Více

    ― Reklama ―

    Značka Hermès uvedie svoje prvé dizajnové slúchadlá. Módny dom Burberry zase vydal jarnú kampaň inšpirovanú kráľovskou rodinou, zatiaľ čo Rabanne zasadil letnú kolekciu do srdca Brazílie. Londýn víta najvyššie umiestnenú reštauráciu v Európe, a to z dielne kuchára Gordona Ramsayho. A Parížsky týždeň pánskej módy pozná svoj oficiálny kalendár.

    Hermès objavuje nové odvetvia. Ponúkne svoje prvé dizajnérske slúchadlá

    Módny dom Hermès je známy najmä vďaka svojim ikonickým kabelkám a jemným zdobeným šatkám. Jeho špecializovaná luxusná dielňa Ateliers Horizons mu však pomáha objavovať aj neprebádané vody. Preto toto leto uvedie na trh prvé dizajnové slúchadlá Hermès s minimalistickým vzhľadom a jemnými kovovými detailmi, ktoré odkazujú na slávnu kabelku Kelly.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Burberry čerpá inšpiráciu z kráľovskej rodiny. Jarnú kolekciu zasadil do záhrad Highgrove

    Britská ikonická značka Burberry má prirodzené spojenie s kráľovskou rodinou. Jej členovia ju pravidelne zapájajú do svojich šatníkov, preto nie je prekvapením, že sa ňou spoločnosť rozhodla inšpirovať aj v tohtoročnej jarnej kolekcii. Súvisiacu kampaň tak nafotila v kráľovských záhradách Highgrove, teda na súkromnom pozemku monarchu. Na fotografiách potom spolupracovala s umelkyňou Helen Bullock.

    Zdroj: Burberry

    Parížsky menswear fashion week pozná svoj kalendár. Vráti sa naň aj Saint Laurent

    S rýchlo plynúcou jarou sa začína blížiť ďalšia sezóna týždňov módy. Fédération de la Haute Couture et de la Mode preto zverejnila oficiálny kalendár očakávaného Parížskeho menswear fashion weeku. Po niekoľkých sezónach sa naň navráti aj značka Saint Laurent. V minulosti totiž svoje najnovšie pánske kolekcie predstavovala buď mimo oficiálny program, alebo dokonca mimo Paríža.

    Londýn víta najvyššie položenú reštauráciu v Európe. Ponúka ju Gordon Ramsay

    Preslávený šéfkuchár Gordon Ramsay odhalil svoj najnovší projekt. Ide o reštauráciu s názvom Gordon Ramsay High, nachádzajúcu sa v budove 22 Bishopsgate, teda jednej z najvyšších stavieb Londýna. Zároveň sa teda jedná o najvyššie položenú reštauráciu v Európe. S iba 12 miestami tak ide o naozaj exkluzívny zážitok. Na rovnakej lokácii však nájdete aj Ramsayho ďalšie podniky.

    Zdroj: Gordon Ramsay High

    Rabanne odcestoval do Brazílie. Značka dosadila letnú líniu do favely Rocinha

    Módna značka Rabanne je známa predovšetkým svojimi trblietavými lookmi, ako sú zlaté listové kabelky, flitrami posiate šaty alebo striebornými peniažkami osádzané mini sukne. Spájaná je preto často s divokými párty. Inak tomu nie je ani v jej tohtoročnej letnej kampani.

    Zdroj: Rabanne

    Spoločnosť ju totiž umiestnila do brazílskej favely Rocinha, ktorá sa nachádza v meste Rio de Janeiro. O nafotenie kampane sa potom postarala tamojšia dvadsaťpäťročná fotografka Melissa da Oliveira, ktorá umne zachytila všetko, čo tamojšia nespútaná energia ponúka.

    @rabanne A night remembered. #Rabanne ♬ originálny zvuk – rabanne

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, TikTok, Instagram

    Móda v kocke: Hermès má prvé slúchadlá a Burberry čerpá z kráľovskej rodiny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Hermès uvedie svoje prvé dizajnové slúchadlá. Módny dom Burberry zase vydal jarnú kampaň inšpirovanú kráľovskou rodinou, zatiaľ čo Rabanne zasadil letnú kolekciu do srdca Brazílie. Londýn víta najvyššie umiestnenú reštauráciu v Európe, a to z dielne kuchára Gordona Ramsayho. A Parížsky týždeň pánskej módy pozná svoj oficiálny kalendár.

