľkolepej príležitosti pripravila špeciálnu kampaň a krátky film s účasťou čínskych herečiek a svojich ambasádorov Liu Haocun a Zhao Jinmai. Vo filme sa stretávajú v kantonskej čajovni Yi Lau Yi uprostred rušného Pekingu.

    Zdroj: Miu Miu

    Potom, čo zvyšok patrónov štýlovej čajovne záhadne zmizne, rozbehnú očakávanú párty s hudbou a tancom. Krátky film s názvom The Encounter režíroval a napísal Shujun Wei, s ktorým talianska značka spolupracuje po prvýkrát. Herečky sa potom nechajú zlákať prepychovými, ale hravými lookmi, vrátane nadrozmerných mikín, dokonale strihaných košieľ či ozdobných džínsových kúskov.

    Emporio Armani štartuje novú kapitolu. Prizval si na pomoc herca Nicholasa Galitzina

    Parfém z dielne Emporio Armani s názvom Stronger With You sa stal ešte príťažlivejším. Luxusná módna spoločnosť totiž oznámila, že ho bude propagovať britský herec Nicholas Galitzine. Fanúšikovia hviezdu poznajú predovšetkým z romantickej komédie The Idea of ​​You, v ktorej herec nedávno zažiaril po boku slávnej Anne Hathaway. „Silné meno pre silnú vôňu,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Predstavujeme najnovšieho globálneho ambasádora vôní Emporio Armani, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: „Born Slippy“ – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Necítite parfum viac ako pár hodín? Zachráni vás vrstvenie vôní

    Niektoré obľúbené doplnky sa nemusia trblietať na míle ďaleko. Napríklad parfém je jednou zo súčastí outfitu, bez ktorej mnohí z nás nevychádzajú z domu. Niekedy však stačí prísť do kancelárie alebo na stretnutie a príjemné tóny sa z vašej pokožky pomaly vytratia. Kľúčom k úspechu je vrstvenie, na ktoré mnoho ľudí zabúda. Jednoduché nanesenie parfumu sa zrazu stane rituálom krásy, ktorý zaručí viacero komplimentov.

    Balenciaga otvára novú kapitolu vôní. Parfémy ukrývajú DNA značky

    Balenciaga sa opäť hlási o slovo vo svete parfumov. Tentoraz nie raz, ale s desiatimi vôňami, ktoré sa chcú stať súčasnými ikonami. Súčasťou kolekcie je aj znovuzrodenie legendárneho parfumu Le Dix, ktorému Cristóbal Balenciaga venoval rovnakú starostlivosť ako svojim couture modelom v roku 1947. Návrat do segmentu krásy dopĺňa aj otvorenie prvej parfumérie na historickej adrese módneho domu.

    Vogue čaká nová éra. Je Chloe Malle skutočnou Andy Sachs?

    Americkú edíciu Vogue vedie od začiatku Newyorského týždňa módy nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále však podlieha Anne Wintour, ktorá zostáva globálnou šéfredaktorkou. Čo môžeme očakávať od novej šéfredaktorky a akú má predstavu o budúcnosti módneho časopisu? Je možné, že Vogue prevzala skutočná verzia fiktívnej Andy Sachs?

    Ako si vybrať správny kožuch? Prípravy na jeseň a zimu sú v plnom prúde

    Kožuch sa stal jedným z hlavných pilierov jesennej a zimnej sezóny a jeho podoba sa mení podľa toho, kam smeruje váš osobný štýl. Luxusné, streetwear aj subkultúrne verzie majú spoločného menovateľa. Hrejivosť, výraz a možnosť stať sa hviezdou outfitu. Nie je potrebné robiť kompromisy, keď existuje verzia, ktorá dokonale ladí s vaším šatníkom.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Po stopách módnych ikon: Ako Marc Jacobs stelesnil módnu iróniu

    Marc Jacobs patrí medzi najvplyvnejších tvorcov súčasnej módy. Od 80. rokov až po súčasné prehliadky dokáže každej kolekcii vtlačiť vlastný osobitý charakter, značnú iróniu a pestrú odvahu. Jeho rukopis stojí na nečakaných kontrastoch. Či už medzi ulicou a haute couture, alebo popovou kultúrou a tradíciou. Práve vďaka tomu sa stal ikonickým návrhárom, ktorý sa nebojí experimentovať s farebnou paletou aj materiálovou extravaganciou.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Na větrné hůrce čaká nová adaptácia. Prvé ukážky rozdeľujú internet

    Prvé útržky očakávanej novej adaptácie románu Na větrné hůrce vyvolali v divákoch rozporuplné reakcie. Režisérka Emerald Fennell totiž poňala film vo svojom klasickom štýle. Oproti predlohe má teda o dosť viac sexuálny ráz. Fanúšikov knihy pobúrili nielen odvážne zábery, ale aj kontroverzné obsadenie. To všetko podčiarkol soundtrack z dielne Charli XCX.

