Více

    ― Reklama ―

    Tohtoročné jesenné týždne módy patria medzi jedny z najzásadnejších v histórii. Viac ako 10 módnych domov totiž odhalí debuty svojich nových kreatívnych riaditeľov či riaditeliek. Výnimkou nie je ani fashion week v Miláne. Talianska metropola predstaví premiéry značiek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslávi navyše 50. výročie Giorgio Armani.

    Milánsky týždeň módy pozná od štvrtka svoj predbežný kalendár, ktorý praská vo švíkoch očakávanými debutmi. Rovnako ako Paríž, aj talianska metropola totiž ponúkne premiéry hneď niekoľkých nových kreatívnych riaditeľov. Jesenná edícia, odhaľujúca kolekcie pre budúcu jar a leto, sa tak jednoznačne zapíše do módnej histórie. Móda potom ulice Milána pohltí od utorka 23. až do pondelka 29. septembra.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by STYLE NOT COM (@stylenotcom)

    Svoj debut pre Gucci predstaví hneď 23. septembra návrhár Demna Gvasalia. Módnej scéne však neponúkne klasickú prehliadku, miesto toho vytvorí prezentáciu, ktorá má slúžiť ako pripomienka základov módneho domu Gucci. Prvú show usporiada až v marci budúceho roka. Podobný krok urobí aj Dario Vitale, ktorý preberá opraty u Versace. Rovnako on zverejní prvé návrhy pomocou prezentácie, a to 26. septembra.

    Zdroj: Jil Sander

    Nový kreatívny riaditeľ Jil Sander, Simone Bellotti, potom odhalí svoju debutovú kolekciu ráno 24. septembra. Premiéru chystá rovnako módny dom Bottega Veneta. Jeho nová šéfka Louise Trotter predstaví svoju premiéru popoludní 28. septembra. Z predčasného kalendára však chýba debut návrhárky Meryll Rogge pre Marni. Tá totiž podľa oznámenia značky zaháji svoju módnu vládu až budúci rok vo februári.

    Miláno neoslavuje iba debuty. Vzdá hold 50. výročiu značky Giorgio Armani

    Očakávanými debutmi však naplnený kalendár Milánskeho týždňa módy nekončí. Jeho dôležitou súčasťou budú aj oslavy značky Giorgio Armani, ktorá tento rok oslavuje svoje 50. výročie. Módny dom tak najnovšiu kolekciu odhalí 28. septembra, a to na nádvorí Palazzo Brera, dychberúcej budovy zo 17. storočia. Súčasťou osláv na počesť slávnej spoločnosti je rovnako výstava ukrývajúca na 150 archívnych návrhov.

    Miláno sa teší aj na niekoľko nováčikov, medzi ktoré patrí napríklad značka Knwls, tradične odhaľujúca svoje kolekcie v Londýne. Tá svoju show odhalí v podvečer dňa 24. septembra. Na predbežnom rozvrhu, ktorý tentoraz hostí až 55 návrhárov, však nechýbajú ani módne milánske stálice, ako je napríklad Diesel, Ferragamo, Tod’s, Moschino, Max Mara, Prada, Fendi, Alberta Ferretti alebo Roberto Cavalli.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Milano Fashion Week, Instagram, YouTube

    Miláno píše históriu. Tamojší týždeň módy odhalí očakávané módne premiéry

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Tohtoročné jesenné týždne módy patria medzi jedny z najzásadnejších v histórii. Viac ako 10 módnych domov totiž odhalí debuty svojich nových kreatívnych riaditeľov či riaditeliek. Výnimkou nie je ani fashion week v Miláne. Talianska metropola predstaví premiéry značiek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslávi navyše 50. výročie Giorgio Armani.

    Milánsky týždeň módy pozná od štvrtka svoj predbežný kalendár, ktorý praská vo švíkoch očakávanými debutmi. Rovnako ako Paríž, aj talianska metropola totiž ponúkne premiéry hneď niekoľkých nových kreatívnych riaditeľov. Jesenná edícia, odhaľujúca kolekcie pre budúcu jar a leto, sa tak jednoznačne zapíše do módnej histórie. Móda potom ulice Milána pohltí od utorka 23. až do pondelka 29. septembra.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by STYLE NOT COM (@stylenotcom)

    Svoj debut pre Gucci predstaví hneď 23. septembra návrhár Demna Gvasalia. Módnej scéne však neponúkne klasickú prehliadku, miesto toho vytvorí prezentáciu, ktorá má slúžiť ako pripomienka základov módneho domu Gucci. Prvú show usporiada až v marci budúceho roka. Podobný krok urobí aj Dario Vitale, ktorý preberá opraty u Versace. Rovnako on zverejní prvé návrhy pomocou prezentácie, a to 26. septembra.