    Hermès objavuje nové odvetvia. Ponúkne svoje prvé dizajnérske slúchadlá

    Módny dom Hermès je známy najmä vďaka svojim ikonickým kabelkám a jemným zdobeným šatkám. Jeho špecializovaná luxusná dielňa Ateliers Horizons mu však pomáha objavovať aj neprebádané vody. Preto toto leto uvedie na trh prvé dizajnové slúchadlá Hermès s minimalistickým vzhľadom a jemnými kovovými detailmi, ktoré odkazujú na slávnu kabelku Kelly.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Burberry čerpá inšpiráciu z kráľovskej rodiny. Jarnú kolekciu zasadil do záhrad Highgrove

    Britská ikonická značka Burberry má prirodzené spojenie s kráľovskou rodinou. Jej členovia ju pravidelne zapájajú do svojich šatníkov, preto nie je prekvapením, že sa ňou spoločnosť rozhodla inšpirovať aj v tohtoročnej jarnej kolekcii. Súvisiacu kampaň tak nafotila v kráľovských záhradách Highgrove, teda na súkromnom pozemku monarchu. Na fotografiách potom spolupracovala s umelkyňou Helen Bullock.

    Zdroj: Burberry

    Parížsky menswear fashion week pozná svoj kalendár. Vráti sa naň aj Saint Laurent

    S rýchlo plynúcou jarou sa začína blížiť ďalšia sezóna týždňov módy. Fédération de la Haute Couture et de la Mode preto zverejnila oficiálny kalendár očakávaného Parížskeho menswear fashion weeku. Po niekoľkých sezónach sa naň navráti aj značka Saint Laurent. V minulosti totiž svoje najnovšie pánske kolekcie predstavovala buď mimo oficiálny program, alebo dokonca mimo Paríža.

    Londýn víta najvyššie položenú reštauráciu v Európe. Ponúka ju Gordon Ramsay

    Preslávený šéfkuchár Gordon Ramsay odhalil svoj najnovší projekt. Ide o reštauráciu s názvom Gordon Ramsay High, nachádzajúcu sa v budove 22 Bishopsgate, teda jednej z najvyšších stavieb Londýna. Zároveň sa teda jedná o najvyššie položenú reštauráciu v Európe. S iba 12 miestami tak ide o naozaj exkluzívny zážitok. Na rovnakej lokácii však nájdete aj Ramsayho ďalšie podniky.

    Zdroj: Gordon Ramsay High

    Rabanne odcestoval do Brazílie. Značka dosadila letnú líniu do favely Rocinha

    Módna značka Rabanne je známa predovšetkým svojimi trblietavými lookmi, ako sú zlaté listové kabelky, flitrami posiate šaty alebo striebornými peniažkami osádzané mini sukne. Spájaná je preto často s divokými párty. Inak tomu nie je ani v jej tohtoročnej letnej kampani.

    Zdroj: Rabanne

    Spoločnosť ju totiž umiestnila do brazílskej favely Rocinha, ktorá sa nachádza v meste Rio de Janeiro. O nafotenie kampane sa potom postarala tamojšia dvadsaťpäťročná fotografka Melissa da Oliveira, ktorá umne zachytila všetko, čo tamojšia nespútaná energia ponúka.

    @rabanne A night remembered. #Rabanne ♬ originálny zvuk – rabanne

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Leto volá po zmene. Páni vynesú mini šortky aj pastelovo ružovú

    S blížiacimi sa letnými mesiacmi je čas aj na zmenu. Odložte kožené čižmy a prešívané bundy na dno svojich šatníkov. Vneste do svojich outfitov závan čerstvého vzduchu vďaka najnovším trendom. Pánskej móde by toto leto mali dominovať extra krátke šortky, jednofarebné looky a klasické tričká s nápismi. Na odvážlivcov čaká aj pastelovo ružová farba.

