Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Carolina Herrera hodlá opäť zabodovať. Na trh uvádza parfum La Bomba

    V roku 2016 sa módny dom Carolina Herrera zapísal do parfumovej histórie. Vtedy vydal vôňu Good Girl, ktorá sa postupne stala jedným z najviac ikonických flakónov beauty scény. Značka od tej doby žiadny podobne impozantný parfum nezverejnila. Teraz ovšem vydáva model La Bomba, ktorý považuje za ďalší potenciálny hit. Ukrýva v sebe tóny dračieho ovocia, čerešňovej pivonky a vanilky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Alessandro Michele prekvapil. V najnovšej cruise kolekcii ustúpil Valentino

    Módny návrhár Alessandro Michele je v módnom dome Valentino stále istým nováčikom. K značke nastúpil pred rokom po tom, ako opustil Gucci. Mnohí módni nadšenci sa preto na jeho návrhy stále pozerajú kritickým okom. Niektorí majú pocit, že vo svojej práci prejavuje príliš veľa vlastného osobitého rukopisu. Jeho najnovšia cruise kolekcia však ustúpila elegancii Valentino.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

    Manolo Blahnik sponzoruje exkluzívnu výstavu. Venovaná je štýlu Márie Antoinette

    Slávne Victoria and Albert Museum (V&A) chystá špeciálnu výstavu. Od 20. septembra do 22. marca budúceho roku dá návštevníkom šancu uvidieť na 250 objektov spojených so slávnou francúzskou panovníčkou. Výstava s názvom Marie Antoinette Style ponúkne šaty, šperky a osobné predmety z kráľovninho šatníka, ale aj kúsky návrhárov, ktorí sa jej estetikou inšpirovali. Výstavu sponzoruje značka Manolo Blahnik, ktorá sa podieľala aj na snímke Marie Antoinette.

    Pinterest má prvý spoločný produkt. Odštartoval partnerstvo s Emmou Chamberlain

    Influencerka a zakladateľka vlastnej značky kávy Emma Chamberlain odhalila novú špeciálnu spoluprácu. Obľúbenú platformu Pinterest najala na vytvorenie limitovanej edície kávy Sea Salt Toffee. Sociálna sieť ešte nikdy predtým podobný „merchandise“ nevydala. Inšpiráciou je prímorská atmosféra, ktorá dokonale dopĺňa ľadovú kávu, ktorú Emma Chamberlain kedysi preslávila na YouTube.

    Zdroj: Pinterest

    Max Mara odhalila pragmatickú ženskosť. Cruise kolekcia vzdala hold talianskej elegancii

    Návrhár Ian Griffiths v utorok večer odhalil vlastnú verziu populárnej cruise kolekcie pre Max Mara. Nazval ju „pragmatická ženskosť“ a použil v nej odkaz na talianske povojnové neorealistické filmy. Vzdal v nej teda hold klasickej talianskej elegancii. Tú podčiarkovala rovnako ohromujúca lokácia. Dizajnér totiž za destináciu vybral ikonický palác Caserta. Na prehliadku dorazila okrem iného Gwyneth Paltrow či Joey King.

    @madamefigarofr Les #looks du défilé croisière 2026 @MaxMara #fashiontiktok #onregardequoi #maxmara ♬ I Adore You X Si Ai Jason Padrone Mashup – jasonpadrone

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    ― Reklama ―

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Carolina Herrera hodlá opäť zabodovať. Na trh uvádza parfum La Bomba

    V roku 2016 sa módny dom Carolina Herrera zapísal do parfumovej histórie. Vtedy vydal vôňu Good Girl, ktorá sa postupne stala jedným z najviac ikonických flakónov beauty scény. Značka od tej doby žiadny podobne impozantný parfum nezverejnila. Teraz ovšem vydáva model La Bomba, ktorý považuje za ďalší potenciálny hit. Ukrýva v sebe tóny dračieho ovocia, čerešňovej pivonky a vanilky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Alessandro Michele prekvapil. V najnovšej cruise kolekcii ustúpil Valentino

    Módny návrhár Alessandro Michele je v módnom dome Valentino stále istým nováčikom. K značke nastúpil pred rokom po tom, ako opustil Gucci. Mnohí módni nadšenci sa preto na jeho návrhy stále pozerajú kritickým okom. Niektorí majú pocit, že vo svojej práci prejavuje príliš veľa vlastného osobitého rukopisu. Jeho najnovšia cruise kolekcia však ustúpila elegancii Valentino.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

    Manolo Blahnik sponzoruje exkluzívnu výstavu. Venovaná je štýlu Márie Antoinette

    Slávne Victoria and Albert Museum (V&A) chystá špeciálnu výstavu. Od 20. septembra do 22. marca budúceho roku dá návštevníkom šancu uvidieť na 250 objektov spojených so slávnou francúzskou panovníčkou. Výstava s názvom Marie Antoinette Style ponúkne šaty, šperky a osobné predmety z kráľovninho šatníka, ale aj kúsky návrhárov, ktorí sa jej estetikou inšpirovali. Výstavu sponzoruje značka Manolo Blahnik, ktorá sa podieľala aj na snímke Marie Antoinette.

    Pinterest má prvý spoločný produkt. Odštartoval partnerstvo s Emmou Chamberlain

    Influencerka a zakladateľka vlastnej značky kávy Emma Chamberlain odhalila novú špeciálnu spoluprácu. Obľúbenú platformu Pinterest najala na vytvorenie limitovanej edície kávy Sea Salt Toffee. Sociálna sieť ešte nikdy predtým podobný „merchandise“ nevydala. Inšpiráciou je prímorská atmosféra, ktorá dokonale dopĺňa ľadovú kávu, ktorú Emma Chamberlain kedysi preslávila na YouTube.

    Zdroj: Pinterest

    Max Mara odhalila pragmatickú ženskosť. Cruise kolekcia vzdala hold talianskej elegancii

    Návrhár Ian Griffiths v utorok večer odhalil vlastnú verziu populárnej cruise kolekcie pre Max Mara. Nazval ju „pragmatická ženskosť“ a použil v nej odkaz na talianske povojnové neorealistické filmy. Vzdal v nej teda hold klasickej talianskej elegancii. Tú podčiarkovala rovnako ohromujúca lokácia. Dizajnér totiž za destináciu vybral ikonický palác Caserta. Na prehliadku dorazila okrem iného Gwyneth Paltrow či Joey King.

    @madamefigarofr Les #looks du défilé croisière 2026 @MaxMara #fashiontiktok #onregardequoi #maxmara ♬ I Adore You X Si Ai Jason Padrone Mashup – jasonpadrone

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    ― Reklama ―