    Zdroj: Jil Sander

    Nový kreatívny riaditeľ Jil Sander, Simone Bellotti, potom odhalí svoju debutovú kolekciu ráno 24. septembra. Premiéru chystá rovnako módny dom Bottega Veneta. Jeho nová šéfka Louise Trotter predstaví svoju premiéru popoludní 28. septembra. Z predčasného kalendára však chýba debut návrhárky Meryll Rogge pre Marni. Tá totiž podľa oznámenia značky zaháji svoju módnu vládu až budúci rok vo februári.

    Miláno neoslavuje iba debuty. Vzdá hold 50. výročiu značky Giorgio Armani

    Očakávanými debutmi však naplnený kalendár Milánskeho týždňa módy nekončí. Jeho dôležitou súčasťou budú aj oslavy značky Giorgio Armani, ktorá tento rok oslavuje svoje 50. výročie. Módny dom tak najnovšiu kolekciu odhalí 28. septembra, a to na nádvorí Palazzo Brera, dychberúcej budovy zo 17. storočia. Súčasťou osláv na počesť slávnej spoločnosti je rovnako výstava ukrývajúca na 150 archívnych návrhov.

    Miláno sa teší aj na niekoľko nováčikov, medzi ktoré patrí napríklad značka Knwls, tradične odhaľujúca svoje kolekcie v Londýne. Tá svoju show odhalí v podvečer dňa 24. septembra. Na predbežnom rozvrhu, ktorý tentoraz hostí až 55 návrhárov, však nechýbajú ani módne milánske stálice, ako je napríklad Diesel, Ferragamo, Tod’s, Moschino, Max Mara, Prada, Fendi, Alberta Ferretti alebo Roberto Cavalli.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Milano Fashion Week, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Torpedo tenisky dávajú zbohom objemu. Na rade je aerodynamika

    V móde sa často striedajú extrémy. Po ére objemných tenisiek, robustných podrážok a neprehliadnuteľnej siluety prichádza protipól. Torpedo tenisky, ako sa hovorí novému typu subtílnej obuvi, sa tento rok stávajú odpoveďou na únavu z chunky sneaker trendu. Sú štíhle, hladké, dokonca aerodynamické. Prinášajú späť istú samozrejmosť a nenápadnú eleganciu, ktorá kontrastuje s energickým a často prehnaným štýlom generácie Z.

    Archív prestal byť spomienkou. Dnes definuje to, čo považujeme za nové

    Trend slow fashion nie je tým hlavným dôvodom, prečo návrhári v poslednej dobe siahajú do vlastných archívov. Marketingové oddelenia reagujú na rastúci záujem o vizuály z minulého storočia. Fotografie a videá z 80. a 90. rokov zbierajú na sociálnych sieťach státisíce lajkov a zdieľaní. Práve takéto okamihy dokazujú, že verejnosť stále miluje dobovú pompéznosť a ikonický glamour z čias, keď trh nebol taký presýtený ako dnes.

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Thierry Mugler ako módny architekt. Ako prepísal pravidlá úzkeho pásu?

    Thierry Mugler navrhoval oblečenie tak, ako sa navrhuje architektúra. S úmyslom vyvolať úžas, obdiv i odpor. Zatiaľ čo sa svet módy cyklicky točil medzi minimalizmom a extravaganciou, Mugler bol o zhruba tri galaxie ďalej. Jeho pásy neboli zúžením, boli explóziou kontroly. Ako z obyčajného ľudského trupu vytvoriť monument? Mugler poznal odpoveď. A zanechal ju v každom korzete, šve i nezabudnuteľnom prehliadkovom momente.