    To najlepšie z Benátok. Na aké filmy sa môžete tešiť tentoraz?

    Medzinárodný filmový festival v Benátkach tento rok oslávil svoj 82. ročník. Hoci niektorí kritici označili tohtoročnú ponuku za pomerne slabú, našlo sa niekoľko filmov, ktoré vyvolali silné emócie a získali si divákov. Vybrali sme päť filmov, ktoré by ste si v najbližších mesiacoch nemali nechať ujsť. Od politicky naliehavého dokumentu cez čiernu satiru až po gotický veľkofilm.

    Móda v kocke: Naomi Campbell tancuje v Pucci a Tilda Swinton má vlastnú výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, ktorá roztancovala jeho jesennú kolekciu. Značka Boucheron si zase za svoju tvár zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdame chystá výstavu o Tilde Swinton a La Galerie Dior pre zmenu odhalí exhibíciu s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney potom spolupracuje s Jeffom Koonsom.

    Pánske must-haves na jeseň 2025. Vedie nadčasová klasika

    Páni, prichádza jeseň a s ňou aj čas posunúť svoje outfity na vyššiu úroveň. Tohtoročná sezóna prináša štýl, ktorý je uvoľnený, ale pritom premyslený až do posledného detailu. Do hry sa vracajú nadčasové ikonické kúsky v modernom poňatí, s ktorými zažiarite. Pripravili sme pre vás preto zoznam kľúčových jesenných must-haves, ktoré zaistia, že budete vyzerať sebavedome a trendy pri každej príležitosti.

    Maximalizmus prenikol aj do interiérov. Na scénu vracia Art Deco

    Nedávny report platformy Pinterest potvrdil, že maximalizmus ovláda tiež trendy na poli interiérového dizajnu. Odkryl totiž nárast vyhľadávania inšpirácie spojenej so štýlom Art Deco. Hlboké farby, bohaté textúry a symetrické tvary, to všetko bude definovať jesenné domácnosti. Pritom nie je potrebná veľká renovácia, stačí len pár jednoduchých úprav.

    Prívesky s letom neodchádzajú. Na jeseň ozdobia aj rozviate sukne.

    Tento rok zaznamenal významný comeback príveskov, ktoré definujú počiatok milénia. Spočiatku sa začali objavovať na luxusných kabelkách, postupne ale presídlili rovnako na tenisky alebo sandále. Začína byť však jasné, že módnu scénu po úspešnom lete neopustia ani na jeseň. Tentokrát sa ale presunú na ďalší kúsok z vášho šatníka, a to sukne.

    Pánske baleríny priniesli organickú revolúciu. Zaplnia jesenné botníky

    Pánske baleríny sa na tohtoročných prehliadkach stali symbolom novej kapitoly. V dámskych botníkoch sa subtílna obuv objavuje už roky, tentoraz sa ale jej silueta preliala aj do pánskeho segmentu. Návštevníci fashion weekov dali najavo, že minimalistická elegancia plochej obuvi patrí do každého botníka. V okamihu, keď sa v balerínach začali objavovať známi umelci a trendsetteri, bolo jasné, že ide o nový obuvnícky smer.

    Značka Oishii posúva hranice luxusu. Ponúka exkluzívne virálne jahody

    Sociálne siete v posledných mesiacoch zaplavili videá používateľov, ktorí s nečakaným očakávaním konzumujú jahody. Ide totiž o luxusné balenie ôsmich plodov z dielne značky Oishii, za ktoré mnohí zaplatia až 12 dolárov. Lákavé sú predovšetkým vďaka svojmu až dystopicky perfektnému tvaru, farbe a vôni. Pestované sú po celý rok vo vertikálnych farmách.

    ― Reklama ―