    TikTok priniesol ďalší trend. Propaguje „zázračné“ chodenie po tráve

    Výlet do lesa, kochanie sa upokojujúcou zeleňou a prechádzanie sa po trávnatej lúke patria medzi zvyky, ktoré sú odjakživa považované za prospešné. Zdá sa však, že populárna platforma TikTok v prirodzenom počínaní našla ďalší virálny trend. Jej používatelia totiž zdieľajú "zázračné" benefity takzvaného grounding alebo earthing, teda prepojenia sa s pôdou.

    Najhodnotnejšou luxusnou značkou je Porsche. Louis Vuitton tento rok predbehol Chanel

    Platforma Brand Finance každoročne zverejňuje rebríček najhodnotnejších luxusných a prémiových značiek. Tento rok v ňom už po ôsmykrát dominuje Porsche. V tesnom závese za ním však nasleduje módny dom Chanel, ktorý tentoraz o jedno miesto predstihol svojho konkurenta Louis Vuitton. Titul najsilnejšej luxusnej značky pre zmenu získala značka Dior.

    Objavte fotoknihu „Julie Bullard“. Ponúka poctu deväťdesiatkovému malomestu

    Julie Bullard mala kučeravé blond vlasy, voňala po laku na nechty a stála na prahu sna malej Nadie. Bola jej detskou opatrovateľkou a zároveň prvou ženou, ktorú fotografka Nadia Lee Cohen vnímala ako stelesnenie štýlu. Práve jej venovala svoju najnovšiu knihu "Julie Bullard". Ide o vizuálnu poctu deväťdesiatkam, estetike malomesta a idealizovaným spomienkam, ktoré nikdy neboli úplne skutočné.

    V zajatí semišu. Chlpatá látka otriasa trendy a preniká do všetkých kútov šatníka

    Semiš sa v poslednom čase opäť stal obľúbeným materiálom. Jeho popularita však zďaleka presahuje bundy a kabáty. Táto tkanina sa vkráda do každého kúta šatníka a posúva šaty, doplnky a topánky na novú úroveň. Hoci by sa semiš na prvý pohľad mohol javiť ako ťažko kombinovateľná textúra, s pár základnými pravidlami sa nie je čoho báť.

    Leto volá po obmene. Ľahké CC krémy sľubujú perfektný glow

    S prichádzajúcimi slnečnými dňami prichádza potreba skontrolovať vašu kozmetickú taštičku. S blížiacimi sa vysokými teplotami sa niektoré produkty na líčenie príliš dobre neznášajú. Mnohé z nich vyzerajú na tvári príliš umelo alebo sa po niekoľkých hodinách nepríjemne roztečú. Práve tu prichádzajú na rad tradičné ľahké CC krémy, ktoré sľubujú zjednotenie pleti a zakrytie nedokonalostí.

    Spoločnosť Chanel vdýchla vile La Pausa nový život. Obnoví jej bývalú slávu

    Francúzska riviéra je známa nielen úchvatnými výhľadmi, ale aj najluxusnejšími vilami na svete. Patrí k nim aj La Pausa, teda dom, ktorý si nechala postaviť návrhárka Coco Chanel ako svoj vysnívaný domov. Vedenie jej značky ho kúpilo pred 10 rokmi a odvtedy pracuje na potrebnej rekonštrukcii. Vila tak teraz opäť otvorí svoje dvere.

    Kontroverzný trend je opäť na scéne. Peplum štýl už vás do rozpakov neprivedie

    Zatiaľ čo sa mnohí z nás stále nevedia zmieriť s tohtoročným definitívnym návratom skinny džínsov, z módneho hrobu vstáva ďalší obľúbený, ale aj nenávidený trend. Hovorí vám niečo peplum? Ak nie, je čas osviežiť si pamäť. Táto zabudnutá silueta sa totiž čoraz častejšie objavuje na prehliadkových mólach a červených kobercoch.