    Make-up s nádychom nekonečného leta. Island Girl oddiali sychravú jeseň

    Aj keď sa už leto pomaly blíži ku koncu, vysnívaným dovolenkám ešte nie je koniec. Či už mierite do tropických krajín, alebo si len túžite uchovať kúsok leta, estetika Island Girl je to pravé pre vás. Beauty trend láka na všetko, čo na slnečných dňoch tak milujeme. Žiariacu pokožku, jemne rozstrapatené vlasy, exotické vône a jemne naružovelý make-up look.

    Nenachytajte sa na greenwashing. Ako vyzerať dobre s čistým svedomím?

    Greenwashing, vysoké ceny aj nedostatok transparentných informácií sťažujú cestu k udržateľnému šatníku. Hoci stále viac výrobcov reaguje na klimatickú krízu a podniká kroky k väčšej zodpovednosti, nie všetci o svojich aktivitách komunikujú pravdivo a otvorene. Napriek tomu existujú značky, ktoré dokazujú, že štýl a ohľaduplnosť k planéte sa nevylučujú. Ako začať robiť prvé zmysluplné kroky smerom k udržateľnejšiemu obliekaniu?

    Gucci čelí sporu s talianskymi odbormi. Po značke požadujú sľúbené bonusy

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Navoňajte sa vzácnymi spomienkami. Netradičné letné parfumy zaistia večné prázdniny

    Či už sa vám letná dovolenka skončila, alebo stále túžite po slnečných lúčoch, v kozmetickom svete existujú kúzla, ktoré vedia toto obdobie navrátiť späť. Letné parfumy slúžia ako elixíry ďaleko nad úrovňou citrusových toaletných vôd z drogérie. Siahnite po dizajnérskom kúsku, vďaka ktorému si môžete kúsok leta ešte uchovať v krásnom flakóne.

    Módne peklo sa opäť otvára. Natáčanie filmu Diabol nosí Pradu 2 je v plnom prúde

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Diabol nosí Pradu sa po 20 rokoch konečne vracia s druhým dielom. A máme sa na čo tešiť. Uvidíme pôvodné herecké obsadenie, ale roly sa tentokrát obrátia. Natáčanie v súčasnosti prebieha v New Yorku a prvé zábery potvrdzujú, že Miranda Priestly ešte zďaleka nepovedala svoje posledné "That’s all."

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Späť do školy, späť do kancelárie. Luxusné značky myslia aj na papiernictvo pre dospelých

    Pomaly sa blížiaci september znamená veľkú zmenu v živote všetkých školákov. Hoci dospelí už prázdniny nemajú, aj pre nich predstavuje nadchádzajúce obdobie pomyselný nový štart, a to nielen v kancelárskom nasadení. Prečo si preto z back to school šialenstva neurobiť dôvod na radosť? Luxusné dizajnérske doplnky zo sveta papiernictva priamo lákajú k ich využitiu.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    American Eagle čelí kritike. Na vine je kontroverzná reklama so Sydney Sweeney

    Módny svet je neúprosný a neustále presúva svoju pozornosť z jedného trendu na ďalší. Snaha zaujať v ňom preto často dosahuje nové rozmery. Príkladom je nedávna kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvôli hre so slovami čelí reklama tvrdej kritike, ktorá za ňou vidí podporu eugeniky. Značka v pondelok zverejnila svoju prvú reakciu.

    Najzložitejší kúsok módy y2k je späť. Hviezdou leta sú capri nohavice

    Nostalgia tento rok na módnu scénu prináša všemožné kúsky. Jedným z nich je aj klasický, avšak mnohými obávaný kúsok y2k módy. Z capri pants sa postupne stala hviezda tohto leta, nie každý sa však z ich návratu raduje. Nenechajte sa odradiť často ošemetnou dĺžkou a naučte sa z nich vytvoriť trendy outfity, ktoré už nebudete chcieť vyzliecť.

    Pamela Anderson oslavuje prirodzenú krásu. Boduje so značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na seba už dlhší čas strháva pozornosť. Dôvodom však nie je výrazný make-up alebo outfity. Naopak, päťdesiatosemročná hviezda žiari pomocou zdravej pleti bez známky beauty produktov. Jej nedávno objavený životný štýl potom perfektne dopĺňa skin care značka Sonsie, ktorú založila s Marie von Behrens-Felipe.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―