    Nový trend na obzore. Dark dreamy aesthetic dodá víliemu looku čarodejnícky nádych

    Sociálna sieť Pinterest vo svojom stánku na festivale Coachella odhalila údaje o očakávaných trendoch. Jedným z nich je aj dark dreamy aesthetic, teda štýl kombinujúci nežnú lesnú vílu a tajomnú čarodejnicu. Ak by vílu Amálku stvoril režisér Tim Burton, určite by bola jej ambasádorkou. Prečítajte si, ako prvky tejto estetiky začleniť do svojho každodenného nosenia.

    Spoločnosť Gucci predstavila veľkolepý návrat. V tohtoročnej cruise kolekcii sa snaží o renesanciu

    Štvrtkový večer vo Florencii sa niesol v duchu módy. Značka Gucci predstavila v meste, kde bola v roku 1921 založená, svoju tohtoročnú očakávanú kolekciu. Ako naznačuje miesto, išlo o návrat ku koreňom. Preto sa inšpirovala aj renesanciou, ktorá symbolizuje nielen nové začiatky, ale aj dávnu históriu úchvatného talianskeho mesta.

    Trendy možno, pravidlá určite. Družičky si tento rok vyberú aj v rámci etikety

    Výber svadobných šiat je jedným z najkrajších módnych momentov. Kúpa šiat pre družičky alebo svadobných hostí je však až na druhom mieste. Na rozdiel od nevesty sa nehovorí o onom wow efekte po prvom oblieknutí, čo môže výber správneho oblečenia ešte viac skomplikovať. Ak tento rok stojíte pred takýmto rozhodnutím, inšpirujte sa trendmi a nezabudnite na etiketu.

    Louis Vuitton založil kulinársku komunitu. Spája šéfkuchárov z celého sveta

    Luxusné značky sa už dávno nesústreďujú len na módu. Pre svojich zákazníkov vytvárajú komplexný zážitok plný exkluzívneho dizajnu, umenia a gastronómie. Najnovší projekt spoločnosti Louis Vuitton je toho dôkazom. Módny dom predstavil Kulinársku komunitu, jedinečnú medzinárodnú iniciatívu združujúcu šéfkuchárov pracujúcich pod jeho záštitou. 

    Bella Ramsey čelí kritike. Fanúšikovia odmietajú jej úlohu vo filme The Last of Us

    Filmy a seriály na motívy kníh, komiksov alebo hier vždy trochu riskujú. Fanúšikovia pôvodného obsahu môžu byť k adaptáciám veľmi kritickí. Príkladom je rastúca kritika herečky Belly Ramsey, ktorá stvárnila postavu Ellie v hre The Last of Us. Neskrýva sa však za vášnivou nespokojnosťou hlbší dôvod?

    Filmový festival v Cannes tento rok pritvrdil. Predstavil nový dress code

    Po uplynulom Met Gala prichádza na rad ďalšia dôležitá udalosť módneho sveta. V utorok odštartoval filmový festival v Cannes, na ktorý tradične upierajú zrak nielen filmoví, ale aj módni nadšenci. Tohtoročný 78. ročník však sprevádza nečakané zmeny. Organizátori akcie totiž oznámili nový dress code, zakazujúci okrem iného "nude dress" alebo dlhé vlečky.

    Jar praje odvážnym. Je najvyšší čas na mikro mini sukne

    Mimoriadne krátka verzia minisukne dominuje módnej scéne od roku 2022, keď sa prvýkrát objavila na svetových mólach. Hoci takzvanú mikro mini sukňu uviedla na trh spoločnosť Miu Miu, postupne si ju osvojili aj ďalšie módne domy. Slnečné jarné dni preto ponúkajú ideálnu príležitosť vyskúšať si kúsok, ktorý rebríčky trendov len tak neopustí.

    Glenn Martens vie termín. Debut pre Maison Margiela odhalí v júli

    Módny dom Maison Margiela v januári tohto roku po roku čakania oznámil svojho nového kreatívneho riaditeľa. Po slávnom návrhárovi Johnovi Gallianovi povedie značku dizajnér a súčasný šéf spoločnosti Diesel Glenn Martens. Predstavitelia značky však teraz prezradili, kedy predstaví svoju debutovú kolekciu. Línia haute couture na jeseň 2025 bude predstavená v júli na parížskom týždni módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―